Skoči na vsebino

1000 kubikov ali 600???


Demon

Priporočene objave

Preveč zahodnjaški način razmišljanja; na Balkanu se ne sme pustiti, da te šibkejši prehiti, pa tudi če se na koncu naplakatiraš na drevo.

Tak, slovenski način "kulturne vožnje" se vidi tudi pri vožnji z avtomobili; to je tudi eden razlogov, zakaj se kupuje BMW-je in AUdije, tudi če je noter mini agregat; važno da na zunaj izgleda, nakar se pričnejo vsi umikati.

meni z ax-om so se tut bmw-ji umikali :> sam mal dregneš z volanom proti njemu pa se umakne :>>

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvo kar bi morali deliti pri tej razpravi je:

1.kategorija SS motocikli.

2. kategorija sport-touring

3. kategorija ostali motocikli.

Še le nato se lahko pogovarjate o 600 ali 1.000 cm3.

Glede prve kategorije; edino odlučujoče je okus posameznika. Meni osebno je znatno bolj všeč način vožnje 1.000 SS.

Okus je zadeva posameznika, kot pri avtomobilih; osebno bi vedno kupil čim večji-močnejši dizel kot pa še tako športen benziner; večina se s tem verjetno ne bo strinjala ampak veliki BMW ali Audi dizli predejo kot polarni medved; so nekaj posebnega-veliki benzinarji pa so med drugim kričači, kar je po nekem času utrujajoče.

Antares

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri ostalih dveh kategorijah pa se lahko razpravlja (in trdi) da ima 1.000cm3 povsem druge (bolj za vožnjo prijetne) zmogljivosti in značilnosti (razen če ne živite v Ljubljanski kotlini, kjer se da peljati še z biciklom 80km/h)-adijo vozniška.

Antares

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po novem se debatira o D&G Vs Dior al kaj? (DG ma dobre okvirje za dioptrijo Dior pa najbolš kreme z sončenje, najlepš diši Chanel Alure, in deklice v No5 so res sladke :D pa če se vsi pojete med sabo)

ups, 600ccm Vs 1000ccm? men je več bolš. Konsenza pa ni, in moderatorjev tud ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja pa fantje less is more ne velja pr motorjih :) to se lahko tolažijo sam tisti k majo 600 ccm. Pa verjamem da bodo tut oni 1x naveličani 600 ccm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja pa fantje less is more ne velja pr motorjih :) to se lahko tolažijo sam tisti k majo 600 ccm. Pa verjamem da bodo tut oni 1x naveličani 600 ccm.

Pri motorjih ki niso SS bi se se že lahko tako trdilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po novem se debatira o D&G Vs Dior al kaj? (DG ma dobre okvirje za dioptrijo Dior pa najbolš kreme z sončenje, najlepš diši Chanel Alure, in deklice v No5 so res sladke :D pa če se vsi pojete med sabo)

ups, 600ccm Vs 1000ccm? men je več bolš. Konsenza pa ni, in moderatorjev tud ne?

In kakšen essense d/parfume uporabljaš?

Jaz sem na Poison (vse verzije).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri motorjih ki niso SS bi se se že lahko tako trdilo.

Sam mal nabijam da me ne bo kdo resno uzeu :) tistmu k paše nej vozi 125 al pa 8.0 v8 monstercock

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

600 Eurov/mesec je povsem dovolj

kakor za koga. meni osebno toliko ni dovolj. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kakor za koga. meni osebno toliko ni dovolj. :whistle:

Jaz bom služil 1000€/ teden :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cartman ti se pa spoznaš na modo :)

če me spustiš u parfumerijo mi lahko film odtrže. resno. za vikend sm biu u Frankfurtu, na letališčih pa 60000 kvadratov izložb&polic. ej, sm se bal, de bom moral uzet kredit :D , pa sm se zadržal, in kupil sam eno Bossovo kuglo.

kar ma ful veze z motorji med 600 in 1000ccm TomlapatorKruz ma prav, ko piše de je 500 dovolj. ker pa so okusi različni, je na trgu miljon različnih modelov. prepričan sem, de tisti z CBR600 nimajo nobene afinitete do intruderja z 1800 kubiki. Jez 600 najbrž nebom nikol kupil. Za se vozit pa je maaajka. Ajdovščina-Col. mislim de je CBR600rr najbolš motor. če maš gor tank torbo, pa mal kufra, in šibaš mim Karlobaga v Split, bi mel CBR1100XX. Čez 20 let pa GoldWinga. a sm Hondaš? :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj boš pa počel?

Imel bom visok položaj v banki,

kako visok?

Ravno toliko da bo 1000€/ mesec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En post nazaj je bilo 1000€/teden :lol:

:rolleyes: Seveda sem mislil 1000€/ teden !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ferraria - Da. Eni si pa privoščite :yea1: :naughty:

A ti misliš, da izkoristiš vseh tvojih 100+ konjev na tvoji 600tki? hmm...

Eni se ne zavedate da tu sploh ni stvar al gre motor 200 al 300 km/h. Sej med 600 in 1000 sploh ni neke bistvene razlike v končni hitrosti. Za se ubit je že Tomosov CTX dovolj. Tukaj je fora pospešek in ne končna.

Zdaj če govorimo o motorjih za pisto za se preganjat po grobniku se strinjam, da je 600 SS več kot primerna izbira. Ravnica ni pretirano dolga, kar zgubiš zaradi nižje končne nadoknadiš na račun okretnosti v počasnih ovinkih. Koliko lastnikov SS motorjev (pa naj je to 600 ali 1000) pa hodi na grobnik (ali ker odrugo stezo)? Velika večina kupi SS motor, da se "kurči" pred prijatelji in dela frajerje pred kafiči, malo je takih, ki se z njim zapeljejo kdaj pa kdaj na stezo. Poznam dosti lastnikov SS motorjev in na 10 hodista mogoče 2 na grobnik.

Tukaj se vidi kdo res zna in kdo samo "zna".

GSX600:Verjetno poznaš Paolota in Korsiča??? No za njih dva lahko rečemo da znajo peljat 600tko na meji...

Če pa se pogovarjamo o cestni uporabi je definitivno bolj uporaben motor z večjo kubikažo. Pa ne zaradi večje moči (moja Aprilia 1000 ima "le" 115 konjev za primerjavo z novimi 600 SS ki jih imajo 130+) temveč zaradi navora, ki ga je pri 1000 V2 agregatu v izobilju, pri linijskem 600 4 valjniku pa v pomanjkanju. Tebe bo iz nizkega območja vrtljajev povleku navor in ne konji, ki se pokažejo šele tam nekje nad 10.000rpm (kaj pa mi to rabi za na cesto???).

Če bi imel dovolj denarja (žal ga nimam) bi imel tudi jhs mogoče 600tko v garaži. Pa ne za po cesti, kjer moje Aprilie ne menjam, temveč za se preganjat na grobniku. Dokler to ni mogoče a mislim, da pri hiši 600 motorja ne bo. In mislim, da se bo večina strinjala z mano, no vsaj takih ki se zavedajo kaj sploh Super Sport motor ponuja in kaj posamezniki tudi zmorejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislili bi si, da bošv tem letu, ko si na motosvetu, ugotovil, da tvoji izlivi sranja spadajo v psihadelične in ne moto-forume.

Mimogrede, prvič, jaz sem Primorec; drugič, ne uporabljam dolce&gabbana

ampak Poison.

Ups; takemu kot si ti bo bolje povedati kaj je to.

To je Dior-jeva esenca parfuma iz leta 1985.

Sicer je parfum tako znan, da še na Japonskem ali Kitajskem takoj vedo za kaj se gre.

Parfumu Poison iz leta 1985 se je pridružil

Tendre Poison leta 1994

Hypnotic Poison leta 1998

Pure Poison leta 2004

in pred kratkim še Midnight Poison.

Ostale Diorjeve fragrance:

J`Adore; mešanica vonja mandarie, champaca rož, bršljana, afriške orhideje, vijolice, damaščanske slive, lesa amaranta (dvomim da sploh veš kaj je to).

Dune; bazne fragrance so jantar (se uporablja tudi za kadila) in lišaji; osrednje fragrance so potonike in rumenega negnoja; izraziti prevladujoči vonji so lučica in košeničica.

Dolce Vita; prevladujoči vonj magnolije in vrtnice združen s fragranco marelice, breskve in cimeta na osnovnih vonjih sandalovine, vanilije in heliotropina.

Miss Dior Cherie, Dioressence, Diorissimo, Dior Addict.

Dior Addict; izraziti vonj mandarinovih listov s cvetovi silk-tree na podlagi cvetov bulgarske vrnice in oranževca. Osnova vonj mysore sandalovina, tonla fižolovca in boubon absolute.

dobro je se vsi vemo da si peder, ne raiš tega tak fejst poudarjat... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dobro je se vsi vemo da si peder, ne raiš tega tak fejst poudarjat... :D

Metrosexualc :hmm: (pobrite tačke itd.. :lol1: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včasih se človek kar zamilsi v kakšnem svetu živimo :headbang:

nespoštovanje in neupoštevanje drug drugega, ne v vsakdanjem življenju, kaj šele na cesti :unsure:

res je, da se vsi najlažje kurčimo na forumu, sej pride slab dan, ampak vse ima svoje meje, katere eni precej presežete.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...tolk enga parfuma ti res lahk "ritko" razžere.. :wacko: :wacko: . čuvajte se metroseksualci, ko se vsedate na motor, da se vam zaradi tresljajev kak delček kože ne odlušči... :yea1: :yea1: ... pravi motorist je kosmat in "diši" po švicu!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!