Skoči na vsebino

1000 kubikov ali 600???


Priporočene objave

Objavljeno

1000 minimum :> navor more bit :> 600 ne gre nikamor pol k pa pride do 7000 pa zacne vlect. kako dolgocasen motor :> sej so lahki pa full vodljivi ampak je se vseeno 600 :P

Objavljeno
1000 minimum :> navor more bit :> 600 ne gre nikamor pol k pa pride do 7000 pa zacne vlect. kako dolgocasen motor :> sej so lahki pa full vodljivi ampak je se vseeno 600 :P

ja delat je treba na 600, 1000 pa so za pičke ko ne znajo prestavlat :P :D

Objavljeno
Nimajo vsi veselja motor skozi vrtit, sploh pa ne če ga uporabljajo tudi za kakšen daljši izlet in vožnjo v dvoje.. Za takšno uporabo je 1000 gotovo bolj prijazen :)

Točno tako in nič drugače.

Objavljeno

Shujšat pa bo :P

hec hec ;)

Kaj se ti buniš, js mam sam 11 kojov pod nogami pa se da pelat :rolleyes: :P

Objavljeno
Shujšat pa bo :P

hec hec ;)

Kaj se ti buniš, js mam sam 11 kojov pod nogami pa se da pelat :rolleyes: :P

Pelat se da tudi z biciklom! .)

Objavljeno
ja delat je treba na 600, 1000 pa so za pičke ko ne znajo prestavlat :P :D

no ce se gremo o pickah. 600 ss motor- vodljiv, ciklistika itak u nulo vsak ovink brez problema ni straha vse dela lepo in prav. Zdej dam za primer mojo kravo: XJR letnik 00 brez ohlinsa pa trsih fedrow skoz ovink vsake tolko zaplava pa mal spodnasa pa mal balanco zanasa levo pa desno pa se vseeno tacke grabijo po tleh. Ampak ob vseh teh hibah se pocutis ziv na motorju. Zdej ce pogledam bandita je miljonkrat bol miren pa vodljiv ampak sej pravm to je za picke :> Dam pa kapo dol tistim k res obvladajo ss motor ne kot vecina modelu k si ih kupi izkljucno za poziranje. Jst ga mam pa izkljucno za se zapelat do grcije ce je treba:> pussy

Objavljeno

... tako je! 1 liter ni nikoli preveč, :closedeyes: sploh za nas z razpucano filozofijo v glavi, ki ljubimo izlete, touring vožnje in ne maramo gonjenja v vrtljaje.. :rolleyes: . sam sem lani avgusta kupil nov motocikel (650, 2 cilindra) - največji navor (66 Nm) od vseh šestotk, če se ne motim (vsaj od najbolj popularnih)... Do danes prevozil 10000 km (!) in dejstvo je, da uporabljam samo navor! :worship: Pri mojih 77 kg me sicer še vedno navdušuje, za vožnjo v dvoje pa.. :blush: . Ja definitivno bo naslednji moped vsaj tisočak, morda XJR, CB 1300,... še raje pa kak dvovaljnik ..morda Guzzi... :doze:

Objavljeno

Da še jaz povem svoje :unsure:

V naselju je omejitev 50khm, odporta cesta 90kmh, avtocesta 130kmh, hitra cesta 100kmh. Mislm da je dovolj že 250ccm.

Uživaš lahko tudi ob počasni vožnji... Tudi sam sem mislil ja pa jurja pa gor pa dol... sedaj vidim da bi imel za na cesto dovolj eno enovaljno endurco (vleče skos čist dost), ker so tako ali tako povsod miličniki :)

LP

Objavljeno
... tako je! 1 liter ni nikoli preveč, :closedeyes: sploh za nas z razpucano filozofijo v glavi, ki ljubimo izlete, touring vožnje in ne maramo gonjenja v vrtljaje.. :rolleyes: . sam sem lani avgusta kupil nov motocikel (650, 2 cilindra) - največji navor (66 Nm) od vseh šestotk, če se ne motim (vsaj od najbolj popularnih)... Do danes prevozil 10000 km (!) in dejstvo je, da uporabljam samo navor! :worship: Pri mojih 77 kg me sicer še vedno navdušuje, za vožnjo v dvoje pa.. :blush: . Ja definitivno bo naslednji moped vsaj tisočak, morda XJR, CB 1300,... še raje pa kak dvovaljnik ..morda Guzzi... :doze:

xjr z ohlinsom :> ne bos razocaran trust me :>

Objavljeno
Da še jaz povem svoje :unsure:

V naselju je omejitev 50khm, odporta cesta 90kmh, avtocesta 130kmh, hitra cesta 100kmh. Mislm da je dovolj že 250ccm.

Uživaš lahko tudi ob počasni vožnji... Tudi sam sem mislil ja pa jurja pa gor pa dol... sedaj vidim da bi imel za na cesto dovolj eno enovaljno endurco (vleče skos čist dost), ker so tako ali tako povsod miličniki :)

LP

Miličniki??!!??? Kaj ti še živiš v Jugi?!? Daj no...........

Pa še to, za te hitrosti ki si jih naštel, je dovolj 125, 250 je preeeeeveeeeeeeeč!! :whistle:

Objavljeno

dobro uprašanje tole..............

itak se je najlažje odločt za umesno varjanto :whistle: .....sploh če je sopotnik zadi ....

kr se pa tiče 1000 ss motorjou....mal je kavalirjou ki jih znajo izkoristit..... :evilgrin:

aja za tiste k pa hočjo imet konjiče med nogami pa naj si kupjo buso alpa zzr 1400.... :whistle:

men je mojih 750ccm puna kapa :closedeyes:

Objavljeno
xjr z ohlinsom :> ne bos razocaran trust me :>

XJR, KRASNA zadeva, če pa je draaaaaaaaaaaaag........ :unsure:

Objavljeno
Da še jaz povem svoje :unsure:

V naselju je omejitev 50khm, odporta cesta 90kmh, avtocesta 130kmh, hitra cesta 100kmh. Mislm da je dovolj že 250ccm.

Uživaš lahko tudi ob počasni vožnji... Tudi sam sem mislil ja pa jurja pa gor pa dol... sedaj vidim da bi imel za na cesto dovolj eno enovaljno endurco (vleče skos čist dost), ker so tako ali tako povsod miličniki :)

LP

pa se pejt pelat v avstrijo :> jst se zakona drzim samo v naselju. 90 da bom vozu na regionalki ? kako da ne :> ce vidim da sm prehitr in me radar cilja a se je sploh smiselno ustavljat ?

Objavljeno
Miličniki??!!??? Kaj ti še živiš v Jugi?!? Daj no...........

Pa še to, za te hitrosti ki si jih naštel, je dovolj 125, 250 je preeeeeveeeeeeeeč!! :whistle:

:D

No kar sem hotel povedat je to da bodi zadovoljen s tem kar maš - vrh glave! Tud jaz sem imel fz6 pa se mi je zdel prešvoh - pa sedaj vidim da močnejši motor imaš bolj ga tišiš - posledično tud večje hitrosti - večja obroba - večja finanča posledica :D...

Objavljeno
Najbolše je 750 :whistle: B)

Ali pa 1000 V2 :whistle: B)

Objavljeno
XJR, KRASNA zadeva, če pa je draaaaaaaaaaaaag........ :unsure:

ja honde so pa kao cheap :>

Objavljeno
:D

No kar sem hotel povedat je to da bodi zadovoljen s tem kar maš - vrh glave! Tud jaz sem imel fz6 pa se mi je zdel prešvoh - pa sedaj vidim da močnejši motor imaš bolj ga tišiš - posledično tud večje hitrosti - večja obroba - večja finanča posledica :D...

Ma ja, saj to je res, ampak trdim, da od viška ne boli glava. Ziher je fajn imeti veliko rezerve, za katero veš, da če jo hočeš, jo imaš. Saj nebi imel jaz tisočaka samo zaradi nekih strašnih končnih hitrosti 300+, samo zato, da bi res tisto iz nule obratov potegnilo ne glede v kateri prestavi. Moti me, ko se s 600 pelješ v 6 prestavi cca 70 v koloni, vidiš luknjo v gužvi, da bi lahko prehitel, potem pa moraš menjat v 3 da bo šlo dovolj hitro mimo, ker če v 6 odpreš gas se nič ne zgodi. Ko pa šaltaš v tretjo pa ugotoviš, da te luknje za prehitevanje ni več....... :headbang:

Objavljeno
ja honde so pa kao cheap :>

Ma kje pa, Pan European je še dražja!!! Ampak mi je Yamaha XJR 1300 VELIKO lepša!!!

Objavljeno
Ma kje pa, Pan European je še dražja!!! Ampak mi je Yamaha XJR 1300 VELIKO lepša!!!

UUUUPSSSSSSS, FJR sem imel v mislih!! PARDON!!!!!! :worship:

Objavljeno

Moj odgovor:

Za cesto 1000, za pisto 600 :yes:

Objavljeno
Moj odgovor:

Za cesto 1000, za pisto 600 :yes:

:lol1: pametnu :D

Objavljeno
:lol1: pametnu :D

Oooooooooo, deklica se nam je pridružila, lepo! ;)

Objavljeno
... Veš, tudi Hornetko se da krasno peljati skoz ovinke, bodi siguren da res dober motorist Hornetke nebo nič kaj slabše peljal skoz ovinke kot ss motor. ...

Glede na to, da sem probal oboje, lahko iz prve roke trdim, da to NI RES.

Ko je hornetka polno izkoriščena v ovinku (beri: rodeo skozi ovinek), se SS motor pelje povsem mirno.

Nimajo vsi veselja motor skozi vrtit, sploh pa ne če ga uporabljajo tudi za kakšen daljši izlet in vožnjo v dvoje.. Za takšno uporabo je 1000 gotovo bolj prijazen :)

S tem se popolnoma strinjam.

Da še jaz povem svoje :unsure:

V naselju je omejitev 50khm, odporta cesta 90kmh, avtocesta 130kmh, hitra cesta 100kmh. Mislm da je dovolj že 250ccm.

Uživaš lahko tudi ob počasni vožnji... Tudi sam sem mislil ja pa jurja pa gor pa dol... sedaj vidim da bi imel za na cesto dovolj eno enovaljno endurco (vleče skos čist dost), ker so tako ali tako povsod miličniki :)

LP

Pod tole bi se tudi jaz podpisal.

Če potrebuješ motor za mirna, daljša potovanja in večjo obremenitvijo motorja, potem je najbolje vzeti kakšen motor z veliko navora. Ni pa to nujno 1000 ccm.

Če pa misliš voziti po pisti oz. dirkati, je pa dovolj že 600 ccm. Prepričan sem, da jih je zelo, zelo malo tu na forumu, ki jih lahko izkoristijo v celoti.

Motoristi so bili včasih ljudje, ki se niso bali umazanije, hrupa in šraufanja. Motoristi so včasih imeli motorje ravno zato, ker so jih lahko gnali v visoke vrtljaje in veliiiiko uporabljali menjalnik. To je bil čar oz. umetnost vožnje.

Danes pa vidim, da so motoristi velikokrat le šminkerji, ki se jim ne da uporabljati sklopke in se jim zdi škoda vrteti motor nad 8.000 obrati. Taki so tudi meni že večkrat rekli, da jim je 600 premalo za uporabo na cesti, ker jim prijatelji uhajajo pri skupnih vožnjah. Jaz imam za take vedno isti odgovor. Naučijo naj se vozit in naj si kupijo 125 ccm motor, ker je 600 preveč za njih in bo preveč toliko časa, dokler ne bodo to sami spoznali.

Kaj ni poezija slišati štirivaljni motor, ko se vrti na 12.000 obratih? Ali pa grmenje in pokanje enovaljnih motorjev pri 5.000 obratih?

Zelo sem vesel za vse tiste "motoriste", ki jim je težko prestavljati, da je Aprilija dala v prodajo model z avtomatskim menjalnikom. Pa še kubikaža bo verjetno prava. :naughty:

Drugače pa..... Če bi radi imeli motor, ki ga ni potrebno veliko prestavljati, si kupite bleščečega lepotca s 1600 ali več ccm in cca 300 kg, pa bo vse lepo in prav. Pa še sopotnice bodo zadovoljne. Če bi se pa radi vozili hitro, pa mislite, da vam je 600 premalo, se pa najprej naučite vozit. :whistle:

Objavljeno

UUUUPSSSSSSS, FJR sem imel v mislih!! PARDON!!!!!! :worship:

[/quote

FJR........... odlicen motor za potovanja grd pa skor tolk kot bmw :>

Objavljeno
Glede na to, da sem probal oboje, lahko iz prve roke trdim, da to NI RES.

Ko je hornetka polno izkoriščena v ovinku (beri: rodeo skozi ovinek), se SS motor pelje povsem mirno.

S tem se popolnoma strinjam.

Pod tole bi se tudi jaz podpisal.

Če potrebuješ motor za mirna, daljša potovanja in večjo obremenitvijo motorja, potem je najbolje vzeti kakšen motor z veliko navora. Ni pa to nujno 1000 ccm.

Če pa misliš voziti po pisti oz. dirkati, je pa dovolj že 600 ccm. Prepričan sem, da jih je zelo, zelo malo tu na forumu, ki jih lahko izkoristijo v celoti.

Motoristi so bili včasih ljudje, ki se niso bali umazanije, hrupa in šraufanja. Motoristi so včasih imeli motorje ravno zato, ker so jih lahko gnali v visoke vrtljaje in veliiiiko uporabljali menjalnik. To je bil čar oz. umetnost vožnje.

Danes pa vidim, da so motoristi velikokrat le šminkerji, ki se jim ne da uporabljati sklopke in se jim zdi škoda vrteti motor nad 8.000 obrati. Taki so tudi meni že večkrat rekli, da jim je 600 premalo za uporabo na cesti, ker jim prijatelji uhajajo pri skupnih vožnjah. Jaz imam za take vedno isti odgovor. Naučijo naj se vozit in naj si kupijo 125 ccm motor, ker je 600 preveč za njih in bo preveč toliko časa, dokler ne bodo to sami spoznali.

Kaj ni poezija slišati štirivaljni motor, ko se vrti na 12.000 obratih? Ali pa grmenje in pokanje enovaljnih motorjev pri 5.000 obratih?

Zelo sem vesel za vse tiste "motoriste", ki jim je težko prestavljati, da je Aprilija dala v prodajo model z avtomatskim menjalnikom. Pa še kubikaža bo verjetno prava. :naughty:

Drugače pa..... Če bi radi imeli motor, ki ga ni potrebno veliko prestavljati, si kupite bleščečega lepotca s 1600 ali več ccm in cca 300 kg, pa bo vse lepo in prav. Pa še sopotnice bodo zadovoljne. Če bi se pa radi vozili hitro, pa mislite, da vam je 600 premalo, se pa najprej naučite vozit. :whistle:

Ha, ha, ha, ha, JUUUUUUURJAAAAAAAAAA mora bit!!!!!! :010

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!