Skoči na vsebino

1000 kubikov ali 600???


Demon

Priporočene objave

Ej, po pravic povedan, zdej, ko furam 2 cilindra 1000 ccm.... je super v voznji za dva..velika mrcina, se vidi, da je narejena za dva.

In kolikor sm naredu do zdaj kilometrov, (ene 20.000) mi je jasno, da se pod 100 konjev sploh ne pogovarjam. Me je ze tolikokrat resil sam ogromen obrat rocke za gas. (jst rajs pobegnem k pa bremzam)

600 pa mi je tut vsec po svoje, je bl igracka za 1 osebo, gre lazje v ovinek, iz ovinka pa tk-tk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da še jas malo pametujem. Razumem te ko si imel toliko denarja za hornetko si se odločil za novo, ne pa za rabljen motor. Vendar kot si omenil par tisoč km in ugotovil si kar si. Marsikdo kupi "prvi" motor bolj kot ne na pamet, pri naslednjem že veš kaj in kako. Seveda je velika razlika v ceni, prodat skoraj nov motor kje zgubiš največ kot pa par let starega. Sam sem vozil prej "srednjo" klaso, ampak mi je bilo premalo. Sedaj vozim dober liter in razlika je ogromna, bilo katera vrsta motorja. Navorja več kot konjev, lahko vozim turistično, vendar ko odpreš plin, neglede na prestavo zadeva dela. Glede vrste kot jo voziš bi bila boljša izbira hornet 900 ali kak CBF 1000, kot si omenil, da imaš zadeve razčiščene. Upam da pri naslednjem motorju dobiš to kar ti tukaj manjka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej, po pravic povedan, zdej, ko furam 2 cilindra 1000 ccm.... je super v voznji za dva..velika mrcina, se vidi, da je narejena za dva.

In kolikor sm naredu do zdaj kilometrov, (ene 20.000) mi je jasno, da se pod 100 konjev sploh ne pogovarjam. Me je ze tolikokrat resil sam ogromen obrat rocke za gas. (jst rajs pobegnem k pa bremzam)

600 pa mi je tut vsec po svoje, je bl igracka za 1 osebo, gre lazje v ovinek, iz ovinka pa tk-tk

ja, če se pelješ z toliko obrati da motor lih še laufa, če pa imaš na temenu ovinka 10k rpm pa verjemi da ni tk-tk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za noret čez ovinke je 600 sicer čisto OK ampak če te ne peče poraba in registracija pa ni čisto nič narobe kakšen kubik več. Jaz sem naredil kompromis pa sem vzel 800 kubikov (VFR je zakon ) :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne 609ccm je lih prov... :whistle: :yes: kr neki se pregovarjate, odvisno zakaj rabiš motor...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:grim

1000ccm se laži pele, vsaj zame, pa še šaltat ti ni treba, lohk greš skoz s 3. :OK: (od 50 do 220 ) !!!

(bolš glas, power, pa še manj trpi in pije)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja delat je treba na 600, 1000 pa so za pičke ko ne znajo prestavlat :P :D

Js osebno se nimam za pičko, pičke so tisti ki si kupijo cestake (naj bo 600, 1000 ali kej vmes), te na ravnini prehitijo z 200+ kmh, pol ga pa dobiš sredi ovinka in moreš zaradi njega bremzat. In takrat se mi pod čelado na obrazu pojavi nasmešek... No comment.

Zdej pa resno.

Vozil sem dosti motorjev, me je pa Futura najbolj očarala. Pohvalit moram tudi VFR 800, a kaj ko japonci delajo njim primerno velike motorje, sam pa imam slaba 2 metra.

Ko se vozim, tako sam kot v dveh, nekje za enim avtom 80km/h v 6i prestavi in ga hočem prehitet... mi za razliko od pogumnih lastnikov 600takov ni treba skakati po menjalniku temveč se z rahlim obratom desne roke odpeljem mimo.

Ko pa hočem vozit hitro se moj dvocilindrski litraš tudi lepo zavrti in pusti zadaj vse 600take in marsikaterega litraša. Verjamem pa, da sem po ravnici počasnejši od 600ccm SS motorja, kar niti ni moj namen. Tiščat po ravnici 200 kmh+ na cesti s prometom ni pogumna ampak neumna gesta! Zato obstajajo piste, kjer verjamem, da je 600tak učinkovitejši.

LP, Stasky

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js osebno se nimam za pičko, pičke so tisti ki si kupijo cestake (naj bo 600, 1000 ali kej vmes), te na ravnini prehitijo z 200+ kmh, pol ga pa dobiš sredi ovinka in moreš zaradi njega bremzat. In takrat se mi pod čelado na obrazu pojavi nasmešek... No comment.

Zdej pa resno.

Vozil sem dosti motorjev, me je pa Futura najbolj očarala. Pohvalit moram tudi VFR 800, a kaj ko japonci delajo njim primerno velike motorje, sam pa imam slaba 2 metra.

Ko se vozim, tako sam kot v dveh, nekje za enim avtom 80km/h v 6i prestavi in ga hočem prehitet... mi za razliko od pogumnih lastnikov 600takov ni treba skakati po menjalniku temveč se z rahlim obratom desne roke odpeljem mimo.

Ko pa hočem vozit hitro se moj dvocilindrski litraš tudi lepo zavrti in pusti zadaj vse 600take in marsikaterega litraša. Verjamem pa, da sem po ravnici počasnejši od 600ccm SS motorja, kar niti ni moj namen. Tiščat po ravnici 200 kmh+ na cesti s prometom ni pogumna ampak neumna gesta! Zato obstajajo piste, kjer verjamem, da je 600tak učinkovitejši.

LP, Stasky

če je pravi voznik za krmilom 600ss in ne cafe racer, verjemi da si tud čez ovinke krepko zadaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če je pravi voznik za krmilom 600ss in ne cafe racer, verjemi da si tud čez ovinke krepko zadaj

-----

Popravljeno . Popravil Gsx600
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če je pravi voznik za krmilom 600ss in ne cafe racer, verjemi da si tud čez ovinke krepko zadaj

Verjamem, ker se nimam za pilota. In nikakor ne mislim da so vsi lastniki šestotakov kar sem zgoraj napisal. Vsekakor pa se nimam za to, kar si ti opisal s tvojim postom o menjavanju prestav. Skratka smo že mal off topic.

Če se mene vpraša: V prometu definitivno liter, za pisto pa 600, če že ne kaka Aprilia 250...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.......torej smo prišli do zaključka: litraši so za tiste lenobe, ki se jim ne ljubi šaltat in jim je ob enem izpod časti imeti maxiskuterja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker sem bil tudi pred to dilemo sem kupil 750 (Suzukija K8). :010 :010

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ja, saj to je res, ampak trdim, da od viška ne boli glava. Ziher je fajn imeti veliko rezerve, za katero veš, da če jo hočeš, jo imaš. Saj nebi imel jaz tisočaka samo zaradi nekih strašnih končnih hitrosti 300+, samo zato, da bi res tisto iz nule obratov potegnilo ne glede v kateri prestavi. Moti me, ko se s 600 pelješ v 6 prestavi cca 70 v koloni, vidiš luknjo v gužvi, da bi lahko prehitel, potem pa moraš menjat v 3 da bo šlo dovolj hitro mimo, ker če v 6 odpreš gas se nič ne zgodi. Ko pa šaltaš v tretjo pa ugotoviš, da te luknje za prehitevanje ni več....... :headbang:

:hmm: še nism opazu tega problema da bi tako luknjo falil, mogoče zato ker nism honde kupu :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če je pravi voznik za krmilom 600ss in ne cafe racer, verjemi da si tud čez ovinke krepko zadaj

mrbit je hotu povedat da so (smo ) vozniki 600ss motorjou usi pičke in je treba kupt italjanskega litraša

:? :? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.......torej smo prišli do zaključka: litraši so za tiste lenobe, ki se jim ne ljubi šaltat in jim je ob enem izpod časti imeti maxiskuterja

Točn tko!

Drugač pa moja izkušnja, prej sem mel staro r6... vse ok, dost letelo, lani sem pa parkrat fasal sopotnico/ka zadi, polg tega sem mel še malo poškodovano levo zapestje..... tko da sem se skozi mesta precej mučil z non-stop prestavljanjem.

Ko sem menjal motor sem najprej želel novo r6 pa sem se premislil zaradi ugodne ponudbe Aprilie.... no zdej sem zadovoljen, za kruzanje čez kako mesto in po naseljih mi je carsko ker ni treba skos menjat.....in prednost litraša je predvsem tu.

Ko se cesta odpre in se motor malo sprehodi..... je 600 čez glavo, še posebi ss. Vtaki vožnji je prestavljanje itak veselje.

p.s. za Dexa in Seba: 750 bi blo idealno samo je sranje ker to klaso samo Maruti dela, tko da ni kake izbire :D

Popravljeno . Popravil sjeng
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točn tko!

Drugač pa moja izkušnja, prej sem mel staro r6... vse ok, dost letelo, lani sem pa parkrat fasal sopotnico/ka zadi, polg tega sem mel še malo poškodovano levo zapestje..... tko da sem se skozi mesta precej mučil z non-stop prestavljanjem.

Ko sem menjal motor sem najprej želel novo r6 pa sem se premislil zaradi ugodne ponudbe Aprilie.... no zdej sem zadovoljen, za kruzanje čez kako mesto in po naseljih mi je carsko ker ni treba skos menjat.....in prednost litraša je predvsem tu.

Ko se cesta odpre in se motor malo sprehodi..... je 600 čez glavo, še posebi ss. Vtaki vožnji je prestavljanje itak veselje.

p.s. za Dexa in Seba: 750 bi blo idealno samo je sranje ker to klaso samo Maruti dela, tko da ni kake izbire :D

oooooooooooo kdaj s pa ti italjana kupu....čestitke ....

pa ne bot zej korajžn k si se sintisajzrja znebu :evilgrin:

sam ne ga hodt na zatrnik kazat :krneki:

Popravljeno . Popravil _SEBA_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oooooooooooo kdaj s pa ti italjana kupu....čestitke ....

pa ne bot zej korajžn k si se sintisajzrja znebu :evilgrin:

sam ne ga hodt na zatrnik kazat :krneki:

Hvala... zdele si me mal razočaral, sm čakal eno močno nazaj :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... tako je! 1 liter ni nikoli preveč, :closedeyes: sploh za nas z razpucano filozofijo v glavi, ki ljubimo izlete, touring vožnje in ne maramo gonjenja v vrtljaje.. :rolleyes: . sam sem lani avgusta kupil nov motocikel (650, 2 cilindra) - največji navor (66 Nm) od vseh šestotk, če se ne motim (vsaj od najbolj popularnih)... Do danes prevozil 10000 km (!) in dejstvo je, da uporabljam samo navor! :worship: Pri mojih 77 kg me sicer še vedno navdušuje, za vožnjo v dvoje pa.. :blush: . Ja definitivno bo naslednji moped vsaj tisočak, morda XJR, CB 1300,... še raje pa kak dvovaljnik ..morda Guzzi... :doze:

prodam cb1300..še enkrat tolk navora k ga tok rad uporabljaš :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...debata, debata...Vprašajmo drugače: ...a je kdo, ki se je iz 1000 ke ali celo 1300 ke vrnil nazaj na cca. 600? In zakaj? :naughty:

... obratnih je verjetno veliko... in če se prav spomnim vprašanja teče debata zgolj o cestni rabi in ne o SS varjantah na dirkališču... :whistle:

... sicer se imam tudi sam za touring voznika, brez ribanja tačk in sklanjanja pri kolenu in imam raje lgodnejšo vožnjo z ročico za plin, kot pa z menjalnikom... 10000 km v manj kot letu dni na moji 650 kubični Kawi (66 Nm, 72 Ks) me pa je gotovo prepričalo v to, da je hiter (če je treba) čisto dovolj (cca. 220), predvsem pa pri touring vožnji od 55 km/h naprej brez problema povleče mojih 77 kg v 6... No in tukaj bi jaz še kaj dodal - tu vidim uporabnost motocikla, skratka konjev je hitro zadosti, navora pa rado zmanjka - še bolj pa so tu nedvomno prikrajšani 600 kubični 4 valjniki, kjer je navora navadno še manj... :trance_33_sleep:

... mogoče bi lahko razmišljali v drugi smeri... če želiš vozit bolj potovaljno, potem naj bo 600tak 2valjni in če gledate na porabo goriva tudi - meni pije na potovalni vožnji cca 3,8 l (s kufri)... vse lepo in prav, pa vendar se mi zdi, da se bom čez leto ali dve odločal za najmanj 1000., kot sem že zapisal... sicer pa, zmenmo se, pa mal probajmo, zamenjajmo, pa pol užgimo debato, ko bomo vsi iste mopede sprobal - jaz bi gotovo takoj probal XJR-ja ali pa kaga Gucija (in to veliko raje kot pa SS zadevo)... :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali pa 1000 V2 :whistle: B)

:OK:

Moj odgovor:

Za cesto 1000, za pisto 600 :yes:

:grim

.......torej smo prišli do zaključka: litraši so za tiste lenobe, ki se jim ne ljubi šaltat in jim je ob enem izpod časti imeti maxiskuterja

S ti mal foušššš :P .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje osebno mnenje je, da je 1000 definitno ležerneje vozit kot 600 kubičen motor, ni tolko prestavljanja in navor se res pozna, nisem še sicer vozil nobenega SSa, pa me po pravici trenutno tudi ne mika. Je pa nekaj res za vozit po predpisih je tud 125ccm dovolj, ampak zakaj potem pa ljudje vozijo avte z 200+ ali še več konji????? Zaradi pospeškov mogoče?? in ne končne hitrosti?. Ne vem zakaj se pri primerjanju takih stvari vedno opirate na končne hitrosti, predvidevam da dosti voznikov uživa v turing vožnji in je več navora zelo dobrodošlo, predvsem v vožnji v dvoje, sicer pa imajo vsake oči svojega malarja, eni rajši vozijo športno, eni pač bolj komot in umirjeno, in ne vem zakaj bi morali biti eni slabši kot drugi. Vsak vozi kako mu paše, pozabljamo bistvo motorizma : "UŽIVANJE v vožnji" , pa naj bo kakršnakoli.

Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej je ocitno, kot je rekel Brdaus:

Za cesto 1000, za pisto 600

Odprimo novo temo:

Kaj je bols 1000 al 1300? :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!