Skoči na vsebino

1000 kubikov ali 600???


Demon

Priporočene objave

Sej je ocitno, kot je rekel Brdaus:

Za cesto 1000, za pisto 600

Lahko to utemeljiš? Si vozila oba po pisti? Kako si prišla do tega spoznanja? Na podlagi česa?

No, moram povedat, da sem tudi jaz na pisti hitrejši s 600 kot pa s 1000 (zaenkrat).

Popravljeno . Popravil fp4492
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.......torej smo prišli do zaključka: litraši so za tiste lenobe, ki se jim ne ljubi šaltat in jim je ob enem izpod časti imeti maxiskuterja

Naj si raje kakega dizlaša umislijo. Je navora, da bi ga lahk prodaju :whistle: :devil: :devil: :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno ste tukaj res sami "dirkači" , da se samo o vožnji po pisti pogovarjate in kdo ma večjega k**** .

Brez zamere ampak v motorizmu obstajajo tudi drugi čari kot dirkanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če bi 600ss z 120 konji kupil ti nič ne bi blo premalo, tale jajčka pa verjamem da ti na švoh hodi čez cajt ja

no ja.........

sem že sprobal pri semaforju. moja stara krava proti novi CBR 600.

Ko sva prišla do naslednjega rdečega semaforja, ni več nič gasa navijal, kot pri taprvem semaforju ampak je lepo kulturno speljal. lahko bi celo rekli, da je počakal, da sem jaz odpeljal, šele potem je tudi on zapeljal za mano, ker dveh porazov v tako kratkem času verjetno ne bi preživel.....

Sicer pa mislim, da večina nas tule ne izkoristi niti 40% moči in navora, ki ga ima 600 ccm moped, tako, da je vprašanje, če res rabiš tisočko. je pa se prav gotovo lepše peljati ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno ste tukaj res sami "dirkači" , da se samo o vožnji po pisti pogovarjate in kdo ma večjega k**** .

Brez zamere ampak v motorizmu obstajajo tudi drugi čari kot dirkanje.

je res tako.ni lepšega kot iti na furo in povprečno voziti nekje med 80-100 kmh.kdor hoče dirkat-NA PISTO-Grobnik ni daleč!

veliko varnih in srečnih kilometrov vsem!

ps-za križarjenje je sigurno boljši litraš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je res tako.ni lepšega kot iti na furo in povprečno voziti nekje med 80-100 kmh.kdor hoče dirkat-NA PISTO-Grobnik ni daleč!

veliko varnih in srečnih kilometrov vsem!

/quote]

Hvala za moder nasvet..... si prvi čisto ki nas je napotil tja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...debata, debata...Vprašajmo drugače: ...a je kdo, ki se je iz 1000 ke ali celo 1300 ke vrnil nazaj na cca. 600? In zakaj? :naughty:

Eno sezono imel Fazerja 1000, prodal in kupil CBR 600. Meni je 600 bolj prijazen za po cesti in po pisti. Navora na cesti pri 600 ne pogrešam, res pa je, da po cesti ne postavljam hitrostnih rekordov in se več ali manj vozim po omejitvah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest tut se nism odkril pomankljivost 600tke, niti po mestu niti zunaj.

mogoce sm pac samo navajen 125 2t vozit in zarad tega drzim visje obrate.

nvm, najbrz se bo to spremenilo ko bom naredu se ene par kkm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala... zdele si me mal razočaral, sm čakal eno močno nazaj :D

kaj nej rečem ...tipičn gorenc....je bla fulllllllllll huda akcija.......

:naughty:

aja ...pa ne pozab da si me klicu koko se "maruti " obnese ker si resno premišljevau o nakupu najnaj motorja (beri-gsx)

pa mrbit se staram pa nism več za tiste štose......sej rabš navor za u vaše hribe :whistle: (beristraktorjemsenajlažjedosjengapride )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsak je po svoje fajn - moje mnenje. Je pa res da ko sem enkrat peljal V2 1000ccm sem samo še nato mislil kdaj bo doma :)

Mi je bla pa po svoje všeč tudi FZ6 - ko se ji pri 10krpm dejansko začne ornk dogajat.

Prav tako je bil fajn ZXR750 - divji predvsem nad 8krpm

Všeč mi je bila tudi XT660R - čez ovinke si jo lahko dejansko peljal s polnim gasom - predvsem pa sem se s tem motorjem naučil

kako se z motorjem sploh pelje, osvojil sem tiste glavne osnove :)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh, jst pa na to zdj gledam čist drugač kot včasih:

npr. Včasih sm mislu sj bo 600ccm dost k 1000 bo že prevelik motor pa pre težk...

...500 pa premejhna pa pre švoh (er5)...

a kaj zdj ugotovim da je nova honda cbr1000rr dost lažja od moje hornetke k je sam 600ccm?!

Nevem včasih sm mislu da je litraše teži vozt zdj pa vidm da temu ni tako in je vse skrito v mašini in še lažji je.

Kar je potrebno je trezna glava in pravilna uporaba ročke tako pri 600 kot pri 1000.

Se pa pr 600 mal bl matraš ;)

Aja pa mal več te košta registracija.... sam spet s temi popusti ne tolk k včasih.

V glavnem zdj bi komot vzel 1000, sam kaj k ni dinar; pa hitr se navadš na hitrost in pospeške pri 1000. Pa ko greš nazaj na 600 misš da boš zaspal. tko da... mogoče kdaj drugič :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem tudi zaenkrat zadovoljen z svojo CBR-ko z 600 kubiki in 110KM. Gor je še škorpionček ki malo povozi luknjo navora pri okoli 6kRPM in motor se tudi v dva pelje odlično. Ravno prešnji teden sem se peljal če en tak "mini prelaz" (če se mu lahko tako reče) in sem po 15 km pogruntal da nisem niti enkrat prešaltal. 4. prestava v orenk hrib in 60kmh in vse do 140 kmh. Vsaj f-ka ma od 5-6.000 PRM naprej kar zadost navora. Če bi ga hotu nekaj na moč terat bi pa itk mogu uporabljat čez ovinke še dve brzine nižje.

Seveda bo pa tut moj naslednji motor 1000 ali več. Ampak ne SS ampak kaj bolj v stilu CBR 1000 XX ali BMW K1200.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej eni predvsem šaltanje povdarjate. Men se zdi da se povsod isto šalta, sej pr jurja če ga boš ležerno vozu ga pač ne boš v eni prestavi od 3k do 11k (al pa kokerkol že ma), boš delu od 3k do 6k in boš vseeno mogu šaltat, ko ga pa teraš pa tko in tko šaltaš edin kaki ovinek pač ti ni potrebno, sam gas nabiješ :)

Sej ne pravem da je 600 premal, sam včasih se pa nasmeješ da iz nizkih obratov samo gas naviješ pa poleti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam bom podal tako mnenje. Imam Fazerja 1000 in se večinoma voziva skupaj s punco. Pri vožnji v dvoje mi je bolj všeč če ima mašina malo več navora. Če pa bi se vozil sam, bi bilo pa 600ccm čez glavo. Vidim kako je ko se peljem s Hornetko 600. Res je da sem navajen pri fazerju da potegne tudi pri nižjih obratih in je hornetko treba molsti ko kravo da kam potegne, ampak za enega je čisto dovol. To bo to B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

foukni babo szmejšano doul pa bioš vijo kak bo leteloo puni hamerr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... ko bomo vsi iste mopede sprobal - jaz bi gotovo takoj probal XJR-ja ali pa kaga Gucija (in to veliko raje kot pa SS zadevo)... :worship:

pusy :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko rečete da zagovarjal svojga konja...

Sam včasih, ko grem z boljšo polovico na turistično turo v dvoje čez kakšen prelaz in podobno se mi ravno ne ljubi se 400-500km na dan ukvarjat z menjalnikom. Ravno tako se mi ni treba ukvarjat ko vozim nekje v koloni 80kmh v 5i in hočem prehitet avto pred mano. Dovolj je obrat desne ročice in že si mimo. S 600tko je blo to mal drugače, prvo si mogu prešaltat v tretjo če ne celo v drugo in šele nato prehitet, da si pol spet do šeste prešaltal.

Ko sem pa sam, pa po možnosti v družbi kšnega ki ima SS se pa tudi jaz rad igram z menjalnikom in verjemte, tudi V2 litraš se rad vrti in ti z menjalnikom ni dolgcajt. Verjamem pa, da boste vsi lastniki 600takov zagovarjali svoje in trdili kako je 600 čist dovolj.

Dokler sem se še z enduro/crossom ukvarjal mi je tudi meni bla 125ka dovolj pa so ble na določenih stezah tudi 450ke zadaj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer pa mislim, da večina nas tule ne izkoristi niti 40% moči in navora, ki ga ima 600 ccm moped, tako, da je vprašanje, če res rabiš tisočko. je pa se prav gotovo lepše peljati ....

Jaz pa mislim, da navor pri 600 ni problem izkoristit, ker roko na srce, sploh pri štirivaljniku ga v spodnjem območju ni ravno veliko, skoristit moč in ciklistiko je pa že druga zadeva :)

Lahko rečete da zagovarjal svojga konja...

:grim :grim

Kot sem že rekel, 750 edina prava zadeva :P

Ne sej se hecam, imel tri leta v2 650 pa je blo čisto ok za po cesti, ampak je pa res, da se 1000 ne bi branil :) Za pisto pa bi bilo 600 čisto dovolj, ampak s 750 je pa more fun iz zavojev :D

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer pravijo da vsak cigan svojga konja hvali, ampak zagotovo drži da so hudo redki tisti (če je sploh kdo) ki so šli nazaj na 600 pol ko so okusili tisočaka :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam imam sedaj drugi 600ccm motor in drugo sezono si bom umislil 1000ccm ss. Če bo premočno oziroma mi ne bo odgovarjal liter gem vseeno lahko še nazaj na 750 :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda bo pa tut moj naslednji motor 1000 ali več. Ampak ne SS ampak kaj bolj v stilu CBR 1000 XX ali BMW K1200.

Če si boš kupu BMW-eja neboš pogrešil,meni je danes(po 2-leth vožnje z BMW-ejem) žal,da sem 12 let vztrajal na Yamahah :devil: in mislil,da so najboljše :headbang: ,moj naslednji motor je sigurno BMW K-1200-R-sport ali GT :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam imam sedaj drugi 600ccm motor in drugo sezono si bom umislil 1000ccm ss. Če bo premočno oziroma mi ne bo odgovarjal liter gem vseeno lahko še nazaj na 750 :naughty:
Če si boš kupu BMW-eja neboš pogrešil,meni je danes(po 2-leth vožnje z BMW-ejem) žal,da sem 12 let vztrajal na Yamahah :devil: in mislil,da so najboljše :headbang: ,moj naslednji motor je sigurno BMW K-1200-R-sport ali GT :whistle:

brumer pa on je reku da bi mel ss-a - tega pa BMW konkurenčnega še zlo dolgo ne bo nardil - če misliš da je k1200 športen motor pač to ni - BMW športnega konkurenčnega motorja nima in ga nikoli ne bo imel - pač :naughty:

Aja glede vztrajanja na yamahah - se mi zdi da si pred časom pisal, da si mel V-maxa celo to obdobje dvanajstih let - no to pa res ni ravno hvale vreden motor - beri: ovinki niso njegova strast, tako da najverjetneje še nikoli nisi imel prave priložnosti spoznat japonske tehnologije.

Pa da ne bom preveč OFF topic - ko se vozim sam imam z 650 dovaljnikom več kot preveč veselja, nikol ne pomislim na 1000ko. Seveda se pa zgodba spremeni, ko se naloži zadaj poln kufer, bočne torbe, lubica... in je zadeva v vseh pogledih prešvoh - konji, navor, vzmeteneje...pač je namembnost motorja kakršna je.

Ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si boš kupu BMW-eja neboš pogrešil,meni je danes(po 2-leth vožnje z BMW-ejem) žal,da sem 12 let vztrajal na Yamahah :devil: in mislil,da so najboljše :headbang: ,moj naslednji motor je sigurno BMW K-1200-R-sport ali GT :whistle:

Jest bi prec imel takega bimerja kot, ampak za ta denar si rajši tri različne rabljene kupim, pa imam več od tega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest bi prec imel takega bimerja kot, ampak za ta denar si rajši tri različne rabljene kupim, pa imam več od tega.

"Simosi" raje priznaj,da toliko sploh nebi ali nemoreš dati za motor.Stremi rabljenimi razvalinami nimam vsaj jaz kaj počet.Še nikoli nisem kupil rabljenega mototorja in ga tudi nebom,saj šraufam poklicno cele dneve(to je moj biznis) moj motor pa šraufa Valentinčič dokler se ne izteče podaljšana garancija.Veš dokler stane veliki servis manj,kot jaz zaslužim v enem dopoldnevu naj to kar drugi delajo in odgovarjajo za svoje delo,jaz pa se spet eno leto veselo vozim.

Ps. pa še tole,če bi ga samo enkrat peljal,bi imel popolnoma drugačno mnenje-mi lahko verjameš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!