Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
... Vem.. Hotshko bo spet pljuval po meni.. se ne sekiram, samo jaz se imam na nek način za bikerco (ok.. pač brez motorja še trenutno), ampak predvsem po srcu.... pač pa ne morem biti motoristka... ker nimam motor.

nič pljuval samo dodal da nimaš motorja in ne da nimaš motor... :twisted: :twisted: :lol:

Mah Pupa ti si čist fejst ... kadar spijem 4 do 6 pa še bolj ... :twisted: :lol: 8) :arrow:

Objavljeno

Pravi biker(ca)....poleg povedanega, mora znat s fustritam drsat :lol: .

Meni še fali precej... :cry:

:onfire:

Objavljeno

Mah Pupa ti si čist fejst ... kadar spijem 4 do 6 pa še bolj ... :twisted: :lol: 8) :arrow:

Od vsega skupaj mi je bilo tole prepričljivo najbolj všeč. Kar se pa ostalega tiče: JE**Š DEFINICIJE. Hotschko, si, kar si. Zame si Hotschmeister pa pika, šlus, the end, vége, fin, fine, amen, konc.... a boš zdej kej laži dihu :?: :wink: :D 8)

PEPE

Objavljeno

jst sm motorist, ne zato ker imam motor (ga nimam (trenutno)), ampak ker se tako počutim. biker pa nisem, ker nisem američan oz. anglež...

Objavljeno

Biker ima ponavadi kolo na 24 prestav in švica na Vrši :twisted: :lol:

Objavljeno

Jest sm bil večkrat biker, ko sem bil še lasnik štirih motociklov znamke Laverda... Takrat sem se večkrat zaradi okvare usedel na kolo, da sem lahko v bližnjem bifeju popil pivo...

Objavljeno

Pravi biker, pardon, motorist je.... :? ... :?:... hmm, ja no... :roll: hvalabogunidoločenoboganijebemtiboga :P :twisted:

Objavljeno
Mogoče pa sam tko nekak:

motor + duša = ....   Je to to??

Tako je! Motorist si po duši in ne u glavi. Torej se tak rodiš in tak umreš.

Sicer pa mislim, da smo TO kar skoraj vsi, ki se valamo po tem forumu. Le da tisti, ki se pač lahko realiziramo na svojih mopedih, doživljamo NADKATARZO vsakič, ko začutimo veter.

Objavljeno
Pervy a lohk jaz a lohk plizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...  :oops:  

vsak ki je lepsi od mene (pozer in topli brat  )  

Zdej ne vem tocno kaksno mnenje imas o motoristkah... samo... kar se tele izjave tice, te pa vse prekosamo (sorry smo pac vse lepse od tebe) :twisted: :P :wink: ... pa nismo topli bratci... no lahko smo pa pozerke... :P :twisted: :wink:

vragica in ostale zenske naucite se brat :? . tu je vprasanje kdo je pravi biker (aloooo moski spol - slovenscina osnovne sole :twisted: ). o bikercah pa nebi mogel govorit (ice bo razumel MC pa tako :wink: ) :P :twisted: :P

ups pardon Pervy... sej res zenske pa motor ne gredo skupi.. in tud bajkerce ne morjo bit... aha se opravicujem ker se rada predajam uzitkom na motorju in se stejem med bajkerje ups pardon med bajkerce... :evil: :evil: :evil: :evil: ... ups sorry se enkrat... :P

Objavljeno

Aja, in zabubi se v svoj MC in se naprej po "bajkersko" ljudem lezi v rit... :twisted: :twisted: :P :roll: :wink:

Objavljeno

:idea: Biker se lahko zdefinira kot Blondinka(Blondinec), kajti biti blond je stanje duha in ne barva las :P :D :lol: :twisted:

Svismomipiloti press

Objavljeno

No tole sem nekoč prepisal z ene revije, sem mislu še uredit pa na motosvet poslat, pa mi ni potegl. Če se komu ljubi ... :arrow:

Življenski stil

Biker

Čas po koncu druge svetovne vojne je svetu prinesel pomembne spremembe. Postajal je celota dveh polov. Evropa je še celila rane po boju s premaganim sovražnikom, za Ameriko pa je bila vojna le še granak spomin. Ljudje tam čez veliko lužo so se začeli navajati na družbeno realnost miru. A ne vsi. Nekateri nekdanji ameriški vojaki, predvsem člani bombniških posadk, se stakšno realnostjo niso hoteli soočiti. Temeljne ameriške vrednote - družina, kariera in hišica ob obali - jih niso več mikale. Akcija, adrenalin in vonj po preteklih avanturah vojnih let so bili premočni. V tem so videli smisel življenja, k temu jih vleče še zdaj. Priložnost to izživeti so videli v ustanovitvi motorističnih skupin v krajih s toplim podnebjem, predvsem ob kalifornijski obali. Vojaška hierarhija je ostala, hrup bombnikov je zamenjal trušč težkih prek tisočkubičnih motornih koles znamk Harley Davidson in Indian. Skupine 13 Rebels, The Galloping Gooses, Satan's Sinners in The Winos so smisel življenja iskale po kalifornijskih cestah že konec štiridesetih.

Rojstvo kulta

Člani ene prvih takšnih skupin so se poimenovali Boozfighters. Bila je tista, ki je polek motoristov iz skupin Pissed Off Bastards of Bloomington in Tulare Riders julija 1947 zanetila nemire v kalifornijskem mestecu Hollister. V majhnem provincionalnem mestecu, poimenovanem po njegovem ustanovitelju Josephu H. Hollisterju, se je tistega usodnega četrtega julija ustavila karavana udeležencev motociklističnega tekmovanja, imenovanega Gypsy Tour, ki je polek tekmovalcev privabilo še 4.000 motoristov, med njimi 500 pripadnikov skupin, ki so med drugimi motoristi znane kot "straight pipe gangs". Te so si pod vplivom alkoholne omame, v mestu dale duška. Ulice so postale bojno polje, pivo je teklo v potokih, hrumeli so motorji, zavrela je kri, nastal je kaos. Zakotno mestece ameriškega zahoda je bilo zgroženo in šokirano. Sedmim lokalnim policistom ni uspelo preprečiti tekmovanja z motorji po ulicah njihovega mesta, pijančevanja in uničevanja lokalov. V vsesplošnem kaosu so jo skupili samo motoristi, mrtvih pa k sreči ni bilo. Mediji, predvsem reviji Life in Harper's so iz dogodka ustvarili medijsko bombo. Ameriški družbi so prodali lik motorista iz Hollisterja kot upornika, socialnega anarhista in nerprilagodljivca, zdaj imenovanega že "outlaw biker". Harper's je prebiral tudi tip po imenu Stanley Kramer in glede na to, da je bil režiser, je v zgodbi iz Hollisterja dobil navdih za film. Ideja je meso postala in leta 1954 so gledalci po vsem svetu uživali v filmu The Wild One, hollywoodsko obarvani različici kalifornijskih dogodkov. Marlon Brando je kot glavni igralec svetu pokazal, kdo je šef, Lee Marvin pa je bil ko "outlaw biker" že na začetku luzer. Motoristični mit je bil rojen in kult potrjen - bikerji so negativci !

Hell's Angels

V času predvajanja filma so se po cestah zahodne obale ZDA vozili, zdaj že dobro organizirani pripadniki motorističnih klubov Question Marks, Gypsy Jokers, Nightriders, Presidents, Commancheros, Satan's Slaves in Hell's Angels. Hell's Angels motorcycle club, popularno imenovan the big red machine, so marca 1948 ustanovili amerišški vojni veterani v kalifornijskem mestu San Bernardino. Navdih za ime kluba jim je bil film Howarda Hughesa Hell's Angels iz leta 1930. Med drugo svetovno vojno so napis Hell's Angels nosili tudi bombniki neke amerišške letalske enote. Za znak kluba so nekdanji letalciizbrali lobanjo, obdano s peresi, pripetimi nanjo. Angelsi so bili do leta 1957 samo eden izmed množice motorističnih klubov, z različnimi izpostavami (chapterji) po celotni Kaliforniji. Tega leta je vajeti predsednikovanja v roke vzel legendarni Sonny Barger. Do takrat večinoma razpušščene Angele je bolje organiziral, uvedel je strogo disciplino in red, vsako kršitev pa strogo kaznoval. Angeli so se širili po ZDA, seme je poganjalo korenine tudi v Evropi. Tako so postali dejavnik, ki je resno zaskrbel oblast in medije, predvsem tiste doma v Ameriki. V njih in podobnih motorističnih "krdelih" , kot so npr. Pagans ali Outlaws, so videli utelešenje zla in pregrehe. Resnici na ljubo je treba priznati, da so bikerji s svojimi dejanji takšne trditve velikokrat potrjevali. Zapletali so se namreč v prodajo mamil, začeli so se ukvarjati s prostitucijo in tihotapiti orožje. Vijetnamsko vojno je veliko Angelov hotelo izkusiti na lastni koži in naborni šštabi so bili deležni invazije motorističnih borcev za ameriško demokracijo. Navkljub temu se negativno javno mnenje ni spremenilo. Dokončni dokaz o kriminalnosti in rasizmu Angelov je dobilo leta 1969 v Aalmontu, ko je njihov pripadnik na koncertu skupine Rolling Stones zabodel črnskega obiskovalca. Za Angele se je začelo težko obdobje, polno aretacij in preganjanja, zanje so se začeli zanimati poleg policije tudi pri FBI. To so bila tudi leta, ki so jih zaznamovali filmi (npr. Hell's Angels '69), v katerih so bili prikazani kot banda, ki mori, ropa in posiljuje. Težavam z oblastmi in negativnostjo v medijih so se pridružile še težave z rivalskimi klubi, ki so postajali čedalje močnejši. Posebno bikerji MC Bandidos iz Texasa, znani po svoji brutalnosti in brezkompromisnosti, so Angelom pri "poslih" čedalje bolj hodili v zelje. Prepiri glede obvladovanja območja so prerasli v prave bikerske vojne, v kateri ne prvi ne drugi niso izbirali sredstev ali ljudi. Iz Amerike se je vojna razširila tudi na evropska tla, predvsem v Skandinavijo, kjer poteka še danes in sem ter tja izbruhne v vsej svoji silovitosti. Čeprav Angeli veljajo za začetnike "motorizma na drugačen način" in so večini delujočih bikerskih klubov za vzor, jih v zadnjem obdobju poleg omenjenih Bandidov resno ogrožajo tudi nekateri mlajši klubi, ki jih s svojo ostrostjo in izrazito kriminalno usmerjenostjo vse bolj izpodrivajo.

Bikerski klubi

Slovenska zgodba "motorizma na drugačen način" je danes stara dobrega četrt stoletja. Njeni začetniki segajo v sedemdeseta, preboj pa se je zgodil s prikazovanjem filma Goli v sedlu (Easy Rider) v slovenskih kinematografih. Peter Fonda in Dennis Hopper sta veliko pripomogla k temu, da so slovenski navdušenci, sicer neuspešno in le za kratek čas, izživeli svoje ideje. Med njimi velja izpostaviti še danes aktivnega Rada Kolmana, alfo in omego slovenskega alternativnega motorizma. Je nekakšen slovenski Sonny Barger, legendarni in karizmatični president Hell's Angelsov. Danes je Rado, sredi štiridesetih, president kluba MC Eisen Kreuz iz Ljubljane, guru slovenske motoristične subkulturne scene. Poleg njegovih Eisen Kreuzov v Sloveniji delujejo še štirje MC klubi: v Žireh Rolling Bones, v Zasavju Satan's Brothers, v Ljutomerju Road Wariors in v Mariboru Bears of Slovenia. Številčno stanje pripadnikov teh bikerskih klubov se zelo spreminja, slovenska scena jih s "pešadijo"(člani kluba brez motorjev) in ostalimi podpornimi člani skupaj šteje okoli dvesto. Včlanitev v bikerski klub (MC) ni tako preprosta kot postati član "navadnega" motorističnega kluba (MK). Slednji delujejo po splošnih načelih in pravilih, podobno kot vsi ostali športni klubi. Član takšnega kuba lahko postane vsakdo, v nekaterih je pogoj vključitve motorno kolo. Imena klubov so večinoma slovenska ( Dolenjček, Kurent), nekatera angleška pa so prav domiselna (No Name Riders, Wild Pilots). V takšnem klubu klubska hierarhija praviloma ni izrazita, na zunaj pa se člani klubov od bikerskih ločijo po videzu ali obliki znakov. Klub, ki želi postati MC, mora izpolnjevati predpisane pogoje internacionalne bikerske druščiner, za vstop v ta kroh "posvečenih" mora na nacionalni ravni pridobiti tudi ustrezna soglasja domačih MC klubov.

Vstop v klub, zbor in kazni

Tudi vstop posameznika v bikerski klub zahteva svojevrsten ritual, iniciacijo, ki se bistveno razlikuje od običajne. Če vas mika postati član katerega izmed takšnih klubov, boste pri tem naleteli na kup zahtev in pogojev, ki jih boste morali uspeššno premagati. Kandidat za člana, "gušter" ali "vajenec", mora biti moški, običajno je zanj določena starostna meja in imeti mora močnejše motorno kolo. V preiskusni dobi, ki traja od šestih mesecev do enega leta, "gušterju" redni člani postavljajo različne naloge in zahteve. S svojimi dejanji in požrtvovalnostjo mora dokazati, da si resnično želi postati redni član in da mu tega ne more preprečiti nobena, še tako nemogoča zahteva. Po preteku preizkusne dobe redni člani glasujejo in, če so enotni, "vajenec" postane polnopravni član kluba. Že po sami zunanjosti se gušter loči od pravega člana: na hrbtni strani usnjenega brezrokavnika nosi samo ime kluba (brez znaka), spredaj pa kovinsko ploščico z napisom "prospect". Klub vodi predsednik ("president"), čigar beseda ima v klubu največjo težo. On je zakon. Pri vodenju mu pomagajo še podpredsednik ("vice president"), tajnik ("secretary"), blagajnik ("cassa") in sodnik ("judge"). V posameznih klubih imajo tudi vodjo potovanja ("road captain"), klubskega mehanika ("mechanica") in izvrševalca kazni ("hangmana"). Klubska disciplina je izredno pomembna, saj se morajo vsi člani strogo držati dogovorjenih in sprejetih pravil. Za kršitve jih čaka kazen, ki jo izreče "judge" , "hangman" pa jo izvrši. Če biker greši, ga lahko doleti častna, denarna ali fizična kazen. Huh vas bikerstvo še mika, ali pa ste mnenja, da je to za vas preveč? Ostane vam še ena možnost. Če se vam pogoji za vstop zdijo pretežki, ste še vedno lahko zraven - kot podporni član. Če ste ženska, lahko na polnopravno članstvo med bikersko druščino mirno pozabite. Klubi so absolutno moška zadeva. Njihov odnos do žensk je zelo transparenten, zato v slovenske klube kot redni član ni včlanjena nobena ženska. Te se lahko organizirajo v posbni sekciji v klubu, njihova pripadnost pa je vidna po zunanjih obeležjih, našitkih in majicah z napisi npr.:"Property of Satan's Brothers". Moška lastnina torej! Povedati pa je treba, da v Sloveniji deluje tudi ženski motoristični klub (MK) Furije in je, zanimivo, na sceni kar dobro sprejet in aktiven. Poleg vožnje se bikerji radi tudi zabavajo. Najrajši na moto zborih. To so velike fešte, žuri, ki se dogajajo največrat na prostem in ob koncu tedna. Zbor je dogodek, ki ga pravi biker ne sme in noče zamuditi. Poleg različnim motorističnim igram (pitje piva!), ogledovanju motorjev in deklet se lahko preda ritmu rockovskih skupin in drugim, bolj oprijemljivim opojnostim. Tam se lahko spozna tudi s pripadniki drugih motorističnih plemen. Je torej mesto, ko se ima končno možnost predati temeljni bikerski ideji: svobodi in neodvisnosti. V vseh pogledih. Na zbore se bikerji pripeljejo z motornimi kolesi v strnjeni koloni, največkrat s presidentom ali road captainom na čelu. Takrat je pomemben urejen in discipliniran prihod bikerskega kluba na zbor, saj se mora, ob hrupu motornih koles, pokazati pred drugimi brati kot resen, discipliniran in spoštovanja vreden.

Motorji in tetovaže

Motorna kolesa so središče zanimanja bikerjev. Tudi eden izmed glavnih pogojev za vstop v klub je posedovanje močnejšega motornega kolesa. Prav v odnosu bikerjev do motornih koles je čutiti razliko med njimi in ostalimi, navadnimi motoristi. Imate v svoji garaži Harleya in mislite, da ste že pravi biker? Nič od tega! Bikerji pravijo, da so si motorna kolesa, ki prihajajo s tekočih trakov tovarn, med seboj podobna in zato brezosebna. Ne predstavljajo motoristove individualnosti, ki jo mora motorno kolo po njihovem mnenju nujno odražati. Zanje je pravo motorno kolo le tisto, ki je dodatno obdelano in na katerem je viden individualni pristop njegovega lastnika. Dodatno obdelano, čestokrat pa novo zgrajeno motorno kolo se imenuje chopper. Sam izraz prihaja iz ZDA, kjer se je za Harleya med motoristi uveljavil izraz hog, za predelanega pa chopped hog oziroma chopper. Slednji se delijo v več podskupin, razlikujejo se po detaljih. Nekateri so namenjeni izključno razstavljanju na moto zborih (show bikes), drugi so zanalaššč zanemarjeni in ovešeni z odpadki (ratt bikes), tretji imajo specifičen izgled(street fighters). Chopper ima dolgo kromirano sprednjo vilico. Z motornega kolesa so pobrani vsi odvečni deli, ki niso nujno potrebni za vožnjo, zadaj je nameščena pretirano široka guma. Dodano je visoko krmilo, tako da biker sprejema veter naravnost v prsi. K popolni sliki chopperja sodijo še umetniško obdelan tank motornega kolesa, ki je obarvan s tehniko air brush poslikave, ter usnjene potovalne torbe, ki spominjajo na kavbojske torbe Divjega zahoda. Po mnenju pristašev pravih chopperjev mora biti motorno kolo oskubljeno, sestavljajo ga lahko le vilice, motor in okvir. Izgled mora spominjati na buldoga - spredaj nabit in močan, zadaj ozek in eleganten.

Poleg klasičnega bikerskega načina obdelovanja in dodelovanja motornega kolesa bikerska scena pozna še nekaj drugih usmeritev obdelave motornih koles. Takšna je obdelava, ki se zgleduje po motoristih iz filma Pobesneli Max iz konca sedemdesetih in začetka osemdesetih. Temelji na surovem videzu in grobih linijah. Motorna kolesa so pri tej smeri večinoma japonska, najbolj cenjen je Kawasaki, model "Z", ki je v filmu prevladoval. Obarvan črno in nelakiran ima namesto sedeža pritrjeno živalsko krzno. Na motornem kolesu ni ne kroma ne airbrush poslikave. Voznik krmili takššno motorno kolo v drugačnem položaju kot tisti na chopperju, saj na njem v bistvu leži. Tudi izpuh je predelan; je hreščeč in glasen. K dodatni opremi, ki je odvisna od posameznikove domišljije, lahko sodi še bajonet, pritrjen na sprednje vilice, aluminijasta skodelica za kavo, žlica, spalna vreča, kos ženskega spodnjega perila, pritjene na ogledalo in malteški(germanski) križ.

Na epizodah iz rockovske domišljijske zakladnice ne temeljijo samo poslikave motorjev, temveč tudi tetovaže bikerjev. Bikerji se zelo radi tetovirajo, predvsem po rokah. Nekateri motivi so dokaj preprosti, največkrat si vtetovirajo znak, napis kluba ter mrtvaške glave. Po zgledu Hell's Angelov se tudi drugi MC klubi navzven identidicirajo z lastnimi znaki, simbolika vseh bikerskih klubov pa je med seboj dokaj podobna. Klubski znak bikerji nosijo na hrbtni strani brezrokavnika. Povečini so oblečeni v kavbojke, usnjeno ali jeans jakno. Na prednji strani brezrokavnika imajo pripeti kovinski ploščici. Na prvi je vgravirana funkcija, ki jo ima biker v klubu, na drugi pa kraj, iz katerega prihaja oziroma kraj, kjer je stacionirana podružnica (chapter) kluba. Brezrokavnike in jakne krasi množica naššitkov in značk rock ansamblov, logotipov motornih koles in znaki prijateljskih bikerskih klubov. Obuti v usnjene motoristične, vojaške ali kavbojske škornje pa tudi v visoke usnjene superge, pod jaknami nosijo majice s kratkimim ali pa srajice z dolgimi rokavi.

Glasba

Poleg samih motornih koles, ki so najpomembnejša, je pomemben element druženja bikerjev glasba. Glasbeni okus in usmeritev članov klubov sta identična okusu, ki prevladuje med bikerji po celem svetu. Ta je v prvi vrsi orientiran na rock in njegove različne smeri: od starega rocka prek heavy do trash in speed metala. Neglede na to, o kateri rockovski glasbeni usmeritvi je govora, vse v svojih glasbenih izražanjih nosijo ideje neodvisnosti, svobode pa tudi ideje moškosti in upornosti - to pa so tudi poglavitne idejne usmeritve večine bikerskih motorističnih klubov. Motoristi v ZDA in Angliji so rock že ob njegovem pojavu sredi petdesetih let vzeli za svojega, saj je s svojim ritmom, glasnostjo in idejnostjo lepo sovpadal z idejami motorističnih skupin in motoristov. Oba, rock in biker sta tudi kot grda račka spočeta v istem, povojnem času. Dodatno razsežnost je rock dobil s pojavom hipijevskega gibanja, ki pa med bikerji ni nikoli naletel na pretirano odobravanje. Bolj naklonjeni so tradicionalnim rockovskim usmeritvam, ki prikazujejo in obravnavajo konkretne življenske položaje, kot so svoboda, upornost, neprilagodljivost, hitrost, ljubezen, alkohol, mamila in smrt. Rock prevladuje tudi na motorističnih zborih. Tam ga ansambli igrajo v živo, v neposrednem stiku s publiko. Tudi slovenski MC klubi za svoje motoristične zbore najamejo katero izmed slovenskih rockovskih skupin, denimo Šank Rock ali Requem. Te v svojem glasbenem programu ponujajo tudi komade z motoristično tematiko. Bikerji v glavnem sprejemajo starejše rockovske izvajalce, poslušanje točno določenih ansamlov pa ni zapovedano, saj si v spektru ponudbe glasbene scene vsakdo izbere pač tistega, ki mu odgovarja. Tako se jih veliko navdušuje nad bluesom in amerišško folk glasbo, nekateri so občudovalci countrya, spet drugi se navdušujejo nad klasično glasbo. Ostalih glasbenih zvrsti člani ne poslušajo, posebno odklonilen odnos imajo do moderne, računalniško ustvarjene glasbe. Zanjo pravijo, da "štema" ter najeda živce in možgane.

Bikerske vojne

Kljub deklariranemu tovarištvu in prijateljstvu tudi med bikerji ni vedno vse tako, kot bi moralo biti. Lansko poletje se je namreč zgodil umor Pilka "presidenta" Satan's Brothers iz Zagorja. Vse se je zgodilo na rockovskem festivalu Zgaga, storilec pa je bil iz vrst rivalskega kluba MK Wild Pilots iz Litije. Pilka je med koncertom znanega slovenskega kantavtorja s pišštolo ustrelil v glavo. Čemu to dejanje, tako nesmiselno in ekstremno, celo za bikersko druščino? Odgovorov je več, nobeden potrjen. Morda tiči vzrok v dejstvu, da so si Piloti želeli vstopa med slovenske MC, a so naleteli na sceni na neodobravanje, posebno med Satanovimi brati, s Pilkom na čelu. Je res možno, da bi z vstopom med bikersko druščino piloti postali chapter Satanov? Mogoče pa sta mela vpletena neporavnane osebne račune?.........

------------------------

Biker

Motorist. Motorno kolo mu ne služi samo kot prevozno sredstvo, temveč je podaljšek in opredmetenje njegove individualnosti.

Chopper

Predelano motorno kolo, za katerega so značilne predvsem dolge prednje vilice in obilje kroma. Biker ga predeluje dalj časa, z njim se spreminja in zori.

Straight pipes gangs

Prve skupin motoristov, ki so se po drugi svetovni vojni organizirale v Kaliforniji. Te so standardne izpuššne cevi svojih motornih koles zamenjale z ravnimi, odprtimi. Od tod tudi ime. Njihov zvok je bil bolj neposreden, predvsem pa glasnejši. Mediji so skupine zaradi njihove povezanosti s kriminalnimi dejanji poimenovali tudi outlaws biker gangs (izobčenci)

Bikerski klubi

So hierarhično organizirani. Klubska hierarhija je opazna na kovinskih ploščicah z nazivi, ki jih nosijo bikerji pripete na svojih brezrokavnikih. Nazivi pomenijo posameznikovo funkcijo v klubu, v katerem ima največjo težo predsednik. Kot nekdanji vojaki so nazive vpeljali Hell's Angels v letih po vietnamski vojni, v kateri so mnogi izmed njih tudi sodelovali.

Zbor

Enkrat na leto vsak klub organizira motoristični zbor, ki ga obiščejo tudi bikerji drugih klubov. Poteka na prostem, ob koncertiranju rockovskih ansamblov, uživanju alkohola, ocenjevanju motornih koles in deklet ter bikerskih igrah.

Hell's Angels

Vzorniki večine bikerskih klubov, vsaj kar zadeva organiziranost, dojemanje sveta in videz.

P.S.: ni tole neki uradnega, tako kot niso bikerji (mogoče ena od številnih razlag)

Objavljeno

Kaj pomeni biti biker? Odgovor na to po moje leži v filmu EASY RIDER!

Objavljeno

Mi je čisto vse eno kaj sem biker,motorist,norec tudi to sem že slišal leteči darovalec organov.Važno da uživam kadar se usedem na motor in odpeljem. :) :)

Objavljeno

Zame je ta prav Motorist,Biker ali kakor koli že tisti,tista,ki živi za motor.In sebe sigurno štejem med taprave.Takoj pa ugotovim gdo ni taprav.In če hočeš bit ta prav moreš cenit motor kot živo bitje ali pa še bolj.V mojem mestu smo cca 5. tapravi motoristi,cca 15 pa ima motorje ker ne vejo kam bi dali denar,pa ga investirajo v super motor in najboljšo opremo da se lahko potem vsako drugo nedeljo peljejo na morje al pa do gostilne pokazat svoje bogastvo.Z motorjem moreš živet,pri meni ni dneva ko se nebi dogajalo nekaj z motorji skoz jih imam v glavi.Mislim da se po prevoženih kilometrih ne gleda gdo je biker pa gdo ni,eni imajo motorje kot glavno prevozno sredstvo za na šiht in natolčejo km,ta prav motorist pa bo izbral vsak trenutek ko bo prost obveznosti da bo zajahal motor in šel na furo.

Objavljeno
Aja, in zabubi se v svoj MC in se naprej po "bajkersko" ljudem lezi v rit...  :twisted:  :twisted:  :P  :roll:  :wink:

jaz mam tudi tebe rad :P :lol: cmok cmok :twisted: :wink:

Objavljeno
Aja, in zabubi se v svoj MC in se naprej po "bajkersko" ljudem lezi v rit...  :twisted:  :twisted:  :P  :roll:  :wink:

jaz mam tudi tebe rad :P :lol: cmok cmok :twisted: :wink:

NEEEEEEEEEEEEEEEEEE... bljekkkkkkkkkk :twisted: :twisted: :twisted: :P :roll:

Objavljeno

vragica in ostale zenske naucite se brat :? . tu je vprasanje kdo je pravi biker (aloooo moski spol - slovenscina osnovne sole :twisted: ). o bikercah pa nebi mogel govorit (ice bo razumel MC pa tako :wink: ) :P  :twisted:  :P

Nehaj se preseravat, pa bodi rajši tiho, če ne znaš drugega kot žalit.... a zdaj smo ženske manj vredne, ker nimamo jajc... kolikor vem zato še udobneje sedimo na motorju... :twisted:

p.s. 'biker' ni ravno slovenska beseda.... halo!!!!!... in v angleščini to označuje osebo, ki vozi motor in ne samo moški spol... temu se po novem reče 'political correctness'!

čeprav, če smo natančni... je 'biker' kolesar... bike je kolo...motor je motocycle!

lp alena

Objavljeno

Kaj potem bi blo vprašanje:"Kdo je pravi motorcycler??" :lol:

Objavljeno
Kaj potem bi blo vprašanje:"Kdo je pravi motorcycler??" :lol:

ne, ampak kdo je pravi/a motorist/ka :wink:

Objavljeno

BITI BIKER JE KOT BITI ZALJUBLJEN! Lahko razglabljamo, kako se taksen clovek obnasa, oblaci, kaj dela in kaj misli, ampak vsi vemo,da je pomembno samo to, kar CUTI!! :D :wink:

Objavljeno

Jebe se men za bajkerje... S tem nazivom se itak samo še taki identificirajo, k so si na tapocen davek kupil eno Viagro, se oblekl v resice, zdej se hodjo pa na tromostovje kazat, pa Helse hodjo gledat kot veliko atrakcijo, ne da bi vedl kaj to je in se jim na koncu stvar še fina zdi...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!