Jure Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 Mene pa zanima če sem jaz pravi bajker.. Furam korejskega nakeda, ampak je predelan. Gor imam motosvetovo nalepko, karbonske špegle, karbonske blinkerje s prozornimi šipcami, doma narejen nosilec za tablico in doma predelan original ror. A se lahko moja predelava kvalificira za bajkersko? Namreč blinkerje in špegle sem kupil in jih samo prešraufal, medtem ko sem nosilec zvaril doma sam, ter prav tako notranji del rora, ampak pazi, zunanji lonec je pa še vedno originalen serijski. Hmmm. :hmm: Zdej pa res ne vem, ali sem bajker ali ne. Ali sem pravi, ali sem le fejker, ki je v trgovini kupil nekaj delov in jih zamenjal z originalnimi. Ker če še nisem bajker, premišljujem da bi si s penzlom namalal eno nago žensko na tank, ker potem bo motor mogoče dovolj bajkerski. Pa na jakno si tudi lahko našijem mrtvaško glavo, da bom bolj real. Samo ali bom potem bajker ali že pozer? :hmm: Kar glava me že boli od vsega tega razmišljanja.. Jao baddad, a pa si ti resen? Ne moreš tako predalčkat motoristov, oz ups, po tvoje bajkerjev :slap: Tako kot so že nekateri rekli, bajker = motorist in to je to. Motoristov je pa več vrst. Univerzalnega pravila, kdo je pravi, kdo pa ne pa itak ni, ker vsak posameznik dojema motorizem na svoj način. LP, DeX Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
baddad Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 ja, to je res...sej je šel na dopust in v mesecu dni sam zagonil ves prihodek, ki ga je klub ustvaril z organizacijo motozbora....on pa se jim je lepo na mallorci smejal in užival...res, živi svoje sanje...pa tud pravi bajker je...sploh če šteješ krajo in hinavske odnose do ostalih članov kluba za lastnost pravega bajkerja.... Oprosti., tolk ga ne poznam, pa tudi zdi se mi škoda omenjati posamezne ljudi. Vsak bi imel kaj za dodati na račun nekoga.Potem pademo na nivo trača, nekakšna Moto Lady:) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Nagaya Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 (popravljeno) Oprosti., tolk ga ne poznam, pa tudi zdi se mi škoda omenjati posamezne ljudi. Vsak bi imel kaj za dodati na račun nekoga.Potem pademo na nivo trača, nekakšna Moto Lady:) a ni bil malo prej tale Šoki al kaj je že nek blazen frajer, naveden kot rolemodel bajkerjev? :blink: kako ga lahko navajaš, če ga niti ne poznaš :huh: ah semantika :grim grem...tole je čist preveč moška debata :kva2: Popravljeno Julij 27, 2006. Popravil Nagaya Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Anubis Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 a ni bil malo prej tale Šoki al kaj je že nek blazen frajer, naveden kot rolemodel bajkerjev? :blink: kako ga lahko navajaš, če ga niti ne poznaš :huh: ah semantika :grim grem...tole je čist preveč moška debata :kva2: Nagaya, raje pojdi v temo motoristke, ker je to tema posvečena dilemi kdo je bajker. Kar pa motoristke niste. Pa tudi pedri ne morete bit. tko da šššc, ššššc! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
baddad Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 a ni bil malo prej tale Šoki al kaj je že nek blazen frajer, naveden kot rolemodel bajkerjev? :blink: kako ga lahko navajaš, če ga niti ne poznaš :huh: ah semantika :grim grem...tole je čist preveč moška debata :kva2: Najprej preberi kaj piše, potem komentiraj. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 Mislem, da v Sloveniji ni preveč popularno predelovat motorje, ker je recimo na Moto Boomu zmeraj manj teh stvari... :BUA: Predelaš sam kolkor lahko sam in to je to :closedeyes: Eni so pa friki ja-eni so pa res ampak res dvomim, da lahko motor dodelaš boljše, kot tistih 300 inžinirjev tam nekje na ''Japonskem al pa v Nemčiji''. Italjani pa itaq samo oblikovno spedenajo zadevo, ostalo-kar se pa tehnike tiče jim pa itaq vse drugi nardijo(še enga ornh strojnga faxa nimajo naši sosedje) Nakladaš. Ne pozabi, da japonski in drugi inženirji morajo tak motor tudi izdobaviti potencialnemu kupcu za čimbolj primerno/ugodno ceno, pa da bo tovarna še od tega živela in bodo delničarji veseli nekega dobička. Tako se to vrti. Imajo pa motorje v različnih segmentih, to je pa res ... In motoboom ni neko objektivno merilo tega, kar se dogaja na slo-moto sceni. Ljudem, ki imajo dobre predelave, se pogosto fučka za čredne motozbore, tem predelovalcem pa tudi dol visijo zadeve ala motoboom in vaške moto veselice. V tem svetu igra vlogo denar in predvsem malo bolj prestični dogodki ter klubi - žal je tako, da je na koncu denar tisto, kar gre iz enga žepa v drugega, ko gre motor iz delavnice v 'domačo' garažo. Tisti, ki sami delajo, pa prepogosto motor izmaličijo še bolj, kot bi ga kak slep oblikovalec pri BMW-ju recimo. Ja, Motoboom letos je bil pa sploh kvaliteten nateg večine motoristov glede ponudbe. Marsikdo je šel z lepim prstom v riti domov. No, enim sta bili motosvetovi blont ribici ujeti v mrežo povsem dovolj, da se jim je še tedne smejalo. In ja - marsikdo lahko motor dodela bolje, kot ga je 300 inženirjev na Japonskem - ampak deli za tako dodelavo ne sodijo v kategorijo "prišel sem na motosvet mam motor povejte mi kje čim ceneje to dobim", pač pa bolj v butično ponudbo odličnih, zelo zmogljivih ali zgolj ekstravagantnih komponent. Ducati, Moto Guzzi in podobni so znani po tem, da jim vse drugi delajo, seveda :grim . Glih tako kot BMW, a ne, in še kdo? Produkt ima na koncu odtisnjen logotip izdelovalca, ki stoji za zasnovo. Če so tehnološki dizajn delali sami, ali pa so najeli neke zunanje inženirje od zunaj, to ne igra neke hude vloge, vsaj zame ne. Najem zunanjih specialistov se lahko pogosto obnese bolje. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Miha Z. Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 :hmm: prebral,videl... zelo zanimiva debata...... :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
baddad Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 Mene pa zanima če sem jaz pravi bajker.. Furam korejskega nakeda, ampak je predelan. Gor imam motosvetovo nalepko, karbonske špegle, karbonske blinkerje s prozornimi šipcami, doma narejen nosilec za tablico in doma predelan original ror. A se lahko moja predelava kvalificira za bajkersko? Namreč blinkerje in špegle sem kupil in jih samo prešraufal, medtem ko sem nosilec zvaril doma sam, ter prav tako notranji del rora, ampak pazi, zunanji lonec je pa še vedno originalen serijski. Hmmm. :hmm: Zdej pa res ne vem, ali sem bajker ali ne. Ali sem pravi, ali sem le fejker, ki je v trgovini kupil nekaj delov in jih zamenjal z originalnimi. Ker če še nisem bajker, premišljujem da bi si s penzlom namalal eno nago žensko na tank, ker potem bo motor mogoče dovolj bajkerski. Pa na jakno si tudi lahko našijem mrtvaško glavo, da bom bolj real. Samo ali bom potem bajker ali že pozer? :hmm: Kar glava me že boli od vsega tega razmišljanja.. Jao baddad, a pa si ti resen? Ne moreš tako predalčkat motoristov, oz ups, po tvoje bajkerjev :slap: Tako kot so že nekateri rekli, bajker = motorist in to je to. Motoristov je pa več vrst. Univerzalnega pravila, kdo je pravi, kdo pa ne pa itak ni, ker vsak posameznik dojema motorizem na svoj način. LP, DeX Jp res je. bajkeri in motoristi, to ti je isto kot je nekdo tukaj enačil mitologijo in teologijo. :yea1: Bistveno je, da se kolesa obračajo. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 (popravljeno) Sploh so čudne te kategorije, boljše, varno...Potem je najboljše, da vsi vozijo motor z ABS, klimo, airbagom, z čelado ki ima cev s svežim kisikom, internetno povezavo..... Pri prelelavi gre za presežke - tehnične ali estetske. Poglejte Akrapoviča.Če ne bi šravfal v svoji delavnici, danes ne bi bil to kar je :No. 1 A šokijevi motorji so tebi presežki, se ti zdi, da gre po Akrapovičevih stopinjah? :blush: Pri predelavah gre pogosto zgolj za željo po presežkih, rezultat pa je lahko nekaj sorazmerno žalostnega v primerjavi s to željo ali celo originalnim stanjem. Jp res je. bajkeri in motoristi, to ti je isto kot je nekdo tukaj enačil mitologijo in teologijo. :yea1: Bistveno je, da se kolesa obračajo. Točno tako. Mitologija in religija (ne teologija, da ne boste v zmoti) - vedno gre za "vero v nekaj" in spremljajočo vsebinsko navlako take ali drugačne sorte. PS: to je samo moje mnenje, ni nujno, da je tudi resnica ;) Oprosti., tolk ga ne poznam, pa tudi zdi se mi škoda omenjati posamezne ljudi. Vsak bi imel kaj za dodati na račun nekoga.Potem pademo na nivo trača, nekakšna Moto Lady:) Ja, res. Zakaj si potem s tem začel? Najprej preberi kaj piše, potem komentiraj. Ti pa najprej razmisli, preden napišeš. Ne pa, da ti moramo potem mi tvoje zapise pravilno tolmačiti :lol1: :grim Ok, konec humornega bloka. :naughty: Popravljeno Julij 27, 2006. Popravil SymRu Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
baddad Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 (popravljeno) A šokijevi motorji so tebi presežki, se ti zdi, da gre po Akrapovičevih stopinjah? :blush: Pri predelavah gre pogosto zgolj za željo po presežkih, rezultat pa je lahko nekaj sorazmerno žalostnega v primerjavi s to željo ali celo originalnim stanjem. Točno tako. Mitologija in religija (ne teologija, da ne boste v zmoti) - vedno gre za "vero v nekaj" in spremljajočo vsebinsko navlako take ali drugačne sorte. PS: to je samo moje mnenje, ni nujno, da je tudi resnica ;) Šokijevi motorji SO presežki.Poznaš kakšen serijski motor, ki ima daljše vilice? smile.gif Akrapovič je presežek druge kategorije ampak prihaja iz istega izvira in to je nezadovoljstvo z konfekcijsko - serijsko robo.smile.gif Kljub vsemu sta dva izraza, ki se v določenih točkah ujemata v drugih pa ne. Popravljeno Julij 27, 2006. Popravil baddad Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Pervy Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 Ja, ampak človek uresničuje svoje sanje in ideje, je kreativen in to je point. Ni prišel v trgovino z polno denarnico in rekel Hočem tistega rdečega z modro črto, ampak si je naredil motor kakšnega je imel v glavi in glede na svojo bolj ali manj prazno denarnico.To je pravi bajker, ne pa tisti, ki kupi novo Hondo pa misli da je bajker, ker ima našitek kluba. jaz mam pa v glavi skoraj natanko enak motor kot ga že dela konfekcijsko kawasaki in sicer ninjo 10. ker dvomim da bi sam znal naredit boljšega bom kupil konfekcijo, potem bom pa gor dal akrapoviče da bo "predelan" in bom bajker :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 Kljub vsemu sta dva izraza, ki se v določenih točkah ujemata v drugih pa ne. Zenbudistično gledano lahko rečem le: sta pa nista, odvisno, kako vzameš ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
baddad Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 Zenbudistično gledano lahko rečem le: sta pa nista, odvisno, kako vzameš ;) Ok, zen odgovor je vedno pravilen odgovor. :) Tole pa pravi slovar religija -e ž (i) 1. zavest o obstoju boga, nadnaravnih sil; vera, verovanje: religija se kaže v različnih oblikah; razvoj, zgodovina religije // s prilastkom sistem naukov, norm, vrednot in dejanj, obredov, v katerih se ta zavest kaže, vera: islamska, krščanska religija; monoteistične religije / državna religija v nekaterih državah ki jo država z zakonodajo priznava za svojo 2. ekspr., z rodilnikom nazor, prepričanje, ki velja kot najvišja, najpomembnejša vrednota: humanizem je religija našega časa / religija tehnike oboževanje, poveličevanje mitologija -e ž (i) bajke v celoti, bajeslovje: pisatelj je zajemal snov iz mitologije / antična, germanska mitologija // veda o tem: razvoj mitologije Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 2. ekspr., z rodilnikom nazor, prepričanje, ki velja kot najvišja, najpomembnejša vrednota: humanizem je religija našega časa / religija tehnike oboževanje, poveličevanje mitologija -e ž (i) bajke v celoti, bajeslovje: pisatelj je zajemal snov iz mitologije / antična, germanska mitologija // veda o tem: razvoj mitologije Takole sem mislil. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ni3ous Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 Baddad ne sekiri se! Folk se sploh ni nate spravlal, temveč si jim s to temo poživil motosvetovo popoldne, da so lahko mal argumentiral... :P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 Točno :P :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hajoktejn Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 Zame je bajker, motorist - voznik motornega kolesa v prvi vrsti; vseeno mi je kaj kdo vozi; nič manjši bajker ni nekdo, ki vozi Daelima 125, od tistega ki vozi R1 (al karkoli že); v prvi vrsti (če že ocenjujem), je zame bajker, tisti ki zna v pravem trenutku popustiti krč v desnem zapestju, tisti ki zna pozdraviti, tisti ki zna pomagati in tisti ki se vozi zaradi tega ker v tem uživa. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Lobo Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 (popravljeno) nepredelani motorist :OK: Kako misliš nepredelani? Da me še niso črvi predelali? test...kateri motor je po tvojem bolj "vozen" 1. ali 2. Desna je bolj vozna. :kva2: pi*ke se kregajo....gremo gledat :kva2: Pubeci konc zabave. Prišla Nagaya in bo po stari navadi zje**la frajera. :cry: Šokijevi motorji SO presežki.Poznaš kakšen serijski motor, ki ima daljše vilice? smile.gif Akrapovič je presežek druge kategorije ampak prihaja iz istega izvira in to je nezadovoljstvo z konfekcijsko - serijsko robo.smile.gif Kljub vsemu sta dva izraza, ki se v določenih točkah ujemata v drugih pa ne. Daj ne mešaj Akrapoviča, ki poveča moč motorja in predelovalcev, ki samo polepšajo motor in po večini poslabšajo vozne lastnosti motorjev. Zame je motor delovni stroj, včasih uporaben tudi za zabavo in ne razstavna slika za v garažo. Popravljeno Julij 27, 2006. Popravil Lobo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ni3ous Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 (popravljeno) Dobro povedano ? Desna je bolj vozna. :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: Popravljeno Julij 27, 2006. Popravil Ni3ous Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lasagna Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 ....in spomin na prve Buzzfightere..... Khm, Boozefighters. Bog je mit, vsak mit pa ni bog. Zajlo za sklopko imam (še vedno) od mountain bikea. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
baddad Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 (popravljeno) Zame je bajker, motorist - voznik motornega kolesa v prvi vrsti; vseeno mi je kaj kdo vozi; nič manjši bajker ni nekdo, ki vozi Daelima 125, od tistega ki vozi R1 (al karkoli že); v prvi vrsti (če že ocenjujem), je zame bajker, tisti ki zna v pravem trenutku popustiti krč v desnem zapestju, tisti ki zna pozdraviti, tisti ki zna pomagati in tisti ki se vozi zaradi tega ker v tem uživa. Se strinjam s tabo.Skratka, to je definicija pravega motorista. Pravi bajker je tisti, ki ima še predelan motor in v glavnem je član kluba. Obstajajo dobri in slabi motoristi in bajkerji. Nobeden ni bolj "vreden" od drugega. Tako je tudi z motorji - so cestni,naked, enduro, serijski in predelani. Svet je pester in to je dobro. Khm, Boozefighters. Bog je mit, vsak mit pa ni bog. Zajlo za sklopko imam (še vedno) od mountain bikea. Jp, Hvala za popravilo.Boozfighters letos slavijo 60. obletnico. Pa še naprej veliko kilometrov z bajkersko zajlo!:) Popravljeno Julij 27, 2006. Popravil baddad Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
baddad Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 Daj ne mešaj Akrapoviča, ki poveča moč motorja in predelovalcev, ki samo polepšajo motor in po večini poslabšajo vozne lastnosti motorjev. Zame je motor delovni stroj, včasih uporaben tudi za zabavo in ne razstavna slika za v garažo. Narobe. Motor je tako kot obleka. Lahko je cunja, ki jo daš, da te ne zebe, lahko je lepa in grda ali kot pri hrani- lahko je fast ali slow food. Za motorista je kot praviš delovni stroj, za bajkerja je motor fetiš, premikajoča se skulptura, umetniški izdelek. Večina delov, ki jih custom-tuning mojstri uporabljajo presega kvaliteto tovarniških izdelkov- lažja kolesa,boljše bremze, boljši vplinjači, boljši avspuhi, lažji okvirji in ostali deli kot so rezervoarji..... Čeprav je original Harley lep, je recimo tale Aluminaor še lepši Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
baddad Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 Pa še par fotk. Predelava od V-Max, Kawasaki VN, Harley in V-Rod Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MARJA Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 Sem se začel spraševat kaj sem???????? Biciklist???????? Ne, voznik angleškega dvokolesnika, pa mi je vseen al mi rečejo motorist al bajker al pa voznik cunje. :lol1: :lol1: :lol1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Julij 27, 2006 Deli Objavljeno Julij 27, 2006 Baddad, čas je, da narediš en povzetek svojih zblojenih zapisov. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se