Skoči na vsebino

Bencinar 100 KM z najnižjo porabo


Miki Mauss

Priporočene objave

Zdravo,

mene pa zanima, kaj bi človek kupil, da bi malo žrlo. Nej bo bencinar, ima vsaj 100 KM, a ne več kot 136 KM, lahko je karavan, ej bo vsaj 1.6, najrajš bi meu 2.0 pa ene 100 konjev, ima vsaj navor.... Sam današnji 2.0 imajo vsi 150 KM ali več..

Na dan z besedo. Aja porabo bi imel cca 7, pa ne pri štandgasu....

Včasih so bli zlo šparovni opli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si si že sam odgovoril. Najdi dobro ohranjeno vectro 1.8 ali 2.0 in si zmagal. Soliden avto za relativno dobro ceno. Seveda je fajn iskati faceliftano, ker so že pocinkane, se pravi od l.00 dalje. Poraba z lahkoto tudi pod 8 pri normalni vožnji. Na 7 pa raje pozabi, razen seveda na relaciji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsaka limuzina/karavan 1.6 mašina mal čez 100PS ti bo žrla dobrih 7l/100km - če boš pa želel 1.8 ali pa še več potem si pa že sigurno na 8l/100km - odloči se sam.

Kar smo meli in poznam - bencinci seveda:

Stilo 1.6 - poraba - 7.3l (brat oženjen z gorenjko ga fura 6,5l/100km :whistle: )

Laguna 1.6 - poraba - 7.2l/100km

Astra TwinTop 1.8 - poraba - 8.0l/100km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fotr ma 406 2.0, sicer disl 100konj, pa mu dost mal pije. tocn ti nebi vedu povedat ker ga ne vozim, pa vseeno

Popravljeno . Popravil Im_a_ridah
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa obvezno bencinar, dizli grejo tut vredi :) Res sicer da nisem ljubitelj dizlov, ma glede na to da hočeš nekje okrog 100 konjev, pa navora kr dovolj, pa da bo malo žrlo... Pri hiši mamo Scenica 1.5 dci 105 konjev, leti dovolj, potegne tut fajn, poraba pa 5,5l, relacija še manj. MOgoče je tut v tej smeri za razmislit :)

Drgač pa Astra Karavan letnik tam okol 2000, 1.6. 16v 100 konjičev, imeli pri hiši, šla super, jo še vedno pogrešam, ceste se tut vredi drži. Poraba okol 7,3, na relacijah tudi do 6,5l Super avtič :)

LP Burnout

Popravljeno . Popravil Burnout
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko pa kaj starejši Audiji A4 pokurijo? V mislih imam modele 99/00, z navadnimi (ne turbo) 1.8 mašinami? Hvala za odgovor :=

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sem svoje case imel Suzuki Swift GTi B) Odlicen avtocek 1.3 masina 101KM,letel k svina. Pa tut poraba je bila res zelo zelo majhna (glede na to,kolk je avtocek bezljal :) )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vzemi Honda Civic 1.6 110KM, letnik 2004 ali 2005, po letu 2004 je bila faceliftana...če želiš praktičnen avto obvezno 5 vratno različico...prostora v izobilju, seveda ni karavan, ampak je vseeno zelo prostoren...sam imam 3 vratno SPORT pa prav nič ne pogrešam...navora ima dovolj, predvsem zaradi menjalnika, ki je nastavljen precej na kratko...sicer je posledično bolj glasna nad 130km/h...PORABA OD 5,8l, veliko relacije npr. Lj-Kočevje, hitrost od 60-100km/h, DO 7,2l, če je veliko mestne vožnje ali hitrejše vožnje po avtocesti, pri 130km/h ne kaže več kot 7l...približno taki so podatki v potovalnem računalniku preden tankam...

lp pa dobro kupi...aja, pa ne opla :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vzemi Honda Civic 1.6 110KM, letnik 2004 ali 2005, po letu 2004 je bila faceliftana...

...tolele sm mislu... :whistle:

lp

post-2086-1212913546_thumb.jpg

post-2086-1212913556_thumb.jpg

post-2086-1212913566_thumb.jpg

post-2086-1212913575_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobre mašine imajo megani, 1.5 dci, mašine delajo brez problemov, poraba precej pod 7 l.

Navora dovvolj, vleče presenetljivo dobr.

Je pa pr teh avtih kvečjemu težava pr kaki elektroniki, če kej crrkne je prec par 100 € stroška.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede na to kam gredo cene goriva, mislem da je dizlom bolj ko ne odklenkalo, govorim na rok cca 5 let. ZAto razmišljam o bencinu in alternativno dam lahk noter plin. Pa avto mora bit vsaj 2005 letnik, raje 2006. trnutna razlika med ceno nafte in bencina je 24 bivših sit in se bo le še povečevala. Primerljiva razlika med dizlom in bencinarjem pa je okol 4.000 € cca, torej, mislim, da je računicaz a bencin boljša, kljub dvema litroma razlike v porabi.

Gre pa za dnevne relacije 110 km v obe smeri

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

laguna, passat, vectra, je vse isti šmorn, če maš dnar kupi Toyoto Avensis al še raje Mazdo 6 in si zmagu - po testih obrabe je dosegla Mazda najmanj negativnih točk - sploh pa z bencinci pomoje ne bi smelo bit problema s kilometri.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

subaru legacy, 1.8, 105 konjev...najnižja poraba- po mestu samo 12-13l haha :worship: ...jebeš porabo, samo da so stroji tapravi, jebeš tote nove avte z nekimi minimalnimi porabami, pa tihi tak da jih niti nea čuješ, pa neke nizke emisije pa bla bla...more bit mašina, da žere, da se dere, pa da zadimi vse :OK: ...na našem subaruju smo zanalašč katalizator vun dali, samo da onesnažuje bolj :OK:

Popravljeno . Popravil Stroj
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, dokler ne voziš vsak dan daleč in mesečno zagonuiš 250 ali več samo za gorivo... KAj pa potem?

najrajš bi se z zmajem ali z balonom vozil, če bi šlo....

ko pa iščeš koga da bi se skupaj vozil in si s tem znižal stroške, pa nikjer nikogar, k bi se bil pripravljen prilagoditi....dvigniti zjutraj rit 10 min prej, ali pa kaj podobnega.

vprašanje ostaja: kateri avto žre najmanj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, kateri avto žre najmanj, je seveda težko reči. Pač je težko dobiti primerljive podatke, ker pač vsak svojo malho hvali.

Nimam izkušenj iz prve roke, ampak smo ob zadnjih cenah bencina imeli s sodelavci kar pošteno debato na to temo. Med drugim smo primerljali porabe naših "gajb". Ugotovili smo, da pri bencinarjih nekako najmanj žre Renault Megane 1.6. Pimerjali smo pa Leona, 1.6, Focusa 1.6.16V, Berlingota in Xsaro Picasso 1.6., ter Astro 1.6.16.v. Avti so letniki tam od 2002 do 2007, relacije primerljive. Tako da je povprečje Megana nekje sedem in pol, ostalih pa okol osem.

Da pa je dizel sedaj slab nakup, je res. Izkusil na lastni koži (če bi vsaj na pameti...).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

Ja, na vso žalost so cca 10 let nazaj dizli dobesedno eksplodirali na trgu. Posledice so jasne in zelo kapitalistične: dražja nafta, cenejši bencin. Poleg ogromne nabavne razlike, seveda. Zato se nameravam tudi jaz odkrižati svojega JTD ja in preiti na benz. Če se mi bo kje po predalu "valjalo" 1.500 € pa bom vgradil še plinsko napravo. Upam, da ne bom preveč zgrešil. A vseeno je na prvem mestu poraba, saj sem "vajen" nekje 6 litrov nafte, torej je primerljivo (brez upoštevanja nabavnihh cen) nekje do 8 litrov bencina. Kar danes znese že blaznih 70€ na tank....brrrrrrr

Megana pa videt ne morem... Žal. AMpak vseen hvala

Popravljeno . Popravil Miki Mauss
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, na vso žalost so cca 10 let nazaj dizli dobesedno eksplodirali na trgu. Posledice so jasne in zelo kapitalistične: dražja nafta, cenejši bencin. Poleg ogromne nabavne razlike, seveda. Zato se nameravam tudi jaz odkrižati svojega JTD ja in preiti na benz. Če se mi bo kje po predalu "valjalo" 1.500 € pa bom vgradil še plinsko napravo. Upam, da ne bom preveč zgrešil. A vseeno je na prvem mestu poraba, saj sem "vajen" nekje 6 litrov nafte, torej je primerljivo (brez upoštevanja nabavnihh cen) nekje do 8 litrov bencina. Kar danes znese že blaznih 70€ na tank....brrrrrrr

Megana pa videt ne morem... Žal. AMpak vseen hvala

pa kupi astro, če ti je megan tak grd - 1.6 ti bo glih tak žrla dobrih 7l - pa še vedno so v akciji (o novih sedaj govorim) in dobiš za 15000€ največ od avta - pa še problemov nekih niso imele.

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Megana pa videt ne morem... Žal. AMpak vseen hvala

...saj pravim......hondo pejt pelat...majhna poraba zajamčena...tudi, če boš bolj živahno vozil...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej me že malo accord mika.... a je vseen 110 kw mal huda. Sploh za registrirat...Civici so pa premajhni.

Bomo vidl.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, na vso žalost so cca 10 let nazaj dizli dobesedno eksplodirali na trgu. Posledice so jasne in zelo kapitalistične: dražja nafta, cenejši bencin. Poleg ogromne nabavne razlike, seveda. Zato se nameravam tudi jaz odkrižati svojega JTD ja in preiti na benz. Če se mi bo kje po predalu "valjalo" 1.500 € pa bom vgradil še plinsko napravo. Upam, da ne bom preveč zgrešil. A vseeno je na prvem mestu poraba, saj sem "vajen" nekje 6 litrov nafte, torej je primerljivo (brez upoštevanja nabavnihh cen) nekje do 8 litrov bencina. Kar danes znese že blaznih 70€ na tank....brrrrrrr

Megana pa videt ne morem... Žal. AMpak vseen hvala

S plinsko napravo še malo počakaj,ravno danes so govorili na RTL-u,da se bo v Nemčiji plin podražil v roku 6-tih mesecev za 60-80% veš pa sam da niso daleč od nas in tudi pri nas jih bojo takoj kopirali,saj samo še gledajo kako nam čimveč iz žepov potegnit.Moje mnenje je,da se bomo kmalu spet vozili z majnjšimi in manj požrešnimi avtomobili,pa tudi marsikateri bo moral na R-2 ali na međunožno guralo prešaltat. :hmm:

Ps: pa še tole surova nafta se je danes spet podražila za 7% :eek: če bo šlo tako naprej bo res še letos 1 lit. benzina stal 2 EU,kot so napovedali Nemški analitiki. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupi hondo!

Boš lahko skoz na blokadi, pa nič ne bo pila!

nananananananananananananananana.....

:headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ja, ne vem če ravno na blokadi......

bomo vidli. Po mojem bo šel razvoj v smer majhnih močnih motorjev z nizko porabo, kot je npr 1,4 turbo 150 KM od VW.....samo potem pozabi na dober navor, kar mi pa ni všeč... Rajši imam 100 KM in 400 Nm kot pa 200 KM in 100 Nm.

V vsakem primeru pa se nam zagotovo bliža recesija... v kolikor ni že tukaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ja, ne vem če ravno na blokadi......

bomo vidli. Po mojem bo šel razvoj v smer majhnih močnih motorjev z nizko porabo, kot je npr 1,4 turbo 150 KM od VW.....samo potem pozabi na dober navor, kar mi pa ni všeč... Rajši imam 100 KM in 400 Nm kot pa 200 KM in 100 Nm.

V vsakem primeru pa se nam zagotovo bliža recesija... v kolikor ni že tukaj.

Ta motor ima že preko 200Nm navora pri okol 1500 obratov in 170 poskočnih konjičev. Tu seveda dela kompresor, naprej pa vlogo prevzame turbina. Tudi Fiat je razvil že majhne mlinčke na turbo.

Popravljeno . Popravil bikez
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!