Skoči na vsebino

Jaz vozim po predpisih


gusti

Priporočene objave

Jaz se s tem ne strinjam.. Če se zanašaš na to, da je 3/4 naklučja in sreče, bi jaz na tvojem mestu takoj prodal motor.. Nekaj gotovo je sreče, da ti kakšen idiot ne zapre poti ko se pravilno in po predpisih pripelješ, itd, ampak bistveno je pa to, da si sam previden in sam predvidevaš.. Kako je torej možno, da so nekateri previdni motoristi več let brez padca/nesreče, medtem ko nekateri izstrelki parkrat letno flikajo plasike.. Ne pravim, da se ti, če si previden ne more nič zgodit, zdaleč ne, ampak lahko pa sam bistveno pripomoreš k možnostim, ali se ti bo kaj zgodilo ali ne..

Letos bi se vsaj 3x že lahko zaletel v avto, ki mi je speljal na glavno cesto, če se ne bi po naselju pač peljal po predpisih, oziroma v enem primeru še počasneje.. Tako je šlo blizu in se je končalo s par kletvicami in prstom avtomobilistu, ampak če bi šel pa npr. 70 pa vsaj v enem izmed treh primerov ziher ne bi mogel ustavit oziroma se ozognit.. Tako, da tole s srečo je za lase privlečeno, deloma res ne moreš vplivat na to, da se ti kaj pripeti, žal, ampak lahko pa možnosti za to s premišljeno vožnjo kar občutno zmanjšaš.. Še če si previden, je prehitro kaj narobe, ta vikend je bil spet krvav :(

:worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se s tem ne strinjam.. Če se zanašaš na to, da je 3/4 naklučja in sreče, bi jaz na tvojem mestu takoj prodal motor.. Nekaj gotovo je sreče, da ti kakšen idiot ne zapre poti ko se pravilno in po predpisih pripelješ, itd, ampak bistveno je pa to, da si sam previden in sam predvidevaš.. Kako je torej možno, da so nekateri previdni motoristi več let brez padca/nesreče, medtem ko nekateri izstrelki parkrat letno flikajo plasike.. Ne pravim, da se ti, če si previden ne more nič zgodit, zdaleč ne, ampak lahko pa sam bistveno pripomoreš k možnostim, ali se ti bo kaj zgodilo ali ne..

Letos bi se vsaj 3x že lahko zaletel v avto, ki mi je speljal na glavno cesto, če se ne bi po naselju pač peljal po predpisih, oziroma v enem primeru še počasneje.. Tako je šlo blizu in se je končalo s par kletvicami in prstom avtomobilistu, ampak če bi šel pa npr. 70 pa vsaj v enem izmed treh primerov ziher ne bi mogel ustavit oziroma se ozognit.. Tako, da tole s srečo je za lase privlečeno, deloma res ne moreš vplivat na to, da se ti kaj pripeti, žal, ampak lahko pa možnosti za to s premišljeno vožnjo kar občutno zmanjšaš.. Še če si previden, je prehitro kaj narobe, ta vikend je bil spet krvav :(

Ne trobi :yea1:

Voziš počasi, po omejitvah malo čez. Ampak prav pretiravanje kako se moram postavit na pasu ali levo bolj ali bolj desno ko se vozim, to je pa neumnost. Če me ma za pobrat naj me...

Kaj pa ko stojiš na križišču pri rdeči luči pa ti en/a pripali not v rit pa te naredi invalida, a takrat se tudi postavljaš ?

Saj je pametno fantje in vse, samo kar je preveč je preveč.....95% boste popravili z zmanjšano hitrostjo, druge stvari so mogoče 1% vse skupaj. Še vedno ostane unih 4%, ki mogoče doleti tebe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No torej ni 3/4 odvisno od naklučja in sreče kot si zapisal objavo nazaj..

Glede pasu smo zgolj debatirali in izmenjavali svoja mnenja v tem ni nič slabega je namreč dejstvo, da obstaja bolj ali manj pravilna tehnika vožnje, zato tudi obstajajo knjige in priročniki, ki nas učijo kako je najbolje oziroma najbolj varno peljati in na kakšen način je najbolje in najbolj varno vzeti ovinke tudi kar se tiče same linije, da ti pri izstopu ne zmanjka vozišča.. Vsak pa zase ve kaj mu v praksi najbolj ustreza.

Še vedno pa sta v prometu najbolj pomembni spoštovanje sebe in ostalih udeležencev v prometu ter svojih sposobnosti ter predvidevanje, bolj kot gola sreča, glede katere se pa strinjam, da je tudi potrebna. Če imaš smolo, si lahko stokrat popoln, pa te nekaj zjebe in te ni več..

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne trobi :yea1:

Voziš počasi, po omejitvah malo čez. Ampak prav pretiravanje kako se moram postavit na pasu ali levo bolj ali bolj desno ko se vozim, to je pa neumnost. Če me ma za pobrat naj me...

Kaj pa ko stojiš na križišču pri rdeči luči pa ti en/a pripali not v rit pa te naredi invalida, a takrat se tudi postavljaš ?

Saj je pametno fantje in vse, samo kar je preveč je preveč.....95% boste popravili z zmanjšano hitrostjo, druge stvari so mogoče 1% vse skupaj. Še vedno ostane unih 4%, ki mogoče doleti tebe.

A si se ti pred kratkim razsul al kaj ?

Samo še jamraš o tem kako počasneje je treba vozit, pred časom se je iz tvojih ust drugače slišalo.

Kar poslušaj par nasvetov od zgoraj in jih probaj upoštevat, te bojo mogoče kdaj rešili pred pretrdim stikom z zemljo ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V moto karieri sem ene 5.krat preživel samo zato ker je bila boginja Fortuna na moji strani (v večini primerov sem bil posiljen, izsiljen - prvič že v avtošoli)! Potem sem začel malo mozgati in prišel do nslednjih sklepov:

Ni vredeno, da bi se zanašal na srečo...

Začel sem voziti z glavo, predvidljivo....

Prebral sem Magisterij vožnje...

Bil na parih delavnicah....

V vsakem avtu vidim možnost, da me zradira...

Kdaj se mi tudi zalomi - in tega se zavedam.... in to poskušam odpraviti!

Ko se vozim mimo krajev, kjer je Matilda vzela svoj davek med motoristi me zmrazi - nikomur ne privoščim tega, sebi pa še najmanj!

Ko gremo s kolegi na furo jim jasno in glasno povem, da ne bom divjal - če pa jim paše pa kar! (seveda imam tudi sam svoje odseke, kjer ga malo stisnem)

Moj hobi je lep..... amopak zaradi tega ne bodo moji otroci brez očeta....

Jaz mislim, da sem pometel in razčistil pred svojim pragom - to želim tudi vsem vam, ki se srečujemo na cesti!

Zgodi se pa lahko vsakemu - tudi meni! % možnosti pa je bistveno manjši, kot pa če brezglavo tiščiš in divjaš!

In glej čudno - že par let nisem bil odvisen od Fortune!

Upam, da bo pri tem tudi ostalo!

Če vam še paše vam želim prijetno pljuvanje drug po drugem še naprej!

LP Zdaj pa na furo.... vi pa mal pokomentireajte tole moje pametovanje!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čestitke Draksler, tako razmišljanje mi je všeč.

Kljub temu pa nikoli ne veš kje te čaka, je pa vseeno malo manj odvisno samo od Fortune.

Vsem želim veliiiiiiiiiko srečnih kilometrov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V moto karieri sem ene 5.krat preživel samo zato ker je bila boginja Fortuna na moji strani (v večini primerov sem bil posiljen, izsiljen - prvič že v avtošoli)!

Na cesti moraš biti največji egoist in najprej poskrbeti za svojo rit ter paziti nase, ker drugi ne bodo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A si se ti pred kratkim razsul al kaj ?

Samo še jamraš o tem kako počasneje je treba vozit, pred časom se je iz tvojih ust drugače slišalo.

Kar poslušaj par nasvetov od zgoraj in jih probaj upoštevat, te bojo mogoče kdaj rešili pred pretrdim stikom z zemljo ...

Da, pred kratkim sem se razsul. Pa že velikokrat sem se. Še vedno pa trdim, da če te ima nekaj za pobrat te bo. Ok?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V moto karieri sem ene 5.krat preživel samo zato ker je bila boginja Fortuna na moji strani (v večini primerov sem bil posiljen, izsiljen - prvič že v avtošoli)! Potem sem začel malo mozgati in prišel do nslednjih sklepov:

Ni vredeno, da bi se zanašal na srečo...

Začel sem voziti z glavo, predvidljivo....

Prebral sem Magisterij vožnje...

Bil na parih delavnicah....

V vsakem avtu vidim možnost, da me zradira...

Kdaj se mi tudi zalomi - in tega se zavedam.... in to poskušam odpraviti!

Ko se vozim mimo krajev, kjer je Matilda vzela svoj davek med motoristi me zmrazi - nikomur ne privoščim tega, sebi pa še najmanj!

Ko gremo s kolegi na furo jim jasno in glasno povem, da ne bom divjal - če pa jim paše pa kar! (seveda imam tudi sam svoje odseke, kjer ga malo stisnem)

Moj hobi je lep..... amopak zaradi tega ne bodo moji otroci brez očeta....

Jaz mislim, da sem pometel in razčistil pred svojim pragom - to želim tudi vsem vam, ki se srečujemo na cesti!

Zgodi se pa lahko vsakemu - tudi meni! % možnosti pa je bistveno manjši, kot pa če brezglavo tiščiš in divjaš!

In glej čudno - že par let nisem bil odvisen od Fortune!

Upam, da bo pri tem tudi ostalo!

Če vam še paše vam želim prijetno pljuvanje drug po drugem še naprej!

LP Zdaj pa na furo.... vi pa mal pokomentireajte tole moje pametovanje!

Evo kapo dol. :worship: :worship: :worship:

Vsem pa svetujem ,da razmislijo kako in kje vozijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:eek:

Verjetno si edini Celjan, ki vozi "po predpisih". :whistle:

Pa jaz... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem doživel izkušnjo na podlagi katere sem spremenil mnenje. Vse bi bilo lepo in prav, če bi se ljudje vozili po predpisih, VSAJ TO, ne pa da se peljejo skozi naselje 40km/h in ko opazijo, da je v koloni za njim patrulja, niti izven naselja ne gre več kot 65 km/h, zgleda da za vsak slučaj, kar pripelje do nestrpnosti in posledično do kršitev in nesreč.... Bolje kot nabijanje kazni bi bilo pametno uvesti na vsakih 10 let, obvezni tečaj obnovitve CPP znanja, ker nekateri pač ne razumejo, da za križiščem, za katerim ni ponovljenega znaka, omejitev ne velj več....

PS: sory moral sem nekam napisati, ker 90 min za 42km ni več normalno :headbang: , bi bilo bolje če bi začel hoditi na vlak...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te čisto razumem..

Jaz pa sem v zadnjih par dneh kar parkrat doživel, da se folk izven naselja, kjer cesta komot dopušča 90 km/h cjazi po 65-70 km/h in dela kolono.. Pa dobro, to bi še razumel, da nekomu pač paše it tako počasi ampak ne razumem pa tega, da ko omenjene osebke prehitim in se od njih oddaljim, da jih niti videt ni več za mano, potem ko pridem do naselja in zmanjšam na 50, ne traja dolgo, da mi je pacient v riti. 65-70 pousod, nima veze, ravnina, naselje, šola.. In se ti kakšen tak spravi pridigat kako tamladi danes divjamo in naj se zgledujemo po njih, ki se peljejo varno, več kot 70 ne. S tem, da je tistih njihovih 70 čez naselje verjetno bolj nevarnih, kot mojih 140 zunaj naselja po ravni magistralki čez polje :headbang: :headbang:

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Porajata se dve plasti problematike:

- kaj je narobe z vozniki, ki ne spoštujemo predpisov? je ena plat medalje. Kako pripraviti voznike, da bodo spoštovali prometne predpise? Sam menim, da z represijo nikakor ne... Strinjal se bom s prenekaterim predhodnikom. Treba je podpreti in stimulirati šolo varne vožnje, obvezno periodično obiskovanje tečaja CPP bi bilo tudi dobrodošlo.

Predvsem se mi pa zdi pomembno, da bi se ustvarilo pogoje, da vozniki vožnjo v skladu s CPP sprejmemo kot vrednoto. Tukaj je poleg represivnih ukrepov potrebno uvesti tudi stimulativne ukrepe.

Druga plast problematike, ki je manj izpostavljena, pa je:

- kaj je narobe s predpisi, ki jih ciljna skupina noče interiorizirati? je vsekakor tudi pomembno vprašanje. Morebiti pa rigidna in represivna zakonodaja, katere namen je vse prej kot ureditev varnosti v prometu enostavno ni vredna upoštevanja.

Sicer pa... kje se te nalepke dobi? Jaz bi jo tudi z veseljem imel, čeprav nisem chopperist.

pa čeprav prekršim sem ter tja kak pedpis...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Porajata se dve plasti problematike:

- kaj je narobe z vozniki, ki ne spoštujemo predpisov? je ena plat medalje. Kako pripraviti voznike, da bodo spoštovali prometne predpise? Sam menim, da z represijo nikakor ne... Strinjal se bom s prenekaterim predhodnikom. Treba je podpreti in stimulirati šolo varne vožnje, obvezno periodično obiskovanje tečaja CPP bi bilo tudi dobrodošlo.

Predvsem se mi pa zdi pomembno, da bi se ustvarilo pogoje, da vozniki vožnjo v skladu s CPP sprejmemo kot vrednoto. Tukaj je poleg represivnih ukrepov potrebno uvesti tudi stimulativne ukrepe.

Druga plast problematike, ki je manj izpostavljena, pa je:

- kaj je narobe s predpisi, ki jih ciljna skupina noče interiorizirati? je vsekakor tudi pomembno vprašanje. Morebiti pa rigidna in represivna zakonodaja, katere namen je vse prej kot ureditev varnosti v prometu enostavno ni vredna upoštevanja.

Sicer pa... kje se te nalepke dobi? Jaz bi jo tudi z veseljem imel, čeprav nisem chopperist.

pa čeprav prekršim sem ter tja kak pedpis...

andi1 ti bo dal vse potrebne podatke, saj je pobudnik te akcije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Njaah. Podobni disclaimerji so bili že pred leti, npr. nalepke "Slow Riders", katero sem z veseljem imel napopano.

Hinavska hvala, da se vozim po predpisih ali zaviram za Jezusa, pa ne vem, če ni prevelika odgovornost.

Res pa je, da marsikdo zelo pazi, da vozi po predpisih, kadar nima čelade ali česa podobnega :naughty: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....Jaz pa sem v zadnjih par dneh kar parkrat doživel, da se folk izven naselja, kjer cesta komot dopušča 90 km/h cjazi po 65-70 km/h in dela kolono..

Ravno delam eno neodvisno raziskavo za lastne potrebe in preliminarni rezultati navajajo na ugotovitev, da je veliko število voznikov negotovih glede tega, kakšna je pravzaprav omejitev (in kako izgleda), saj jih prej nikdar niso upoštevali. Zato ne prehitijo službenega policijskega vozila, ne vedo, kateri znak pomeni konec omejitve in koliko ta sploh je, kaj je konec naselja, itd. To je pač razlog za nenavadne hitrosti v zadnjih mesecih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Porajata se dve plasti problematike:

- kaj je narobe z vozniki, ki ne spoštujemo predpisov? je ena plat medalje. Kako pripraviti voznike, da bodo spoštovali prometne predpise? Sam menim, da z represijo nikakor ne... Strinjal se bom s prenekaterim predhodnikom. Treba je podpreti in stimulirati šolo varne vožnje, obvezno periodično obiskovanje tečaja CPP bi bilo tudi dobrodošlo.

Predvsem se mi pa zdi pomembno, da bi se ustvarilo pogoje, da vozniki vožnjo v skladu s CPP sprejmemo kot vrednoto. Tukaj je poleg represivnih ukrepov potrebno uvesti tudi stimulativne ukrepe.

Druga plast problematike, ki je manj izpostavljena, pa je:

- kaj je narobe s predpisi, ki jih ciljna skupina noče interiorizirati? je vsekakor tudi pomembno vprašanje. Morebiti pa rigidna in represivna zakonodaja, katere namen je vse prej kot ureditev varnosti v prometu enostavno ni vredna upoštevanja.

Sicer pa... kje se te nalepke dobi? Jaz bi jo tudi z veseljem imel, čeprav nisem chopperist.

pa čeprav prekršim sem ter tja kak pedpis...

Vidiš, jaz bi bolj razumel nalepko "vozim varno in po pameti!" Nakladanje se ne more zaključiti samo z vožnjo po predpisih. Med pregledno vožnjo ne potrebujem znakov za prepoved oz. omejitev hitrosti. Nisem debil in znam gledati cesto. Drugo je, če je znak za hitrostno prepoved v kombinaciji z znakom za nevarnost (npr. križišče, stranska cesta ipd.). Če so taka križišča pregledna mi je jasno, da je znak postavljen (in mora biti) za primere zmanjšane vidljivosti (megla, dež, noč...). Pamet postavljalcev znakov, kjer na enem stebru stoji preklic omejitve 70, spodaj pa prepoved 50, mi da misliti, da nekomu nekaj fali. In v čem smo si različni z Avstrijo? Vasi, kjer je pločnik, imajo omejitev 70. Pri nas 50. Včeraj je bilo pri prastarem avtoparku 60, sedaj pri neprimerno boljših vozilih zmanšajo hitrost. Kazni in način kasiranja je diametralno nasproten. Pri nas kasirajo za minimalne prekoračitve, ki nikogar ne spravljajo v nevarnost, v tujini na takih odsekih niti ne vidiš policije. Zato je zame nalepka vozim po predpisih enaka nalepki "vozim kot ovca in ne mislim". V blaženem prepričanju, da se mi nič ne more zgoditi, ker sem tako neživljensko glupo obseden z zijanjem na števec?! Da ja ne bom pokno 10 km več od omejitve. Kar je za ene hitrost pešca, je za druge 20 % nad omejitvijo. Navajen sem voziti sproščeno, tekoče, med vožnjo redko uporabljam zavore. Sopotniki pravijo, da je v mojem avtu najboljše spat, med vožnjo lahko "piješ kavo," ... Med vožnjo pač stalno sledim promet in dogajanje okoli ter hitrost sproti prilagajam preglednosti levo - desno. Lažne sigurnosti ne maram, ker uspavanci vedno delajo na cesti sranje. Pa ne podpiram divjakov in nadutih prepotentnežev. Prav tako mi grejo na qurac tisti, ki v imenu zveličanja zahtevajo od vseh treznih, da se držijo plota kot pijanci, ker so pač oni tako rekli. Toliko in srečno vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo

No, prejšnji teden je nekdo s tako lepo črno ninjo 250r v križišču Čopove ulice in Ljubljanske ceste zapeljal v rdečo luč, pri tem pa skoraj podrl pešca na prehodu, ki je pravilno prečkal cesto ... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidiš, jaz bi bolj razumel nalepko "vozim varno in po pameti!" Nakladanje se ne more zaključiti samo z vožnjo po predpisih. Med pregledno vožnjo ne potrebujem znakov za prepoved oz. omejitev hitrosti. Nisem debil in znam gledati cesto. Drugo je, če je znak za hitrostno prepoved v kombinaciji z znakom za nevarnost (npr. križišče, stranska cesta ipd.). Če so taka križišča pregledna mi je jasno, da je znak postavljen (in mora biti) za primere zmanjšane vidljivosti (megla, dež, noč...). Pamet postavljalcev znakov, kjer na enem stebru stoji preklic omejitve 70, spodaj pa prepoved 50, mi da misliti, da nekomu nekaj fali. In v čem smo si različni z Avstrijo? Vasi, kjer je pločnik, imajo omejitev 70. Pri nas 50. Včeraj je bilo pri prastarem avtoparku 60, sedaj pri neprimerno boljših vozilih zmanšajo hitrost. Kazni in način kasiranja je diametralno nasproten. Pri nas kasirajo za minimalne prekoračitve, ki nikogar ne spravljajo v nevarnost, v tujini na takih odsekih niti ne vidiš policije. Zato je zame nalepka vozim po predpisih enaka nalepki "vozim kot ovca in ne mislim". V blaženem prepričanju, da se mi nič ne more zgoditi, ker sem tako neživljensko glupo obseden z zijanjem na števec?! Da ja ne bom pokno 10 km več od omejitve. Kar je za ene hitrost pešca, je za druge 20 % nad omejitvijo. Navajen sem voziti sproščeno, tekoče, med vožnjo redko uporabljam zavore. Sopotniki pravijo, da je v mojem avtu najboljše spat, med vožnjo lahko "piješ kavo," ... Med vožnjo pač stalno sledim promet in dogajanje okoli ter hitrost sproti prilagajam preglednosti levo - desno. Lažne sigurnosti ne maram, ker uspavanci vedno delajo na cesti sranje. Pa ne podpiram divjakov in nadutih prepotentnežev. Prav tako mi grejo na qurac tisti, ki v imenu zveličanja zahtevajo od vseh treznih, da se držijo plota kot pijanci, ker so pač oni tako rekli. Toliko in srečno vožnjo.

Howgh, govoril si! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Howgh, govoril si! :OK:

:worship: tudi z moje strani.

Moja mi je nekajkrat celo na motorju zaspala... :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A.D.1: Ne bi pa se strinjal s samo izjavo o enačenju nalepke z "sem ovca in ne mislim". Menim, da je pomemben tudi namen "izdajatelja nalepke" in ta nikakor ni po moje "robotizirane" voznikov, pač pa gre po moje za poskus dviga prometno-varnostne kulture, oz. zavesti.

Tudi moje mnenje je, da bi bilo verjetno bolje napisati "Vozim zmerno in varno!" (previdno, karkoli že...). Vendar pa zato ne odrekam hvale pobudnikom akcije. Sam podpiram idejo in upam, da se bo razvijala v smeri lobiranja k ustrezni ureditvi prometa.

Je pa to po moje proces, ki traja in v katerem se pojavljajo tudi napačne poteze. Zato je treba vztrajnosti in odprtosti za predloge, potrebno je širine in zavedanja o "big picture", o vzrokih in posledicah, itd. Skratka, hitro preseže zmožnosti posameznika ali peščice.

Menim, da je "naša naloga", da takšnim akcijam namenimo mnenje v smeri konstruktivnega predloga, tudi diametralno nasprotnega po potrebi. Vsako zatiranje ideje v kali, pa se mi zdi pljuvanje v lastno skledo. :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!