Skoči na vsebino

Jaz vozim po predpisih


gusti

Priporočene objave

Sicer te razumem, da te to pojezi, bi mene prav tako, ampak naj pa vseeno pripomnim, da je vožnja 1m od roba cestišča predpisana samo za cesto, kjer ni dveh pasov, oziroma za kolesa z motorjem. Za motorna kolesa je predpisano, da morajo voziti po sredini voznega pasu.

Bi pa seveda pričakoval od takega osebka, ki se po cesti vleče kot megla, da je pač toliko uvideven in se malce umakne k robu in spusti hitrejšega naprej.

Malo te moram malo popravit. Predpisano je da moraš voziti vedno po desnem robu vozišča ampak toliko stran od roba da je vožnja varna. Enako je predpisano tut za avtomobile ... kako si pa to tolmačiš je pa drugo. Torej čoperist si lahko vzame cel ovinek prostora, če si ga hoče (seveda samo svojo polovico od bankine do črte). Sicer če pa gledaš SS motorista pa je širina od glave oz. kolena do gume ko ga vredu položi tut kar čez 3/4 pasa, sam to načelno nbenga ne moti (če ne gleda glava čez črto) ker se za SS bolj redko naredi kolona.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se pitja tiče, sam si tudi rad spijem kako pivo,špricer itd.Zlo paše.

Ampak ko vozim (zaenkrat še sam avto)-(kmalu tudi motor) i če se kje z družino

ustavimo in smo žejni spijem PIVO Ampak UNI ali Lahko laško.Fora je v tem da vsako

pivo ali je alkoholno ali pa brezalkoholno v kozarcu izgleda enako,razlika je le v učinku

eno gre v glavo drugo v mehur.No prvo gre na obe strani.

Nehajte-mo se prepirat in pametovat res je preveč smrti na cesti fino bi bilo

temu narediti konec ampak tega nebo nigdar,lahko samo zmajnšamo št mrtvih.

Je pa moje mnenje tako ,da verjetno vsi ki smo -ste na tem pa tudi drugih forumih

se ravnamo koliko toliko po predpisih in naših zmožnostih ter presoji kako se lahko kje

peljemo.najbol so verjeto kritiči in v nevarnosti tisti mladi ,ki niso člani nobenega

foruma in tudi ne berejo teh stvari.njim se kratko malo fučka za vse sam da se pelejo

koliko gre.

Je pa tudi veliko mladih ki so pravtako preudari i pazljivi.

L.P.Robert pa čimmaj nesreč.

Popravljeno . Popravil GLADI
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa pijem po predpisih!

Mi je dohtar predpisal enega (rdečega) /dan. In tega se držim!!!

Res pa je, da nikoli, kadar vozim. :P :lol1: :kva2:

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa pijem po predpisih!

Mi je dohtar predpisal enega (rdečega) /dan. In tega se držim!!!

Res pa je, da nikoli, kadar vozim. :P :lol1: :kva2:

A teb je tud dohtar predpisu rdečga, tko kot men. Pa ne kr neki

Po eno enotko pred furco pa pet po furci pol pa spat. Je dohtar reku da je bolj preventiva kot pa kurativa. Pa srečno vsem pa ne se preveč po men zgledvat :naughty:

post-8893-1214218778.jpg

post-8893-1214218985.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

P.S. Vožnja motoristov v koloni (postavitev cik-cak), kot vem ni po predpisih. Ampak jo pa vsi prakticirajo, le zakaj? :hmm:

Vožnjo motoristov v koloni cik-cak celo učijo v avtošolah !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če pa čoperisti vozijo po predpisih sm jst učitelj varne vožnje :D al vozijo krepko pod predpisih al pa nekaj čez :) Se pa v vseh kategorijah najdejo osebe k vozijo po predpisih. Zdej da bi pa rekli da striktno čoperisti upoštevajo predpise ste se pa mal zajebali :) odvisno od karakterja. učeri sm srečal modela na cestaku k je vozu kot po jajcih nato še čoperist z intruderjem k je na ridah ''polagu'' ovinke (tačke drajsale po tleh) jst pa za njim lepo počasi ker ko njemu tačke drajsajo po tleh sm jst še vedno pou metra od tau :D in grem bol varno v ovinek kot tist kup plastike pokromane.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... jst pa za njim lepo počasi ker ko njemu tačke drajsajo po tleh sm jst še vedno pou metra od tau :D in grem bol varno v ovinek kot tist kup plastike pokromane.

Dej si že enkrat titanove sliderje za na kulena nabavt, pa dol z zica zlez. Kako pa to zgleda, da se na ridah n'č ne kreše! :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

predlagam še uvedbo nalepk za avtomobiliste kot so recimo:

- jaz uporabljam smernike

- jaz ne telefoniram med vožnjo

- jaz gledam mrtvi kot

- jaz ne sečem ovinkov

- jaz ne vozim po bankini in zmečem kilo peska na ovinek

in pa seveda 2 glavni:

- ne vozim pod vplivom alkohola

- ne vozim živčno in prehitro

mogoče pa še dve zelo pomembni:

- moj penis je velik kar se vidi po tem da se na cesti ne dokazujem

- nimam majnvrednostinih kompleksov v prometu ker sem ženska

če si jaz dam to nalepko gor bo zvenela kot šala - žal!

Pa tole ni hec... :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa tole ni hec... :worship:

In koga qrca ti vse skup citiraš, spodaj pa pišeš podčrtano, da bi skoraj miško znucal, ko tako na kobajagi link klikam? :wacko:

(InternetnaNepismenostJeTudVragPress)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo te moram malo popravit. Predpisano je da moraš voziti vedno po desnem robu vozišča ampak toliko stran od roba da je vožnja varna. Enako je predpisano tut za avtomobile ... kako si pa to tolmačiš je pa drugo. Torej čoperist si lahko vzame cel ovinek prostora, če si ga hoče (seveda samo svojo polovico od bankine do črte). Sicer če pa gledaš SS motorista pa je širina od glave oz. kolena do gume ko ga vredu položi tut kar čez 3/4 pasa, sam to načelno nbenga ne moti (če ne gleda glava čez črto) ker se za SS bolj redko naredi kolona.

LP

To moram pa tudi sam malo popravit :rolleyes: Predpisano je do 1m od roba in sicer če ni cesta večpasovna oziroma se vse skupi ne dogaja v naselju kjer vozimo po sredini pasu, še posebno če se razvrščamo levo ali desno se postavimo na sredino pasu, tudi po enosmerni cesti vozimo po sredini razen ko na koncu enosmerne zavijamo levo se postavimo skrajno levo da ne oviramo tistih ki grejo naravnost ali desno...povem s prve roke, ker mi je včeraj inštruktorica dajala lekcijo... :trance_33_sleep: Drugače pa je povedala sama da je najvarnejša vožnja v praksi po sredini pasu ker pri nagibanju ne greš čez nobeno črto in nobenega ne ogrožaš...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To moram pa tudi sam malo popravit :rolleyes: Predpisano je do 1m od roba in sicer če ni cesta večpasovna oziroma se vse skupi ne dogaja v naselju kjer vozimo po sredini pasu, še posebno če se razvrščamo levo ali desno se postavimo na sredino pasu, tudi po enosmerni cesti vozimo po sredini razen ko na koncu enosmerne zavijamo levo se postavimo skrajno levo da ne oviramo tistih ki grejo naravnost ali desno...povem s prve roke, ker mi je včeraj inštruktorica dajala lekcijo... :trance_33_sleep: Drugače pa je povedala sama da je najvarnejša vožnja v praksi po sredini pasu ker pri nagibanju ne greš čez nobeno črto in nobenega ne ogrožaš...

LP

... pa noben te ne zbije, ko iz desne pripelje... sm že doživel, da sm se postavu u križišu na semaforju malo bolj desno, zravn pa se je zrinla babica v 106ki, ko je pa spelala, so pa gume kr cville, jst sm pa glih neki škorn popravlu, sm se prov ustrašu, .... ene babice bi rade hitrej na žale pršle...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače pa je povedala sama da je najvarnejša vožnja v praksi po sredini pasu ker pri nagibanju ne greš čez nobeno črto in nobenega ne ogrožaš...

LP

Ta tvoja inštruktorica ni motoristka, kajne?....v praksi voziti po sredini pomeni dostikrat zdrs v ovinku zaradi mastne ceste....sploh če se voziš kje po balkanu, kjer ne poznajo E od ekologije in kjer vsako vozilo markira ozemlje (beri spušča olje).....da ne omenjam peska, ki se v veliki večini primerov pojavlja ravno na sredini voznega pasu.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In koga qrca ti vse skup citiraš, spodaj pa pišeš podčrtano, da bi skoraj miško znucal, ko tako na kobajagi link klikam? :wacko:

(InternetnaNepismenostJeTudVragPress)

In ti od nepismenga čitaš poste :lol1: PodčrtanoPress :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Normalno je DA pijem :beer2: in to čim več. Nalepke ne mislim uporabljat saj eni ter drugi delamo pizdarije in vsak naredi kak prekršek. Čeprav kot bivši SS voznik vem, da z sem z plastiko naredil 100x več prekrškov kakor sedaj. Bi pa edino omenil, da je v prekoračitvi hitrosti med coperisti ter SS vozniki velika razlika zarad katere pride velikokrat do odvzema prednosti. Sicer pa se ne mislim tu nekaj pametnega delat, ker se ne držim ravno pravil oz vsaj v naseljih ne pretiravam. Ponavadi so pa ravno čeperisti kateri imajo največ kroma na sebi ter airbage spredaj niso ravno eksperti v vožnji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To moram pa tudi sam malo popravit :rolleyes: Predpisano je do 1m od roba in sicer če ni cesta večpasovna oziroma se vse skupi ne dogaja v naselju kjer vozimo po sredini pasu, še posebno če se razvrščamo levo ali desno se postavimo na sredino pasu, tudi po enosmerni cesti vozimo po sredini razen ko na koncu enosmerne zavijamo levo se postavimo skrajno levo da ne oviramo tistih ki grejo naravnost ali desno...povem s prve roke, ker mi je včeraj inštruktorica dajala lekcijo... :trance_33_sleep: Drugače pa je povedala sama da je najvarnejša vožnja v praksi po sredini pasu ker pri nagibanju ne greš čez nobeno črto in nobenega ne ogrožaš...

LP

Droben nasvet. Če voziš po prazni cesti in ni nasprotnih vozil, se drži cca 1 m od sredinske črte. Enako pri enem nasproti vozečem vozilu. V kolikor ti nasproti peljeta dve vozili ali kolona, idi takoj desno proti robu, ker se lahko kateri od nasproti vozečih odloči za prehitevanje. Zavil bo levo in če te ne bo videl, ker si preblizu sredine.... V desni ovinek pelji blizu sredinske črte, v levi ovinek blizu desnega roba. Več vidiš in bolj si viden. Pri živi meji desno, vedno idi levo, ker lahko pride kdo s park placa. Skratka!!! Po svojem pasu se nonstop sprehajaš levo-desno v odvisnosti od prometa, priklopov cest, preglednosti.... Tudi zaviranje mora biti kontrolirano s pogledom v špegl, da te nebo nabil avto od zadaj. Pa srečno vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Precej ljudi z Motosveta mi je poslalo PM, podpirajo mojo idejo. Večini, ki so to želeli, sem nalepke tudi poslal, kar nekaj pa jih žal ni dobilo, ker mi jih je zmanjkalo. Vsem sem odgovoril, da so nove naročene. Sedaj jih imam, kdorkoli ima željo, da bi jo ali jih imel, naj mi sporoči. Priporočam , da to naredite preko e-maila na andrej.bano@telemach.net ali na tel. 041-345000.

LP, Andi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta tvoja inštruktorica ni motoristka, kajne?....v praksi voziti po sredini pomeni dostikrat zdrs v ovinku zaradi mastne ceste....sploh če se voziš kje po balkanu, kjer ne poznajo E od ekologije in kjer vsako vozilo markira ozemlje (beri spušča olje).....da ne omenjam peska, ki se v veliki večini primerov pojavlja ravno na sredini voznega pasu.....

Jaz se že cca 60k km vozim večinoma po sredini voznega pasu, pa še ni bilo težav.. Ne pomeni to, da se držim stroge sredine, pač pred zavojem se postaviš na eno ali drugo stran, tako da lahko lepo odpelješ pravilno linijo, ampak po bolj ravnih predelih pa sredina. Pomoje je bolj nevarno vozit blizu roba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Droben nasvet. Če voziš po prazni cesti in ni nasprotnih vozil, se drži cca 1 m od sredinske črte. Enako pri enem nasproti vozečem vozilu. V kolikor ti nasproti peljeta dve vozili ali kolona, idi takoj desno proti robu, ker se lahko kateri od nasproti vozečih odloči za prehitevanje. Zavil bo levo in če te ne bo videl, ker si preblizu sredine.... V desni ovinek pelji blizu sredinske črte, v levi ovinek blizu desnega roba. Več vidiš in bolj si viden. Pri živi meji desno, vedno idi levo, ker lahko pride kdo s park placa. Skratka!!! Po svojem pasu se nonstop sprehajaš levo-desno v odvisnosti od prometa, priklopov cest, preglednosti.... Tudi zaviranje mora biti kontrolirano s pogledom v špegl, da te nebo nabil avto od zadaj. Pa srečno vožnjo.

Dober nasvet.

//NejcZ

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Droben nasvet. Če voziš po prazni cesti in ni nasprotnih vozil, se drži cca 1 m od sredinske črte. Enako pri enem nasproti vozečem vozilu. V kolikor ti nasproti peljeta dve vozili ali kolona, idi takoj desno proti robu, ker se lahko kateri od nasproti vozečih odloči za prehitevanje. Zavil bo levo in če te ne bo videl, ker si preblizu sredine.... V desni ovinek pelji blizu sredinske črte, v levi ovinek blizu desnega roba. Več vidiš in bolj si viden. Pri živi meji desno, vedno idi levo, ker lahko pride kdo s park placa. Skratka!!! Po svojem pasu se nonstop sprehajaš levo-desno v odvisnosti od prometa, priklopov cest, preglednosti.... Tudi zaviranje mora biti kontrolirano s pogledom v špegl, da te nebo nabil avto od zadaj. Pa srečno vožnjo.

Droben?

Nikar tako skromno, dragi moj ataIBA.

ODLIČEN nasvet mojstra!

:worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se že cca 60k km vozim večinoma po sredini voznega pasu, pa še ni bilo težav.. Ne pomeni to, da se držim stroge sredine, pač pred zavojem se postaviš na eno ali drugo stran, tako da lahko lepo odpelješ pravilno linijo, ampak po bolj ravnih predelih pa sredina. Pomoje je bolj nevarno vozit blizu roba.

pa bi prosim še enkrat prebral, kaj sem jaz napisal?....govora je bilo o ovinku in ne ravnem delu ceste.....in kaj misliš, kje se pojavlja pesek v ovinku.....na kolesnicah, ali sredini voznega pasa?......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa saj ti nisem nič oporekal, še napisal sem, da v ovinkih tudi jaz spremenim smer, zgolj dopolnil sem, da ni nobenega problema z vožnjo po sredini po ravninskih delih, oziroma je pomoje bolje kakor ob robu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kam je prarasla ta debata. Ma to ni res. Dex, ti pa predpisi :yea1: :worship:

Oprosti, ampak v prometu je 3/4 naključja in sreče saj nimaš časa da bi vmes prebiral nasvete in se postavljal po prometnem pasu sada levo sada desno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se s tem ne strinjam.. Če se zanašaš na to, da je 3/4 naklučja in sreče, bi jaz na tvojem mestu takoj prodal motor.. Nekaj gotovo je sreče, da ti kakšen idiot ne zapre poti ko se pravilno in po predpisih pripelješ, itd, ampak bistveno je pa to, da si sam previden in sam predvidevaš.. Kako je torej možno, da so nekateri previdni motoristi več let brez padca/nesreče, medtem ko nekateri izstrelki parkrat letno flikajo plasike.. Ne pravim, da se ti, če si previden ne more nič zgodit, zdaleč ne, ampak lahko pa sam bistveno pripomoreš k možnostim, ali se ti bo kaj zgodilo ali ne..

Letos bi se vsaj 3x že lahko zaletel v avto, ki mi je speljal na glavno cesto, če se ne bi po naselju pač peljal po predpisih, oziroma v enem primeru še počasneje.. Tako je šlo blizu in se je končalo s par kletvicami in prstom avtomobilistu, ampak če bi šel pa npr. 70 pa vsaj v enem izmed treh primerov ziher ne bi mogel ustavit oziroma se ozognit.. Tako, da tole s srečo je za lase privlečeno, deloma res ne moreš vplivat na to, da se ti kaj pripeti, žal, ampak lahko pa možnosti za to s premišljeno vožnjo kar občutno zmanjšaš.. Še če si previden, je prehitro kaj narobe, ta vikend je bil spet krvav :(

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!