Skoči na vsebino

Klub CBF


Priporočene objave

Jaz sem danes peljal svojo CBF-jko na servis in bo treba menjat ketno (24000 km).

zgleda premalo mažemo in čistimo ketno... :cry: serviserjem je bolj malo za verjet. grem pa dol pogledat kok je napeta. hvala!

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se strinjam, jst se tut redko zrajtam da jo namažem... če pa že, se mi pa zih že mudi, da j bl na švoh namazana, si bo treba cejt uzet pa lpo spucat pol pa namazat. po pa bo :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se strinjam, jst se tut redko zrajtam da jo namažem... če pa že, se mi pa zih že mudi, da j bl na švoh namazana, si bo treba cejt uzet pa lpo spucat pol pa namazat. po pa bo :P

cejt si moras uzet na vsake dva tanka, to je pa cca 500km :) ne vem ce bo dovolj enkrat na let.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pod streho!! Jaz sem naredila kar nekaj krogov - pol dneva s krpo in copicem v roki, vse smrdelo po antisilikonu... Se vedno mi ni jasno, zakaj je treba podreti pol motorja, da lahko spucas celo ketno, povsod.. A obstaja kak trik?

+ Zanima me, pri kok km ste menjali ketno?

Mogoce grem v cetrtek z motorjem v Rijeko. Ce se bom upala. Dolga zima je bila :surrender:

Trik je v zadnjem stojalu za motor. Prižgeš motor, ki je na stojalu, das u prvo (dobr je da mas enga zravn ki ti na vsake toliko sklopko stisne, ker se drugace zacne kolo prehitro vrteti.) vzameš ščetko in jo prislonis na ketno pri zadnjem zobniku. V trenutnku bo spucana. Če imaš sprej za pucanje ketne pa najprej na isti način posprejaš, ko se kolo vrti in potem še s krtačko popucas umazane dele, brez kakega posebnega napora.

Na koncu ali pa začetku, odviješ pokrovček sprednjega-manjšega zobnika(cca. 3 vijake) in spucaš tam notri, ker se ponavadi od ketenspraja nanaša svinjarija. Bog ne daj pucat ketno s kakim bencinom, razredčilom ali podobnimi sredstvi, ki ti že na daleč smrdijo in imajo podoben vonj :) . Na ta način uničiš v ketni oring-dihtenge, in ti ketna znotraj zrjavi v kratkem času.

lp U.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest ne bi šaral okoli verige ko je prižgan motor, ker sem že videl človeka ko je imel povit prst in so rekli, da je ostal brez njega ravno na tak način....

jest verige ne čistim ampak jo samo mažem in to ponavadi ko se pripeljem domov ko naj bi bila topla pa je vseeno zdržala nekaj čez 30.000

kdaj je pa veriga zanič imaš pa zadaj na vilici označeno do kje jo lahko napenjaš in tako da ima 2-3cm hoda gor in dol. no jest jo pa napnem toliko, da ko jo na silo zabiješ iz spodnje strani do vrha, da ne udari v vilico.

post-2246-127066464164_thumb.jpg

življenska doba verige je res odvisna od mazanja in od odpiranja gasa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest ne bi šaral okoli verige ko je prižgan motor, ker sem že videl človeka ko je imel povit prst in so rekli, da je ostal brez njega ravno na tak način....

jest verige ne čistim ampak jo samo mažem in to ponavadi ko se pripeljem domov ko naj bi bila topla pa je vseeno zdržala nekaj čez 30.000

kdaj je pa veriga zanič imaš pa zadaj na vilici označeno do kje jo lahko napenjaš in tako da ima 2-3cm hoda gor in dol. no jest jo pa napnem toliko, da ko jo na silo zabiješ iz spodnje strani do vrha, da ne udari v vilico.

post-2246-127066464164_thumb.jpg

življenska doba verige je res odvisna od mazanja in od odpiranja gasa.

lepo lepo tole brat sdobr si napisal tole veriga ni preveč za drgnt rajši jih lepo mažte pa bo zdržala vsaj tovarniško normo običajno jaz naredim vprecej več če je pa nekdo preveč živ na gasu pa naredi manj običajno je tovarniško 25 000 km menjava jaz sem naredil tudi blizu 40000 km sem pa pred dnevi videl motor ki ni videl ne krpe ne vode itd odkar je zapustil trgovino

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest ne bi šaral okoli verige ko je prižgan motor, ker sem že videl človeka ko je imel povit prst in so rekli, da je ostal brez njega ravno na tak način....

jest verige ne čistim ampak jo samo mažem in to ponavadi ko se pripeljem domov ko naj bi bila topla pa je vseeno zdržala nekaj čez 30.000

kdaj je pa veriga zanič imaš pa zadaj na vilici označeno do kje jo lahko napenjaš in tako da ima 2-3cm hoda gor in dol. no jest jo pa napnem toliko, da ko jo na silo zabiješ iz spodnje strani do vrha, da ne udari v vilico.

post-2246-127066464164_thumb.jpg

življenska doba verige je res odvisna od mazanja in od odpiranja gasa.

Se zelo strinjam steboj in pozabljam, da tole prebirajo ljudje, ki samo vozijo motorje in ne tudi sraufajo le teh.

Ne vtikajte prstov nikamor, kadar je motor prizgan!!!Ketne ne nategujte sami, ce tega niste nikoli poceli!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se zelo strinjam steboj in pozabljam, da tole prebirajo ljudje, ki samo vozijo motorje in ne tudi sraufajo le teh.

Ne vtikajte prstov nikamor, kadar je motor prizgan!!!Ketne ne nategujte sami, ce tega niste nikoli poceli!!!

Vidim, ko se tema dotakne ketne so se pa vsi pridružili. Ne moreš vrjet. Še bol pa ne moreš vrjet, kolko so vsi pametni potem.

Ne morem, da ne bi še nekaj napisal. Resnično pravilno, da pri delujočem motorju in sploh, ko je v prestavi ne stikaj prstov okoli zobnikov in verige (ketne), ne bi razlagal kaj se zgodi če pridejo prsti med verigo in zobnike.

Ne morem pa mimo tega zapisa

kdaj je pa veriga zanič imaš pa zadaj na vilici označeno do kje jo lahko napenjaš in tako da ima 2-3cm hoda gor in dol. no jest jo pa napnem toliko, da ko jo na silo zabiješ iz spodnje strani do vrha, da ne udari v vilico.

Veriga je zanič takrat, ko:

1. Začne rja tečti iz oring-ov. Oringi so zanič

2. Ispravna in napeta veriga mora imeti 1-2cm hoda gor in dol. Zanič veriga, pa takrat ko z roko vrtite zadnje kolo ima na nekaterih delih nič hoda na nekaterih delih 1-2cm na nekaterih pa tudi več. Takrat je veriga 100% zanič, saj je na različnih delih različno pretegnjena na členih.

Mazanje verige je priporočljivo vsakih 500KM in pred mazanjem tudi čiščenje. Saj mazanje na blatno ali hudo umazano verigo nima učinka, na umazanijo ste nanesli sloj mazila. Se vam zdi da je mazilo prišlo do mest do katerih mora?

Kar se pa vzdržljivosti verige tiče pa je od verige do verige različno. Na tržišču so različne verige za enake motorje, nekatere verige imajo večjo zdržljivost kot druge, vse pa piše na specifikacijah verig. Tako, da navadno originalna veriga zdrži neko število KM ob rednem vzdrževanju, druga neoriginalna z boljšimi parametri pa več. Tako da vzdržljivost verige je zelo relativna.

Pa glede napenjana verige. Mislim, da vas nobeden serviser, ki je pošten, ne bo gledal, če mu boste hodili tja z motorjem in mu dajali motor samo za to, da vam napne verigo, če pa že vam bo pa mastno računal za 10min dela. V vsaki knjižici za uporabo motorja vam lepo piše kako se veriga napne in tudi kako napeta mora biti.

Biti motorist ni samo, kako voziti motor, ampak tudi poznati motor.

Lep pozdrav

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim, ko se tema dotakne ketne so se pa vsi pridružili. Ne moreš vrjet. Še bol pa ne moreš vrjet, kolko so vsi pametni potem.

Ne morem, da ne bi še nekaj napisal. Resnično pravilno, da pri delujočem motorju in sploh, ko je v prestavi ne stikaj prstov okoli zobnikov in verige (ketne), ne bi razlagal kaj se zgodi če pridejo prsti med verigo in zobnike.

Ne morem pa mimo tega zapisa

kdaj je pa veriga zanič imaš pa zadaj na vilici označeno do kje jo lahko napenjaš in tako da ima 2-3cm hoda gor in dol. no jest jo pa napnem toliko, da ko jo na silo zabiješ iz spodnje strani do vrha, da ne udari v vilico.

Veriga je zanič takrat, ko:

1. Začne rja tečti iz oring-ov. Oringi so zanič

2. Ispravna in napeta veriga mora imeti 1-2cm hoda gor in dol. Zanič veriga, pa takrat ko z roko vrtite zadnje kolo ima na nekaterih delih nič hoda na nekaterih delih 1-2cm na nekaterih pa tudi več. Takrat je veriga 100% zanič, saj je na različnih delih različno pretegnjena na členih.

Mazanje verige je priporočljivo vsakih 500KM in pred mazanjem tudi čiščenje. Saj mazanje na blatno ali hudo umazano verigo nima učinka, na umazanijo ste nanesli sloj mazila. Se vam zdi da je mazilo prišlo do mest do katerih mora?

Kar se pa vzdržljivosti verige tiče pa je od verige do verige različno. Na tržišču so različne verige za enake motorje, nekatere verige imajo večjo zdržljivost kot druge, vse pa piše na specifikacijah verig. Tako, da navadno originalna veriga zdrži neko število KM ob rednem vzdrževanju, druga neoriginalna z boljšimi parametri pa več. Tako da vzdržljivost verige je zelo relativna.

Pa glede napenjana verige. Mislim, da vas nobeden serviser, ki je pošten, ne bo gledal, če mu boste hodili tja z motorjem in mu dajali motor samo za to, da vam napne verigo, če pa že vam bo pa mastno računal za 10min dela. V vsaki knjižici za uporabo motorja vam lepo piše kako se veriga napne in tudi kako napeta mora biti.

Biti motorist ni samo, kako voziti motor, ampak tudi poznati motor.

Lep pozdrav

Vodka na forumu si ponavadi ljudje zelijo pomagat, delijo mnenja ter ponavadi svoje izkusnje (razen v primerih "sem slisu" :) ). Kje pise, da je moja ali tvoja resitev najbolj prava. Iz A v B prides lahko na vec nacinov in pri vecini stvareh je tako.

lp U.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cejt si moras uzet na vsake dva tanka, to je pa cca 500km :) ne vem ce bo dovolj enkrat na let.

no sej nism napisala da jo namažem le enkrat na leto, pač samo d bi jo lhko še kej večkrat, namažem jo pa vedno kadar se spomnem in mam cejt :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trik je v zadnjem stojalu za motor. Prižgeš motor, ki je na stojalu, das u prvo (dobr je da mas enga zravn ki ti na vsake toliko sklopko stisne, ker se drugace zacne kolo prehitro vrteti.) vzameš ščetko in jo prislonis na ketno pri zadnjem zobniku. V trenutnku bo spucana. Če imaš sprej za pucanje ketne pa najprej na isti način posprejaš, ko se kolo vrti in potem še s krtačko popucas umazane dele, brez kakega posebnega napora.

Na koncu ali pa začetku, odviješ pokrovček sprednjega-manjšega zobnika(cca. 3 vijake) in spucaš tam notri, ker se ponavadi od ketenspraja nanaša svinjarija. Bog ne daj pucat ketno s kakim bencinom, razredčilom ali podobnimi sredstvi, ki ti že na daleč smrdijo in imajo podoben vonj :) . Na ta način uničiš v ketni oring-dihtenge, in ti ketna znotraj zrjavi v kratkem času.

lp U.

S čim pa naj se čisti? Do zdaj je bil v uporabi antisilikon ali navadni petrolej.

Jaz sem danes peljal svojo CBF-jko na servis in bo treba menjat ketno (24000 km).

Ketno in zobnike?

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot so nekateri že omenili... Verige se ne čisti z ničemer! Kar je drobnih kompaktnih delcev itak odletijo ko se veriga in mazivo segrejejo. Verigo se samo maže.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S čim pa naj se čisti? Do zdaj je bil v uporabi antisilikon ali navadni petrolej.

Ketno in zobnike?

Cim manj komplicirat pa redno mazat ketno pa bo docakala svoja leta in kilometre. Nikoli je še nisem pucal, obstajajo spreji za pucanje ketne, ampak jest jim ne zaupam.

Če mi ketna drži ob redni negi do 30.000 km sm zadovoljen kot radio.

Ketno in zobnike? Naj ti na servisu pregledajo motor pa bo mirnejsi spanec.

lp U.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cim manj komplicirat pa redno mazat ketno pa bo docakala svoja leta in kilometre. Nikoli je še nisem pucal, obstajajo spreji za pucanje ketne, ampak jest jim ne zaupam.

Če mi ketna drži ob redni negi do 30.000 km sm zadovoljen kot radio.

Ketno in zobnike? Naj ti na servisu pregledajo motor pa bo mirnejsi spanec.

lp U.

Sem še premlada, da bi imela probleme s spancem. Ne morem pa verjet, da sploh ni treba cistit ketne. Ja pa ravno na zadnjem servisu so mi razlagali kako je treba pucat ketno, tud pr tamalem zobniku. Itak ti jo pa kr na servisu spucajo sami od sebe, ce se jim da...

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem še premlada, da bi imela probleme s spancem. Ne morem pa verjet, da sploh ni treba cistit ketne. Ja pa ravno na zadnjem servisu so mi razlagali kako je treba pucat ketno, tud pr tamalem zobniku. Itak ti jo pa kr na servisu spucajo sami od sebe, ce se jim da...

Ti kr spucaj ketno, če hočeš, da bo delala tako kot treba. Jaz jo očistim k menjam gume. Pa namazat jo je tudi treba.

P.S. Kdor maže, ta vozi ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem še premlada, da bi imela probleme s spancem. Ne morem pa verjet, da sploh ni treba cistit ketne. Ja pa ravno na zadnjem servisu so mi razlagali kako je treba pucat ketno, tud pr tamalem zobniku. Itak ti jo pa kr na servisu spucajo sami od sebe, ce se jim da...

Tamladi mamo vedno probleme s spancom, saj smo nočne ptice :)

Če dosti voziš po makedamu, bi blo fajn da se tistih finih delcov peska, ki se prijemlja na namazano ketno losas.

Se strinjam, pri tamalem zobniku pucaj sama, tako da odvijes 3 vijake, odstranis pokrovcek in presenečeno strmiš v goro "svinjarije" od spreja, ki se je nabrala za pokročkom okoli zobnika.

Na servisu možno da spucajo, sicer se pa enkrat oglasi pri Paviljonu, ko gres proti morju, pa ti pokazem tistih par stvari, ki jih je pametno vzdrževat, pa niso zakomplicirane niti za netehnične ljudi.

lp U.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tamladi mamo vedno probleme s spancom, saj smo nočne ptice :)

Če dosti voziš po makedamu, bi blo fajn da se tistih finih delcov peska, ki se prijemlja na namazano ketno losas.

Se strinjam, pri tamalem zobniku pucaj sama, tako da odvijes 3 vijake, odstranis pokrovcek in presenečeno strmiš v goro "svinjarije" od spreja, ki se je nabrala za pokročkom okoli zobnika.

Na servisu možno da spucajo, sicer se pa enkrat oglasi pri Paviljonu, ko gres proti morju, pa ti pokazem tistih par stvari, ki jih je pametno vzdrževat, pa niso zakomplicirane niti za netehnične ljudi.

lp U.

:trance_27_notworthy: se obstajajo ljudje, ki me uspejo fejst nasmejat. Se posebej tisti del o netehnicnih ljudeh... Vseeno hvala za povabilo. Morda...

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:trance_27_notworthy: se obstajajo ljudje, ki me uspejo fejst nasmejat. Se posebej tisti del o netehnicnih ljudeh... Vseeno hvala za povabilo. Morda...

Motorist pomaga motoristu, naj te ne bo strah uprasat bajkerja za pomoc.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dragi moji!

Naša Mary se je pa tokrat malo razjezila na "tehnike"...(vsemuradnopovemdaimatalegspvečpojmaomotorjihkotmarsikateridiplingstrojništva)Pa vsem čudovita ovinka z mopedi (levegapadesnega) :worship:

:trance_27_notworthy: se obstajajo ljudje, ki me uspejo fejst nasmejat. Se posebej tisti del o netehnicnih ljudeh... Vseeno hvala za povabilo. Morda...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dragi moji!

Naša Mary se je pa tokrat malo razjezila na "tehnike"...(vsemuradnopovemdaimatalegspvečpojmaomotorjihkotmarsikateridiplingstrojništva)Pa vsem čudovita ovinka z mopedi (levegapadesnega) :worship:

Bravo, vsaj enemu je potegnilo :boobies: . Drugače pa Branko pridi kaj v Slovenijo, ja? Si me spoznal z vsemi tvojimi prijatelji, da te bodo nadomescali v takih trenutkih... Naslednji vikend Zadar?

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bravo, vsaj enemu je potegnilo :boobies: . Drugače pa Branko pridi kaj v Slovenijo, ja? Si me spoznal z vsemi tvojimi prijatelji, da te bodo nadomescali v takih trenutkih... Naslednji vikend Zadar?

Mary je heker :P!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!