Skoči na vsebino

Klub CBF


Priporočene objave

Po nekaj letih brez motorja se spet odločil za nakup motorja. Zanima me kako je z sedenjem bolše polovice na HONDI 1000 cbf

Moja uživa.

+dovolj prostora

+ni čutit vetra

+navor

...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moja ni velika, sedi komot...tačke so primerno visoke.... Lahko pa poskusiš motor pri AS Hondi, pa naredta en krog, tko bota najbolje vedela a je to to ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vidim da ste stari mački. V času ko sem se preganjal z motorjem še ABS-a ni bilo. Glede na vaše izkušnje. Zanima me vaše mnenje. jaz namreč stopam ponovno na motor po 20 letih. Tistih nekaj kilometrov med tem časom ni omembe vrednih. Upam, da nisem tečen z vprašanji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj odgovor imaš že na foromu. Torej ABS s CBS se je na testnih v svojem razredu obnesel najbolje.

Sam sem ga večkrat preizkusil ko sem zapeljal iz glavne ceste na makadamsko počivališče, ABS je odlično opravil svojo funkcijo (sprednje kolo ni zablokiralo). Prav tako sem ga preizkusil na mokri cesti in je odlično opravil svoje delo....Bolje ga imeti kot ne....

Sem pa opazil eno pomanjkljivost in sicer imajo Honde z ABSom serijsko centralno stojalo. S tem pa znaš podrsat ko boš zalagal ovinke. Seveda ga lahko tudi odstraniš.

CBS je fukncija, ko bremzas z zadnjo bremzo, ta vključi tudi sprednje v nekem razmerju, razmerja ne vem na pamet.

lp

Mig

Popravljeno . Popravil mig
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tko kot je mig rekel s centralnim stojalom lahko podrajsaš v kakšnem ovinku. Kadar mam jaz zadn zic zaseden pa da grem v kakšen luknjast ovinek se je že zgodilo da sem podrajsal s centralnim stojalom. Pa moj občutek je da je motor malo mehak za malo bolj "divjo" vožnjo. Pa še ena malenkost ki me malo moti je ta da si s tačkami hitro v asvaltu :)

Pa veterne zaščite z original šipo ni veliko. Sicer mene ne moti to, se pa pritožuje moj oče kadar gre kam. Večino vetra dobiš v ramena in glavo.

Drugače pa super motorček. Za povratnika super zadeva. Jst z njim delam tudi po 500km ali več na dan pa nimam problemov glede bolečin v križu, riti, nogah :)

Moje skromno mnenje.

lp, M

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za odgovore se vam najlepše zahvaljujem. Poskusite razumet da po takem času neveš več kaj kupit. Enostavno prideš iz tega ven. Upam da je moja odločitev za nakup HONDE 1000 cbf pravilna. Sem razmišljal o 600 ccm, pa se mi zdi da je za dva vseeno prešvoh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma sedenje od zadi tudi ni glih nek višek udobja, sicer odvisno res od dolžine nog. jst ne sedim prav fajn, pa je sedež od bagsterja z gelom pa še povišan pa mam še vedno noge malo previsoko za udobno sedenje. sicer pa itak more vsaka "rit" poskusit kako ji paše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

vidim da ste stari mački. V času ko sem se preganjal z motorjem še ABS-a ni bilo. Glede na vaše izkušnje. Zanima me vaše mnenje. jaz namreč stopam ponovno na motor po 20 letih. Tistih nekaj kilometrov med tem časom ni omembe vrednih. Upam, da nisem tečen z vprašanji.

Žal malo pozno videl tvoja vprašanja (odsoten zaradi dopusta)

Če si že kupil CBF, boš zadovoljen!

Sam sem ravno tako leta 2007 kupil CBF 1000 (600 je malo šfoh za potovanja) po 20 letih mirovanja in sem imel takoj dober občutek za vožnjo.

Takoj sem montiral povišano steklo, da kar se tiče veterne zaščite je to ok.

Bolša 1/2 se nič ne pritožuje do 500km dnevno pa tudi kasneje ne kaj dosti ( 800 km v enem dnevu ).

Skupna najna teža je nad povprečjem, pa ne prijemamo s centralnim asfalta, razen če je jama v ovinku, le zadnji amortizer nastaviš na večjo stopnjo. No, meni je serviser malo predelal amortiziranje z vstavkom distančnikov.

ABS je zame ok - dober filing na mokrem, je pa potreba predhodno stestirat zadevo na kašnem poligonu.

CBS - če ustavljaš z zadnjo zavoro majn meče sopotnika na tvoj hrbet in s tem majn teži.

Ni pa to motor za dirkanje! Živahnejšo vožnjo lahko izvajaš če si sam, bolj ko pa ga otežiš počasneje je treba it.

To so moji občutki po 74.000 prevoženih km.

Če še kaj, uprašaj1

lp Marjo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žal malo pozno videl tvoja vprašanja (odsoten zaradi dopusta)

Če si že kupil CBF, boš zadovoljen!

Sam sem ravno tako leta 2007 kupil CBF 1000 (600 je malo šfoh za potovanja) po 20 letih mirovanja in sem imel takoj dober občutek za vožnjo.

Takoj sem montiral povišano steklo, da kar se tiče veterne zaščite je to ok.

Bolša 1/2 se nič ne pritožuje do 500km dnevno pa tudi kasneje ne kaj dosti ( 800 km v enem dnevu ).

Skupna najna teža je nad povprečjem, pa ne prijemamo s centralnim asfalta, razen če je jama v ovinku, le zadnji amortizer nastaviš na večjo stopnjo. No, meni je serviser malo predelal amortiziranje z vstavkom distančnikov.

ABS je zame ok - dober filing na mokrem, je pa potreba predhodno stestirat zadevo na kašnem poligonu.

CBS - če ustavljaš z zadnjo zavoro majn meče sopotnika na tvoj hrbet in s tem majn teži.

Ni pa to motor za dirkanje! Živahnejšo vožnjo lahko izvajaš če si sam, bolj ko pa ga otežiš počasneje je treba it.

To so moji občutki po 74.000 prevoženih km.

Če še kaj, uprašaj1

lp Marjo

Hvala za odgovor. Z mojo soprogo pravtako odstopava od teže. Ne kupujem motorja za dirkanje ampak za preživljanje prostega časa.Otroci so odrasli in sva sklenila realizirat svoje sanje. Zahvaljujem se za odgovor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če še ni prepozno za odgovor. Tudi midva z ženo sva na istem. Otroci so odrasli in ostala sva sama.

Tako sem se tudi jaz odločil za CBF1000 predvsem zaradi navora in uglajenosti motorja. Ta mesec je bila stara 3 leta.

Prevozil sem nekaj čez 18K km. Že dvakrat sva bila na morju s tem motorjem. Lani sva celo kampirala.

Polno naložena s tremi kovčki, dvonadstropno tank torbo in šotorjem na prtlažniku montiranem na zadnjem kovčku.

Ni dirkaški motor, čeprav omogoča tudi precej hitro vožnjo, je pa udoben. Žena pravi, da uživa in skoraj ne mine vikend,

da si ne bi privoščila kakšno vožnjo. Danes sva skočila v Koper na prireditev Sladka Istra.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

post-26360-0-30082500-1316902013_thumb.jpg

Če še ni prepozno za odgovor. Tudi midva z ženo sva na istem. Otroci so odrasli in ostala sva sama.

Tako sem se tudi jaz odločil za CBF1000 predvsem zaradi navora in uglajenosti motorja. Ta mesec je bila stara 3 leta.

Prevozil sem nekaj čez 18K km. Že dvakrat sva bila na morju s tem motorjem. Lani sva celo kampirala.

Polno naložena s tremi kovčki, dvonadstropno tank torbo in šotorjem na prtlažniku montiranem na zadnjem kovčku.

Ni dirkaški motor, čeprav omogoča tudi precej hitro vožnjo, je pa udoben. Žena pravi, da uživa in skoraj ne mine vikend,

da si ne bi privoščila kakšno vožnjo. Danes sva skočila v Koper na prireditev Sladka Istra.

Isto!

Smo pač "mladoporočenci" in je treba ponavljat mladostne zadeve.

Za CBF-ko ne rečem da je naj, ma meni povsem ustreza, še posebno, ker sem bolj majhen po višini in ni panike ko se ustavim polno naložen.

Kampiranje, ni panike, vse se da naložit!

Slika iz letošnjega dopusta

Popravljeno . Popravil jezek19
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

post-26360-0-30082500-1316902013_thumb.jpg

Isto!

Smo pač "mladoporočenci" in je treba ponavljat mladostne zadeve.

Za CBF-ko ne rečem da je naj, ma meni povsem ustreza, še posebno, ker sem bolj majhen po višini in ni panike ko se ustavim polno naložen.

Kampiranje, ni panike, vse se da naložit!

Slika iz letošnjega dopusta

Kot vidim je kar nekaj takih,ki si je po določenem času zaželelo spet veter v laseh. No ja kolikor las še je ostalo. Zanima me kolikor je realna cena za tak motocikl. Recimo letnik 2007.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pr nas na 600 je bilo letos vse prtljage z mano vred 110kg. In seveda je blo treba na stelvijo it dol z motorja pa porivat, drugače ni šans da bi pršli gor! slap.gif

pač to da je prešvoh je malo bolj tko, sploh za neko turistično vožnjo. sicer je pa tudi 1000 pohlevna in ni panike. je pa res da na tem forumu velja da če zadeva nima 1000 kubikov ni šans da je za se v dveh peljat.

evo tko je zgledala osedlana lani, ko je imela še kakih 10kg več prtljage (in ne boste verjeli čez vršič sva prišla)

http://www.motosvet....ost__p__1803552

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cikadina, vidim da imata na zadnjem centralnem kovčku naslonjalo (povštrček), a se vredu obnese?

LP Romzzi

No pr nas na 600 je bilo letos vse prtljage z mano vred 110kg. In seveda je blo treba na stelvijo it dol z motorja pa porivat, drugače ni šans da bi pršli gor! slap.gif

pač to da je prešvoh je malo bolj tko, sploh za neko turistično vožnjo. sicer je pa tudi 1000 pohlevna in ni panike. je pa res da na tem forumu velja da če zadeva nima 1000 kubikov ni šans da je za se v dveh peljat.

evo tko je zgledala osedlana lani, ko je imela še kakih 10kg več prtljage (in ne boste verjeli čez vršič sva prišla)

http://www.motosvet....ost__p__1803552

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Romzzi un "povšterček" je že bil tko da ne morem povedat kakšna je razlika kot če ga ni. Sicer prou neki grozno se ne naslanjam, je pa gotovo fajn da je. vsaj ne glih direk na kufru sloniš. Sicer jst mam itak vedno želvo tko da verjetno bi šlo tudi brez. Se pa baje ni glih neki pretirano za nasalnjat na te kufre, ni to goldwing :P meni je bolj pomembno da je mehko za sedet :P

Popravljeno . Popravil cikadina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisti povštrček je super zadeva.

Pri bolj turistični vožnji, se žena lepo nasloni nazaj in uživa v ogledovanju okolice in poslušanju radija.

Ob taki vožnji pa se zgodi, da naletiš na kakšno luknjo ali grbino, ki je ne vidiš pravočasno.

Takšen vertikalni udarec zadnjica čist lepo prenese, se pa zelo občuti na hrbtenici, če si naslonjen na

zadnji kovček. Takšen povštrček to lepo ublažu. Se čuti, le ne tako trdo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ cikadina ne narobe razumet, s 600 ccm ni nič narobe. Samo litrca ponuja več navora in man prestavljanja. Poznam nekaj motoristov, ki so kupili 600 ccm in so po 2KKm povedali, da bi res raje imeli litrco. drugace pa top motor.

Z njim se da tudi lepo vozit ovinke....Edino kar me moti je da ne omogoča zadnje širše gume (180) ampak ok.

lp

mig

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot vidim je kar nekaj takih,ki si je po določenem času zaželelo spet veter v laseh. No ja kolikor las še je ostalo. Zanima me kolikor je realna cena za tak motocikl. Recimo letnik 2007.

Pod čelado ni videt kolko las je še, važno da se uživa!

Realna cena - čim več.

Mojo cbf-ko letnik 07 za zdaj ne bi še menjal, saj ne vidim motorja, da mi bi bil všeč in zadovolil moje potrebe.

Ma, taka kot je z kovčki pod 5500€ jo ne bi dal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pod čelado ni videt kolko las je še, važno da se uživa!

Realna cena - čim več.

Mojo cbf-ko letnik 07 za zdaj ne bi še menjal, saj ne vidim motorja, da mi bi bil všeč in zadovolil moje potrebe.

Ma, taka kot je z kovčki pod 5500€ jo ne bi dal.

Hvala za odgovor . Tudi sam sem si ustvaril mnenje da je 5.500,00 nekje realna vrednost

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jezek19

Nekaj časa nazaj sva govorila, da se ob priliki vidiva in izmenjava vtise s kampiranj.

Se kaj voziš po štajerski ?

Ja, res smo se menili.

Žal, letos nisem niti 1x na Štajerskem.

Vreme pa je še lepo, kdo ve, da me še letos ne zanese v vaše konce.

Če, sporočim!

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!