Skoči na vsebino

prvi avto...


Priporočene objave

Objavljeno

a ste opazli da hanziju ni važno kaj je samo da je VW :?: :twisted:

Od kdaj je pa Astra VW? :shock:

Ma Lucky saj oprostim Pervyju ker se tudi meni zdi da sem enkrat v totem našem stajerskem koncu videl nek čuden avto ki ni bil podoben ne Astri še manj pa ljudskemu vozu (vw)

Objavljeno

Igralec:

Uno in petka ima pogon spredaj in ti ne bosta nudila dirkaskih uzitkov, ker ti bo pri njihovi moci prednji konc ven neslo.

Za 300 oz. 400 kSIT si kupi kaksnega starejsega BMW 325i. Dvanajst ventilska 6 valjna masina ima 170 KM in je veliko bolj vzdrzljiva od tiste v R5 GT Turbo ali pa v UNU Turbo. Tudi ce se bos razsu (bog ne daj, da se nebi) ima BMW trso karoserijo. Z zadnjim pogonom bos lahko po mili volji drsel cez ovinke, kar pa je prava poezija.

S takim BMW-ji (letnik 1986-88) so pri nas zmagovali na gorskih dirkah (Suster, Pirjevec,...). Tudi v DTM je bil med zmagovalci v svojih letih.

Tadej

Objavljeno
Igralec:

Uno in petka ima pogon spredaj in ti ne bosta nudila dirkaskih uzitkov, ker ti bo pri njihovi moci prednji konc ven neslo.

Za 300 oz. 400 kSIT si kupi kaksnega starejsega BMW 325i. Dvanajst ventilska 6 valjna masina ima 170 KM in je veliko bolj vzdrzljiva od tiste v R5 GT Turbo ali pa v UNU Turbo. Tudi ce se bos razsu (bog ne daj, da se nebi) ima BMW trso karoserijo. Z zadnjim pogonom bos lahko po mili volji drsel cez ovinke, kar pa je prava poezija.

S takim BMW-ji (letnik 1986-88) so pri nas zmagovali na gorskih dirkah (Suster, Pirjevec,...). Tudi v DTM je bil med zmagovalci v svojih letih.

Tadej

Zgrožen opazujem temo. Ali sploh kdo pomisli, da fant nima še niti izpita, da o vsaj 50.000 km izkušenj niti ne govorim :twisted: :twisted: :twisted: Pa to je isto, kot če bi dobrohotno svetovali tipčku, ki je ravnokar naredil izpit za motor nakup zverine s 150 konji :evil:

Objavljeno

Se strinjam s Fifty-jem! Upam, da ima fant vsaj starše prisebne, da ne bodo dovolili kake neumnosti :!:

Ne morem si pomagati, da ne bi pripomnil:

- nihče, ki je položil VD (izpolnitev formalnih pogojev za samostojno udeležbo v prometu) še ni voznik !

- izkušnje in število kilometrov naredijo iz imetnik vozniškega dovoljena VOZNIKA (nekaterim pa še to ne pomaga nič!)

- šola varne vožnje (večina sploh ne ve kaj je to!)...........

Pa ne imeti tega za "pridigo" - poglejte statistiko umrlih v prometnih nesrečah (najbolj rizične skupine itd.) :!:

Pa srečno vožnjo :!:

Objavljeno

Zgrožen opazujem temo. Ali sploh kdo pomisli, da fant nima še niti izpita, da o vsaj 50.000 km izkušenj niti ne govorim :twisted:  :twisted:  :twisted: Pa to je isto, kot če bi dobrohotno svetovali tipčku, ki je ravnokar naredil izpit za motor nakup zverine s 150 konji :evil:

Ojoj nisem bral topica od zacetka in nisem videl, da je fant se tako mlad. Sorry. Sem pac mislil, da je starejsi in da se je navelical voznje z raznimi Clioti 1,0, Corsami 1,2,.....

Pol pa nej fant neha misliti na take dirkalnike!

Tadej

Objavljeno

mogoce mu bo celo ratali se nauciti voziti brez da bi povozil kaksno osebo.

Objavljeno

Vseeno pa odgovor Tadeja drži, če si že res tako želi umislit neki dirkalnega.

Sicer pa ga čez 4X4 ni! :D

Objavljeno

Pa sej danes sploh ni problem kupit šprten avto :!:

Sam ti avti so res vsi zgoneni,pa ga kupiš za majhen denar,samo ga pol ko vidiš kolko te bo še zraven prišlo,pa da za tankat nimaš,ga tud za majhen denar še dolgo prodajaš,pa mogoče se niti vozit ne moreš :roll:

Js se rajši vozim s puntotom za 800k sit, ki je mal ušminkan pa nikamor ne gre,kokr da bi kupu za ta keš eno 5 let starejšo sportivo pa pol bankrotirov :?

Za začetek mi je bil pa tud wartburg(če poznate)čist carski avto-mašina od golfaI,sam menjalnik brez sinhronov :x ,sam take kratke brzine,da je druga kopala, pa ga ni blo nič škoda(no ni bil čist moj),je šlo tud po grmovju,bolš kokr kšn terenec

Sej bi kupu neki navitga,sam dokler ni keša za eno do 5let staro makino, se rajš izogibam navitim mašinam....pa črpalkam in mehnikom tud.....

sej ne da je punto varčen,ampak vseeno.....

Objavljeno

a ste opazli da hanziju ni važno kaj je samo da je VW :?:  :twisted:

Od kdaj je pa Astra VW? :shock:

Ma Lucky saj oprostim Pervyju ker se tudi meni zdi da sem enkrat v totem našem stajerskem koncu videl nek čuden avto ki ni bil podoben ne Astri še manj pa ljudskemu vozu (vw)

mogoče si videl mene v francozu (ja tudi oni delajo avte) :twisted:

sicer pa

1. AX

2. ZX

3. in še vedno renault express 1.2 (super je, edino vsi si ga za material in smeti vozit sposojajo od mene :evil: )

ker imam srečo da lahko pogosto vozim dobre avte samo to:

NE ZAČETNIKU GOVORIT O DRSENJU ČEZ OVINKE, JAZ IMAM ŽE KAR NEKAJ KM Z BEMFAMI, MB IN PODOBNIMI (ZADNJI POGON) PA ŠE VEDNO NE ZNAM DOBRO :? oz. te hitro kaj preseneti pa neha drset ali zdrseneeeeeeeeeee preveč.

Objavljeno

ma kupi si 911 carrera letnik ´75....... te pridemo za novo leto v KC obiskati. :twisted: :P :lol:

Objavljeno

Preden sem prišel do izpita sem dodobro natreniral zadnji pogon res da da samo do nekako 50km/h ampak pa to raznih goznih poteh in travnikih. Do svojega 20 leta sem moral na oni svet pomagati trem fičkom in eni škodi letnik 72. smo nekoč s ceste zapeljali na travnik pri kakih 60km/h in se je lepo mašina sesedla za nekaj cm. Vetrnico od hladilnika pa še nekaj delov sem lahko samo pobiral po travniku. Smo se nikoč vozili po gozdnih cestah za katere je moj oče rekel da ne gre po njih s traktorjem mi pa z avtom na polno. Dobro da se nam takrat ni nič zgodilo. No razen enkrat smo bolho-peglezen od kolega zarinili v neko lipo skoraj do sprednje šipe pri kakih 25km/h.

Drugače pa nisem kaj preveč navdušen nad zadnjim pogonom. Poleti vse v redu pozimi pa cement v prtljažnik če hočeš kam priti.

Objavljeno
ma kupi si 911 carrera letnik ´75....... te pridemo za novo leto v KC obiskati. :twisted: :P :lol:

noben je ne prodaja :P pa ta letnik do ful drage, prej bi kako 83 letnik :P

Objavljeno

Jest bi še zmerej mel Hondo CRX, prve al pa druge generacije...

Objavljeno
ma kupi si 911 carrera letnik ´75....... te pridemo za novo leto v KC obiskati. :twisted:  :P  :lol:

noben je ne prodaja :P pa ta letnik do ful drage, prej bi kako 83 letnik :P

Prpel from dojčland. Sam more bit več kt 30 let stara. legendarne modele 911 pa delajo od 69 se mi zdi, tk da ni frke. Je pa avto še vedno dovolj lep, za današnje razmire...pa uzam unga z 3.2 motorjem..240ps..dobiš ga pa za ene 3k€..dajatv pa ni, ker je oldtajmer..

Objavljeno

A pri uvozu oldtimerjev sploh ni nobenih dajatev,ali je samo davek za plačat pa nič carine,vseeno bi pa tud pri starem avtu verjetno rabil homologacijo delat :?:

Objavljeno
Kaj pa Corsa GSi?

Astre so še mal dražje, sam letijo pa ful. Seveda znatno boljše podvozje kot pri Unutu alpa Petkih. Da o zavorah ne govorimo. Pa še tunat se jih da ful na easy in fejst predvsem pa pocen.

Pa tut calibro se da dobit še soldn ohranjeno. Pač uzam enga avtomehanika zram, da pregleda zadevo če se že sam ne spoznaš lih na to. Obstaja pa še pol Vectra GT in RS 2000. Tut huda stroja - sam so redke.

Sicer pa je en neki jamral o BMWjih in njihovi slabi kvaliteti in oh ni sploh. Zresn se pubec.

Če misliš dat tm nekje do 800k sit za avto si lohk umisliš tut benfla (obvezno 320). Sploh ne crkuje tak ko eni pravjo, ker jih veliko poznam katerim služi kot urca.

Drgač pa še nekej. Če boš kupoval japonca se moraš zavedat, da ti bo mogoče na začetku služo ok, ampak ko bo enkrat kaj crknlo boš čakal 'pol leta' na dele in plačal kot majmun.

Da o tem kje dobiš več dodatne opreme sploh ne govorimo (za isti dnar).

Pizda si spet pametn!! Kaj nekaj govoriš, če nimaš pojma! Sošolec je na Accordu razbil zadnji blatnik pa ga je mel v treh dnevih novega! Če še ne veš majo vse dele za Japonske avtomobile v Belgiji zato nič ne čakaš ko majmun. Glede Bemwa je pa tak, da niso vsi avtomobili iz te tovarne 100% vzdržljivi. Drago ga plačaš, ceno hitro zgublja (napram Mercedesu) pa tut mašina ni tok vzdržljiva kt pri ostalih. Lahko se postavi kvečjemu alfam ob bok kar se mašine tiče. Glede tvoje trditve, da avto dela kot urica bi kdaj pa kdaj pogledal v kako revijo in se čudu kam se je uvrstil na ADAC testu. Tak da tisto kar ti sosed reče ni vse za verjet. Da ne govorim, kolko deli pridejo. Za BMW-jev menjalnik na 7-ki dobiš za Civica japonsko mašino 1.6 za dirke z 260 konji. Poleg tega mu svetuješ neke mašine z 2000ccm, kaj si se ti vprašal kje bo dobo pubec dnar za financiranje? Jast mam 1.8 pa če mi nebi foter pomagal vzdrževat, bi se lahko posral pod nosom (tebi). CAlibre pa ne dobiš več lepo ohranjene - to je še samo utopija, ker so vse za katere sem slišal do zdaj ble ali spolamane al pa mašina crkuje pa olje pije ko žejna krava pa nevemkajše. Te je že boljše met Alfo 33 1.7 . Astre so res lahke za tunat, ampak poznam jih kar nekaj, ki se pritožujejo nad njihovo kvaliteto. Sprona so predvsem ogledala, ki padajo stran že ob manjšem udarcu! Vbistvu je Opel itak nemška zastava. Nova Vectra pa itak ni vredna tolk kt jo prodajajo. Sej kateri avto pa je?

Objavljeno
Igralec:

Uno in petka ima pogon spredaj in ti ne bosta nudila dirkaskih uzitkov, ker ti bo pri njihovi moci prednji konc ven neslo.

Za 300 oz. 400 kSIT si kupi kaksnega starejsega BMW 325i. Dvanajst ventilska 6 valjna masina ima 170 KM in je veliko bolj vzdrzljiva od tiste v R5 GT Turbo ali pa v UNU Turbo. Tudi ce se bos razsu (bog ne daj, da se nebi) ima BMW trso karoserijo. Z zadnjim pogonom bos lahko po mili volji drsel cez ovinke, kar pa je prava poezija.

S takim BMW-ji (letnik 1986-88) so pri nas zmagovali na gorskih dirkah (Suster, Pirjevec,...). Tudi v DTM je bil med zmagovalci v svojih letih.

Tadej

Mislim, da je glede pogona glih obratno. Ne moreš začetniku dat zadnjega pogona v roke, pa kaj si nor? Z zadnjim pogonom moraš v dežju znat driftat, drugače si ga najebal. Poleg tega, kje bo dobo tip financiranje za 2500ccm?

Objavljeno

Mislim, da je glede pogona glih obratno. Ne moreš začetniku dat zadnjega pogona v roke, pa kaj si nor? Z zadnjim pogonom moraš v dežju znat driftat, drugače si ga najebal. Poleg tega, kje bo dobo tip financiranje za 2500ccm?

Preberi vse moje poste, pa bos videl, da nisem videl, da je tipo zacetnik.

Tadej

Objavljeno

Lahko se postavi kvečjemu alfam ob bok kar se mašine tiče. Glede tvoje trditve, da avto dela kot urica bi kdaj pa kdaj pogledal v kako revijo in se čudu kam se je uvrstil na ADAC testu.

BMW-jeve sest ali osemvaljne bencinske masine tiste z dvema ventiloma na valj) so med enimi najbolj vzdrzljivimi na svetu. Le mrzlo ne smes pritisnit, ker bo pocila glava. Beri se kaksne druge tuje revije!

Za BMW-jev menjalnik na 7-ki dobiš za Civica japonsko mašino 1.6 za dirke z 260 konji.

Kdo pa tukaj govori o seriji 7. To je limuzina za kupce z globokim zepom.

Ta tvoja trditev, da za ta denar dobis japonsko tekmovalno masino z 260 konji je pa smesna! Sorry a si jedel nore gobe?

Jast mam 1.8 pa če mi nebi foter pomagal vzdrževat, bi se lahko posral pod nosom (tebi).

Jaz imam tudi 1,8 pa si ga kar sam vzdrzujem. In glej ga zlomka zaenkrat mi kar gre.

Na koncu te pa sprasujem, ce si sploh imel oz. vozil kakega BMW-ja, ker zelo veliko ves o njih?

Objavljeno

Prvo se ti oproščam, ker nisem vedu, da ti nisi vedu, da je tip začetnik. :wink:

BMW-jeve sest ali osemvaljne bencinske masine tiste z dvema ventiloma na valj) so med enimi najbolj vzdrzljivimi na svetu. Le mrzlo ne smes pritisnit, ker bo pocila glava. Beri se kaksne druge tuje revije!

To je res, da pri seriji 7 mašine držije več kot pri 3 in 5. Vbistvu se mi je BMW zameru predvsem po ceni rezervnih delov pa s tem, da vedno komplicirajo na servisih, ko hočeš uveljavlat garancijo. Tega si nisem zmislu, poznam vsaj dva lastnika BMW-jev, ki lahko to potrdita. Taprvi je imel na 7-ki zelo velik strošek, ko mu je šou menjalnik pri 180.000km. Mislim, da če daš za avto nekaj dvomestnih miljončkov, mora bit narjen tip top, brez kakršne koli okvare vsaj do ene 500.000km. No, ta menjalnik je stal nekaj čez 1.200.000 in za ta dnar dobiš že avto (sicer rabljen ampak vseeno). Tip je dal avto na licitacijo kasneje. Tadrugi razlog zakaj ne maram zadnjega pogona so dežne razmere (tudi snežne) v katerih moraš bit pravi picajzl, kar se tiče gasa (sploh, če je mašina močnejša). Je pač narejen samo za suhe razmere. Glede okvar pa: ADAC v vseh revijah objavi iste rezultate (to niso testi revij, ampak so to poročila nemškega AMZS-ja :D ). Vsekakor se mi zdijo še posebno nemški avtomobili zadnje cajte veliko predragi zato, kar nudijo. Še najbolj se splača kupit kakega Forda (ki ma še dokaj normalno ceno napram ostalim), gre pa ravnotako kot kaj z oznako BMW. Sicer nevem zakaj, ampak BMW je za evropejce fama. Jast sem ga že peljal (sicer prejšni model 320) in na meni ni pustila nobenih posebnih občutkov - pač zgolj en povprečn avto. Kar se pa tiče varnosti je bila pa ta serija pri čistem podnu. 1 in pol zvezdice. No, sej pobje pri bavarcih tut napredujejo. Ampak tehnologija je pa ponekod še zmeraj stara. Recimo Audijev Quattro, ki temelji na Thorsonovem differencialu izpred 17-tih let, res ne more več konkurirat drugim avtom s 4x4 pogonom, kjer je že vse narejeno s pomočjo elektronike.

Kdo pa tukaj govori o seriji 7. To je limuzina za kupce z globokim zepom.

Ta tvoja trditev, da za ta denar dobis japonsko tekmovalno masino z 260 konji je pa smesna! Sorry a si jedel nore gobe?  

Z globokim žepom ja. Ker servis je nenormalno drag. To je bil zgolj banalni primer glede cen.

Smešna a vendar resnična. Osebek je prodal Integro, kupil je Civica 1.6 za okol 2 milijona (za Integro je dobu mal več kot 3) in zdaj ga bo za mali dnar predelal. Za predelavo je porabu tisti dnar, ki mu je ostal od Integre. Aja, avto bi naj mel celo 270 konjev (sveža informacija).

Jaz imam tudi 1,8 pa si ga kar sam vzdrzujem. In glej ga zlomka zaenkrat mi kar gre.

Ja vredu, očitno nisi več študent, ker jast si še bencina ne morem vedno pokrit, kajšele zavarovanja.

Na koncu te pa sprasujem, ce si sploh imel oz. vozil kakega BMW-ja, ker zelo veliko ves o njih?

Vem tolko kot mi povejo lastniki. Sam sem ga peljal ene parkrat (od česar zlo veliko ne moreš dobit, lahko pa dobiš prvi vtis) in sicer prej omenjeno 320. Sej avto ni slab, ampak je še veliko veliko boljših. Aja, ker sem tolk govoril okol Accorda - bi ga raj mel kot prej omenjeno 320. Vsaj v ovinkih leži ko na tračnicah. Sej se je 320 tut dobro odnesu, ampak tam nekje na ravni Mondeota (prejšnjega jasno). V mokrem pa nimam nekega zaupanja (like I said).

Objavljeno
Sicer še nimam izpita, a za prvi avto imam ogledana dva kandidata in sicer Renault 5 GT Turbo in Fiat Uno Turbo  :D  Pozna kdo koga s katerim od teh dveh avtomobilov?

hehe, zdej bo kdo rekel, če ne mislim dočakat leta 2003  :lol:

A si se gdaj vprašal gdo ti bo financeral (bencin,zavarovanje,servise...) v profilu ti piše neki ˝študent˝)

Objavljeno

Hm.... Menjalnik 1'200'000 SIT? Mislem, nč ne bom rekel, ker res nimam pojma, kolk je to pri 7ki.

Je pa mojmu fotru crknil menjalnik v sredo zvečer. Imamo BMW 520 (pa še ene štir avte, ampak to ni važn). Menjava komplet menjalnika ga je pršla 800€. Hm... Se prav, manj kot 200'000 SIT. Zdej ni pa men nč več jasn.

Objavljeno
Sicer še nimam izpita, a za prvi avto imam ogledana dva kandidata in sicer Renault 5 GT Turbo in Fiat Uno Turbo  :D  Pozna kdo koga s katerim od teh dveh avtomobilov?

hehe, zdej bo kdo rekel, če ne mislim dočakat leta 2003  :lol:

A si se gdaj vprašal gdo ti bo financeral (bencin,zavarovanje,servise...) v profilu ti piše neki ˝študent˝)

khm, piše pa tudi urednik... in recimo da imam celo redne prihodke ;) Ki bojo mogoče pokrili stroške za bencin :lol:

Objavljeno

To je res, da pri seriji 7 mašine držije več kot pri 3 in 5. Vbistvu se mi je BMW zameru predvsem po ceni rezervnih delov pa s tem, da vedno komplicirajo na servisih, ko hočeš uveljavlat garancijo.

Midva ocitno ne govoriva o isti stvari! Sedmice ni noben omenjal! Govorimo o starejsih bemflih z masino 2,0 oz. 2,5 l.

Cene rezernih delov o precej nizje od japonskih avtomobilov. Primer:originalni zadnji lonec za mojega pride 15.000 SIT, za subaruja SDX 700 (od moje mame) pa 35.000 SIT.

Sicer pa kdo je se tako neumen, da za stare avte kupuje originalne rezervne dele?

Pred dvema letoma mi je sel prvi levi lezaj (lezaj je skupaj s pestom). Ko sem klical v Tehnounion je bila cena 32.000 SIT brez dela. Ko sem ga sel kupit v SKF trgovino sem zanj placal 8.500 SIT. Lezaj, ki ga prodajajo v Tehnounionu je tudi SKF-ov, le da ima gor se vgraviran BMW znak.

Garancije pa itak nikol ne uveljavljam, ker nimam $$$$$$$$$ in zato ne kupujem novih BMW-jev.

Smešna a vendar resnična. Osebek je prodal Integro, kupil je Civica 1.6 za okol 2 milijona (za Integro je dobu mal več kot 3) in zdaj ga bo za mali dnar predelal. Za predelavo je porabu tisti dnar, ki mu je ostal od Integre. Aja, avto bi naj mel celo 270 konjev (sveža informacija).  

Poglej govorimo o rabljenih avtih. Razne Integre si kupujejo predvsem mladi, da jih tisijo. Zato se rabljenih tudi ne splaca kupovat, ker so vse vec ali manj zjebane.

BMW si je pa kupil tudi kaksen ata kot statusni simbol. Vozil se je z njim le ob nedeljakh k masi, pol pa takoj nazaj v garazo. Pa se zgalcal ga je prej. In ko kupis takega BMW-je (tako sem ga jaz) ti pade sekira v med. Avto je prakticno nov, tak kot iz trgovine. In s takim avtom bos imel veliko manj stroskov, kot s kaksno Integro, R5 GT TURBO, Swiftom GTI,....

Vem tolko kot mi povejo lastniki. Sam sem ga peljal ene parkrat (od česar zlo veliko ne moreš dobit, lahko pa dobiš prvi vtis) in sicer prej omenjeno 320. Sej avto ni slab, ampak je še veliko veliko boljših. Aja, ker sem tolk govoril okol Accorda - bi ga raj mel kot prej omenjeno 320. Vsaj v ovinkih leži ko na tračnicah. Sej se je 320 tut dobro odnesu, ampak tam nekje na ravni Mondeota (prejšnjega jasno). V mokrem pa nimam nekega zaupanja (like I said).

Vsak ima svoj nacin voznje. 320 ima 6 cilindrov, kar da mirnejsi tek, zvok motorja je pa "boljsi".

Zadnji pogon imajo vsi vrhunski sportni avtomobili in zaenkrat ne razisljajo o tem, da bi zaceli uporabljati prvi pogon.

Voznja v dezju je pa smo se bolj zabavna, ker se lahko ful zajebavas z zadkom. TS prvim pogono ti zadka ne bo odnasalo, razen ce si bos pomagal z rocno. Pol bo sel pa res s ceste.

Primer: mokra spolzka cesta! Zadnjo pogon: v ovinku pritisnes gas in avto se ti bo postavol na posrek, odvzames gas, malce dela z volanom in avto ujames Prvi pogon: V ovinku das gas, avto se ti bo pa odpeljal naravnost. Popustis gas in avto bo zacel zavijati. AMAK v prvi varijanti je veliko vec uzivancije.

Ja vredu, očitno nisi več študent, ker jast si še bencina ne morem vedno pokrit, kajšele zavarovanja.  

Ne res nisem vec student. Ampak sem bil se student, ko sem si kupil bemfla. Ce bos hodil servisirat na originalne servise bos bankrotiral.

Zato pa ostajajo razni nepooblasceni servisi, ki tudi sraufajo bemfle in so vec kot polovico cenejsi. V glavnem pri svojem delam servise sam. Zavore pa ze vec kot deset let servisiram pri nasemu novemu clanu Janezu, ki ima svoj zavorni servis in ima za motoriste zmeraj popust.

Edini BMW, ki se je zelo kvaril, je bil 318 iS od letnika 1989 naprej. Pol so pa itak opustili to masino.

Moj naslednji avto bo prav tako rabljeni BMW 325i oz. 525i. Motor sest cilindrov, 2,5l in 192 KM. Vec ne rabim.

Tadej

Objavljeno

V večini se kar strinjam s tabo. Res je da Integre vsi gonijo, ampak narejene so za gonjenje (v nasprotju z Calibro recimo). Vse lastnike, kar poznam, še nobedn ni mel take okvare na tem avtu, da bi mu to zameru. Mašina je taka, da bolj ko jo goniš, bolj bo šla. Je pa res, da sem mislu na zadnji model.

Vsak ima svoj nacin voznje. 320 ima 6 cilindrov, kar da mirnejsi tek, zvok motorja je pa "boljsi".

Zadnji pogon imajo vsi vrhunski sportni avtomobili in zaenkrat ne razisljajo o tem, da bi zaceli uporabljati prvi pogon.

Voznja v dezju je pa smo se bolj zabavna, ker se lahko ful zajebavas z zadkom. TS prvim pogono ti zadka ne bo odnasalo, razen ce si bos pomagal z rocno. Pol bo sel pa res s ceste.

Primer: mokra spolzka cesta! Zadnjo pogon: v ovinku pritisnes gas in avto se ti bo postavol na posrek, odvzames gas, malce dela z volanom in avto ujames Prvi pogon: V ovinku das gas, avto se ti bo pa odpeljal naravnost. Popustis gas in avto bo zacel zavijati. AMAK v prvi varijanti je veliko vec uzivancije.

Uživancija je, dokler pričakuješ odzive avtomobila. Ko pa postanejo nepričakovani pa dvomim, da bo še komu všeč. In glede na Slovensko v LJ, ko je dvema avtomobiloma z zadnjim pogonom (prvi Merc, drugi BMW) tako močno odneslo zadek, da je slednjega postavlo po sredi ceste, se nebi odloču za zadnji pogon. Razmere pa so bile dežne (kajšele sneg). Vsaj dosedanji lastniki Mercedesov in BMW-jev niso bili preveč navdušeni nad poledico, dežjem in snegom (vprašal sem tiste, ki jih poznam). Poleg tega se da s sprednjim pogonom v snegu lepše slajdat z uporabo ročne. Pri zadnjem pogonu ti ročna ne koristi, je pa res, da se ga da z zadnjim pogonom tut fino vrtet. Res pa je tudi, da sploh nimam dnara za nove gume, zato bo treba kar lepo vozit :D No, pa tudi tisto ni res, da bi te z uporabo ročne odneslo iz ceste. Sej se da dozirat. Ne smeš je pač naenkrat zategnit in pogoj - imej vsaj diske, drugače nebo nič (še posebno z težjim avtom). Če bi na Bemflu v ovinku močno stisno na gas bi te tut odneslo iz ceste. Tak da je tut tu treba dozirat.

Ne res nisem vec student. Ampak sem bil se student, ko sem si kupil bemfla. Ce bos hodil servisirat na originalne servise bos bankrotiral.

Zato pa ostajajo razni nepooblasceni servisi, ki tudi sraufajo bemfle in so vec kot polovico cenejsi. V glavnem pri svojem delam servise sam. Zavore pa ze vec kot deset let servisiram pri nasemu novemu clanu Janezu, ki ima svoj zavorni servis in ima za motoriste zmeraj popust.

No, sicer nevem kje si dobil tolk dnara za en orenk avto v študentskih letih, ampak ok. Vbistvu ne hodim na originalne servise pa so kljub temu tako dragi, da mi ne znese. Generalka je bla recimo 90.000 sit, pol temu dodaj še gume (najmanj 70.000 sit za solidne komade ene sorte), tako zimske kot letne, bencin (ki je vedno dražji) itd. Že samo za potrošni material bi mogo bit švercer, če bi hoto avto vzdrževat. :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!