Skoči na vsebino

prvi avto...


igralec

Priporočene objave

Uživancija je, dokler pričakuješ odzive avtomobila. Ko pa postanejo nepričakovani pa dvomim, da bo še komu všeč. In glede na Slovensko v LJ, ko je dvema avtomobiloma z zadnjim pogonom (prvi Merc, drugi BMW) tako močno odneslo zadek, da je slednjega postavlo po sredi ceste, se nebi odloču za zadnji pogon.

To je cist stvar posameznika za kateri pogon se bo odlocu. Prejsnji teden sem imel na testu novega Audija A6 1,8 Turbo. Sem sel z njim na Rakitno. Na tistih lepih ovinkih mi je pri vsakem dodajanju gasa v ovinku nos vleklo ven. Prav glup filing. Kasneje je bila na makadamu stvar se slabsa, tako da sem kar hitro obrnil. Prakticno se skozi ovinke ni dalo odnasati zadka, je pa res da nisem uporabljal rocne, ker nisem vedel, kako bo skatla reagirala.

Za take iz Slovenske ceste, je pa BMW razvil razne ASC+T, RDS,...

Poleg tega se da s sprednjim pogonom v snegu lepše slajdat z uporabo ročne.

O to pa ne! Pri zadnjem pogonu slajdanje reguliras samo z gasom. Obe roki sta na volanu. Ko pa vleces rocno je na volanu samo ena roka. Pa ni takega filinga. Rocna je laho samo odprta ali zaprta. Pri zadnjem pogonu pa lahko z gasom doziras.

No, sicer nevem kje si dobil tolk dnara za en orenk avto v študentskih letih, ampak ok. Vbistvu ne hodim na originalne servise pa so kljub temu tako dragi, da mi ne znese. Generalka je bla recimo 90.000 sit, pol temu dodaj še gume (najmanj 70.000 sit za solidne komade ene sorte), tako zimske kot letne, bencin (ki je vedno dražji) itd. Že samo za potrošni material bi mogo bit švercer, če bi hoto avto vzdrževat. :D

Tretji letik sem delal izredno. Tako sem eno leto od zore do mraka delal (pometal, metal gajbe, gonil vilicar, vozil kamion, vozil kombi, servisiral in montiral tocilne aparate, prodajal pivo v diskontni prodajalni) v ljubljanski izpostavi Pivovarne Lasko. Pol je pa padel takrat 5 let stari BMW 318i (115 KM). Od tega je ze osem let in BMW se kar deluje. In mi ga je ful skoda prodat, ker je se kot nov. Zato se bom se nekaj casa vozil z njim, spomladi bom pa raje $$$$ porabil za zidanje velike garaze.

Vsaj dosedanji lastniki Mercedesov in BMW-jev niso bili preveč navdušeni nad poledico, dežjem in snegom (vprašal sem tiste, ki jih poznam).

En ti pa, vsako leto komaj cakajo, da zapade pri sneg. Mogoce pa bo konec tedna. Upam!

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za take iz Slovenske ceste, je pa BMW razvil razne ASC+T, RDS,...

Tadej

RDS je kratica za Radio Data Sistem in nima z zdrsom koles nobene veze. Najbrž si pa mislil ESC(+P)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je cist stvar posameznika za kateri pogon se bo odlocu. Prejsnji teden sem imel na testu novega Audija A6 1,8 Turbo. Sem sel z njim na Rakitno. Na tistih lepih ovinkih mi je pri vsakem dodajanju gasa v ovinku nos vleklo ven. Prav glup filing. Kasneje je bila na makadamu stvar se slabsa, tako da sem kar hitro obrnil. Prakticno se skozi ovinke ni dalo odnasati zadka, je pa res da nisem uporabljal rocne, ker nisem vedel, kako bo skatla reagirala.

Audi A6 z 2.4 mašino sem vozu tut jest. Prejšni model, ampak ok. Najprej se mi je zdelo ful hudo, ker je bil avtomatik pa je kr fino stegnu. Pol pa je prišla pred mano naenkrat ovinkasta cesta na kateri je ta težka "krava" začela za nagibanjem samokolnice in točno tega, kar si omenu ti - vlečenje nosu ven. Mislim, to se mi še z Mondeotom ni dogajalo pa pride cenovno pol manj. Sej ne rečem, da je avto slab, ampak proti pričakovanjem.

O to pa ne! Pri zadnjem pogonu slajdanje reguliras samo z gasom. Obe roki sta na volanu. Ko pa vleces rocno je na volanu samo ena roka. Pa ni takega filinga. Rocna je laho samo odprta ali zaprta. Pri zadnjem pogonu pa lahko z gasom doziras.

Jano, filing kak za kerega. Meni je večji zakon z ročno drset (bolj na rally spominja). Aja, ročno lahko doziraš :wink: Ni samo odprta ali zaprta. Odvisno kolk jo zategneš, tolk močno zablokiraš zadnja kolesa. Knof držiš skoz noter, tako da se ne "zaklepa". Potem pa samo po gasu, ročno pa spuščaš in zateguješ v ovinkih in drsi se super. Enkrat pa me je peljal tist frend z Accordom, ki stvar dobesedno obvlada. 100x boljše ko Blue Tornado. Je pa nastradalo nogometno igrišče. :wink:

Tretji letik sem delal izredno. Tako sem eno leto od zore do mraka delal (pometal, metal gajbe, gonil vilicar, vozil kamion, vozil kombi, servisiral in montiral tocilne aparate, prodajal pivo v diskontni prodajalni) v ljubljanski izpostavi Pivovarne Lasko. Pol je pa padel takrat 5 let stari BMW 318i (115 KM). Od tega je ze osem let in BMW se kar deluje. In mi ga je ful skoda prodat, ker je se kot nov. Zato se bom se nekaj casa vozil z njim, spomladi bom pa raje $$$$ porabil za zidanje velike garaze.

In kupu si ga lahko z prisluženim denarjem preko študentskega servisa? Svaka ti čast. :wink:

En ti pa, vsako leto komaj cakajo, da zapade pri sneg. Mogoce pa bo konec tedna. Upam!

Takega poznam samo enega, ki se tega veseli, dva vbistvu (tebe tut).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je cist stvar posameznika za kateri pogon se bo odlocu. Prejsnji teden sem imel na testu novega Audija A6 1,8 Turbo. Sem sel z njim na Rakitno. Na tistih lepih ovinkih mi je pri vsakem dodajanju gasa v ovinku nos vleklo ven. Prav glup filing. Kasneje je bila na makadamu stvar se slabsa, tako da sem kar hitro obrnil. Prakticno se skozi ovinke ni dalo odnasati zadka, je pa res da nisem uporabljal rocne, ker nisem vedel, kako bo skatla reagirala.

O to pa ne! Pri zadnjem pogonu slajdanje reguliras samo z gasom. Obe roki sta na volanu. Ko pa vleces rocno je na volanu samo ena roka. Pa ni takega filinga. Rocna je laho samo odprta ali zaprta. Pri zadnjem pogonu pa lahko z gasom doziras.

Jano, filing kak za kerega. Meni je večji zakon z ročno drset (bolj na rally spominja). Aja, ročno lahko doziraš :wink: Ni samo odprta ali zaprta. Odvisno kolk jo zategneš, tolk močno zablokiraš zadnja kolesa. Knof držiš skoz noter, tako da se ne "zaklepa". Potem pa samo po gasu, ročno pa spuščaš in zateguješ v ovinkih in drsi se super. Enkrat pa me je peljal tist frend z Accordom, ki stvar dobesedno obvlada. 100x boljše ko Blue Tornado. Je pa nastradalo nogometno igrišče. :wink:

Pa vi ste sami šumaherji pa mcreji...da mi ne bi slučajno kdo od vaju nasprot po kaki cesti "prslajdu", ker če že, nej pol tolk prslajda, da ne bom mogu ven iz avta pridit....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes je pri novih vozilih v klasi kakršni omenjata Tadej in Tomosaki vse regulirano z elektroniko - tudi oddrsavanje....

Če pa se pogovarjata o 'starih jajcih' je pa to že drug problem :D

Res pa je, da pri vozilih na sprednji pogon (kljub elektronik) rado tišči prednji del vozila ob pretiravanju iz ovinkov, ob nekontroliranem odvzemu plina pa ti lahko odnese tudi zadek...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa vi ste sami šumaherji pa mcreji...da mi ne bi slučajno kdo od vaju nasprot po kaki cesti "prslajdu", ker če že, nej pol tolk prslajda, da ne bom mogu ven iz avta pridit....

Jest nikol nisem slajdal po navadni cesti, ampak kvečjemu na kakem praznem parkirišču, tko da, če boš unga na gobec kasneje, vedi, da to nebom jast. Je pa čist prov, če ga boš. :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa vi ste sami šumaherji pa mcreji...da mi ne bi slučajno kdo od vaju nasprot po kaki cesti "prslajdu", ker če že, nej pol tolk prslajda, da ne bom mogu ven iz avta pridit....

Jest nikol nisem slajdal po navadni cesti, ampak kvečjemu na kakem praznem parkirišču, tko da, če boš unga na gobec kasneje, vedi, da to nebom jast. Je pa čist prov, če ga boš. :wink:

:2gunfire: :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa vi ste sami šumaherji pa mcreji...da mi ne bi slučajno kdo od vaju nasprot po kaki cesti "prslajdu", ker če že, nej pol tolk prslajda, da ne bom mogu ven iz avta pridit....

Jest nikol nisem slajdal po navadni cesti, ampak kvečjemu na kakem praznem parkirišču, tko da, če boš unga na gobec kasneje, vedi, da to nebom jast. Je pa čist prov, če ga boš. :wink:

:2gunfire: :twisted:

Ti boš tak :snipersmile: un pa tak :puppydogeyes: Jsat sem pa tak :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 11 mesecev pozneje...
  • 3 tedne pozneje...

No tudi jaz se odločam v bližnji prihodnosti kupiti 1. avto.

V ožji izbor so prišli Fiat punto, Hyundai Accent, Reanult clio in peugeot 306.

Vsi z motorji okoli 75KM, ~100k km, l.95 in okoli 500k SIT.

Če ima slučajno kdo izjemno slabe izkušnje glede izbranih, naj jih prosim tukaj malo razkrije, da bo moja odločitev lažja.

Sicer pa se tehtnica v moji glavi nagiba proti 306 1.4.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No tudi jaz se odločam v bližnji prihodnosti kupiti 1. avto.

V ožji izbor so prišli Fiat punto, Hyundai Accent, Reanult clio in peugeot 306.

Vsi z motorji okoli 75KM, ~100k km, l.95 in okoli 500k SIT.

Če ima slučajno kdo izjemno slabe izkušnje glede izbranih, naj jih prosim tukaj malo razkrije, da bo moja odločitev lažja.

Sicer pa se tehtnica v moji glavi nagiba proti 306 1.4.

Hyunai 100% proti, preveč žre pa skoz neki crkuje, pa še pele se ko da ma čigumije namesto blažilnikov - izkušnje sodelovca.

Punto kr ok, sam mal morš na lotriji zadet, da nima preveč napak (italia), se pa kr fino voz - izkušnje prjatlov.

Peugeot ja najboljša izbira, če je dobro ohranjen, mal je mehk, ampak mal požre pa fino velik ma placa.

Pa velik sreče! :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok, potem pa honda crx ali punto gt turbo :D imam cel seznam in na njem ni avta pod 110 KM

Toplo priporočam CRX, sam prej jo fino preglej! :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 10 mesecev pozneje...

No, jaz sem si poleti kupil svoj 1. avto, Alfo 75 1.6 l.92 (RWD).

Pa morm tuki napisat da vidm kako boste začeli šimfat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Alfa 75 ni slab avto, sam pozimi pa kar kak žakl cementa al pa vsaj nekaj dest tlakovcev v prtljažnik, ni zaj... v malo boljšem snegu mi je plesal kot baletka. :blink:

Drugače pa, prvi avto včasih Yugo (meksiko blu je bil moj, pravi magnet... za težave pa tud za punce :rolleyes: ).

V sedanjih časih pa raje ubodi kakega dobro ohranjenega Punta ali Una (sestra ga je mela 8 let brez problemov in praktično brez rustanja, pa je skoz zunaj pred blokom stal). Če je dinar več, potem pa kakega Megana al pa Golfa, čeprav zna biti pri obeh servis drag.

No moj best buy za začetek pri zadostnih sredstvih je pa Xara, še posebej z 1.4i motorjem je za začetek super, za 1mio SIT dobiš lepo ohranjen 1998-99 letnik z osnovno opremo.

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj prvi je bil pa leta 80 tale, zelen, legendarni Spacek in to sem ga kupil neko poletje pri svojih 16 letih, pa samo mal avto postimat, pa kar prijatelje nalozit in v Porec na morje. No, to , da smo sli brez vozniskega na pot, ni treba posebaj omenjat in to, da ko so me ustavli takratni milicniki in, da sem voznisko v naglici doma pozabil, in dal prijateljeve podatke pa sploh... :P

Those were the days .)

post-3254-1097495891_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, takoj zatem, mi cabrio nekak ni vec sedel, (je ratal mrzlo) pa sem si omislil sportivo, Mini Cooper GT 1275, Je letelo mimo takratnih Golfov 1 kot za salo! :P Sploh ko sem dodal dva dvojna Weberjeva Vplinjaca, malo naspicil gred ventilov, zamenjal vzmeti na ventilih, etc... obcutki pri top speedu 180 km/h v tej konzarvici, so bili naravnost grozljivi :cry: :P

post-3254-1097496422_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moj prvi avto (pravzaprav skupna lastnina z bratom in sestro) BX evasion 1.6 :OK:

razen tega,da je precej pokuril (cca.10l/100km) in da so ble težave s avtomatskim zaugom,je bil prov puščica.udobje na kubik,prostora ohoho in nasploh mi je bil zlo všeč. takoj po opravljenem izpitu prvo potovanje motohappening in naprej na morje :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ford escort 1.4 70 ps, ki si ga enih trikrat na teden sposodim od ta starga fotra... :

Čez kakih 10 let pa upam na kaj drugega z malo več konjiči :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Moj prvi avto je pa bila Opel Vectra 1.6i 75 konjov letnik 1991, dobro letela (nekaj cez 170km/h), malo pila - 6-8l/100km.

Sedaj pa vozim Vectro 1.8 16V, letnik 2001, pije tudi 10l v mestu, 7l pa na avtocestah.

Se pa pozna razlika med 8V in 16V :D

LP .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Jaz ravnokar kupujem prvi avto. Odločli smo se za majhen, ohranjen avtomobil, ki ga bo koristila mama, v glavnem pa jaz :P Tako smo se danes peljali v MS, ter skurili bencin zamanj :angry: Avto Škafar je imel na (Zbrisano&#33; Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) lep citroen saxo, ugodna cena, malo prevoženih. Vse skupaj sem preveril še preko e-maila, če podatki držijo in če avto še imajo. Ko pridemo tja, se vsedem not, ter vtaknem prst v ogromno lukno sredi sedeža :lol1: Na zadnjem sedežu je bila še ena večja. Nato ugotovim, da ima avto čudežno na števcu kar 15k km več kot mi je trgovec povedal in je bilo objavljeno v oglasu. Mu povem in pokažem 3x, da ima avto več prevoženih, me gleda in pravi da nima :blink: Nisem vedo al se heca al ga naj vžgem <_< Potem je prinesel ključe, vžemo avto, stisnem sklopko, vržem v prvo in avto crkne. Naj omenim še zelo glasan tek motorja. Armaturka zguljena, tu pa tam skurjeno od čikov... In to je po besedah trgovca zelo ohranjen avtomobil, kot nov :angry:

Popravljeno . Popravil _OKI_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!