Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

kako se nastavi pravilno mešanico olja in bencina na skuterju, men italjet ful kadi, tko da sem mogu mešanco sam naredit, olje sem pa iz pumal iz rezervuarja. trance_33_sleep.giftrance_33_sleep.giftrance_33_sleep.gif

  • 10 mesecev pozneje...
Objavljeno

lp mene pa zanima za mesanico sicer imam motor apn6 in me zanima koliksna je pravilna mesanica na 5 litrov bencina z oljem 2t sint.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Jas ti nebi priporočo več ko 95 oktanskega bencina ker sicer skuter lepše laufa samo je krajša življenska doba motorja in več žere :doze:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

joo ficko daj si ti kaj prebrat pa ne špricaj kemije vedno. :yea1: Glej več oktanov pomaga k boljšemu izgorevanju, vsaj tak mi je serviser reko. zakaj bi se poraba zvišala, ne vem! aja pa to kaj mislite da je toti ultimač nateg al je res kaj na tem

Objavljeno

glej meni je reko mehanik ko servisira vse živo da se je že zgodlo da so v 4 taktne skutere celo življenje tankalo 98, pa so ventili zgoreli

sej je res da bolše zgoreva, samo se posledično potrošni deli v cilindru bolj obrabljajo

Objavljeno

glej meni je reko mehanik ko servisira vse živo da se je že zgodlo da so v 4 taktne skutere celo življenje tankalo 98, pa so ventili zgoreli

sej je res da bolše zgoreva, samo se posledično potrošni deli v cilindru bolj obrabljajo

Ja, če ma serviser izkušnje, te je že tak. Ampak mislim vseeno da tu pa tam če natankaš pa ga nateraš daa se mašina malo spuče ni nič slabega. :hmm: Ni pa nujno da se je tistemu to zgodlo zarad 98 oktanskega benza. 2t mašine so pa itak bol vzdržlive pa nimajo ventilov. :rolleyes:

Objavljeno

Več oktanski benzin npr;98 ali 100 Okt. ne pripomore k boljšemu izgorevanju ampak preprečuje, da pride do samovžiga(klenkanja) zato nikakor in nikoli nemore biti kriv več okt. benzin za poškodovane ventile.Lahko pa ventile poškoduje, če mašino pregreješ ali da je premajhna zračnost ventilov.Ventili z zelenim benzinom (neglede na oktane)se lahko poškodujejo samo pri starejših motorjih, ki so bili narejeni še za benzin z dodatkom svinčevega tetraetila za take stare mašine je potreben dodatek, ki se ga dobi na črpalkah.Če ima šekdo kako vprašanje kar nadan z njim, sicer pa vsak mehanik, ki vam nekaj naklada naj vam to vedno obrazloži, da nepride do: REKLA-KAZALA !!! :whistle:

Objavljeno

Ja, če ma serviser izkušnje, te je že tak. Ampak mislim vseeno da tu pa tam če natankaš pa ga nateraš daa se mašina malo spuče ni nič slabega. :hmm: Ni pa nujno da se je tistemu to zgodlo zarad 98 oktanskega benza. 2t mašine so pa itak bol vzdržlive pa nimajo ventilov. :rolleyes:

je res da nimajo ventilov (imajo, reedov (lamelni) ventil, ampak ne vse), so pa toliko bolj navite, tako da so manj vzdržljive kot 4T mašine, problem je predvsem v pretočnih kanalih ter obročkih, ki se radi zataknejo za robove teh kanalov, in problem je tu :D

Objavljeno

eh ventile jim je pomoje zabijalo zarad slabe kvalitete materialov .. če je na hyosungih ventile lamal, kaj pa boš prčakoval druga pol na skuterjih za 500 € :whistle:

Objavljeno

je res da nimajo ventilov (imajo, reedov (lamelni) ventil, ampak ne vse), so pa toliko bolj navite, tako da so manj vzdržljive kot 4T mašine, problem je predvsem v pretočnih kanalih ter obročkih, ki se radi zataknejo za robove teh kanalov, in problem je tu :D

Pozabil si omenit: slabo mazanje, predvsem ležajev glavne gredi manjši(slabši)navor pri nizkih obratih), dosti večjo porabo zaradi slabšega izkoristka goriva in navora šele pri veliko večjih obratih kot pri 4-taktnemu motorju !

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!