Skoči na vsebino

Motorist začetnik (pomoč začetniku pri nabavi vsega od motorja do opreme)


Priporočene objave

Objavljeno
8 minutes ago, DAMI34 said:

brez grafkov sine, so tvoje besede brezpredmetne :P

 

ma tvojmu besedičenju tud noben grafk ne pomaga. 

Objavljeno
2 hours ago, DAMI34 said:

Z vsakim dobrim mopedom lahko pelješ hitro :D

 

 

samo kje je sweetspot? kje motor dela v svojem naravnem območju? po isti cesti  grem z z nakedom ali SUVom 130, polna kapa, z STjem sm ropotal 150-160, z ss pa 180-200. in presenečenje je blo, de sploh ni delovalo hitro. 

 

ne vem, morda so to moji osebni problemi, ampak ne konji ne navor ne kubatura na mojo brzino ne upliva tolk kot namembnost

Objavljeno
pred 4 minutami, Kugelschreiber pravi:

 

samo kje je sweetspot? kje motor dela v svojem naravnem območju? po isti cesti  grem z z nakedom ali SUVom 130, polna kapa, z STjem sm ropotal 150-160, z ss pa 180-200. in presenečenje je blo, de sploh ni delovalo hitro. 

 

ne vem, morda so to moji osebni problemi, ampak ne konji ne navor ne kubatura na mojo brzino ne upliva tolk kot namembnost

to si ti počel, ti bom povedal pa moj primer. Z vsemi motorji približno enako divjam. tudi ko sem SS vozil, sej paše obrniti ročico po ravnem, da ga mal dvigne, ampak meni osebno so bili vedno ravno zaradi "sweet spota" neuporabni al pa sem se jih bal. Veliko raje sem imel motorje, ki so "vrhunce" oziroma dober vlek imeli že takoj, tako, da nikoli nisem čutil pomanjkanja. 

Če SS slabo obvladaš (moj primer povprečen voznik) je zelo težko izvleči iz mopeda vse, se je težko izstreliti iz ovinka, medtem ko z nekim motorjem, ki je nekoliko bolj uglajen to ni tak problem oziroma so užitki zagotovljeni.

Mal sem gledal svoje stare posnetke, pa se spominjal in opažam, da bistvene razlike v stilu moje vožnje ni, le hitrej skozi ovinek, pa mogoče mal bolj na poskok vn iz njega (ampak to je zaradi dobrega vzmetenja, gum in kvalitetne ciklistike), po ravnem pa že dolgo nisem videl visoke cifre na števcu.

Objavljeno
26 minutes ago, DAMI34 said:

to si ti počel, ti bom povedal pa moj primer. Z vsemi motorji približno enako divjam. tudi ko sem SS vozil, sej paše obrniti ročico po ravnem, da ga mal dvigne, ampak meni osebno so bili vedno ravno zaradi "sweet spota" neuporabni al pa sem se jih bal. Veliko raje sem imel motorje, ki so "vrhunce" oziroma dober vlek imeli že takoj, tako, da nikoli nisem čutil pomanjkanja. 

Če SS slabo obvladaš (moj primer povprečen voznik) je zelo težko izvleči iz mopeda vse, se je težko izstreliti iz ovinka, medtem ko z nekim motorjem, ki je nekoliko bolj uglajen to ni tak problem oziroma so užitki zagotovljeni.

Mal sem gledal svoje stare posnetke, pa se spominjal in opažam, da bistvene razlike v stilu moje vožnje ni, le hitrej skozi ovinek, pa mogoče mal bolj na poskok vn iz njega (ampak to je zaradi dobrega vzmetenja, gum in kvalitetne ciklistike), po ravnem pa že dolgo nisem videl visoke cifre na števcu.

Čak, sm mislu da govorimo o vožnji motorja, ne o nažiganju po ravnem!? 

Objavljeno
pred 1 uro, DAMI34 pravi:

...

tudi ko sem SS vozil, sej paše obrniti ročico po ravnem, da ga mal dvigne, ampak meni osebno so bili vedno ravno zaradi "sweet spota" neuporabni al pa sem se jih bal. Veliko raje sem imel motorje, ki so "vrhunce" oziroma dober vlek imeli že takoj, tako, da nikoli nisem čutil pomanjkanja. 

...

In potem prodajaš bučke v temi Sune ... Ampak tako je, ko vsakih pet minut napišeš drugo štorijo in se sploh ne spomniš, kaj si pred tem pisal. 

Objavljeno
pred 25 minutami, Borutt pravi:

In potem prodajaš bučke v temi Sune ... Ampak tako je, ko vsakih pet minut napišeš drugo štorijo in se sploh ne spomniš, kaj si pred tem pisal. 

sune samo tebi :P, jaz pišem o karakterju ne pa pospeških in sukih, tko al tko je vse prehitro in več al manj ista pašta do 100km/h z razliko sekunde maximalno.

 

pred eno uro, Kugelschreiber pravi:

Čak, sm mislu da govorimo o vožnji motorja, ne o nažiganju po ravnem!? 

če citiram tebe:

"po isti cesti  grem z z nakedom ali SUVom 130, polna kapa, z STjem sm ropotal 150-160, z ss pa 180-200. in presenečenje je blo, de sploh ni delovalo hitro. "

Sem predvideval da govoriš o vožnji naravnost ali pa o dooolgih ovinkih, dvomim da 180-200 kresneš čez serpentine in po jadranki od Karlobaga do Pakle :D

 

Objavljeno
5 hours ago, DAMI34 said:

sune samo tebi :P, jaz pišem o karakterju ne pa pospeških in sukih, tko al tko je vse prehitro in več al manj ista pašta do 100km/h z razliko sekunde maximalno.

 

če citiram tebe:

"po isti cesti  grem z z nakedom ali SUVom 130, polna kapa, z STjem sm ropotal 150-160, z ss pa 180-200. in presenečenje je blo, de sploh ni delovalo hitro. "

Sem predvideval da govoriš o vožnji naravnost ali pa o dooolgih ovinkih, dvomim da 180-200 kresneš čez serpentine in po jadranki od Karlobaga do Pakle :D

 

 Butec. Nemske autoceste. Halo?! Raj povej kdaj bos u ridah hehe. 

Objavljeno
pred 1 minuto, Kugelschreiber pravi:

 Butec. Nemske autoceste. Halo?! Raj povej kdaj bos u ridah hehe. 

čimmanj :P Dokler ne zrihtajo ceste.

Sicer pa vse lahk vzame, razn štroma pa versačeja od 650ccm, k tista dva pa suneta :P

sej jaz tut vedno pišem samo o nemških AC :ras:

 

 

Objavljeno

Ce mene vprasas, je cestak jurja prevec, k to tok leti, da je noro. To je za na pisto sam. Sej se ga da pocas pelat, sam kva je smisel potlej? Poza je ze taka, da si pripravljen dirkat. :) Ampak enim tudi to pac pase, tko je.

Objavljeno

Brezvezna tema. 20 let se presedam iz takih na onake, pa nazaj. Zdaj cijazim z staro hondo, zaradi hčerke, ki udobno sedla vzadaj. Sanjam o 170 KM, pa ne bom kupu, da ji ne bom mogu pokazat kak to leti. 

Itak vsak kupi, kar mu takrat najbolj pade v oko, pa da špaga doseže. 

Začetnik naj začne z čim hoče, vedet pa mora, da ga bo firbec matral kak potegne in kok leti, no vsaj mene je na vsakem do zdaj.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
On 6/19/2018 at 11:34 PM, Kugelschreiber said:

 

Narobe zastavljena enacba. Pomisli kaj bi biLo, ce bi bila brzina v trenutku trka 90, namest 60. Ker si zapel, si ze u problemih.  dokler gre mimo, gre mimo. 30 al 250. Pripisi sreci.  Lani me je gospa pomela s cezte, pri 40. Oblezal sem slab meter pred ograjo na robu asfalta.  Ce bi pelu 60, ne bi bil mimo. Kresnu bi s 60, zelo verjetno priletel v obcestno ograjo, bil polomljen, morda invalid ali mrtev. Razlika, a se zalomi pri brzini X, ali X+5km/h, ali X+15km/h je dejansko lahko med popraskan polomlen mrtev. 

 

Na sportivi ni problem potovat solo. Moj najdLsi dan je bil 750km, brez tegob. Postaja pa vedno bol nevarno. Ker s sportivo peles hitro. Ker je fino. 

Po moje pa ni narobe zastavljena enačba. Kajti znak za 60 je cca 450m nižje od križišča zaradi hiš in dovozov. Če bi se 70 peljal od znaka naprej, avta sploh še v križišču ne bi bilo in bi se izšlo. Je pa res, da se ni prav vozit 70 na 60 omejitev :whistle:. Ampak kot vedno pravim. Če ti je namenjeno sranje, te ujame 5 križišč naprej s kako drugo foro in presenečenjem. ;)

Blagovica.png

Popravljeno . Popravil sergini
Objavljeno

Sej ni vazno kaj pravis. Pomembn je samo trenutek trka. Nism pisal o dolocenem primeru, pac pa o pizdariji ki jo povzroci navidez majhna razlika u brzini. 

Objavljeno
Ob 18. 6. 2018 ob 14:20, DAMI34 pravi:

.tudi kdaj peljal kako "cestno raketo/izstrelek" lahko samo potrdim, kako se nekateri linijski 4 valjniki odlično mehko in lepo peljejo v spodnjem režimu vrtljajev.

ps. in hudičevo "žleht" ko si spustil obratomer od kakih 8-10 jurjev naprej :P

1100 XX blackbird se tako lepo pelje ..do 8000 obratov..ok do 6500 je kot jagnje.če sem jo jaz po kockah v pragi z užitkom vozil(kar ni veljalo za goldwing-o, ki sem jo preklel) potem jo lahko skoraj vsak.. na ac sem jo spustil do nekje 220-230 za probo ..pa gre lahko čez 300 ..

Ob 19. 6. 2018 ob 13:02, smasher pravi:

Ahh ne morem se zadržat da nabi komentiral. 

To da bo nekdo zagotovo padel, je neumnost jaz v vožnji nisem nikoli padel*, sem pa vse motorje ki sem jih imel kdaj (oz še vedno imam ker ne znam prodaja), nekajkrat položil, najbolj zjebe obračanje statičnega motorja na kakšnih travnikih , šudrih, čudnih klančinah. Si recimo ob levem boku, neki motoviliš takšeš z gumo kakšnen kamen ki štrli iz tal in nagne motor kontra, torej v desno, po mojem mnenju ga ni junaka ki to reši (seveda obstaja kdo ki bi to rešil, ampak mislim da je izven dosega za 90% motoristov)

 

* pomeni opomba: pot na mamutovanje je izuzeta iz štetja padcev med vožnjo, tam so padci del potovanja :D

pri reševanju ob majhnih hitrostih največ pomeni fizična moč voznika. intruder 1800 + 50kg prtljage je na starem mostu v beogradu zaplesal na tračnicah od tramvaja..če ne bi gor sedel človek s 140kg - bivši ragbijaš - bi šlo 110% po tleh..

padec je padec..ne se zdej ven vlečt..:jezik:

  • Všeč mi je 2
  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni, kateri motocikel priporocate za prvi motocikel? Divjanje me ne zanima, rad bi da je primeren za voznjo do sluzbe poleti namesto avta, do trgovin,... in da lahko brez prevelikih problemov grem tudi kam na izlet z njim po bliznji evropi. Budget je nekje do 5000e ampak raje do 3000. Vizualno so mi dalec najlepsi motocikli z okroglo sprednjo lucjo. Visok sem okoli 184 cm. Hvala za nasvete

Objavljeno
pred 7 minutami, Mos pravi:

Pozdravljeni, kateri motocikel priporocate za prvi motocikel? Divjanje me ne zanima, rad bi da je primeren za voznjo do sluzbe poleti namesto avta, do trgovin,... in da lahko brez prevelikih problemov grem tudi kam na izlet z njim po bliznji evropi. Budget je nekje do 5000e ampak raje do 3000. Vizualno so mi dalec najlepsi motocikli z okroglo sprednjo lucjo. Visok sem okoli 184 cm. Hvala za nasvete

Verjetno si mislil nakede z okroglo lučjo. Bolj komot so cestne endurice cca 650ccm kak Versys (okrogla luč skoraj :D ) in ostalo iz tega segmenta. Tudi budget bi šel zlahko skozi.

Objavljeno (popravljeno)
pred 10 minutami, Mos pravi:

Ja raje bi nakeda. Pac vsec mi je ta oldtimer izgled

xsr 700/900....za okol 5k bolj verjetno 700

 

 

edit: fak zajebu, stara mentaliteta. Suzaki itak.;)

Popravljeno . Popravil Xebec
  • Haha 1
Objavljeno
pred 14 minutami, Mos pravi:

Ja raje bi nakeda. Pac vsec mi je ta oldtimer izgled

super, točka 1. vsaj veš kaj iščeš

Neked, okrogla luč, retro izgled cena od 3-5 jurjev.

Tak na hitro suzuki SV650, suzuki bandit, honda cb600 f hornet pa še kak bi se našel

Objavljeno
pred 21 minutami, Mos pravi:

Ja raje bi nakeda. Pac vsec mi je ta oldtimer izgled

Če sem prav razumel približno kaj iščeš, in če upoštevamo kaj je trenutno na avto.net v tem cenovnem rangu lahko izbiraš med ducati monster in husqvarna svartpilen, oba sta sodobna motorja z nekaj retro dodatki, ki ju naredita v neko zanimivo mešanico med starim in novim izgledom. Husek pa je celo enovaljnik torej je najbrž tudi vzdrževanje kar poceni in enostavno, če boš za vsako stvar vozil na servis duče, če imaš namen tudi kaj sam poštimat pa husika... če zasledim še kaj zanimivega v tem okvirju pa bom dodal :) 

Objavljeno
pred 30 minutami, Mos pravi:

Pozdravljeni, kateri motocikel priporocate za prvi motocikel? Divjanje me ne zanima, rad bi da je primeren za voznjo do sluzbe poleti namesto avta, do trgovin,... in da lahko brez prevelikih problemov grem tudi kam na izlet z njim po bliznji evropi. Budget je nekje do 5000e ampak raje do 3000. Vizualno so mi dalec najlepsi motocikli z okroglo sprednjo lucjo. Visok sem okoli 184 cm. Hvala za nasvete

Zadosti v vsem, zgoraj napisanem, razen okrogle luči:   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14572336

Objavljeno

suzuky sv ali gsv tudi nista slaba za začetnika in bi najbrž ustrezala željam...

Objavljeno

Okrogla sprednja luc je res nujna. Kako je pa z namestitvijo stranskih kovckov? Gredo na vse modele?

Objavljeno

Lahko 20l torbe ki so že na motorju ali pa stranski kovčki Givi V35.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!