Skoči na vsebino

Suzuki DL 650 (V Strom) vs. Honda CBF 600S vs. Yamaha Fazer 600 ali ..


Strominator

Priporočene objave

Pozdrav vsem motoristom,

Po mnogih letih sem končno prišel do izpolnitve želje iz puberterniških dni.

Zmeraj sem si želel motor, ko sem osvojil znanje voznje z 50ccm - tomos apn6 :)

Vendar sta starša zmeraj bila odločna, da mi ne bosta finančno pomagala pri nakupu krste na kolesih.

Vmes sem bil zagrižen kolesar cross countrya.

Po študiju sem dobil službo, ki mi omogoča izpit za A kategorijo, nakup motorja in opreme...

Trenutno imam za seboj 6 ur vožnje v avtošoli.

Sem pred nakupom pr(a)vim motorjem in sem nekako zainteresiran v enduro razred, kjer pa obstajajo še podrazredi (sport touring, enduro touring,....).

Po izgledu so mi podobno, obstaja pa verjetnost, da mešam hruške z jabolki, morda še kakšno drugo sadje :)

V poplavi vseh motorjev, ki so mi všeč, se izbor zooža s ceno :)

in tako ostajam z odločitvijo med:

Suzuki DL 650 (V Strom)

in

Honda CBF 600S

ali

morda kakšen drug model, npr: Yamaha FZ6 SHG ali Kawasaki ER 6 F/N

Kakšna je razlika med tema dvema motorjema - sta primerljiva, za katerega bi se odločili med njima, kaj so prednosti posameznega modela in slabosti, koliko stane zavarovanje, koliko je vzdževanje (v enem izmed oglasov sem zasledil da v 3 letih plačaš ceno motocikla za vzdrževanje),...?

Želel bi si pridobit čim več informacij, mnenj, ocen, vtisov,...., ki bi mi pomagali k lažji odločitvi.

Iščem motor do max 7.000 €, saj računam cca 1.000 - 1.500 € za oblačila+ščitnike in bom hitro prišel do predvidenega limita 8.000 €.

Motor bi imel za:

- pretežno umirjeno izletniško vožnjo tako po ravnem asfaltu kot tudi makedamskih vzponih/spustih

- občasne adrenalinske užitke povezane s hitrostjo in pospeški

- vsak dan vožnja na delo

- 1x do 2x na leto na dopust.

Že vnaprej se vam najlepše zahvaljujem za vse odgovore.

Vsem motorističnim navdušencem pa želim veliko užitkov in čim več prevoženih km.

lp

rookie81

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oba iz tvojega ožjega kroga sem že vozil. S CBF sem naredil kakih 15kkm, Suzija pa sem peljal samo kakih 30km. O CBF sem se na široko razpisal v njeni temi in zato se nebi ponavljal:

-krajši test

-poraba

-težave z rolbarom

-in drugi...

Suzi je kar vredu(ga ima kolega, ki z njim dela po 20kkm/leto) ampak se mi zdi CBF kot za začetnika primernejši. Zato, ker je 4valjnik nima tako izrazitega samozavornega učinka motorja in tako dovoljuje vožnjo nekoliko brez ''občutka''. Suzi tudi veliko bolj vibrira od CBFke. Glede vzdrževanja pa je tako-če boš olje, filtre in svečke menjal doma bo 3X ceneje kot, če ti jih bo serviser. Zgodba o garancijei je spet svoje poglavje... S kolegom sicer nisva polagal računov na mizo ampak se mi zdi, da je redno vzdrževanje Suzukija cenejše od CBFke. So pa baje problemi z rezervnimi deli pri Suzukiju. Rezervn dele za hondo dobiš takoj ali pa v enem tednu.

Priporočam ti še ogled Transalpa(ki je krasen motor ampak morda nekoliko dražji) in Deauville-a (ki ima isto mašino kot TA ampak za svoj denar dobiš več kot pri TA) Če te zanima kaj o DV mi pošlji PM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupi tistega na katerem boš najbolje sedel in imel občutek da ti je pozicija všeč. Zgrešil ne boš v nobenem primeru. Mi je pa DL650 od vseh naštetih najbolj pri srcu.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DL 650 moj prvi motor - udoben, dvovaljnik, dovolj navora v nizkih obratih za "turing", lahko ga tudi stisneš med normalnim prometom brez težav. Ne vem koliko trese v primerjavi z drugimi, ampak to nikakor ni moteče - morda malo mravljincev v desni roki po določenem času (who cares). Je nekako "user-friendly" zadeva. S prtjlago in v dvoje je pa vredno razmislit o 1000 kubičnem - tukaj mu je edina hiba da postane malo švoh, drugače odličen vsestranski motor, težav do sedaj nobenih. Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kar nekaj odgovorov je prislo, sem vam zelo hvalezen :rolleyes:

royal me je zmedel malo s svojim predlogom glede Bandita, saj ob enaki ceni kot V-Strom ima cca 20 KM vec :devil:

pa tudi oblika mi je vsecna, se posebej modela Bandit S.

Bandit e bolj primerljiv po obliki in motorju Yamahi FZ6- SHG.

S tem Banditom si me speljal nazaj na sirok izbor ponudbe, saj sem imel to Yamahico ze nagledano.

Kot cisti zacetnik O:-) sem res v precepu med:

DL 650 ... CBF 600S ... Bandit 650 S ... FZ6-SHG

(6.800 €) ... (6.990 €) ... (6.800 €) ... (6.600 €)

Pomagajte z vsemi predlogi, pohvalami, grajami,.... ustvarite mi cim bolj realno sliko vsakega modela,

da bo tehtnica lazje prevagala, da ne bo potem :headbang: ali/in :slap:

Na koncu bom pa tako moral ocitno na nekaj testnih vozenj, da bo na koncu odtehtal obcutek.

Ampak obcutek zacetnika je drugacen, kot pa kasneje po prevozenih 5k ali 10k km - kar mi bo v zacetku cisto ok :OK: , mi bo potem mala sala :( .

pa se to !?

ABS....

DA ali NE ?

je to super zadeva ali je bolje brez ali...?

c ya

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kar nekaj odgovorov je prislo, sem vam zelo hvalezen :rolleyes:

royal me je zmedel malo s svojim predlogom glede Bandita, saj ob enaki ceni kot V-Strom ima cca 20 KM vec :devil:

pa tudi oblika mi je vsecna, se posebej modela Bandit S.

Bandit e bolj primerljiv po obliki in motorju Yamahi FZ6- SHG.

S tem Banditom si me speljal nazaj na sirok izbor ponudbe, saj sem imel to Yamahico ze nagledano.

Kot cisti zacetnik O:-) sem res v precepu med:

DL 650 ... CBF 600S ... Bandit 650 S ... FZ6-SHG

(6.800 €) ... (6.990 €) ... (6.800 €) ... (6.600 €)

Pomagajte z vsemi predlogi, pohvalami, grajami,.... ustvarite mi cim bolj realno sliko vsakega modela,

da bo tehtnica lazje prevagala, da ne bo potem :headbang: ali/in :slap:

Na koncu bom pa tako moral ocitno na nekaj testnih vozenj, da bo na koncu odtehtal obcutek.

Ampak obcutek zacetnika je drugacen, kot pa kasneje po prevozenih 5k ali 10k km - kar mi bo v zacetku cisto ok :OK: , mi bo potem mala sala :( .

pa se to !?

ABS....

DA ali NE ?

je to super zadeva ali je bolje brez ali...?

c ya

Jaz te nisem speljal na bandita :nono: , glede na tvoje želje sem ti predlagal Transalp-ko, če se želis kdaj pa kdaj peljat po kašnem makedamu zgoraj omenjeni prav gotovo niso primerni...zakaj pa ne Varadero :yea1: :grim (ABS ..da)

Ugoden nakup!

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mah, kar kupi nekaj kar se ti dopade, itak ne bo to tvoj zadnji motor :evilgrin:

pol boš pa že bolj vidu, kaj sploh češ :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

royal sorry...

na hitro sem pregledal odgovore in sele sedaj sem videl, da si citiral gerholdd-a, sam pa si dodal transalp :OK:

transalpa sem ze gledal pa mi pri zadnjem modelu prednja luc ni vsecna in sem ga takoj crtal iz seznama :eek: .

med temi 4 motorji izbiram, ker mi je cena dostopna ob upostevanju dejstva, da si morem se celotno opremo kupit,

pa se vsi so mi zelo vsec.

budget imam nekje na 9.000€ za vse potrebno (NUJNO - motor, oprema; MORDA - se kovcki, scitnika na rockah, centralno stojalo,...).

kar pa ne bo slo takoj nabavit....pa bom ze sproti v roku enega leta ali dveh.

tako, da vse 1000 ccm masince zaenkrat odpadejo, razen da bi kupil rabljenega.

prvic se obnasam kot neodlocna oseba, ko si zelim da bi mi drugi vsilili odlocitev in bi jo bil pripravljen sprejet.

cena osnovnega modela je vseh motorjev ista, pa tudi ABS pri vseh stane med 500 do 600 €.

nisem sin po poklicu in si ne morem vsakih 6 mesecev premislit in zamenjat motorja - zato iscem kompromis med:

-izgledom,

-voznimi sposobnostmi,

-udobnostjo,

-praktičnostjo (asfalt in makedam)

-sposobnosti motorja,

-stroski vzdrzevanja,

-dobavljivost rezervnih delov,

-cene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče ena pripomba glede dobave rezervnih delov za suzuki. Sem zasledil, da je nekako splošno razširjeno mnenje, da je za suzuki težko dobiti dele. Tudi sam sem kar nekako povzel to mnenje, v praksi pa se je izkazalo, da zadeva le ni tako huda. Kolega je kupoval kar nekaj delov za suzuki katano (gsx 600f) letnik 99. Ko je kupil razbitega smo mu vsi rekli, da itak ne bo spravu skupaj motorja več mesecev. No pri znanem dilerju v Mariboru je naročil dele in jih tudi dobil v štirih dneh. Potem je še enkrat naročil nekaj malenkosti in spet je prišlo vse v treh dneh. Možno je sicer, da ima kdo slabše izkušnje. Da pa bi se zaradi tega odpovedal nakupu novega suzukija se mi pa zdi skoraj absurdno. Če ti recimo paše položaj na Banditu ali pa na DLu - kupi in uživaj. Tudi sam sem si razbijal glavo kaj kupit, verjemi pa mi, da boš nad svojim novim motorjem vsaj v prvi ali prvih dveh sezonah navdušen pa naj bo kakršen koli, že zato ker bo prvi in ker bo tvoj in ker si ga boš sam kupil. Probaj se vsaj vsest na vsakega in malo gor sedi, idealno pa je itak če bi dobil kakega za probo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O suzukiju se tudi jaz slišal to glede rezervnih delov izkušenj pa nimam s tem...

ABS-zate sigurno da! Sam bi ga vzel, če bi motor imel možnost OFF/ONN ampak saj, če zaviraš kot profi se ti ABS sploh ne vklopi :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V tvojem primeru glasujem za V-stroma, ce pa mislis kupovati CBFko, potem si kupi 1000ko. ABS da!

Ko imas taka vprasanja je bolj smiselno na testno voznjo in sam vidis kaj ti najbolj odgovarja. Ne poslusaj drugih bučk. Tud mojih ne. Žalosti me, da delaš primerjave v ceni, sploh ce gre za razliko 390 eur. V koncni fazi si lahko kupis takisti rabljeni motor, bo še ceneje.

Po mojih izkušnjah ti bo šele čez eno leto jasno, kaj bi rad od motorja.

Želim ti dober nakup in veliko lepih doživetij z novim motociklom!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veliko je napisanega v temah o V-Stromu in Hondi CBF. V vsakem primeru, če se že odločaš med tema dvem ali še Banditom, pojdi na testno vožnjo z vsemi temi motorji. Če sta si CBF-a in Bandit še nekako podobna po mašini in položaju voznika, potem je Strom čisto drugačna zgodba. Kaj pa tebi bolj paše verjetno veš najbolj sam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eni ts parav dobro povedali...

kot npr: "da bom verjetno z vsakim motorjem zadovoljen, ker bo moj in to moj prvi motor" ipd.:)

ima me, da bi imel kaksnega z mocnimi pospeski in tudi kakega za obcasen makedam, ampak.....tezko bo oboje v enem motorju dobit.

moral bom malo izpistavit se bolj....

V strom ali Varadero - nekako govorite vsi o 1000ccm, tako da bi v tem primeru bi kupil rabljenega, da bi mi slo s financami skupaj.

ali

CBR ali FZ

hmmmm...

avto bi veliko lazje kupil kot pa motor :)

imel bi vse motorje - krosarja, super sportnega, enduro, .....

grem malo pogledat po forumu, ce bom nasel kaksno primerjevo - vstrom proti varadero.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej, v avtu lahko sedež prestavljaš naprej, nazaj, gor, dol. Le redki motorji omogočajo kaj podobnega in še ti zelo omejeno. Vidim, da imaš med možnimi izbirami že cel kup čisto različnih motorjev. Preden boš skeširal 6000 evrov ti resno priporočam, da jih probaš. Če ga boš kupil bolj na pamet, bo sicer "tvoj" a verjemi mi, da boš hitro našel tudi pomanjkljivosti in nekatere znajo biti prav nevšečne.

Popravljeno . Popravil Fritz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odlocil sem se za Suzuki V Strom rabljeno 1000, morda pa novega 650.

Ve morda kdo, zakaj vec 1000 niso v prodaji?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odlocil sem se za Suzuki V Strom rabljeno 1000, morda pa novega 650.

Ve morda kdo, zakaj vec 1000 niso v prodaji?

lp

Motoigl jih še ima link

Kako si se odločil? Kar tako ali si jih probal? Sicer tvoja stvar, me sam zanima.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odlocil sem se za Suzuki V Strom rabljeno 1000, morda pa novega 650.

Ve morda kdo, zakaj vec 1000 niso v prodaji?

lp

:unsure: Kako ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, sem preveril pri Panigazu. V-strom 1000 ne izpolnuje euro 3 pogojev glede izpuha in to, ampak samo euro 2 in se ga zato ne more več prodajati. Zanimivo.... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fritz?

kar tako sem se odlocil, nisem nobenega poskusil,

ceprav sem govoril z instrukturjem iz avtosole,

pa mi je med mnozico meni vsecnih in cenovno dostopnih motorjev,

takoj ven potegnil v ozji izbor CBF 600S in V Strom 650.

Vendar me je opozoril, da bom v dveh letih oba prerastel, da bi morda izbral fazer 600 s 98KM, ki bi me 5 let drzala.

Honda me mika ker je povsod dobro ocnjena v vseh pogledih, cena pa je za odtenek viska kot drugi motorji.

Suzuki pa mi je vsec, ker je malo visji, menda zelo udoben tudi za sovoznika, lep je z dodatnimi scitniki pa tremi kovcki, menda manjsa poraba od CBF, vecji rezervorar,...

morda se bom nasral in po glavi tepel, ampak nekje morem zacet.

CPU?

Koliko starega varaderota imas?

kako si zadovoljen?

ima veliko porabo - v kaksnem razponu?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CPU?

Koliko starega varaderota imas?

kako si zadovoljen?

ima veliko porabo - v kaksnem razponu?

Moj je letnik 2001, se pravi stari model s 5 brzinam in fergazarji. Žre mi povprečno med 7 in 7,5, na avtocesti če ga zgeš gre tud kakšen deci čez 8, če ga pa lepo pelješ po regionalkah pa pade tudi pod 7.

Prej sem imel dve leti KLE in sem se potem odločal med V-strom 1000 in Varo. Pri obeh imaš stare in nove modele, meni je blo važno udobje in dovolj moči in navora za dva s prtljago. Pri stromu ima stari model tisto čudno "poštarsko" šipo, ki mi nikakor ni všeč, stara vara pa pet brzin in rahlo večjo porabo. Vzel sem varo, ker novejšega modela stroma rabljenega ni bilo za dobit in zdaj mi ni žal. Res, da je motor kar težek (cca 250kg) se pa pelje ko moped, razen na mestu je potrebno mal pazit, da ga ne položiš. Je udoben, zavore so tudi dobre, nimam kaj, je super motor.

Zdaj menjam samo že za varo novejši model in nič drugega :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odlocil sem se za Suzuki V Strom rabljeno 1000, morda pa novega 650.

Ve morda kdo, zakaj vec 1000 niso v prodaji?

lp

glede na tvoje potrebe in "staž" raje kot 1000 priporočam stroma 650. tudi sam ga uporabljam za vsakodnevne poti v službo- tudi pozimi in izlete, na katere greva z ženo in oložena. 650 prenese vse brez težav. vožnja 650 je precej lažja kot s 1000 ki se bolj trdo odziva, z malo izkušnjami in pri majnih hitrostih v ovinkih pa so padci bolj možni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!