Skoči na vsebino

Suzuki DL 650 (V Strom) vs. Honda CBF 600S vs. Yamaha Fazer 600 ali ..


Strominator

Priporočene objave

saj sem sam razmisljal, da bi vzel 650 V Strom, saj se mi zdi primeren za zacetnika,

ampak sem pogosto prebral, da je presibek za dve osebi in polno prtljage.

motor kupujem, ker uzivam v dinamiki, nagibanju v ovinkih (ne mislim polaganja ovinkov s koleni po tleh :rolleyes: ), ker ga nameravam imeti za vsakdanjo rabo, za redne enodnevne izlete iz mestnega vrveza in obcasno daljso turo.

pa 650 mi je nov dosegljiv, sicer pa bi moral 1000 kupit rabljeno.

snifi, hvala za nasvet in razlago zakaj ne vzeti 1000.

ljudje smo vecina za preseznike - mocneje, hitreje, dlje, globje,...

redkokdaj se najde kod, ki rece - nekaj srednjega je zadovoljivo :)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj sem sam razmisljal, da bi vzel 650 V Strom, saj se mi zdi primeren za zacetnika,

ampak sem pogosto prebral, da je presibek za dve osebi in polno prtljage.

motor kupujem, ker uzivam v dinamiki, nagibanju v ovinkih (ne mislim polaganja ovinkov s koleni po tleh :rolleyes: ), ker ga nameravam imeti za vsakdanjo rabo, za redne enodnevne izlete iz mestnega vrveza in obcasno daljso turo.

pa 650 mi je nov dosegljiv, sicer pa bi moral 1000 kupit rabljeno.

snifi, hvala za nasvet in razlago zakaj ne vzeti 1000.

ljudje smo vecina za preseznike - mocneje, hitreje, dlje, globje,...

redkokdaj se najde kod, ki rece - nekaj srednjega je zadovoljivo :)

brez skrbi. bo 650 čisto dovolj. prej sem mel transalpko 600, pa sem se ogreval za novo 650, dokler nisem proval stroma. te prev lepo zvleče -tudi obloženega. tudi sopotniku je na stromu bolj udobno. na leto nardim okoli 15000 tudi od tega nekaj tudi po mestu. motor je vodljiv in okreten. fajn bi blo da bi ga lahko kje proval. pa le prav izberi in srečno

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vožnja 650 je precej lažja kot s 1000 ki se bolj trdo odziva, z malo izkušnjami in pri majnih hitrostih v ovinkih pa so padci bolj možni

kje si pa to varianto pobral :huh: vse je stvar navade.goldwing je glomazen motor pa se pelje bolje od marsikaterega lažjega in manjšega.

kot je rekel Fritz-poskusi kak motor dobiti kot testnega se malo zapelji(pa ne pol ure ampak celi dan)in boš videl kaj in kako.

sto ljudi sto čudi-vsak ti bo po svoje nekaj svetoval.poskusi v sebi najti tisto pravo varianto. :grim

post-15438-1216731831_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bobiboss ?!

ti pa si predrzen!

zakaj?

ker si tako dobro fotko poslal z V Stromo v ospredju in me rajcas, pa se 1000 je :)

tudi jaz bom 1x tako :)

in vam bom kako fotko poslal, pa se vam bodo sline cedile ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje si pa to varianto pobral :huh: vse je stvar navade.goldwing je glomazen motor pa se pelje bolje od marsikaterega lažjega in manjšega.

Imeti motor ne pomeni samo voznja po lepo zavitih gladkih cestah, tam se vecina motorjev pelje lahkotno. Moz bi rad tudi hodil po opravkih, malo po makadamu...in se zacetnik bo. Tudi teza motorja zna biti motec dejavnik. Bolje bo lazji, manj zmogljiv, tudi ce ga bo prerastel cez nekaj let. Tako ali tako se po nekaj letih navelicas enega in istega in si zazelis zamenjave, sploh danes, ko proizvajalci modele posodabljajo tako pogosto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav vsem forumcem,

imam eno drzno, ali pa tudi ne, idejo....

veliko mi jih je predlagalo, da naj preiskusim ali enega ali drugega....

sem nekje cca 1 mesec vstran od nakupa novega motorcka

in bi zato zelo rad poskusil cisto nekaj malo km prevozit tako z enim, kot z drugim.

rad bi slisal prav tako od obeh zvok, en je dvovaljnik, drugi stirivaljnik.

sem iz mb in bi bil zelo vesel, ce bi mi kdo to dovolil.

drugace najbrz ne bom mogel nikakor poskusit, razen da se javim na oglase, kjer prodajajo rabljene motorje,

pod pretvezo da kupujem.

saj ga res kupujem, ampak najraje bi novega CBF 600 S ABS ali DL ABS V-STROM 650.

motorja sta za razlicne namene, vendar mislim, da je crta med njima kar zabrisana ali pa se motim ?

saj sta oba nekako namenjena za vsakdanjo rabo in obcasne izlete....

je res kaksna tako ocitna razlika?

katera oz kaksna? kje se to toliko pozna?

najbolj sta mi vsec in kolikor sem pregledal forume, teste, itd.... sta prisla v ozji izbor.

sicer bom pac kupil poljubno enega ali drugega, pa uzival v kolikor ne bo nobenih tezav

in bom uposteval mnenje, kot je ze en odgovoril - zadoovljen bos z vsakim, saj bo vedel, da je to tvoj motor in to prvi :)

prvo si zmeraj zapomnimo, ne? :)

prvo simpatijo, prvo dojko, prvo ljubzene, prvo kolo, prvo masinco na 4 kolesih,.... ;)

Najlepsa hvala vsem za ze in se posredovane odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suzukije, v Mariboru, prodaja MotorJet. Lahko povprašaš pri njih ali lahko dobiš moped za poskusno vožnjo. Verjetno Honde ali Suzukije prodaja še kdo na tvojem področju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poznam, sem bil ze tam in si ogledal vse.

nimajo pa možnosti testne vožnje - tudi že preverjeno.

za hondo sem tudi že gledal...

hvala fritz :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo, pa se je tehtnica nagnila k V Stromu.

danes aro polozil, jutri pa ga grem verjetno ze placat do konca in morda celo dvignit ali soboto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj sem sam razmisljal, da bi vzel 650 V Strom, saj se mi zdi primeren za zacetnika,

ampak sem pogosto prebral, da je presibek za dve osebi in polno prtljage.

motor kupujem, ker uzivam v dinamiki, nagibanju v ovinkih (ne mislim polaganja ovinkov s koleni po tleh :rolleyes: ), ker ga nameravam imeti za vsakdanjo rabo, za redne enodnevne izlete iz mestnega vrveza in obcasno daljso turo.

pa 650 mi je nov dosegljiv, sicer pa bi moral 1000 kupit rabljeno.

snifi, hvala za nasvet in razlago zakaj ne vzeti 1000.

ljudje smo vecina za preseznike - mocneje, hitreje, dlje, globje,...

redkokdaj se najde kod, ki rece - nekaj srednjega je zadovoljivo :)

lp

Men so odsvetoval V strom 650 je pre svoh 1000 je ok A PRE MOCAN ZA ZACETEK!Kupi raje transalpko za zacetek ker bos po dveh letih itak menjal za varadero.ABS pa absolutno priporocam!

Popravljeno . Popravil Orange
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men so odsvetoval V strom 650 je pre svoh 1000 je ok A PRE MOCAN ZA ZACETEK!Kupi raje transalpko za zacetek ker bos po dveh letih itak menjal za varadero.ABS pa absolutno priporocam!

Razlog zakaj naj bi menjal za varadero pa je?

Strom 650 je fajn motor za začetek.

Tudi 1000 ni nič premočan ,sam nima pa možnosti ABS-a.

Če si se odločil za Stroma nisi nič falil.

mal vprašaj lastnike v temi V-Strom.

L.P.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

STARI ČE SI NABAVA V-STROMA SI SE ODLOČA PRAVILNO TUDI JAZ SEM IZBIRAL MED TEMA DVEMA IN PO PREISKUSU NI BILO VEČ DILEME. SEDAJ VOZIM SUZUKIJA IN POVEM, SUPER UDOBNA VOŽNJA.

EDINO KAR ME MOGOČE MALO, ČIST MALO MOTI JE, DA JE PRETIH RAZEN SEVEDA V VEČJIH OBRATIH.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zaradi trenutno nekaj bistvenih potez, ki mi bodo krojile zivljenje sem sele v 2 tednih lastnistva prevvozil cca 1200km.

zacetki so super, ceprav sta bile ze dve tesni situaciji za ogrozanje :(

prva, da je zoga priletela na cesto preko ene ograje in skoraj cez njo peljal s prednjim kolesom.

druga pa taka, da sem hotel na lokalni cesti prehitet na easy avto pred seboj in ko sva bila vzporedna je tip zacel pritiskat plin do konca v svoji opel corsa,

jaz pa ne smem vrtljajev do konca nabit in potem se ovinek v desno, takoj zatem pa oster nepregleden v levo - torej prehitevanje je zaradi butla bilo v daljsi zunanji liniji ovinka - zacel pa na cisti ravnini. v ovinki pa mi se mi je pacinent se malo priblizal na svojo levo, da me je "stisnil" v ozjo potko in ko mi je bila kriza v nagibu (pol metra od leve bankine v desnem ovinku), mi druga ni preostalo kot gas do konca zategnit in it mimo pacienta.

omejitev je 90, ga grem prehitevat na ravnin in v trenutkuvzporedne voznje sva vozila cca 140, bogi nov motorcek pa je moral se preko te meje, ko se ni niti utecen -da sem "varno" prehitel pred nepreglednim ovinkom. samo sem trepetal, da mi pride nasproti kaksen s cestakom, ko polaga ovinke pri 180km/h ali se vec.

sedaj pa je na prvem servisu, po prevozenih 1000 km :rolleyes:

ne vem pa kaj vse se more naredit in kaj bo dejansko naredil.

morda bo rekel, da je menjal oljni filter ali zamenjal vse olje, pa filtra sploh ni zamenjal, olja pa samo delno izlil in razliko dolil.

malo sem morda prevec crnogled in si mislim, da me bo vsak nategnil, na vsakem koraku.

preprican sem samo da je nekaj narejeno, ko sam naredim.

samo tega ne morem doma sam delat, ker potem ne velja garancija.

pa vcasih sem znal razstavit in sestavit Tomos APN, ampak to pa je nekaj cisto drugega.

torej.....

povejte mi kaj vse se naredi na 1. servisu, prosim?

ostalo pa povejte kje so kaksne super ture: voznja 80 - 120 km/h, ravnine, blagi ovinki, blagi vzponi, spusti....

lahko tudi kaksen strm vzpon z lepim razgledom - za to se bom verjetno moal podat na kaksen avtrijski, scivarski, italijanski alpski prehod, ne?

lepe in varme kilometre zelim vsem

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

Tudi jaz bom zamenjal svojga BMW F650 GS. za V-Strom ali Transalp. Pri BMW me motijo 3 stvari. Prenizek sedež zame (186cm) posledično slaba vetrna zaščita in 1-celinder (tresljaji, prešibak za 2). Zato bi zamenjal za V-stroma ali Transalp.

V-Stroma sem peljal in mi je bil kar všeč.

Kaj pa Transalp 700?

Poraba/vetrna zaščita/udobje/prtljaga?

Predvsem se vozima 2...

Še nekaj: kake so razlike med V-Stromom K6, K7, K8?

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

druga pa taka, da sem hotel na lokalni cesti prehitet na easy avto pred seboj in ko sva bila vzporedna je tip zacel pritiskat plin do konca v svoji opel corsa,

jaz pa ne smem vrtljajev do konca nabit in potem se ovinek v desno, takoj zatem pa oster nepregleden v levo - torej prehitevanje je zaradi butla bilo v daljsi zunanji liniji ovinka - zacel pa na cisti ravnini.

Če je motor ogret na delovno temperaturo (85°C+), ga lahko v 'nujnem' primeru mirno in brez skrbi zavrtiš to konca tudi v obdobju utekanja. Kolikor se spomnim, tudi v navodilih piše nekaj takega.

v ovinki pa mi se mi je pacinent se malo priblizal na svojo levo, da me je "stisnil" v ozjo potko in ko mi je bila kriza v nagibu (pol metra od leve bankine v desnem ovinku), mi druga ni preostalo kot gas do konca zategnit in it mimo pacienta.

Prehitevanje je že ob 'normalnih' soudeležencih prometa dokaj nevaren manever, ob takih pacientih pa postane zelo nevaren. Zato se navadi, da vedno prehitevaš 'na polno' - torej v ustrezni prestavi, ki bo omogočala maksimalen pospešek in s polnim gasom. Tako bo potencialno nevaren manever hitro mimo - seveda pa moraš ob tem vedno biti pripravljen reagirati na najrazličnejše neumnosti, ki jih ljudje počnejo na cesti...

In seveda to ne pomeni, da nekoga prehitiš s 150km/h 'zaletom', saj je tudi to zelo nevarno. Veliko voznikov ogledala uporablja bolj za okras...

omejitev je 90, ga grem prehitevat na ravnin in v trenutkuvzporedne voznje sva vozila cca 140, bogi nov motorcek pa je moral se preko te meje, ko se ni niti utecen -da sem "varno" prehitel pred nepreglednim ovinkom. samo sem trepetal, da mi pride nasproti kaksen s cestakom, ko polaga ovinke pri 180km/h ali se vec.

Jap, tega se je za bat. Zato pa pri prehitevanju čimprej mimo in nazaj na svoj pas.

sedaj pa je na prvem servisu, po prevozenih 1000 km :rolleyes:

ne vem pa kaj vse se more naredit in kaj bo dejansko naredil.

morda bo rekel, da je menjal oljni filter ali zamenjal vse olje, pa filtra sploh ni zamenjal, olja pa samo delno izlil in razliko dolil.

malo sem morda prevec crnogled in si mislim, da me bo vsak nategnil, na vsakem koraku.

preprican sem samo da je nekaj narejeno, ko sam naredim.

samo tega ne morem doma sam delat, ker potem ne velja garancija.

To načeloma ni res - če ti menjavaš olje, filter ipd. sam, shranjuješ račune in jih uporabiš kot dokaz vzdrževanja. Če hoče serviser, uvoznik ali proizvajalec garancijo zaradi tega razveljaviti, mora dokazati, da je do napake prišlo zaradi slabega oz. napačnega vzdrževanja.

Je pa res, da lahko to pomeni dodatne težave, ki si jih nihče ne želi... :rolleyes:

torej.....

povejte mi kaj vse se naredi na 1. servisu, prosim?

post-2208-1220860352_thumb.jpg

post-2208-1220860347_thumb.jpg

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Kot že sam naslov pove: Primerjava Yamaha Fazer 600 in Suzuki V-Strom 650

Zavedam se da sta to različna tipa motorjev a me vseeno zanima "primerjava" v čem se razlikujeta?

Ko gledam podatke obeh motorjev so kar "tam tam"...

Edino kar še iščem je kak graf navora po obratih za en in drugi motor.... mogoče kake vaše izkušnje?

Trenutno vozim fazerko in razmišljam o menjavi za vstroma....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne razumem kaj te je napelal na menjavo med tem dvema, jaz namreč vozim Fazerco600 in kvečjemu razmišljam da bi šel na 1000 kubično ali pa kaj čisto drugega.Kaj ti je v bistvu na V-Stromu všeč?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri men ko je važna teža, se potem vem ve

glede mashnine pa se spet ve tak da je treba gledat spet tretjo stvar

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fazerka je drugace super motor...samo za dva je mal majhen in neudoben..sploh za kaksnjo daljso turo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tam tam???

hmmm

vstrom ima slabih 70konjev, fazer slabih 100. to je 30konjev razlike. gledano v odstotkih ima yamaha kar za 42% več konjev...

enak imasta kvečjemu največji navor, cca 60Nm. bi pa rekel, da je pri vstormu uporabni navor na voljo pri nižjem številu vrtljajev, saj je vstormov agregat dvovaljnik, medtem ko je fazerjev štirivaljnik. zaradi tega se yamahin agregat zvrti nekoliko v višje območje in od tod tolikšen prirastek oziroma razlika v moči, spet pri nižjih vrtljajih razpoložljivi navor pa vstroma naredi bolj potovalnega... mogoče je zaradi tega tudi manj poseganja po prestavljanju, ne vem...

glede teže in višine sedeža bistvenih razlik ni, je pa res, da je vstorm na sedenju malce višji.

l.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Posedoval nisem nobenega vozil pa oba. V-stroma kakih 50km, Fazerko pa le toliko, da smo jo potem kupili. Ta 2 motorja sta res različna in to čisto.V profilu ti piše, da poseduješ Fazerko zato ti o tem nebi kaj preveč pametoval. V-strom recimo kar konkretno vibrira v primerjavi s Fazerko, ki teče kot kuhinjski sesalnik. Vetrna zaščita je pri Stromu nepredstavljivo bolša od Fazrke, ki jo takorekoč nima(napram stromu). Strom v nizkih obratih dobesedno ''potrga'', saj ga na zadnjea spraviš brez pomoči sklopke, česar na Fazerki ne boš doživel. Zaradi tega navora in t.i. ''traktorske duše'' tudi ni potrebno kaj preveč prestavljati. In, da ne omenjam tega, da iz Vršiča dol skoraj nič ni potrebno zavirat, saj ima sama mašin ogromen samozavorni učinek... Poraba pri Stromu 650 je okro 4l/100km, kar pomeni, da boš na daljšem potepu v 22L rezervoar točil samo enkrat dnevno! Prijatelj je z njim naredil že krepko preko 50kkm in ni imel enega samega nepredvidenega stroška z njim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tam tam???

...

vstrom ima slabih 70konjev, fazer slabih 100. to je 30konjev razlike. gledano v odstotkih ima yamaha kar za 42% več konjev...

Fazer te svoje konje fino spravi v zadnjih 11k+ obratov. Tako, da če jih hočeš izkoristiti moraš motor vrteti do konca, tam pa že nevarno nori.

V-Strom je kar se tiče podajanja moči bistveno bolj kultiviran in potegne že v nizkih obratih (kot pač večina dvovaljnikov proti štirivaljnikom).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mhja saj...

Fazerka res da "trga" pri 8-9k obratov in to tolk mocno da je vcasih kr mal kriza met pod kotrolo zadevo (sploh v kakih daljsih ovinkih).

Fazerka je po mojem mnenju motor za enega, ali pa za na sladoled za dva, ce hoces izkoriscat njeno moc....

Je pa tko da recimo ko smo sli lani v dolomite se je kolega vozil z tdmko vstric z mano po ovinkih, s tem da sem ga jaz moral res vrtet v obrate da se je drl ko pr norcih, medtem ko se je tdmka vlekla ze v niskih obratih... in nekako se mi zdi da je vstrom podoben kot tdmka...

Neprimerljivo boljsi motor za daljse (celodnevne ali vecdnevne) ture za 2 odrasla cloveka.

Je mogoce kdo kupil stroma ki je bil uvozen iz italije?

Doloceni ljudje mi to odsvetujejo motor ki je iz italije, kljub tebmu da so vsi papirji in da izgleda vse tipi topi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!