mrhovina69 Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 prosim,če napišete kakšno spletno stran za popravilo vozil, deli vozil, okvare... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PURPLE Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Kje naj kupim/dobim plastobit, kakšna ideja? Hvala. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabo Posted December 30, 2008 Share Posted December 30, 2008 Kje naj kupim/dobim plastobit, kakšna ideja? Hvala. Na našem koncu dobiš v Avtocolor d.o.o. (01 7553797 ) ampak zate se mi zdi da bo to mal predaleč tko d bo treba najdt eno ličarsko trgovino bližje... Link to comment Share on other sites More sharing options...
daneb Posted April 20, 2009 Share Posted April 20, 2009 Ali je med Vami kdo,ki je že menjal parkirni žarnici spredaj pri SUZUKI vagon R+ letnik 1998. Da bi zamenjal ti dve žarnici bi moral imeti rokico majhno kot dojenček in dovolj dolgo in močno, da bi odvil nosilec žarnice. Ali pa obstaja kakšno orodje za to delo. Vsak nasvet mi bo zelo prav prišel. Tudi informacija koliko bi za to delo plačal na servisu za SUZUKI vozila. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bna Posted April 20, 2009 Share Posted April 20, 2009 Ali je med Vami kdo,ki je že menjal parkirni žarnici spredaj pri SUZUKI vagon R+ letnik 1998. Da bi zamenjal ti dve žarnici bi moral imeti rokico majhno kot dojenček in dovolj dolgo in močno, da bi odvil nosilec žarnice. Ali pa obstaja kakšno orodje za to delo. Vsak nasvet mi bo zelo prav prišel. Tudi informacija koliko bi za to delo plačal na servisu za SUZUKI vozila. odmontiraj celo luč ponavadi držita luč samo dva vijaka .odmontiraš in snameš luč zamenjaš zarnico in luč nazaj verjemi da si boš prihranil ogromno živcev . Link to comment Share on other sites More sharing options...
trojan69 Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 Kje se nahaja rele ventilatorja hladilnika pri Škodi Feliciji. V rpedalčku pri sovoznikovi strani kjer se nahajajo varovalke in drugi releji ga ni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bremzer Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 Kje se nahaja rele ventilatorja hladilnika pri Škodi Feliciji. V rpedalčku pri sovoznikovi strani kjer se nahajajo varovalke in drugi releji ga ni. Sploh ni nujno da je vmes reley. Daj kontakt in probaj kratko spojiti oba (ali vse tri)kable na termostikalu.Škode točno nepoznam ti pa to piŠem kot avtoelektrikar ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
trojan69 Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 Hvala za odgovor...imaš prav-zgleda sploh ni releja. Sem pa ugotovil vzrok napake (nevklapljanje ventilatorja), ki leži v defektnem termostikalu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
k0ci Posted October 7, 2012 Share Posted October 7, 2012 a se kdo kaj spozna na avtodiagnostiko, obd konektorje točno......zanima me, ali je na obd-ju napajanje tudi ko je avto ugasnjen oz. ni kontakta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
danci1973 Posted October 7, 2012 Share Posted October 7, 2012 a se kdo kaj spozna na avtodiagnostiko, obd konektorje točno......zanima me, ali je na obd-ju napajanje tudi ko je avto ugasnjen oz. ni kontakta? Ponavadi ni. D. Link to comment Share on other sites More sharing options...
payback Posted October 7, 2012 Share Posted October 7, 2012 a se kdo kaj spozna na avtodiagnostiko, obd konektorje točno......zanima me, ali je na obd-ju napajanje tudi ko je avto ugasnjen oz. ni kontakta? napajanje cesa...mislis da ce imas konektor prikljucen in da ti recimo potem polni prenosnika to se da neglede na to a je kontakt ali ne je pa odvisno od kabla, ce pa si mislil da bi delal s testerjem brez da imas kontakt pa vecinoma vsi sistemi niso dostopni , za prepoznavo vozila more bit kontakt oz napajanje,v primeru da je kakšen sistem v okvari in vozilo nima kontakta neglede na to da ima napajanje, je pa mozno z testerjem prit noter v avtorizacijo in zagon seveda z pogojem da kljuc je v vozilu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bremzer Posted October 7, 2012 Share Posted October 7, 2012 a se kdo kaj spozna na avtodiagnostiko, obd konektorje točno......zanima me, ali je na obd-ju napajanje tudi ko je avto ugasnjen oz. ni kontakta? Vsaj napiši za kateri avto to sprašuješ ! Če ima stalni tok na tem konektorju pa lahko sam sprobaš z multi metrom ali pa kar s probirno lučko je bolj enostavno kot to spraševat po forumu ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
k0ci Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 zanima me, ali je na pinu 16 (power pin, battery power,... ) stalno prisotnih 12V ali samo ko je dan kontakt ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
k0ci Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 (edited) ...gre pa za obd-II konektor, torej hočem vedeti ali bo priklopljena naprava (ELM 327 bluetooth) napajana tudi ko bo avto brez ključa v ključavnici? ali bo potrebno pin 16 ( na napravi seveda, avtomobilskega ožičenja se ne bom dotikal) prekiniti in dodati rele da ne bo žrlo baterije ko bo avto miroval Edited October 8, 2012 by k0ci Link to comment Share on other sites More sharing options...
TBoxer Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 ...gre pa za obd-II konektor, torej hočem vedeti ali bo priklopljena naprava (ELM 327 bluetooth) napajana tudi ko bo avto brez ključa v ključavnici? ali bo potrebno pin 16 ( na napravi seveda, avtomobilskega ožičenja se ne bom dotikal) prekiniti in dodati rele da ne bo žrlo baterije ko bo avto miroval Ne vem odgovora... Vendar... kolega ima vedno tudi (tak) bluetooh dongle na obd2 konektorju priklopljen (Honda Civic 2007) in nima problemov z baterijo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
k0ci Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 <p>...sem že ugotovil, so žice za konektorjem lahko dostopne, da sem zraven naslonil iglo od voltmetra, in na žalost ima pin stalni tok Link to comment Share on other sites More sharing options...
thumper Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 <p>...sem že ugotovil, so žice za konektorjem lahko dostopne, da sem zraven naslonil iglo od voltmetra, in na žalost ima pin stalni tok najdi kontakt plus ... če ne drugje je na ključavnici ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
k0ci Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 to ne bo problem, ker imam panel z varovalkami v armaturi in bom samo dodal, kakor rečejo američani ˝add-a-circuit˝ varovalko na enega porabnika ki dela samo pod kontaktom, kot na spodnji sliki, pa ne rabim nič posegat v ožičenje, s tem se bo krmilil rele ki bo vklopil BT diagnostiko, bom pa potreboval še obd podaljšek za predelavo 16. pina na rele Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spider™ Posted November 12, 2012 Share Posted November 12, 2012 Brisalci. Moj večen problem. Kupujem vedno na tramasu, probal že trde mehke, firme si ne zapomnem katere so, ima kdo kakšne ki zdržijo vsaj 1 leto? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hajoktejn Posted November 12, 2012 Share Posted November 12, 2012 Spar Bosch metlce Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bremzer Posted November 12, 2012 Share Posted November 12, 2012 Brisalci. Moj večen problem. Kupujem vedno na tramasu, probal že trde mehke, firme si ne zapomnem katere so, ima kdo kakšne ki zdržijo vsaj 1 leto? Neboš verjel jaz vedno kupim najcenejše in to tiste na meter in si jih sam odrežeš na potrebno dolžino ! Še vedno mi je zdržal vsaj 2 leti in vedno dam potem levega na desno stran in na levo (šofersko)stran si dam spet novega tako,da lahko rečem z vsako garnituro dveh brisalcev vozim ca 4 leta.Moraš pa pazit na brisalce še posebno kadar je zamrzjeno, očisti šipo in jo polij še z mlačno vod takoj vžgi brisalce in pošpricaj z vetrobransko proti zmrzovalno tekočino ! Ni pa neke bistvene kvalitete med brisalci večkrat je problem z vibriranjem to pa odpraviš tako da z kleščami malo zaviješ nosilec metlice v eno ali v drugo stran tako da metlica nalega na steklo pod malo drugačnim kotom, čeprav je najpravilneje pod kotom 90 stopinj ! trebor and dore 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kasti Posted August 30, 2016 Share Posted August 30, 2016 Vprašanje: ima kdo kakšno idejo, kako doma brez laserskih pripomočkov preveriti "špuro" motocikla - pri avtih je to optika? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darko3g Posted August 30, 2016 Share Posted August 30, 2016 Jaz sem dal motor na nosilec /dvigalko,da je stal navpično, nato pa sem zidarsko desko (2,5 m) prislonil k zadnji gumi na eni in na drugi strani ter izmeril razliko do sprednje gume (ki je ožja). Zadaj sem desko nekoliko dvignil, da sem jo prislonil na gumo na sprednji in zadnji strani. Potem sem napenjalec jermena zategnil toliko, da je bilo na obeh straneh enako. .... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
.... Posted September 1, 2016 Share Posted September 1, 2016 Ob 30. 8. 2016 at 14:26, Darko3g pravi: Jaz sem dal motor na nosilec /dvigalko,da je stal navpično, nato pa sem zidarsko desko (2,5 m) prislonil k zadnji gumi na eni in na drugi strani ter izmeril razliko do sprednje gume (ki je ožja). Zadaj sem desko nekoliko dvignil, da sem jo prislonil na gumo na sprednji in zadnji strani. Potem sem napenjalec jermena zategnil toliko, da je bilo na obeh straneh enako. Norc Link to comment Share on other sites More sharing options...
stuhec Posted September 1, 2016 Share Posted September 1, 2016 pred 4 urami, Arzen pravi: Norc No no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now