Darko3g Objavljeno September 2, 2016 Opozori Objavljeno September 2, 2016 (popravljeno) pred 14 urami, Arzen pravi: Norc Kaj je tu norega in smešnega? Tudi stari mehaniki so kolotek (špuro pa naše) nastavljali z dvema palicama, ki so ju prislonili na zadnjo in sprednjo stran platišča prednjih koles ter tako ugotavljali razliko. Imaš boljšo metodo? Morda pa sem norc, ker na ta forum v resne teme še vedno pišem resne objave. Res je, da je to tema za avtomobiliste, vendar je bilo vprašanje za motocikel. Popravljeno September 2, 2016. Popravil Darko3g SF, Bmflar, Kor13 in 1 other 4
.... Objavljeno September 2, 2016 Opozori Objavljeno September 2, 2016 pred 2 urami, Darko3g pravi: Kaj je tu norega in smešnega? Tudi stari mehaniki so kolotek (špuro pa naše) nastavljali z dvema palicama, ki so ju prislonili na zadnjo in sprednjo stran platišča prednjih koles ter tako ugotavljali razliko. Imaš boljšo metodo? Morda pa sem norc, ker na ta forum v resne teme še vedno pišem resne objave. Res je, da je to tema za avtomobiliste, vendar je bilo vprašanje za motocikel. Ne ne, ni bilo slabo mišljeno. Pač dobra fora je in taki ste mi všeč. trebor 1
Kmet2 Objavljeno November 11, 2016 Opozori Objavljeno November 11, 2016 DAMI34, Quest, Bmflar in 2 others 5
thumper Objavljeno Marec 6, 2021 Opozori Objavljeno Marec 6, 2021 po mojem mnenju tisti o-ring ne more puščati navzgor .. dejansko zatesni samo pritisk oz motorja , da ne prepiha tesnila na tem pokrovu in da se olje ne meša z vodo.. olje mu pušča nekje nad tem pokrovom.. od 20,30 naprej..
skalar36 Objavljeno April 6, 2022 Opozori Objavljeno April 6, 2022 Ej @Zok tvojo pomoč rabim. V eni temi si dal video, kako si pri oplel corsi ventile očistil z neko tekočino. Pa ne najdem več. Zanima me katero uporabljaš, ker se slišal, da vse niso dobre. In kako to sploh nardit. Tankat v praze rezervoar, al v polhen. Tiščat, al počas vozit. Peugetot Boxer 3.0. Če si vzameš par min, pa mal napišeš, ti bi bil full hvaležen. Za "pir" hvaležen ob prvi priliki.
Zok Objavljeno April 6, 2022 Opozori Objavljeno April 6, 2022 Ce mojo ex fiesto imenujes corsa, si me pravkar uzalil v dno duse. Ne ventile - injektorje sem cistil. Menjat filter, pa cistilo natankat v tank - previsoka koncentracija ne obstaja, jaz sem navadno natankal liter na cetrt do pol tanka. Nacin voznje niti ni toliko vazen, morda pri nizjih obremenitvah celo vec cistila stece okrog "servo" sistema injektorjev in preko povratnih vodov nazaj v tank, vendar je najbolj kriticno mesto injektorja kar se tice necistoc, sama soba - tisti del, ki gleda v zgorevalno komoro. Kar gre tja, na koncu vbrizga v cilinder, in zgori. Ko sem izvajal prvo kuro, sem tank odklopil, in dovod ter odvod potopil kar v liter in pol plastenko, kjer je bil liter tega cistila. Pa pustil, dokler se ni velika vecina cistila porabila. Sta pa lahko tu dve tezavi - s tem ni aktivnega hlajenja inektorjev, pa nif ino, da crpalka potegne zracne mehurcke - kavitacija, itd.. Kjer ima avto crpalko v tanku, je nemogoce cistiti injektorje na cistilo z odklopljenim tankom brez, da uporabimo namensko napravo - v tem primeru mora visokotlacna crpalka imeti gorivo dovedeno pod dolocenim tlakom... ...liqui moly jet clean tronic se temu rece. Fina zadeva. DAMI34 in skalar36 1 1
skalar36 Objavljeno April 6, 2022 Opozori Objavljeno April 6, 2022 (popravljeno) Uf. Mal sm pobrklu zgleda u uno "corso" in "ventili". Dons mej čist zjebal neki... Mam doma 13l dizla zmešanga z 13l benza pa mal sline je vmes. Se pravi če jest nalijem, liqui moly v kestl, bo mal popucal injektorje. Ker tle se tud moje znanje mehankarstva konča. PS: Aja, @Zok dej me še usmer v eno spletno trgonvino, da to kupm. Popravljeno April 6, 2022. Popravil skalar36
vandrovec Objavljeno April 7, 2022 Opozori Objavljeno April 7, 2022 jaz imam to, verjetno je še kakšen podoben? https://motornaolja.com/produkt/dizel-aditiv-antigrip-diesel-premium/
sanda2 Objavljeno Avgust 18, 2022 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2022 Kam dat popravljat plastike za motor - nove so ubijalske cene, smo mislili kar nove najprej dat gor ... Plastike sedaj niso polomljene ali počene. So cele, ampak so bile podrajsane in jih je prejšnji lastnik špricnil zelo šlampasto. (še to je olepšano povedano, ker je kar preko nalepk in vsega pošprical z barvo oz lakom). Skratka, mi bi se lotili opraviti malo bolje, a ne sami, glede na vse skupaj. Kljub vsemu pa bi želeli opraviti popravilo ceneje, kot da kupimo nove plastike _ gre se za Hondo CBF 125. Še to morda - Štajerski konec, Maribor morda? Hvala za ideje, nasvet.
franc Objavljeno Avgust 18, 2022 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2022 Poišči nekoga, ki oblači v folijo. Ni ravno najcenejše, ampak bo verjetno vseeno najboljša varijanta tudi glede izgleda/cene. Je pa potrebno odstraniti vse kar je nalimano/napacano in pobrusti/zgladiti plastike, ker se drugače vse vidi "skozi" . lp Zivnorc 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se