Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Zanimiv motor res. Meni osebno so tele starejše mašine velik bol zanimive od novejših motorjev..ampak je tko, da pri nas naječ velja čim novejši motor z original opremo. Klasiki (tukaj ne mislim res starih in redkih oldtimerjev) pa tud predelave v splošni motot srenji bol malo veljajo. Kar se pokaže predvsem ko jih prodajaš...

hecn ne; zakaj le majo novejše motorje? a se komu (razen zanesenjakom) še da iskat dele okol po Evropi pa arhivske posnetke pa mikrofilme pa kva jst vem kva še k rabš eno elektro shemo met? iz praktičnega stališča mam tud jst "konfekcijski" motor, ogromn jih je, dele dobiš skor v trafiki, prodaš ga kadarkol, ego se je pa tud sprjaznu s tem da še naslednjih X let ne bo nobene "eksotike" za dušo v garaži.

Objavljeno

Tko je to- eni imajo smisel za tehniko in bodo star, zanemarjen stroj, ki lahko konča tudi po deponijah oz. na razprodaji

za dele obnovili, registrirali in vozili. Če nekoga to ne veseli raje kupi novejši ali pa nov motor za isti vložek.

Pač to je hobi kot je nekaterim motozbor, drugim dirkališče, tretjim potovanja, četrtim za na kofe, petim za to, da so 'in'.

Jaz že od 14.leta rad šraufam in predelujem motorje, ker me to veseli, to pa je meni bolj smiselno na starejšem motorju-

ko sem mel ninjo sem menjal samo zadnja smernika, ker več ni rabila. Pri starem motorju pa je več možnosti za izboljšave,

ideje, pa tudi škoda ga ni toliko. Zdaj se ravno lotevam izdelave novega lonca (inox perforirana cev, karbonski zunanji lonec, louis volna in vijaki- brez kakšnega varjenja) v celoti sam, ker je zdaj rahlo preglasen, grd zvok, težek kot svinec in se močno pregreva- tako lonec kot cele cevi- vse to daje tudi dokaj slabe performanse. Ko se motor orng segreje se tudi cevi in začne 0d 14 do 15k obratov 'klenkati' oz. prekinjati moč, kar me zelo moti, saj toplota namesto da gre ven segreva rostfrei lonec, ki je povrh brez volne in poln prekatov- slab!

Performanse so že zdaj mnogo boljše po vožnji brez dušilca, še boljše pa bodo. Pač nekateri dajo 500eur za lonec, jaz mogoče 50 in obenem uživam v hobiju!

Objavljeno

Razumem in spoštujem; pravim samo da ni ravno množičen pojav in zategadelj je trg hudo majhen (ker je blo govora o prodaji).

Objavljeno

Seveda, pri nas je bolj pomemben letnik izdelave, tako star motor se pa itak ne splača prodajat, ker ne dobiš 'nič'.

Me pa recimo prav nič ne moti da podobnih motorjev ni veliko, ker jih ljudje ne poznajo, kakor jih jaz nisem, tudi ko sem

kupoval 600 in 750. Malo sem poznal edino zxr400, ki pa se je dober prodajal za isti denar kot takrat 600.

Seveda ga nisem vzel. Je pa seveda potrebno imeti več smisla za motor, šraufanje- če ga imaš je ob precej nižji registraciji, cenejših gumah, manjši porabi lahko dober motor, sicer brez presežka moči a še zmeraj živahen.

hehe mislim da je tukaj govora o moji bivši :)

Objavljeno

Za čez poletje sem nameraval kupit kak (nekaj) starih motorjev, jih porihtat, obnovit pa naprej prodat za neko normalno/nizko ceno. Pač uživam v šravfanju, pa mi je to zagotovo bolša opcija kot delat prek študenta za 3,5-4 eur kako bedarijo. Ampak po kratki analizici slovenskega trga (beri:po tem koliko čaca se nekateri motorji priodajajo po oglasnikih) sem si to idejo kar zbil iz glave, ker bi motor okoli letnika 90 verjetno prodajal par let :)

Kar se tiče delov pa informacij pomoje v kibernetski dobi ni tolk problema (e-bay, forumi, zbirke servisnih knjig na netu), pomoje je bol problem v mentaliteti povprečnega SLO motorista...pa nč ne kritiziram :) , vsak uživa motorizem v obliki, ki njemu pač najbolj odgovarja.

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

a potem mam jaz še dosti časa za regler nabavit ?? tongue.gif

 

 

Ja, itak :worship:

 

ne morš belivat ... suzuki dela na 12voltov in ledice ... :yea1:  in to celo samo na akumulatorju - hvala mojster Klemen!!!! sej bo kdo rekel da je čudno da dela - kar je delno res (sam če delajo ostali lohk tud suzuki) - pa tud jaz se moram navadit da se motor sliši ... zdej pa naprej v predelavo ...

Objavljeno

Zdravo,

 

Zanima me, če kdo ve za kakega kawasakija zxr400, vizualno nerabi lepo zgledat.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!