Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Priporočene objave

Objavljeno

Zato pa ima BMW na vsaki strani za žmigavc in desna je vedn fraj :)

Novi modeli na žalost ne več ... :(

Objavljeno

jst mam prekratke prste za zimgovce v teh mini rondojih vklapljat ker morem ze sklopko drzat.

Pravi frayerji brez sklopke šaltajo :)

Objavljeno

Pravi frayerji brez sklopke šaltajo :)

:slap:  :slap:  a ne vidiš da je ona frajerka  in ne frajer 

Objavljeno

Na motorju se moraš obnašati kot, da si neviden. Nihče ne bo skrbel zate in za tvojo varnost, to moraš početi sam.

Objavljeno

Mogoče tole ne spada v tole rubriko, ampak ker ne vem točno, kam drugam bi napisal, bom kar tu:

 

Perd par dnevi sem se vrnil iz Pariza in rečem lahko samo "kapo dol" tamkajšnjim motoristom (velja za vse vrste enoslednih motornih vozil).

Takega neustrašnega vijuganja med avtomobili nisem videl še nikjer, niti v Rimu, kjer itak vozijo eden čez drugega in je motorjev še pa še...

 

Najprej mi je vilca dol padla že na vpadnici (ko smo se z avtom peljali v mesto), kjer  so v abnormalni gužvi, med vsemi tremi s plehom totalno nabasanimi pasovi, motoristi padali mimo kar po sredini, torej po črti med pasovoma, brez kakršnega koli vijuganja ali spreminjanja pasov. In to res "padali mimo", da se mi je včasih zdelo, kot da naš avto stoji ali pa vozi ene 10 km/h.

Enostavno so jo žgali šus mimo kar po sredini... noro...

 

Po Parizu, kjer itak vozijo en čez drugega, pa so vijugali od skrajnega levega do (po potrebi) skrajnega desnega roba, kot da se vozijo v oklepniku, ne pa na enem "usranem skuterju/mopedu/motorčku".....

Aja, pa tega ne počnejo samo na "malih prduljah" - videl sem občudovanja vredno virtuoznost z Gold Wingi.... Noro.

 

Bi pričakoval, da bo na vsakih 100 m ležal na tleh en motor - pa na srečo ni tako. Izgleda, da so tam avtomobilisti malo bolj navajeni na motoriste in so malo bolj pozorni nanje kot pri nas, kjer smo še vedno, kot kaže, neke eksotične pojave in moteči elementi, ki jih na cesti nihče ne pričakuje....

Objavljeno

Tam morajo tovorjnaki,avtobusi in avtomobili pazit da jih motoristi ne zbijejo,zato je tako :P :lol:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

:OK: maš prav. Sem opazil, ja, da se motoristov bojijo "kot hudič križa".

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Mene Pariz in Rim ne preseneča.

Bolj me vsak dan preseneti naša PodAlpska Dežela z vsemi njenimi cvetkami.....

 

začetek maja vsako leto opozarjajo avtomobiliste na motoriste (se pravi, da motoristov prej na cesti NI!)

začetek junija opozarjajo na zastoje na cestah (ker jih prej ni)

začetek septembra na šolarje (če prav razumem, je šolsko leto do julija-torej niso šolarji samo 1.9. na cesti :grrr )

 

in še bi lahko pisal.... 

Objavljeno

...nisem mislil, da je bilo tako hudo. Tam mimo sem šel okrog 16h, bila je še vedno polovična zapora ceste in motor izven ceste. Avto poleg je bil poškodovan od zadaj in verjetno je speljal na cesto iz počivališča, motorist je pa pred tem kar močno zaviral z blokiranim kolesom, po vidni črti na cesti.

 

Tisti avto s poškodbo na zadnjem delu je od sodnega izvedenca in nima veze s prometno nesrečo. 

 

Da ne boste ugibali, bom na kratko napisal. Iz smeri Šmarij proti Križu so peljala tri vozila. Prvi dve sta avta, tretji je motor. Potem pa se stvar zakomplicira, ker sta se drugi avto in motor odločila za prehitevanje. Ker pa je cesta malo preozka za večje število vozil, se je zgodilo neizogibno, to je trčenje oziroma oplaženje med vozili, zaradi česar je motor zapeljal s ceste. Na žalost za vedno. Ker se v takih primerih vedno (skoraj vedno) pojavi vprašanje, kdo je prej začel prehitevati, so na kraj prišli preiskovalna sodnica, državni tožilec in sodni izvedenec za cestni promet. Pa naj izvedenec poda strokovno mnenje, ostala državna uslužbenca pa naj usmerjata in vodita postopek. 

 

Mislim, da bo dovolj informacij. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Malo off,

 

ampak ta PodAlpska deželica je res v popolnem kurcu!  Ne gledena to, kdo je na oblasti.

 

Državni sodni izvedenec se torej pripelje na kraj kaznivega dejanja/uboja/prekrška v rasfukanemu  in neizpravneu-karamboliranemu avtu  :BUA: , 

 

Sodelavka pa je spomladi od žandarja fasala položnico, kar ji ni gorela prednja zasenčena luč na Renoju. Baje je s tem hudo ogrožala promet na Celovški :kva2: v opoldanski stoječi koloni in s tem storila velik prekršek proti varnosti prometa.

kdo zdaj koga jebe??

Popravljeno . Popravil THOMPSON
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Da ne bo izpadlo morbidno, ampak imam nekaj vprašanj.

Ali kdo ve, kakšne poškodbe so motoristi utrpeli in ali bi bilo mogoče s kakšno dodatno zaščitno opremo to preprečiti?

Nesreč pa bo vedno več, saj je tudi motoristov na naših cestah vedno več.

Objavljeno (popravljeno)

@Botutt: Če je avtomobil odrinil motor v gmajno, je sigurno prvi začel s prehitevanjem motorist. Voznik avta pa se ni v zadostni meri prepričal za varen manever prehitevanja. Ali še bolj verjetno, sploh ni vedel, da je motorist za ali že ob njem. Veliko balanserotov v avtih ima špegle samo za okras. Velikokrat naletim na modele, ko se od zadaj že vidi, da je centralni špegu obrnjen v strop, stranski pa pokriva precej manjši kot kot bi lahko. Da ne govorim o bočnih pogledih. To je fatamorgana za marisikaterega. Včasih si padel na izpitni vožnji, če nisi pogledal še bočno!

 

Obstaja sicer še ena manj verjetna možnost, da je motorist priletel od zadaj in takoj začel prehitevati. Samo glede na starost motorista je ta scenarj še najmanj verjeten.

 

Ne vem zakaj Policija vedno ob težjih karambolih ne pokliče Sodnih izvedencev !? Zaradi napačnih ali namerno prirejenih policistovih zaključkov rata celo sranje. Tudi tožilstvo dela po liniji najmanjšega napora: Mala plata radit neču, jebo mater produzeču.

Popravljeno . Popravil Whiskey
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Kolikor vem, se vedno pades na izpitni, ce ne gledas bocno.

Objavljeno

Malo off,

 

ampak ta PodAlpska deželica je res v popolnem kurcu!  Ne gledena to, kdo je na oblasti.

 

Državni sodni izvedenec se torej pripelje na kraj kaznivega dejanja/uboja/prekrška v rasfukanemu  in neizpravneu-karamboliranemu avtu  :BUA: , 

 

Sodelavka pa je spomladi od žandarja fasala položnico, kar ji ni gorela prednja zasenčena luč na Renoju. Baje je s tem hudo ogrožala promet na Celovški :kva2: v opoldanski stoječi koloni in s tem storila velik prekršek proti varnosti prometa.

kdo zdaj koga jebe??

Če luči ne delajo,ni ogledal..avto ni izpraven,če je pa kje drugje mali butnjen pa nima blage veze... Če ti luč ne sveti si manj opazen v prometu,če maš nekje ruknjen avto pa to ne vpliva...kurja logika...

Objavljeno (popravljeno)

Da ne bo izpadlo morbidno, ampak imam nekaj vprašanj.

Ali kdo ve, kakšne poškodbe so motoristi utrpeli in ali bi bilo mogoče s kakšno dodatno zaščitno opremo to preprečiti?

Nesreč pa bo vedno več, saj je tudi motoristov na naših cestah vedno več.

Tu je toliko spremenljivk, da kdorkoli poda odgovor zgolj ugiba. Opremo pač moraš imeti zaradi zdrsov, lepih padcev kjer ni ovir, če pa priletiš v skalo, drevo ali pod kamion, pa ti nič ne more pomagati. Še najboljša zaščitna oprema je kanček sreče, pa veeeelik pameti.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Tisti avto s poškodbo na zadnjem delu je od sodnega izvedenca in nima veze s prometno nesrečo. 

 

Da ne boste ugibali, bom na kratko napisal. Iz smeri Šmarij proti Križu so peljala tri vozila. Prvi dve sta avta, tretji je motor. Potem pa se stvar zakomplicira, ker sta se drugi avto in motor odločila za prehitevanje. Ker pa je cesta malo preozka za večje število vozil, se je zgodilo neizogibno, to je trčenje oziroma oplaženje med vozili, zaradi česar je motor zapeljal s ceste. Na žalost za vedno. Ker se v takih primerih vedno (skoraj vedno) pojavi vprašanje, kdo je prej začel prehitevati, so na kraj prišli preiskovalna sodnica, državni tožilec in sodni izvedenec za cestni promet. Pa naj izvedenec poda strokovno mnenje, ostala državna uslužbenca pa naj usmerjata in vodita postopek. 

 

Mislim, da bo dovolj informacij. 

Aha, hvala za info. Šel mimo in mi nekako ni bilo jasno kaj se je zgodilo. Tud jaz sem videl tistega C5 počenga od zadaj in pol mi ni blo nič več jasno. Pa še nek čoper je bil.

 

Se strinjam z vsemi, da marsikdo ne gleda špeglov in se vozijo kot da so sami na cesti, ampak roko na srce, si je potrebno priznat, da če je tako bilo, bi moral motorist zgolj iz preventive počakati, da prehiti tisti pred njim. Sej približno začutiš al se un pred tabo namenja prehitevat (če mu vozi za ritjo). Avtošole (misleč na voznika avtomobila) dajo premalo poudarka na te stvari in dostikrat se mi zdi, da dobijo izpit tudi taki, ki ne vidijo predavanj, testov in tečaja vožnje. Kakorkoli, žal mi je za preminulega. 

Objavljeno

Z nadvoza ti nemore merit varnostne razdalje, ker razdalja z visine ni ista kakor, če ti razdaljo meri na isti nadmorski višini kot sta avtomobila.

Porkamadona to je še g.Pitagora vedu cca 2000 let p.n.š, sam naši šolani uradniki še niso tega poštuderal. :)

Objavljeno

@ukica: Lahko. Še višino merilnega mesta od nivoja ceste in toleranco nastaviš, pa je.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Da ne bo izpadlo morbidno, ampak imam nekaj vprašanj.

Ali kdo ve, kakšne poškodbe so motoristi utrpeli in ali bi bilo mogoče s kakšno dodatno zaščitno opremo to preprečiti?

Nesreč pa bo vedno več, saj je tudi motoristov na naših cestah vedno več.

 

Prvi in drugi stavek ne gresta skupaj. 

 

Misliš na točno ta primer ali na splošno tudi za druge motoriste ? V tem primeru ni opreme, katera bi to preprečila. 

Objavljeno

Kolikor vem, se vedno pades na izpitni, ce ne gledas bocno.

 

42. člen

(sprememba smeri in premiki z vozilom)

(1) Preden zapelje na drug prometni pas in pred vsako drugo spremembo smeri vožnje ali premikom vozila, se mora voznik s pogledi v vzvratna ogledala in preko ramena, da premosti mrtvi kot ali kako drugače prepričati, da to lahko stori brez nevarnosti za druge udeležence cestnega prometa ali premoženje.

Objavljeno

Sam kaj ko 90% voznikov tega ne dela. :(

Objavljeno (popravljeno)

Prvi in drugi stavek ne gresta skupaj. 

 

Misliš na točno ta primer ali na splošno tudi za druge motoriste ? V tem primeru ni opreme, katera bi to preprečila. 

Mislila sem splošno za vse primere, ampak nisem mogla več popraviti vprašanja.

Popravljeno . Popravil KARMEN1
Objavljeno (popravljeno)

Z nadvoza ti nemore merit varnostne razdalje, ker razdalja z visine ni ista kakor, če ti razdaljo meri na isti nadmorski višini kot sta avtomobila.

Porkamadona to je še g.Pitagora vedu cca 2000 let p.n.š, sam naši šolani uradniki še niso tega poštuderal. :)

 

Ne zagovarjam meritev varnostne razdalje z nadvozov, ker ... Skratka, polnjenje proračuna. Spodaj je člen o varnostni razdalji, kjer ni omenjena razdalja v metrih, ampak v časovni enoti sekundi. Torej se z nadvozov ne meri varnostna razdalja v metrih, ampak v časovni razliki med dvemi vozili na istem prometnem pasu, kateri vozita v isto smer (logično). Ker pa naprava izmeri tudi hitrost (saj jo mora, če želimo nekomu očitati premajhno varnostno razdaljo), lahko iz hitrosti obeh vozil in časa med vozili ugotovimo razdaljo v metrih. Enostavno, hitrost iz km/h pretvorimo v m/s, nato pa uporabimo še izmerjen čas med vozili za dokončno številko v metrih. Dobro je vedeti, da je vsaka razdalja med dvemi vozili, katera je manjša od 2 sekund po zakonu prekršek.

 

Lahko opišem, kako to poteka s provido. Posname se dve vozili, kjer je drugo vozilo prvemu že na pogled skoraj v prtljažniku. Pri pregledu posnetka se določi neko točko, katera je lahko črta na cesti, senca ali nekaj drugega in potem na to črto postavimo zadnji del prvega vozila, zavrtimo posnetek in na isto točko postavimo še prednji del drugega vozila.  Preštejemo oziroma preberemo število narejenih slik in rezultat je tu. Naš sistem naredi 25 slik na sekundo, kar pomeni 50 slik za varnostno razdaljo (po zakonu). Vendar so te razdalje ponavadi 15 slik ali pa še manj. Torej 0,5 sekunde in manj za drugim vozilom pri hitrostih 100 km/h in celo do 200 km/h. Če na hitro preračunamo, potem je pri hitrosti 100 km/h vozilo naredilo skoraj 28 m/s, pri 200 km/h pa dobrih 55 m/s. Sedaj pa te razdalje prepolovite in boste ugotovili, da je do prometne nesreče samo korak. 

 

44. člen

(razdalja med vozili)

(1) Voznik, ki vozi za drugim vozilom po istem prometnem pasu, mora voziti za njim na razdalji, ki ni manjša od razdalje, ki jo pri hitrosti, s kakršno vozi, prevozi v dveh sekundah (varnostna razdalja) oziroma na razdalji, določeni s prometnim znakom.

Popravljeno . Popravil Borutt

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!