pik1 Objavljeno Avgust 14, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2014 .... ja, defenzivna vožnja ... .... ampak res, samo do določene mere ... DAMI34 1
Scarlett Objavljeno Avgust 14, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2014 men se tut nič ne da.......... no važn, da se mi nič tut ne vzame Ha!
Scarlett Objavljeno Avgust 14, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2014 Sigurno ga je misija nemogoče prehiteti Prehitevanje je najnevarnejsi manever na cesti. In pri takih, pri katerih ne ves zakaj meckajo, tud nikol ne ves kako bodo reagiral naslednji moment.
Scarlett Objavljeno Avgust 14, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2014 lažje ja, nevarno pa je vsekakor bolj tistega ki vozi 50. Ti bom pojasnil, in verjemi to je vsaj 30 let iskušenj s ceste....mečkači imajo vedno nekaj za bregom..ali ropotajo po telefonu, klepetajo s sovoznikom, se odločajo za zavijanje ali občudujejo naravo. In nikoli ne veš kaj bodo storili....ponavadi to storijo brez nakazila smeri, ker gre za trenutni navdih. Medtem ko človek ki vozi 100km/h ponavadi vozi kontinuirano in zbrano. Tudi pri taki hitrosti ne more kar naenkrat zaviti levo ali desno, saj mora predtem znižati hitrost. Kapišiš?? Aha, no sej je ze Dami objasnil.. DAMI34 1
pajkica Objavljeno Avgust 14, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2014 Prehitevanje je najnevarnejsi manever na cesti. In pri takih, pri katerih ne ves zakaj meckajo, tud nikol ne ves kako bodo reagiral naslednji moment. to pa še vedeževalci ne vejo
DAMI34 Objavljeno Avgust 15, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2014 Ne vedno. Voznik kombija, ki te ni opazil v vzvratnem ogledalu, lahko sila preprosto zapelje na levo, ker prehiteva kolesarja. Brez smernega kazalca, kot je to v navadi južno od Alp. Ni čudežnega recepta. So pa predvidevanje, zbranost in defenzivna vožnja - dobri nasveti. http://www.motosvet.com/tabla/topic/16290-predvidevanja-nasveti-in-osebna-varnost/?hl=predvidevanje Kot motorist moraš gledati, ne samo en avto pred sabo ampak več. In da bo tovorno vozilo obvozilo kolesarja/pešca je logika, ker je njihova zavorna pot daljša in večinoma ne zavirajo silovito, da ne prevrnejo tovora. Ali bo dal smernik ali ne je irelavantno. Ti/jaz morava že vnaprej vedeti, da bo obvozil oviro. Odločitev za prehitevanje je v takem trenutku tvegana. V nasprotju z avtomobilistom, ki bi lahko oviro obvozil, se pa nemalokrat zgodi da zavirajo na mrtvo, ker se ustrašijo. Mavti, Eir, gsxf750 in 2 others 5
Popularna objava Kmet2 Objavljeno Avgust 15, 2014 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 15, 2014 Eh jaz se samo vozim in uživam,če bi imel v glavi skoz da me bo nekdo zbil pa da je kamen za tistim ovinkov bi rajši ostal doma. In tisti z defenzivno vožnjo so većčkrat vzrok nesreč na cesti saj se "normalnemu vozniku" strena pred očmi ko vidi tipa nalimanega na volan,ki ga drži kot da ga bo vsak čas spulil iz ležaja kako vozi 60kmh na omejitev 90kmh...........ja je prilagodil hitrost svojim sposobnostim in ne situaciji na cesti in takšnim bi morali vzeti izpit in jih vsako leto pošiljat na psihofizične teste!!!!! Ravno smo prišli iz potovanja kjer se mi je čelno postavil avtomobil na moj pas v nepreglednem ovinku,vozil znotraj omejitev in to se mi je zgodilo najmanj 3x in hvala vsej kur...... elektroniki in mojim refleksom da sem ušel gotovemu trčenju........... In kaj zdaj? To sprašujem svetnike ki se tu oglašajo z božjim sijom nad glavo! Mogoče bi moral pa motor parkirat in iti peš pogledat če ni kakšen Italijan na sredini ovinka(nepreglednega)šel scat al pa se je en kreten našel da prehiteva v nepregledni ovinek!? Ja in če bi se zaletel bi točn od teh istih ljudi dobil pod nos ,da itak nisem prilagodil vožnjo cestnim razmeram in da ga itak rad ožemam itd.....brezveze... Vseeno pa se mi zdi da imamo tisti ki smo bili že parkrat na tleh in smo bolj liberalni na cesti in smo tudi v svojem poklicu skoz na cesti več občutka v kritičnih situacijah in mirnejše živce kot tisti defenzivni vozniki ki jih lahko otrok s triciklom na pedala prehiti na rikverc!!!! Pa ne mi zdej spet jokat o omejitvah itd.....to se ve v naselju nimaš kaj nort in je treba spoštovat omejitve pa ne zaradi kazni temveč zaradi zunanjih dejavnikov ki vplivajo (lahko) na promet. Bistvo je ,da lahko v prometu nastrada prav vsak ne glede na kulturo vožnje in sredstvo ki ga uporablja..............Schumacherja so v vegetativno stanje spravile smučke,kdo bi si mislil a ne!? TakeALookAround, '.', Scarlett in 8 others 11
Fritz Objavljeno Avgust 15, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2014 (popravljeno) Kot motorist moraš gledati, ne samo en avto pred sabo ampak več. In da bo tovorno vozilo obvozilo kolesarja/pešca je logika, ker je njihova zavorna pot daljša in večinoma ne zavirajo silovito, da ne prevrnejo tovora. Ali bo dal smernik ali ne je irelavantno. Ti/jaz morava že vnaprej vedeti, da bo obvozil oviro. Odločitev za prehitevanje je v takem trenutku tvegana. V nasprotju z avtomobilistom, ki bi lahko oviro obvozil, se pa nemalokrat zgodi da zavirajo na mrtvo, ker se ustrašijo. Glede na to, da imam tudi C in E kategorijo, so me to že zdavnaj učili. Ampak, če voziš za tovornjakom ali kombijem, potem zelo težko vidiš kaj je pred njim. Obesil sem se na tvojo trditev, da vozilo, ki pelje 100km/h ne bo zavilo ali delalo nenadnih manevrov, kar je napačna domneva. Voznik kombija, ki ne bo pozoren na motorista za sabo oz. takšnega, ki ga ravno prehiteva, bo zlahka zavil na levi pas. Včasih to počno tudi zato, ker so preveč obremenjeni s tipkanjem po telefonu ali čem podobnim. Pomaga npr., da se postaviš za njim, daš levi smerni kazalec in mu pohupaš, saj bo tako zelo verjetno zaznal tebe in tvojo namero. P.S. Itaq mešate defenzivno vožnjo z motorično omejenimi posamezniki ali sploh ne veste, kaj naj bi bila defenzivna vožnja. Popravljeno Avgust 15, 2014. Popravil Fritz pajkica 1
DAMI34 Objavljeno Avgust 15, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2014 Glede na to, da imam tudi C in E kategorijo, so me to že zdavnaj učili. Ampak, če voziš za tovornjakom ali kombijem, potem zelo težko vidiš kaj je pred njim. Obesil sem se na tvojo trditev, ja, zlo rad se obešaš na moje trditve, poanto pisanja si pa spregledal in iskal detajl za obešanje. Kar sem povedal, sem povedal, če komu pride prav sem vesel, ostali lahko pa ignororirate moje pisanje. p.s. kdor ne vidi kaj je pred tovornjakom, naj čaka, da bo kaj videl, do takrat pa naj ne počne neumnosti TakeALookAround in Scarlett 2
TakeALookAround Objavljeno Avgust 16, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2014 No vids, ce mas glasne rore, ne rabs nc hupat....voznik zazna, da brni za njim in je pozoren. :evilgrin:
Fritz Objavljeno Avgust 16, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2014 No vids, ce mas glasne rore, ne rabs nc hupat....voznik zazna, da brni za njim in je pozoren. :evilgrin: Seveda, how yes no. Veš kam je usmerjen izpuh in kam hupa, anede. Pa še ena malenkost je. Hupa se uporabi, ko je potreba in ne zavija ves čas, ko se npr. voziš po mestu, zvečer v naselju ipd.
smasher Objavljeno Avgust 16, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2014 Evo še ena modra: motor je za lagano sportski, za užitek in sprostitev, če se ti mudi vzameš kombi, ker če lepljenje na rit vožnja v škarje vožnja čez rumeno to so vse stvari ki jih kot voznik kombija (dostavnega seveda) moraš delat (in to vsak pričakuje) ker že zjutraj ko se vsedeš v kombi si že pou ure v zamudi najmanj pa je vseeno al je ura 6 al 8. (morda zveni bolj sarkastično ampak je dokaj realno, včasih lahko kakega šminkerja kr fajn užališ s kombijem na semaforju, kratke prestave dost navora od 0 do 60 ko nič)
'.' Objavljeno Avgust 16, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2014 Seveda, how yes no. Veš kam je usmerjen izpuh in kam hupa, anede. Pa še ena malenkost je. Hupa se uporabi, ko je potreba in ne zavija ves čas, ko se npr. voziš po mestu, zvečer v naselju ipd. po branju te teme bi reku da samo v srne in mamice z vozički
Fritz Objavljeno Avgust 16, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2014 Tole od KeCa paše tudi v to temo http://www.motosvet.com/tabla/topic/38998-kontrola-db-glasnosti-policija/?p=2108209
TakeALookAround Objavljeno Avgust 16, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2014 Vsak drugac gleda na zadevo....vazn,da smo vsi zivi in zdravi
ukica Objavljeno Avgust 26, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2014 (popravljeno) http://www.slovenskenovice.si/crni-scenarij/doma/pijan-brez-vozniske-registracije-trcil-v-drevo Nebom ga obtoževal, ker je vozil kros motor, brez izpita ter neregistracije ampak u p*zdo m*ter a je treba pit zravn? Da je pihnu 0,68(kar brez tolerance naleti na 0,73 po starem sistemu 1,46) si nažgan k dila, da komi hodiš. In morš popit 10+ perov da tok pihnš, če ne še več.. Upam, da boš lepo okreval in si boš to nesrečo vzel v poduk! Sicer malo offtopic ampak vseeno: ni mi jasno, ko narediš izpit za avto si 2 leti oz do 21(oba pogoja morta bit izpolnjena) mladi šofer in nesmeš niti pomislit na alkohol pri motorju pa tega NI? Kar se mene tiče, bi lahko dal na motorju konstanta 0,0! Seveda, se bodo sedaj javili določeni člani, da je to diskriminacija motoristov in bla bla, ampak zrd 1 pera/radlerja ob hamburgerju na moto zboru še noben ni pihnu..sam dobr izgovor iščete.. Popravljeno Avgust 26, 2014. Popravil ukica
NejcZ Objavljeno Avgust 26, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2014 Samo enkrat si začetnik. Se pravi 2 leti oz do 21 leta če recimo pr 18 narediš za Avto. Če kasneje delaš še za motor, nisi zopet začetnik,... Isto za druge kategorije.
nxyz Objavljeno Avgust 26, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2014 Hm, nas so pa učili, da ne glede na leta si začetnik 2leti..
TakeALookAround Objavljeno Avgust 26, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2014 Ja tko bo, razn ce si povratnik, pol nisi zacetnik, ker mas prevec izkusenj. :evilgrin:
NejcZ Objavljeno Avgust 26, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2014 Hm, nas so pa učili, da ne glede na leta si začetnik 2leti.. Ja, ampak pravim ti da če za avto nisi več začetnik naprimer, potem tudi če narediš sedaj izpit za motor, neboš začetnik, ker si že bil dve leti oz do 21 leta če si pred tem delal izpit.
motofrik Objavljeno Avgust 26, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2014 Potem bi pa že skoraj moral imeti malo pameti, da štiri kolesa se še vedno peljejo sama, tudi če je šofer nažgan kot klada, na dveh kolesih tega ni.... Dobro je edino to, da se ne moreš niti začeti peljati, ker se ti zemlja takoj postavi pokonci... In, -ja, tudi zame bi lahko bilo za motorje konstantno 0,0 neglede na to, začetnik ali stari maček. Efendi 1
Efendi Objavljeno Avgust 26, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2014 Potem bi pa že skoraj moral imeti malo pameti, da štiri kolesa se še vedno peljejo sama, tudi če je šofer nažgan kot klada, na dveh kolesih tega ni.... Dobro je edino to, da se ne moreš niti začeti peljati, ker se ti zemlja takoj postavi pokonci... In, -ja, tudi zame bi lahko bilo za motorje konstantno 0,0 neglede na to, začetnik ali stari maček. Ne "bi lahko bilo" - če kje potem na motorju bi to moralo biti. StaraFeltna, motofrik in perzo 3
ukica Objavljeno Avgust 26, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2014 Hm, nas so pa učili, da ne glede na leta si začetnik 2leti.. Do 21 leta oziroma 2 leti(oba pogoja morata biti izpolnjena).
thumper Objavljeno Avgust 26, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2014 jaz si pa večkrat vzamem šir v postojni nazaj grede pa ga stisnem na ridah .. DAMI34 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se