Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

V bistvu negiraš kredibilnost in strokovnost službe katero sam opravljaš??? Hm....

 

Ti bom povedal za kaj se je šlo:

za nezavedanje traktorista, da je v prometu, kajti večinoma se obnašajo, kot da so sami. S svojim manevrom je motorista 100% presenetil. Kar vem je šlo za motorista, ki se je dnevno vozil z motorjem v službo in drugje, torej ni bilo pomanjkanje iskušenj. 

In največkrat pri izsiljevanjih gre ravno za to, povzročitelj spregleda, motorist pa ne reagira (oziorma nima časa reagirat), ker gre za nelogičen manever.

 

Imel sem veliko takih primerov (tako v avtu, kombiju in motorju), ko čakajo na stranski cesti in ko prideš tik pred njih butnejo na cesto. "ops, sori te nism vidu..." je vse kar rečejo.

 

Mogoče negiram, mogoče pa samo opisujem dogajanje. S svojim pisanjem sem samo hotel objasniti, da ne more nekdo nekaj trditi na podlagi nekih "baba čula, baba rekla". Še predobro vem, da je zelo zaj... reševati takšne zadeve, kjer samo gledaš razbitine in kakšno črto na cesti. Ko bodo postavili kamere po celotni avtoceti in še na nekaterih odsekih ostalih cest, pa bo veliko lažje "biti pameten".

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče negiram, mogoče pa samo opisujem dogajanje. S svojim pisanjem sem samo hotel objasniti, da ne more nekdo nekaj trditi na podlagi nekih "baba čula, baba rekla". Še predobro vem, da je zelo zaj... reševati takšne zadeve, kjer samo gledaš razbitine in kakšno črto na cesti. Ko bodo postavili kamere po celotni avtoceti in še na nekaterih odsekih ostalih cest, pa bo veliko lažje "biti pameten".

ah, tut kamere se da prilagodit ali zbrisat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prilagodit/zbrisat? Glih v filmu pa ne živimo..

vpraš pse od baričeviča :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kjer je želja oziroma volja, je tudi pot. Res je, kakšen dokaz tudi izgine. Ker pa je to tema o nabijanju, bo mogoče kdo razumel to kot nakladanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče negiram, mogoče pa samo opisujem dogajanje. S svojim pisanjem sem samo hotel objasniti, da ne more nekdo nekaj trditi na podlagi nekih "baba čula, baba rekla". Še predobro vem, da je zelo zaj... reševati takšne zadeve, kjer samo gledaš razbitine in kakšno črto na cesti. Ko bodo postavili kamere po celotni avtoceti in še na nekaterih odsekih ostalih cest, pa bo veliko lažje "biti pameten".

Prej si omenil računalniške simulacije nesreč. Vem, da je takratni asistent na strojnem faksu izdelal program, za katerega je kar nekaj zavarovalnic pokazalo interes...

A naših zavarovalnic ne zanimajo podatki o nesrečah? Lahko bi jih financirali in bi bil razlog nesreč bolj jasen.

Da ne bi zdaj o cestah, ampak vseeno jih nekaj obleži prav zaradi brezbrižnosti države in pogoltnosti posameznikov...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prej si omenil računalniške simulacije nesreč. Vem, da je takratni asistent na strojnem faksu izdelal program, za katerega je kar nekaj zavarovalnic pokazalo interes...

A naših zavarovalnic ne zanimajo podatki o nesrečah? Lahko bi jih financirali in bi bil razlog nesreč bolj jasen.

Da ne bi zdaj o cestah, ampak vseeno jih nekaj obleži prav zaradi brezbrižnosti države in pogoltnosti posameznikov...

 

Program za simulacijo nesreč uporabljajo tisti sodni izvedenci kateri so ga kupili. Ostali delajo še vedno peš. Program je nastal pod mentorstvom prof. dr. Ivana Prebila z ljubljanskega strojnega faxa. Marsikatera prometna nesreča bi bila precej lažje rešljiva, če bi recimo vsaka regijska policijska postaja imela ta program in usposobljeno osebo za delo z njim. In če bi policija ob ogledu uporabila malo več kmečke pameti, uporabila meter še za oceno razdalije kakšne vsporednice, zrisala podaljšek na cesto in ocenila približen kot, recimo poti zaviranja. Ni mi poznano kako se počuti policist potem, ko mu drugi razložijo kje vse ga je pihnil mimo in kakšne bedarije ter nelogičnosti je zagovarjal. Sicer pa, denar mora krožit. Sodni izvedenci računajo nekje od 600 do 1.000 € za izdelavo sodnega mnenja prometne nesreče.

 

@Dami: to kar si opisal stran nazaj je postal že slovenski nacionalni šport. Vožnja po prehitevalnem pasu. To kaže na neznanje vključevanja na prehitevalni pas in zaplankanost dotičnih šoferjev. Če se pripelješ do zadnjega v koloni na prehitevalcu z motorjem, se večinoma vsi počasi umaknejo. Če pa jih ujameš z avtom, pa se odločajo za umikanje tudi na podlagi s kakšno šajtrgo se za tak avto pripelješ. Najbolj komični so tisti, kateri potem začnejo kar naenkrat tiščat do dile v stilu "ti me pa že ne boš prehitu".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se nikomur ne zdi licemerno, da v eni temi zagovarjate kršenje predpisov zaradi domnevne lastne koristi (odprti izpuhi), v drugi pa jokcate zaradi podobnega početja drugih, ko z avtomobilom kampirajo na prehitevalnem pasu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fritz,vsakič ko spesniš post jokcamo :cry:  :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa je po tvojem "predpisana hitrost"?

 

Če je tabla 70 - kaj to pomeni?

 

Eeeee to ni predpisana hitrost ............. ampak največja dovoljena hitrost na nekem delu.  

 

Če greš 10 več - plačaš.

 

Povsem legalno in mirne duše pa lahko pelješ tudi 60, oziroma prilagodiš hitrost razmeram na cesti.

to pomeni, da lahko tovornjaki vozijo do te hitrosti!  :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moje mnenje zakaj se večina po avtocesti rada vozi po prehitevalnem pasu:

do tega pojava pride, ko je enkrat avtocesta preveč zasedena. Če se po vsakem prehitevanju vračaš nazaj, potem se težko spet vrineš naza na prehitevalni pas.

Se pravi, niso krivi vozniki, ampak preobremenjene avtoceste.

Razni črni audiji in bmwji so pa itak razred zase... ne bi zgubljal besed.

 

Eno veliko sranje pa potem s svojim prehitevanjem počnejo še tovornjakarji. Z nekaj 100 metrskim prehitevanjem upočasnijo še tisto sprejemljivo 110- 120 km/h na prehitevalnem pasu. Naredijo celo štalo, ko morajo vsi zavirat in večinoma imajo vsi še premajhno varnostno razdaljo.

Tovornjaki imajo namreč blokirano najvišjo hitrost na 90 km/h. In vsi tiščijo do te limite. Smola je, da v realnosti enim leti 90, drugim pa 93.

Zanimivo, da jih policija tolerira, ker imajo omejeno hitrost 80.

 

Rešitev vidim v svetlobnih znakih. Ko je gužva, naj prižgejo prepoved prehitevanja za tovornjake. Seveda je pa treba še kakšen znak postavit, kar pa ne bi smel bit problem, saj je imel DARS dobiček 30 milijonov.

Popravljeno . Popravil motom
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Same komplikacije.....ce bi folk gledu okol sebe, pa ne sanju, pa da nebi sam na porabo gledu bi promet potekal v piko....tko je pa kurc.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Same komplikacije.....ce bi folk gledu okol sebe, pa ne sanju, pa da nebi sam na porabo gledu bi promet potekal v piko....tko je pa kurc.

Zato pa jst skoz enmu za odbijačem vozm, manj upora / manj porabe - več dnarja za pir in tobak :kva2:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tovornjaki so najmanjši problem ok res da traja da prehitijo vendar opravijo to kar se da hitro gužve delajo jajčarji v avtih ki se vozijo po prehitevalnem pasu 110 in se sploh ne umaknejo nazaj na vozni pas. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne luka, vozijo se po prehitevalnem pasu manj kot 100, če pa grejo 110 pa  ustrajajo na prehitevalnem od nanosa do vrhnike

ma dej vsak teden 2x živčnega fašem ko grem v lj in nazaj 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Same komplikacije.....ce bi folk gledu okol sebe, pa ne sanju, pa da nebi sam na porabo gledu bi promet potekal v piko....tko je pa kurc.

prav vse povedano!

Popravljeno . Popravil cikadina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam, to je res postal nacionalni šport. Ne strinjam pa se, da je to zaradi preobremenjenih avtocest. Vzrok je (po mojem) v preobremenjenosti voznikov z opravki med vožnjo in pa strah pred dinamično vožnjo.   

Poznam predvsem štajersko avtocesto, tam je 80 % "jajcarjev" po prehitevalnem pasu žensk, kar se sklada z ziheraštvom nežnejšega spola. Večina žensk v vožnji ne uživa, ampak je so prestrašene in napete do konca. Zavijanje iz pasu na pas je za njih stresno. Prehitevajo večina vse pod omejitvijo 130km/h vračanje na vozni pas pa le v primeru, da daleč naprej ni nobenega tovornjaka. Pa tudi začnejo menjati pas (prehitevati) vsaj 300 m pred počasnejšim vozilom (največkrat tovornjakom). Obvezno to naredijo, če v vzvratnem ogledalu vidijo avto na prehitevalnem pasu. So tudi izjeme, (tem se priklonim) ampak žal zelo redke.

 

Če se prav spominjam, me je inštruktor B kategorije učil, da grem dosti prej na prehitevalni pas (ampač samo, če je prost) in se potem umaknem, ko v vzvratnem ogledalu vidim prehitevano vozilo. To je bilo 30 let nazaj.

Me zanima, kako danes poučujejo v avtošolah vožnjo po avtocesti.    

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

svaka čast za tele analize..je kdo pomislu da bi to prodal kakemu ministrstvu? bi oni mel manj dela... glede ugotavljanja psihofizičnih sposobnosti in zunanjega izgleda voznikov na pehitevalnem pasu, tole je že čisto na akademskem nivoju

sam še nekdo klobuke omeni pa šminko....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fora je v komisiji,ki ti dodeli izpit. Ce tist pajac ne vid,kdo je sposobn pa ne....res ne vem kaj tm dela....ampak ocitno je ogromn nesposobnih,ker so nesposobneze tud na cesto spustil. Sej takoj vids kdo je trd za volanom,pa kdo ne.....pa za to ne rabs bit noben "ultra najjaci vem vse predpise na pamet pa sm pametn" komisar.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men je zmer zanimivo, kako do Milana* in nazaj prav komot vozim. brez stresa. Prehitevam tovornjake, in se vračam na vozni pas, ker se ne bojim, da bom zaglavil za naslednjim tovornjakom. Pr nas se umakneš na voznega in je konc. Noben niti pomisli ne, da bi počakal da se vključiš na prehitevalnega. Ko pr nas folk vidi lev žmigavc nagazi, de se slučajno ne bi urinil. pa se po Italiji ne vozim nč kej hitrej/počasnej kot pr nas. Pa po Avstriji tak isto. pol padem čez mejo na "dirkališče". Štajerska AC...jaz se tam počutim ogroženo. Ena familija z rdečim senikom mi je prav posebej ostala v spominu, dec me je do Maribora prehitu ma najmanj 10krat. jez sm vozu tempomatish 120km/h. Ampak ne, ko sm šu mimo je dec zašaltal in gas za mano de me je prehitu....verjetno je to dirko zmagal....Pr nas je obupno ker smo obupn narod. Vsi pametni ko hudič. 

 

 

*Milan ni sivolasi prebivalec Murgel, ampak Milano, glavno mesto italjanske pokrajine Lombardije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!