Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

Kaj pa bi moral sedaj, smilit se mi? Kaj pa če bi bila v avtomobilu razmesarjena tvoja družina, na to si pomislil?

 

Tvoja razlaga dogodka je precej za lase privlečena. Tudi če bi bilo tako (pogled bi mu lahko zakrival le drug tovornjak ali avtobus, od vse ostalih je višji) je bila njegova vožnja nevarna (premajhna varnostna razdalja). Posledice pa so vidne.

Ni treba da se ti smili, obregnil sem se le ob tvojo posploševanje in zaključek!! In čisto nič drugega. Mogoče še bolj zato, ker sem pač tudi sam bil nekaj časa za volanom šleperja. In verjetno malo bolj poznam vožnjo tovornjaka kot ti. Tako da še vedno mislim, da ne poznaš res toliko prometa na AC kot trdiš, kajti moja razlaga - oz. povzetek govoric ni čistno nič za lase privlečena, saj sem jo tudi sam kar nekajkrat delno doživel in je tudi tu bila čisto mogoča.

Ne mislim se pa prerekati s tabo, saj od tega nima noben nič.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh se ne gre za linčanje bilo koga. Kaj je ta naredil, je naredil. Če bo sedaj sodil še sam sebi, bo svojo družino pahnil v še večjo žalost. To je strahopetnost.

 

Jaz želim, da bi bilo takih dogodkov v bodoče čim manj, najraje nič. In zato je prav, da se govori o tem.

 

Če voziš karkoli, še posebej pa kamion z nevarnim tovorom, moraš biti 100% pozoren na dogajanje okoli sebe. Tudi vsi ostali vozniki morajo predvidevati napake drugih, ne le motoristi. Motorist zaradi svoje napake običajno v smrt zapelje le sebe.

Ja se strinjam, mej jajca da pomagaš in priznaš, ampak zanemarimo to. (poznam zgodbe kjer so avtomatsko okrivili voznike kamiona, ali pa motorista in so le ti morali z vsemi forenziki dokazovati svojo nedolžnost, med drugim tudi naša MSvetovca)

 

Poglejva dejstva, o tako opevani varnostni razdalji in pričakovanju situacije.

Kaj vozniki najprej opazimo ko se zgodi nekaj narobe? To so STOP luči, ki svetijo močneje in nam dajo vedeti, da vsi zavirajo. Če pa stoji parkirana DACIA in pred njo parkiran GOLF, pa možgani gladko zamenjajo stoječi objekt, za vozeči in problem je tu. Ko te preseneti je prepozno. Še vedno trdim, če jih ne bi kamion jih bi pa kdo drug. 

 

Obstaja pa še eno dejstvo, ki ga je povedal Maus, je čist možno, da so šoferja ugrabli Marsouci..in prevzeli nadzor nad kamionom, kajti vse skupaj je povezano z romunsko tajno obveščevalno službo, ki se je hotela rešiti bodočega tožilca :D

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni treba da se ti smili, obregnil sem se le ob tvojo posploševanje in zaključek!! In čisto nič drugega. Mogoče še bolj zato, ker sem pač tudi sam bil nekaj časa za volanom šleperja. In verjetno malo bolj poznam vožnjo tovornjaka kot ti. Tako da še vedno mislim, da ne poznaš res toliko prometa na AC kot trdiš, kajti moja razlaga - oz. povzetek govoric ni čistno nič za lase privlečena, saj sem jo tudi sam kar nekajkrat delno doživel in je tudi tu bila čisto mogoča.

Ne mislim se pa prerekati s tabo, saj od tega nima noben nič.

 

Potem pa nehaj. Zagovarjaš ga pač zato, ker ga poznaš. Če bi pobil tvojo familijo, bi drugače govoril. Navadna hinavščina.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 

Obstaja pa še eno dejstvo, ki ga je povedal Maus, je čist možno, da so šoferja ugrabli Marsouci..in prevzeli nadzor nad kamionom, kajti vse skupaj je povezano z romunsko tajno obveščevalno službo, ki se je hotela rešiti bodočega tožilca :D

ni druge .. tojeto ... :krneki:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem pa nehaj. Zagovarjaš ga pač zato, ker ga poznaš. Če bi pobil tvojo familijo, bi drugače govoril. Navadna hinavščina.

Glej dečko, ne vem kdo si ti, da boš meni govoril hinavc. Ga poznam, ja! In na podlagi tega lahko marsikaj bolje sklepam od tebe, ki veš samo tisto, kar si videl na poročilih in internetu. In taki ste ponavadi najbolj pametni! Če bi šlo za mojo familijo, bi verjetno drugače govoril, ker bi bil pristranski, tako kot če bi tvoj oče/brat ali kdo od ožjih članov vozil v taki situaciji tovornjak! Tko da ne mi nabijat.

 

Tvoja izjava je bila enaka, kot če bi napisal, da se motoristi pobijajo zato, ker so kre*eni in ne znajo počasi vozit. :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem pa nehaj. Zagovarjaš ga pač zato, ker ga poznaš. Če bi pobil tvojo familijo, bi drugače govoril. Navadna hinavščina.

Pa dobr človek kaj je s tabo narobe,pa vrjetno jih ni zanalašč ubiu ,nesreče se dogajajo pa če si še tako vesten in svetnik,ko se okoliščine poklopijo se zgodi ,kriv pa mora seveda odgovornost prevzet !!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej motorista tudi noben avtomobilist zanalašč ne ubije :ninja: in tako naprej.....

hvala k**** še kak dan pa bo tut tole vse pozabljen....uf .... da se vam da razglabljat  :blush:  sami izvedenci

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam ti si še manjkala, zdj smo pa popolni wiiii  :kva2:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vedela sem, da tista cena sladoleda v Portorožu velja za štiri kepice, ne za eno!!!

Aja, o čem že teče debata tukaj :) :) :) ???

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo sem alergičen na kamijonarje odkar me je v tunelu en nabil na polno. Kaj je delal ne vem, samo na cesto ni gledal. Ko bi bil jaz v svoji stari rijasti krepovini bi se vam danes oglašal iz Valhalle, tako je pa 2 meseca star ceed šel pod prešo. Vrata od prtljažnika na karavanu so bila na zadnjih zicih.

Tako kot se na motorju moraš vsak trenutek zavedati da te lahko kakšno govedo ubije "ker te ni videl", se morajo šoferji kamijonov vsak trenutek zavedati da imajo morilsko orožje pod ritjo. Nabiti nekoga z 10 ton in 80 km/h je bistveno drugače kot nabiti nekoga z 1,5 tone in istih 80 km/h.

Tudi policaji in vojska ne hodijo kar tako okoli in malo streljajo vsevprek, potem se pa izgovarjajo na trenutek nepazljivosti.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ne samo kamnjoni tudi butast kolesar (takih ni malo!) te lahko zbije. Na poti v službo vidim marsikaj. Defenzivno agresivna vožnja mi je postala standard že dve leti nazaj. Niso niti redke situacije kjer se dobesedno umaknem (v izogib da kdo nepazljivo prleti). Zaenkrat mi gre odlično a opažam da psiha želi najti način kako to poenostaviti oz omiliti in se včasih spozabim in naletim na glupo situacijo manj pripravljen. Izkušnje in predvidevanja so fajn a ohranit kakovost senzorejv 100% vedno je najtežje saj človeška vrlina (in hiba) prilagajanja določenemu stimulusu tukaj vedno deluje malo v + in malo v -.

Včasih sem bil cel napet tudi ko sem moral malo bremzat ali se na hitro ognit nečemu. Zdaj pa komaj dvignem utrip v situaciji ki bi bila včasih za črtico... Me je čudilo zakaj tako, saj nimam suicidalnih tendenc. Ni kaj, dobro sem natreniran. Upam da vedno zmagam, medalje ne rabim če ostanem cel pa je itak več vredno kot vsakršno olimpijsko zlato.

 

Pravzaprav me preseneti grdo le kakšen pesek, olje ali ovira na cesti katera se prikaže v zadnjem trenutku (nepregledni ovinek). Še dobro da ne nažigam brezglavo saj najbrž nebi več tega pisal.

 

Zadnja groba kršitev odvzema prednosti je bila včeraj v okolici Lipice. Srna tokrat. Slabšo percepcijo majo kot mačke... :/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo sem alergičen na kamijonarje odkar me je v tunelu en nabil na polno. Kaj je delal ne vem, samo na cesto ni gledal. Ko bi bil jaz v svoji stari rijasti krepovini bi se vam danes oglašal iz Valhalle, tako je pa 2 meseca star ceed šel pod prešo. Vrata od prtljažnika na karavanu so bila na zadnjih zicih.

Tako kot se na motorju moraš vsak trenutek zavedati da te lahko kakšno govedo ubije "ker te ni videl", se morajo šoferji kamijonov vsak trenutek zavedati da imajo morilsko orožje pod ritjo. Nabiti nekoga z 10 ton in 80 km/h je bistveno drugače kot nabiti nekoga z 1,5 tone in istih 80 km/h.

Tudi policaji in vojska ne hodijo kar tako okoli in malo streljajo vsevprek, potem se pa izgovarjajo na trenutek nepazljivosti.

Se pravi da moramo biti vozzniki tovornih vozzil nezmotljivi?
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi da moramo biti vozzniki tovornih vozzil nezmotljivi?

Vozniki vseh vozil morajo med vožnjo vozit in ne gledat filmov, drkat, brat cajtenge, textat, šminkat, gledat za minikam na pločniku in vse ostalo kar počnejo.

Noben ni nezmotljiv. Ampak ko si za volanom 10t vozila moraš vedet da bo tvoja napaka zihar nekoga ubila. Praviš da si kamijonar, poglej si malo na yutubu truck crash compilation, kakšne masakre delajo kamijoni ko se zapičijo v vrsto avtomobilov. 90% ker nimajo varnostne razdalje in so prehitri za trenutne razmere na cesti.

Jaz vem da če zajebem drugi ne morajo delati. Moja ve da če zajebe firma ne bo imela plač. Ti moraš vedeti da če zajebeš bo nekdo mrtev. Simple as that.

 

"With great power (weight) comes great responsibility"

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozniki vseh vozil morajo med vožnjo vozit in ne gledat filmov, drkat, brat cajtenge, textat, šminkat, gledat za minikam na pločniku in vse ostalo kar počnejo.

Noben ni nezmotljiv. Ampak ko si za volanom 10t vozila moraš vedet da bo tvoja napaka zihar nekoga ubila. Praviš da si kamijonar, poglej si malo na yutubu truck crash compilation, kakšne masakre delajo kamijoni ko se zapičijo v vrsto avtomobilov. 90% ker nimajo varnostne razdalje in so prehitri za trenutne razmere na cesti.

Jaz vem da če zajebem drugi ne morajo delati. Moja ve da če zajebe firma ne bo imela plač. Ti moraš vedeti da če zajebeš bo nekdo mrtev. Simple as that.

 

"With great power (weight) comes great responsibility"

Ker nisem nezmotljiv naredim tudi kakšno napako,do zdaj vsi živi!

Da bi si gledal kompilacije nesreč ........ne hvala,sem jih preveč videl v živo!

Vedno se trudim ne zajebat,toda sem samo človek ne super robot.

Me pa še nekaj zanima,kje si dobil informacijo da je človek,drkal,gledal filme idt....med vožnjo?

Tukaj vas je veliko takšnih ,ki ste vikend vozniki pa to ni žalitev ali podcenjevanje,pač imate tako delo da ne potrebujete prevoznih sredstev za v službo in takšni z malo kilometri v prometu ste tudi najbolj glasni kaj in kako se treba v prometu obnašat,škoda da ne vidite svojih napak ki jih naredite v tistih 3kkm letno,ostala peščica pa smo dnevno udeleženi v prometu.

Samo za statistiko,večkrat(ko sem trajbal še špedicijo) na leto so bili meseci ko se je obrnilo na števcu tudi krepko čez 10kkm ,z avtom vsaj 1kkm in ostalo z motorjem. To je kar nekaj km v prometu in več si v prometu večja je možnost da sem udeležen v kakšni nesreči.

Če se vrnemo na statistiko smo poklicni vozniki vsaj 10x več na cesti kot običajni vozniki,ne rabim posebej poudarjat,da imamo tudi posledično 10x več možnosti da se kaj zgodi,ker smo isto ljudje kotostali vikend vozniki med katerimi je veliko tudi debilnih osebkov ki ne obvladujejo osnovnih pravil vključevanja v promet,pa naj bo toAC ali pa vaška pot.

Point mojega posta je,da smo vsi ljudje,ljudje pa nismo brez napak pa to velja za vsak poklic oz. delo ki ga opravljamo čeprav setrudimo Murfi ne počiva.

In kaj če bi bila moja družina v avtu.......obsojal bi voznika v primeru vinjenosti ali kakodrugače zmanjšane psihofizične sposobnosti upravljanja vozila ki jo je povzročil sam,v nasprotnem primeru pa ne bi bil tako hinavski kot nekateri ,ki vrjetno tudi sami naredijo kup neumnosti na cesti s to razliko da imajo več sreče kot pameti in se na koncu vse dobro izteče za njih!

Mal empatije in strpnosti pa našemu narodu ne bi škodovalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

In kaj če bi bila moja družina v avtu.......obsojal bi voznika v primeru vinjenosti ali kakodrugače zmanjšane psihofizične sposobnosti upravljanja vozila ki jo je povzročil sam,v nasprotnem primeru pa ne bi bil tako hinavski kot nekateri ,ki vrjetno tudi sami naredijo kup neumnosti na cesti s to razliko da imajo več sreče kot pameti in se na koncu vse dobro izteče za njih!

Mal empatije in strpnosti pa našemu narodu ne bi škodovalo.

To ne moreš vedeti, ker takrat se ti itak sfuzla.

Sicer imaš pa prav, slovencelni smo ena taka čudna privoščljiva, fovšljiva, hinavska in kritikantska sorta...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ne pozabit, kaj je bilo v dotičnem primeru vzrok nesreči ...in to sta 2 stoječa(parkirana) avtomobila na pasu za počasna vozila (kamionskem pasu)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem rekel da je to on počel. Rekel sem da to vozniki počnejo, med njimi tudi kamijonarji. Dva? meseca nazaj so policaji predstavili nov kombi za snemanje kamijonarjev v kabinah. Zraven so bili tudi posnetki; en od modelov je mirno gledal film med vožnjo!

 

Ja, napake se dogajajo. Problem je, komu. Si zamisliš da bi Bush rekel (ker je čisto dovolj zblojen za kaj takega) "oh shit, wrong button."

 

To je point mojega posta. Da se človek zaveda, da bo pizdarija če ga userje. In pri kamijonih je dovolj da ga malo userje pa so posledice hude.

 

Peace m8

 

Dami, eden od vzrokov. Drugi je bil premajhna varnostna razdalja. Vsi vsevprek tulijo da pelji toliko hitro da če se vozilo pred tabo naenkrat nasadi v steno lahko varno ustaviš.

Popravljeno . Popravil stenc55
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.... Drugi je bil premajhna varnostna razdalja. Vsi vsevprek tulijo da pelji toliko hitro da če se vozilo pred tabo naenkrat nasadi v steno lahko varno ustaviš.

:lol: živjo optimist!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 Drugi je bil premajhna varnostna razdalja. Vsi vsevprek tulijo da pelji toliko hitro da če se vozilo pred tabo naenkrat nasadi v steno lahko varno ustaviš.

Jp, se vidi da si velik na cesti.....če bi hotel tok hitro voziti, da varno ustaviš, ko se pred tabo zaleti nekdo v steno, bi bilo na AC ravno vsakih 200m eno vozilo. Fama varnostne razdalje je zlo relativen pojem in ni 100% v vsakem primeru. Lahko imaš ti predpisano varnostno razdaljo, pa odleti s kamIona tovor v zrak (recimo da ga veter dvigne) direk tebi v šipo...ti pa trenutno ne vidiš in greš v maline. A je to varnostna?

Ne obstaja varnostna razdalja, obstaja samo neka povprečno optimalna razdalja, kjer ti lahko reagiraš. Ko pa nastane pizdarija in letijo kosi vozil po zraku in vse zavira, je pa velik odvisno od sreče.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razdalja med vozili

29. člen

(1) Voznik, ki vozi za drugim vozilom po istem prometnem pasu, mora voziti za njim na razdalji, ki ni manjša od razdalje, ki jo pri hitrosti, s kakršno vozi, prevozi v dveh sekundah (varnostna razdalja).

(2) Varnostna razdalja mora ne glede na vozne razmere omogočati:

– da lahko voznik zmanjša hitrost ali ustavi in s tem prepreči trčenje, če voznik, ki vozi pred njim, zmanjša hitrost ali ustavi;

– da se lahko voznik, ki prehiteva, varno vrne na izhodiščni prometni pas.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Razdalja med vozili

29. člen

(1) Voznik, ki vozi za drugim vozilom po istem prometnem pasu, mora voziti za njim na razdalji, ki ni manjša od razdalje, ki jo pri hitrosti, s kakršno vozi, prevozi v dveh sekundah (varnostna razdalja).

(2) Varnostna razdalja mora ne glede na vozne razmere omogočati:

– da lahko voznik zmanjša hitrost ali ustavi in s tem prepreči trčenje, če voznik, ki vozi pred njim, zmanjša hitrost ali ustavi;

– da se lahko voznik, ki prehiteva, varno vrne na izhodiščni prometni pas.

 

no sedaj, pa še prilimaj člen, kjer zakon govori, da je na AC na voznem pasu prepovedano vsakršno ustavljanje, vzrvatna vožnja, obračanje, vožnja v nasprotni smer...da ne bom jaz iskal...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!