Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

zdej si bo ga.cartman lahko omislila naslednjega otroka. pol se pa lohk pocajtaš.. :friend1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

Z odebeljenim se pa 1100% strinjam. Tumač je ratalo tega, sploh pa turisti (tudi penziči) ko se vreačajo ali gredo na dopust in nedeljski šoferji.

Po mojem bi rabili še kar nekaj delavnic varne vožnje. Recimo:

penzič varna vožnja (level 2, expert) s poudarkom na:

-kako se vključim na glavno cesto

-kako zavijem z glavne ceste brez da bi ogrožal nasprotivozeče

-krožišče: levo ali desno? Ali moram nujno počakati da je prazno preden speljem? (večna dilema) :D

-zakaj je desni pas na AC prazen in zakaj je za menoj tako dolga kolona, ter vsi blendajo?

Pravzaprav sem natrosil par idej za Borutta, vendar se bojim, da ne bo tako enostavno, kot z motoristi. Vsekakor predlagam, da pasulj posteže po opravljenem tečaju, saj mu bodo v nasprotnem vsi siti zaspali in nihče ne bo poslušal :D

 

 

Imaš prav. Se bom potrudil in razširil program. Pravzaprav bom združil penzioniste in drkače, da bo boljši vpogled v miselnost enih in drugih. Torej bodo penzionisti kazali, kako se pravilno oziroma sploh ne prehiteva, ker drkači prehitevajo v škarje, v nepregleden ovinek, kako peljati skozi naselje blizu številke 50, ... Penzionisti pa bodo dobili večji pospešek, informacijo, da je tista pika, ki se približuje, izstrelek z vsaj 200 km/h (to bo pri vključevanju in zapuščanju), da mahanje ni pozdravljanje, ker drkač ne pozna penzioniosta. 

Včeraj sem zopet poslušal, da je en moder zajeban, ker je drkaču vzel izpit. Če drkač ne ve, da se ročica za plin vrti v dve smeri, je čisto prav, da je sedaj pešec. Da bo imelo zvezo s penzionisti; menda ga je en počasen penzionist oviral in je ob prvi priliki potegnil mimo. Tja nekam do številke 180. Mater, so zajebani ti penzionisti. 

 

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Borutt pravi:

Imaš prav. Se bom potrudil in razširil program. Pravzaprav bom združil penzioniste in drkače, da bo boljši vpogled v miselnost enih in drugih. Torej bodo penzionisti kazali, kako se pravilno oziroma sploh ne prehiteva, ker drkači prehitevajo v škarje, v nepregleden ovinek, kako peljati skozi naselje blizu številke 50, ... Penzionisti pa bodo dobili večji pospešek, informacijo, da je tista pika, ki se približuje, izstrelek z vsaj 200 km/h (to bo pri vključevanju in zapuščanju), da mahanje ni pozdravljanje, ker drkač ne pozna penzioniosta. 

Včeraj sem zopet poslušal, da je en moder zajeban, ker je drkaču vzel izpit. Če drkač ne ve, da se ročica za plin vrti v dve smeri, je čisto prav, da je sedaj pešec. Da bo imelo zvezo s penzionisti; menda ga je en počasen penzionist oviral in je ob prvi priliki potegnil mimo. Tja nekam do številke 180. Mater, so zajebani ti penzionisti. 

 

a za normalne, pa nimaš nič? Jaz bi tut rad prišel, pa ne pašem v nobeno grupo :(

 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, DAMI34 pravi:

a za normalne, pa nimaš nič? Jaz bi tut rad prišel, pa ne pašem v nobeno grupo :(

 

Pri Postojni je letališče. Poskusi. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Borutt pravi:

Pri Postojni je letališče. Poskusi. 

sej bi, sam ni pasulja :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, SMX17 pravi:

ojoj ojoj joj joj, celih 180?

 

Pa to je za pobit, norci sami norci.

 

HITRO pobrat vsem izpite.

Saj vem, da še nisi slišal za Zakon in njegove določbe. Do takrat pa uživaj v nevednosti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, DAMI34 said:

a za normalne, pa nimaš nič? Jaz bi tut rad prišel, pa ne pašem v nobeno grupo :(

 

Pases, pases . . . :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Nearrain pravi:

Pases, pases . . . :smoke:

o lej ga...moj sledilec :004

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

57 minutes ago, sesir said:

Prijatelj..."samo" ključnico ima zlomljeno in popraskan moped...

Sporoči novinarjem, ki so spesnili tak naslov! 

Trčila divji prašič in motorist, trk je bil usoden

Popravljeno . Popravil motolover
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Ker ne smemo več smetiti v temi o olju:

  On 9/3/2017 at 2:17 PM, smasher said:

Prometni zakon in menjavanje olja ko je toplo je enako, oboje je pripororočilo, samo da neupoštevanje zakonskega priporočila prinese kazen. Če proizvajalci napišejo da svetujejo menjavanje olja ko je toplo imajo več let izkušenj in razlogov. Tako da iz tehničnega vidika je menjavanje olja dosti bolj tehnično podprto kot postavljanje prometnih znakov (ko se občinski svetniki odločijo da bo nekje cona 30 ali butasta omejitev namesto da bi 2 luknje v asfaltu poflikali)

Tako kot ne upoštevajo vsi zakona, tako tudi ne upoštevajo vsi priporočil proizvajalcev. 

 

@Borutt odgovoril:

Potem pa upoštevaj še priporočila proizvajalca motorja glede hitrosti vožnje, obremenitve motorja s potniki in prtljago, po priporočilih proizvajalca napolni pnevmatike, po njegovih priporočilih uporabljaj samo tiste pnevmatike in dele, katere on priporoča, uporabljaj maziva in olja po njegovih priporočilih, vso opremo in šaro namesti na motor po priporočilu proizvajalca motorja oziroma namesti samo njegovo opremo, vzdržuj motor samo po njegovih priporočilih, ..., ravnaj edino in striktno edino po priporočilih proizvajalca motorja. 

Torej, bo šlo edino po priporočilih proizvajalca ? 

Sej sem napisal da je zakon podobno kot priporočila proizvajalca, če se da jih upoštevaš, če s ene da jih ne, enako je v prometu, če se da upoštevaš vse predpise, včasih ne gre, ali pa ni smiselno. Če bi se vsi držali navodil kot pedantneži, prometnih policajev nebi potrebovali in mehaniki bi se zelo dolgočasili.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, smasher pravi:

 

Ker ne smemo več smetiti v temi o olju:

  On 9/3/2017 at 2:17 PM, smasher said:

Prometni zakon in menjavanje olja ko je toplo je enako, oboje je pripororočilo, samo da neupoštevanje zakonskega priporočila prinese kazen. Če proizvajalci napišejo da svetujejo menjavanje olja ko je toplo imajo več let izkušenj in razlogov. Tako da iz tehničnega vidika je menjavanje olja dosti bolj tehnično podprto kot postavljanje prometnih znakov (ko se občinski svetniki odločijo da bo nekje cona 30 ali butasta omejitev namesto da bi 2 luknje v asfaltu poflikali)

Tako kot ne upoštevajo vsi zakona, tako tudi ne upoštevajo vsi priporočil proizvajalcev. 

 

@Borutt odgovoril:

Sej sem napisal da je zakon podobno kot priporočila proizvajalca, če se da jih upoštevaš, če s ene da jih ne, enako je v prometu, če se da upoštevaš vse predpise, včasih ne gre, ali pa ni smiselno. Če bi se vsi držali navodil kot pedantneži, prometnih policajev nebi potrebovali in mehaniki bi se zelo dolgočasili.

 

Daj primere, kjer se ne da in, kjer ni smiselno upoštevati predpise. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oooo si pedanten, kdaj pa ni smiselno upoštevati navodil proizvajalca?

Če je obroč okoli LJ avtocesta in ali pa hitra cesta, ali je res potrebno v vseh vremenskih pogojih voziti 80 km/h  že 1 km pred razcepom, ko se vozila v večini primerov z lahko to vključijo tudi z 90 ali 100km/h ?

Ali je smiselno, da je omejitev na avtocesti 60km/h, ko promet poteka po dveh zoženih pasovih, medtem ko je za šri enakem zoženju v tujini omejitev 80km/h ? Ali so Slo vozniki bolj nesposobni od ostalih v evropi?

Ali se tudi ti držiš omejitev pred in po cestninskih postajah (ki jih kao ni več), da trudi ko je prazna cesta ob tabli 80 ne voziš več kot 80km/h in začneš pospeševati šele ko prideš do table konec omejitve in ne prej (takoj po cestninski) ?

Ravno danes zjutaj opazoval policista na motorju, kako se je elegantno uštulil na izvozu vič tik pred polno črto, ali ne zmanjša s tem varnostne razdalje vozilom med katere se vključil ("uštulil")?

Lahko bi še kakšno Cono 30, dodal, ampak to so samo omejitve ki sem jih danes srečal na poti na delo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, smasher said:

Ali so Slo vozniki bolj nesposobni od ostalih v evropi?

Bistveno !

 

  • Hvala 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, smasher pravi:

Oooo si pedanten, kdaj pa ni smiselno upoštevati navodil proizvajalca?

Če je obroč okoli LJ avtocesta in ali pa hitra cesta, ali je res potrebno v vseh vremenskih pogojih voziti 80 km/h  že 1 km pred razcepom, ko se vozila v večini primerov z lahko to vključijo tudi z 90 ali 100km/h ?

Ali je smiselno, da je omejitev na avtocesti 60km/h, ko promet poteka po dveh zoženih pasovih, medtem ko je za šri enakem zoženju v tujini omejitev 80km/h ? Ali so Slo vozniki bolj nesposobni od ostalih v evropi?

Ali se tudi ti držiš omejitev pred in po cestninskih postajah (ki jih kao ni več), da trudi ko je prazna cesta ob tabli 80 ne voziš več kot 80km/h in začneš pospeševati šele ko prideš do table konec omejitve in ne prej (takoj po cestninski) ?

Ravno danes zjutaj opazoval policista na motorju, kako se je elegantno uštulil na izvozu vič tik pred polno črto, ali ne zmanjša s tem varnostne razdalje vozilom med katere se vključil ("uštulil")?

Lahko bi še kakšno Cono 30, dodal, ampak to so samo omejitve ki sem jih danes srečal na poti na delo.

Tukaj sedaj samo nekaj jokcaš in nič pametnega ne napišeš. 

Torej, kdaj se ne moreš držati predpisov in, kdaj jih ni smiselno upoštevati ? Bo šlo sedaj? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ravno kar sem ti napisal, jih ni smiselno, če so omejitve hitrosti postavljene prenizko in dejansko včasih povzročajo omejitve kolone in nevarnost za nalet. Ko ljudje vidijo na avtocesti obvestilo radar zalimajo skoraj na bremze in zmanjšajo tudi do 100km/h čeprav bi lahko peljali komot mimo 130. 

Nič ne jokcam podal primere, pričakoval odgovor, " Ja jaz Borutt, vedno upoštevam vse omejitve hitrosti, ni smiselno upoštevati navodila proizvajalca v sledečih primerih..... "

Ne pametovat, da jokcam če sem točno napisal zakaj določena omejitev ni smiselna!  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 13. 8. 2017 ob 12:07, Andro Asgaard pravi:

 

 

Popravljeno . Popravil exclan
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 43 minutami, smasher pravi:

Ko ljudje vidijo na avtocesti obvestilo radar zalimajo skoraj na bremze in zmanjšajo tudi do 100km/h čeprav bi lahko peljali komot mimo 130. 

In kako je to krivda radarja? Če opica za volanom ne razume da za vožnjo po predpisih bolj težko dobiš kazen?

  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 43 minutami, smasher pravi:

Pa ravno kar sem ti napisal, jih ni smiselno, če so omejitve hitrosti postavljene prenizko in dejansko včasih povzročajo omejitve kolone in nevarnost za nalet. Ko ljudje vidijo na avtocesti obvestilo radar zalimajo skoraj na bremze in zmanjšajo tudi do 100km/h čeprav bi lahko peljali komot mimo 130. 

Nič ne jokcam podal primere, pričakoval odgovor, " Ja jaz Borutt, vedno upoštevam vse omejitve hitrosti, ni smiselno upoštevati navodila proizvajalca v sledečih primerih..... "

Ne pametovat, da jokcam če sem točno napisal zakaj določena omejitev ni smiselna!  

Ta tvoja logika ne bo držala. Ker v primeru upoštevanja predpisov in znakov ne more priti do naleta ali česa drugega, ker nalet nastane zaradi neupoštevanja predpisov in omejitev. Prav tako nastajajo počasne kolone zaradi idiotov in ne zaradi predpisov in omejitev. 

Moram še tretjič napisati, da podaj primere? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Borutt pravi:

Ta tvoja logika ne bo držala. Ker v primeru upoštevanja predpisov in znakov ne more priti do naleta ali česa drugega, ker nalet nastane zaradi neupoštevanja predpisov in omejitev. Prav tako nastajajo počasne kolone zaradi idiotov in ne zaradi predpisov in omejitev. 

Moram še tretjič napisati, da podaj primere? 

Gostota prometa ni pomembna?In v konici sezone,ko gre XX tujih avtov skozi SLO...se pravi po tvoji teoriji je vso prometno signalizacija in prometne predpise mogoče vestno upoštevati kljub temu,da se promet poveča za koliko?300%?Se pravi kolone so zaradi neupoštevanja predpisov in nikakor ne prihaja do naletov in kolon,ker je promet za 300% povečan glede na predvidevanja,tistih bistrih glavc,ki so projektirale cesto in signale na njej????

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, sesir pravi:

Gostota prometa ni pomembna?In v konici sezone,ko gre XX tujih avtov skozi SLO...se pravi po tvoji teoriji je vso prometno signalizacija in prometne predpise mogoče vestno upoštevati kljub temu,da se promet poveča za koliko?300%?Se pravi kolone so zaradi neupoštevanja predpisov in nikakor ne prihaja do naletov in kolon,ker je promet za 300% povečan glede na predvidevanja,tistih bistrih glavc,ki so projektirale cesto in signale na njej????

Če vsi upoštevajo predpise in omejitve, ne more priti do naleta ali česa drugega. Ne glede na gostoto prometa, je zaradi upoštevanja predpisov in omejitev, med vozili dovolj prostora, da ne pride do naleta. Ko se najde idiot, kateri ne upošteva predpise in omejitve, nastane pizd... Je sedaj jasno? 

Glede na tvoj zapis zelo dvomim, da boš razumel napisano, ker pišeš o nekih razmerah oziroma o povečanem prometu, zaradi katerega ni mogoče upoštevati predpise in omejitve. Ko boš še enkrat prebral to tvojo trditev, boš ugotovil, kakšno neumnost si napisal. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi vsi upoštevali predpise, bi bila v  turistični sezoni vsa Slovenija parkirišče in bi potniki umrli od žeje in lakote, saj po predpisih ne smejo zapuščati vozil med "vožnjo". (Sarkazem off)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, Borutt pravi:

Če vsi upoštevajo predpise in omejitve, ne more priti do naleta ali česa drugega. Ne glede na gostoto prometa, je zaradi upoštevanja predpisov in omejitev, med vozili dovolj prostora, da ne pride do naleta. Ko se najde idiot, kateri ne upošteva predpise in omejitve, nastane pizd... Je sedaj jasno? 

Predpisi so pisani upoštevajoč večino. Ker pa to niso vsi, prihaja do težav. In če je vozil več, je večja možnost, da pride do zapleta. Idioti (oziroma tisti del, ki se izmuznejo predpisom) se najdejo vedno, potem pa pride do težav.

Saj vem, da je to jasno tudi tebi, vseeno pa je treba zagovarjati upoštevanje predpisov. Ampak jih ne upoštevajo vsi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!