Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

pred 11 minutami, gretzky pravi:

Predpisi so pisani upoštevajoč večino. Ker pa to niso vsi, prihaja do težav. In če je vozil več, je večja možnost, da pride do zapleta. Idioti (oziroma tisti del, ki se izmuznejo predpisom) se najdejo vedno, potem pa pride do težav.

Saj vem, da je to jasno tudi tebi, vseeno pa je treba zagovarjati upoštevanje predpisov. Ampak jih ne upoštevajo vsi.

Zaradi idiotov je stanje takšno, kakršno je. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, Borutt pravi:

Zaradi idiotov je stanje takšno, kakršno je. 

No ja...vendar mislim,da če damo roko na srce vsi kdaj naredimo kako bedarijo in se nimamo zato za idiote...Motiti človeško...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 47 minutami, sesir pravi:

No ja...vendar mislim,da če damo roko na srce vsi kdaj naredimo kako bedarijo in se nimamo zato za idiote...Motiti človeško...

Ne pišem za tiste malenkosti, ampak za totalne idiotizme. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Cartman .... ej jebenti... sam da si cel! ....  Pocajti se.

...ej... a so se kozarci polili ? ... kaj pa si imel v njih?..  :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Zivnorc pravi:

@Cartman .... ej jebenti... sam da si cel! ....  Pocajti se.

...ej... a so se kozarci polili ? ... kaj pa si imel v njih?..  :P

 

po pir so ga poslali :P

lohka bi se z glavo na kozarce nabou ... pa še kakšna odprta čelada... kozarc na vsak uč ... mogoče ne bi pol rabu špeglou nost :huh:

zdj k je u redu, se lahko mal pohecamo :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

20 hours ago, Borutt said:

Ta tvoja logika ne bo držala. Ker v primeru upoštevanja predpisov in znakov ne more priti do naleta ali česa drugega, ker nalet nastane zaradi neupoštevanja predpisov in omejitev. Prav tako nastajajo počasne kolone zaradi idiotov in ne zaradi predpisov in omejitev. 

Moram še tretjič napisati, da podaj primere? 

Ja nalet nastane zato ker nekdo pripelje 130 in ne opazi da ima pred sabo stoječo kolono, za druge neumnosti, o uporabi telefona je škoda zgubljati besed. Torej čisto praktični primer, ko so lani ali predlani popravlali enak odsek avtoceste kot ga sedaj pri uncu, sems e vozil iz LJ proti obali, promet je bil speljan po enem voznem pasu na katerem je bila omejitev 60km/h. Ura je bila cca 22h, nikjer nobenega le en švicar pred mano, ki je ob trenutku ko je zagledal zablo 60, bremzal in se pedansto držal omejitve 60km/h. Po ko smo bili na polovici dolžine zožanja se je že nabrala manjša kolona. Če bi bila omejitev 90km/h, saj tudi izven naselja je dovoljena taka hitrost, kjer ima vsak voznik samo en smerni pas, do kolone ne bi prišlo in bi promet tekel precej bolj tekoče. Torej kje je večja verjetnost za nastanek nesreče v strnjeni koloni ali v tekočem prometu?

Torej promet se preumseri iz dveh pasov na katerih je dovoljena hitrost 130km/h na en pas na kateremu je dovoljena hitrost 60km/h in to naj nebi povzročilo večjih nevšečnosti v prometu, medtem ko tehnične lastnosti cestišča dopuščajo varno vožnjo pri višji hitrosti. To je nesmiselna omejitev v dani situaciji.

Vem da če bi se vsi pedantno držali vseh opozoril in obvestil in omejitev in predpisov bi se prometne nesreče zgodile le v izrednih primerih, zaradi tehnične napake vozila ali kakšnega infarkta za volanom.

Če pa prebereš mislim da predzadnjo motorevijo je en lep članek o temu kako lahko povzroči en počasne več kilometersko kolono še dolgo potem ko ga več ni.

Torej če pretiravajo z omejitvami te povzročijo še večje zastoje, ki so zaradi nepazljivih voznikov pravi magnet za nesreče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, smasher pravi:

Ja nalet nastane zato ker nekdo pripelje 130 in ne opazi da ima pred sabo stoječo kolono, za druge neumnosti, o uporabi telefona je škoda zgubljati besed. Torej čisto praktični primer, ko so lani ali predlani popravlali enak odsek avtoceste kot ga sedaj pri uncu, sems e vozil iz LJ proti obali, promet je bil speljan po enem voznem pasu na katerem je bila omejitev 60km/h. Ura je bila cca 22h, nikjer nobenega le en švicar pred mano, ki je ob trenutku ko je zagledal zablo 60, bremzal in se pedansto držal omejitve 60km/h. Po ko smo bili na polovici dolžine zožanja se je že nabrala manjša kolona. Če bi bila omejitev 90km/h, saj tudi izven naselja je dovoljena taka hitrost, kjer ima vsak voznik samo en smerni pas, do kolone ne bi prišlo in bi promet tekel precej bolj tekoče. Torej kje je večja verjetnost za nastanek nesreče v strnjeni koloni ali v tekočem prometu?

Torej promet se preumseri iz dveh pasov na katerih je dovoljena hitrost 130km/h na en pas na kateremu je dovoljena hitrost 60km/h in to naj nebi povzročilo večjih nevšečnosti v prometu, medtem ko tehnične lastnosti cestišča dopuščajo varno vožnjo pri višji hitrosti. To je nesmiselna omejitev v dani situaciji.

Vem da če bi se vsi pedantno držali vseh opozoril in obvestil in omejitev in predpisov bi se prometne nesreče zgodile le v izrednih primerih, zaradi tehnične napake vozila ali kakšnega infarkta za volanom.

Če pa prebereš mislim da predzadnjo motorevijo je en lep članek o temu kako lahko povzroči en počasne več kilometersko kolono še dolgo potem ko ga več ni.

Torej če pretiravajo z omejitvami te povzročijo še večje zastoje, ki so zaradi nepazljivih voznikov pravi magnet za nesreče.

Ker je omejitev 60, je kolona in, ko je omejitev 90, jo ni. Od kje ti takšne ideje? V vsakem primeru je kolona, ker je potrebno upoštevati varnostno razdaljo. 

In v primeru, ko vsi upoštevajo predpise in omejitve, ne more priti do nečesa neželjenega. 

Pravzaprav si pa en velik naivnež, če misliš, da bo promet tekel tekoče po enem pasu v primeru večje omejitve. Preveč vozil v vsakem primeru naredi gužvo. Sploh v primeru idiotov za volanom. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Borutt pravi:

Zaradi plavih idiotov je stanje takšno, kakršno je. 

meni se to bolj dopade...

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, solorider pravi:

meni se to bolj dopade...

Seveda te plavi idioti silijo prehitevati v škarje, prehitro voziti, nepravilno parkirati, sekati ovinke, ... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Borutt said:

Ker je omejitev 60, je kolona in, ko je omejitev 90, jo ni. Od kje ti takšne ideje? V vsakem primeru je kolona, ker je potrebno upoštevati varnostno razdaljo. 

In v primeru, ko vsi upoštevajo predpise in omejitve, ne more priti do nečesa neželjenega. 

Pravzaprav si pa en velik naivnež, če misliš, da bo promet tekel tekoče po enem pasu v primeru večje omejitve. Preveč vozil v vsakem primeru naredi gužvo. Sploh v primeru idiotov za volanom. 

Seveda bo kolona ampak teoretično se 50% prej sčisti, 60 +50% = 90

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, smasher pravi:

Seveda bo kolona ampak teoretično se 50% prej sčisti, 60 +50% = 90

Potem pa pojdi s to tvojo teorijo prakticirati v promet. 

pred 4 minutami, DinDiin pravi:

Plavi idioti  se  delajo debile  iz  normalnih voznikov.  Sanjaci  pa mirno naprej  serjejo.

Saj ti ni treba takoj razkriti vseh kart. Lahko bi nas še malo pustil v prepričanju, da si normalen voznik. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, smasher pravi:

Ja nalet nastane zato ker nekdo pripelje 130 in ne opazi da ima pred sabo stoječo kolono, za druge neumnosti, o uporabi telefona je škoda zgubljati besed. Torej čisto praktični primer, ko so lani ali predlani popravlali enak odsek avtoceste kot ga sedaj pri uncu, sems e vozil iz LJ proti obali, promet je bil speljan po enem voznem pasu na katerem je bila omejitev 60km/h. Ura je bila cca 22h, nikjer nobenega le en švicar pred mano, ki je ob trenutku ko je zagledal zablo 60, bremzal in se pedansto držal omejitve 60km/h. Po ko smo bili na polovici dolžine zožanja se je že nabrala manjša kolona. Če bi bila omejitev 90km/h, saj tudi izven naselja je dovoljena taka hitrost, kjer ima vsak voznik samo en smerni pas, do kolone ne bi prišlo in bi promet tekel precej bolj tekoče. Torej kje je večja verjetnost za nastanek nesreče v strnjeni koloni ali v tekočem prometu?

Torej promet se preumseri iz dveh pasov na katerih je dovoljena hitrost 130km/h na en pas na kateremu je dovoljena hitrost 60km/h in to naj nebi povzročilo večjih nevšečnosti v prometu, medtem ko tehnične lastnosti cestišča dopuščajo varno vožnjo pri višji hitrosti. To je nesmiselna omejitev v dani situaciji.

Vem da če bi se vsi pedantno držali vseh opozoril in obvestil in omejitev in predpisov bi se prometne nesreče zgodile le v izrednih primerih, zaradi tehnične napake vozila ali kakšnega infarkta za volanom.

Če pa prebereš mislim da predzadnjo motorevijo je en lep članek o temu kako lahko povzroči en počasne več kilometersko kolono še dolgo potem ko ga več ni.

Torej če pretiravajo z omejitvami te povzročijo še večje zastoje, ki so zaradi nepazljivih voznikov pravi magnet za nesreče.

Smaher zavajaš,ker še na nobenem gradbišču na Ac nisem doživu,da bi bil samo en znak omejitve in to iz130 na 60.Začne se z delo na cesti 100,80,60 km na uro.Če pa si ti vozu tako kot švicar do znaka 60 z 130km/h in šele takrat bremzu si do tam že dvakrat prekoraču omejitev hitrosti.Zato ne krivi švajcarja amak sebe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 2. 9. 2017 ob 10:33, DAMI34 pravi:

Z odebeljenim se pa 1100% strinjam. Tumač je ratalo tega, sploh pa turisti (tudi penziči) ko se vreačajo ali gredo na dopust in nedeljski šoferji.

Po mojem bi rabili še kar nekaj delavnic varne vožnje. Recimo:

penzič varna vožnja (level 2, expert) s poudarkom na:

-kako se vključim na glavno cesto

-kako zavijem z glavne ceste brez da bi ogrožal nasprotivozeče

-krožišče: levo ali desno? Ali moram nujno počakati da je prazno preden speljem? (večna dilema) :D

-zakaj je desni pas na AC prazen in zakaj je za menoj tako dolga kolona, ter vsi blendajo?

- Kako in kdaj dam dam smerni kazalec

- Kako voziti v krožišču

- Zakaj nimam prednosti, čeprav sem starejši od mulca v drugem vozilu

- Zakaj med vožnjo ne smem po telefonu govoriti z vnukom

- etc .....

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, Nearrain pravi:

.. . pri nas pa poka kot da smo na demolition derby-u

že danes dopoldne poka po ljubljanski obvoznici .. še dobro, da ni snega, ker bi drugače biu DARS kriu, ker ni ceste posušu :huh:

Palermo se mi ni zdel tako kaotičen ... bolj Bukarešta al pa še mau huj Messina na Siciliji.

:ninja: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Borutt pravi:

Seveda te plavi idioti silijo prehitevati v škarje, prehitro voziti, nepravilno parkirati, sekati ovinke, ... 

to kar si naštel delajo tudi avtomobilisti... si naredil kaj v tej smeri? Ja, roka te boli, ko celi dan prežiš  s pištolo v grmovju.  :kva2:

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

32 minutes ago, maus said:

že danes dopoldne poka po ljubljanski obvoznici .. še dobro, da ni snega, ker bi drugače biu DARS kriu, ker ni ceste posušu :huh:

Palermo se mi ni zdel tako kaotičen ... bolj Bukarešta al pa še mau huj Messina na Siciliji.

:ninja: 

Ko skapiras kako funkcionirajo in zacnes vozit po njihovih  nenapisanih "pravilih" se zacnes sele "premikat.  Prihahajoci z leve in desne imajo/si vzamejo prednost in te ne jebejo 5%, kar je v praksi zmaga. Ce bi cakal tako kot pri nas, bi cakal do jutri. Nobene pretirane nervoze, ker imajo vsi isti cilj "cimhitreje pridet iz tocke A do tocke B. Promet je "dirka", ne sanjanje tko kot pri nas.  Hupanje, pizdarjenje, gestikuliranje je redkost, razen v primeru, da se nekdo cjazi in ovira pretocnost. Cjazecemu se jebe mater propisno. :D

Messina je zoprna, ce uletis v trajetne zamaske uparjene z rush hour guzvam. Bukaresta se mi ni zdela taka drama, pa sem bil s kombijem.

Popravljeno . Popravil Nearrain
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Nearrain said:

Ko skapiras kako funkcionirajo in zacnes vozit po njihovih  nenapisanih "pravilih" se zacnes sele "premikat.  Prihahajoci z leve in desne imajo/si vzamejo prednost in te ne jebejo 5%, kar je v praksi zmaga. Ce bi cakal tako kot pri nas, bi cakal do jutri. Nobene pretirane nervoze, ker imajo vsi isti cilj "cimhitreje pridet iz tocke A do tocke B. Promet je "dirka", ne sanjanje tko kot pri nas.  Hupanje, pizdarjenje, gestikuliranje je redkost, razen v primeru, da se nekdo cjazi in ovira pretocnost. Cjazecemu se jebe mater propisno. :D

Messina je zoprna, ce uletis v trajetne zamaske uparjene z rush hour guzvam. Bukaresta se mi ni zdela taka drama, pa sem bil s kombijem.

To se strinjam.. Prezivel sem cca 3 tedne na Baliju, podobno tudi v Dominikanski R., vozil od skuterjev do ATV do avtomobila, promet je 'hiter' dogajajo se spremembe, mors se prilagoditi razmeram etc. je pa treba priznat da se redko redko kje vozis 90-100. Vsaj v teh dezelah ne. Radarja ne poznajo, motoristi prehitevajo po levi/desni policiste, pa se noben nic kaj prevec ne sikera, saj ima drugo delo :P  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Nearrain pravi:

Ko skapiras kako funkcionirajo in zacnes vozit po njihovih  nenapisanih "pravilih" se zacnes sele "premikat.  Prihahajoci z leve in desne imajo/si vzamejo prednost in te ne jebejo 5%, kar je v praksi zmaga. Ce bi cakal tako kot pri nas, bi cakal do jutri. Nobene pretirane nervoze, ker imajo vsi isti cilj "cimhitreje pridet iz tocke A do tocke B. Promet je "dirka", ne sanjanje tko kot pri nas.  Hupanje, pizdarjenje, gestikuliranje je redkost, razen v primeru, da se nekdo cjazi in ovira pretocnost. Cjazecemu se jebe mater propisno. :D

Messina je zoprna, ce uletis v trajetne zamaske uparjene z rush hour guzvam. Bukaresta se mi ni zdela taka drama, pa sem bil s kombijem.

Tudi meni Palermo huje oz boljše ko bukarešta...V Palermo z kombijem.Zakon...ful sem se ujel z domačini...Samemu pretoku manjka manj kot po LJ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

39 minutes ago, ukica said:

To se strinjam.. Prezivel sem cca 3 tedne na Baliju, podobno tudi v Dominikanski R., vozil od skuterjev do ATV do avtomobila, promet je 'hiter' dogajajo se spremembe, mors se prilagoditi razmeram etc. je pa treba priznat da se redko redko kje vozis 90-100. Vsaj v teh dezelah ne. Radarja ne poznajo, motoristi prehitevajo po levi/desni policiste, pa se noben nic kaj prevec ne sikera, saj ima drugo delo :P  

Ker ljudje ne racunajo na to, da bo nekdo pazil nanje ala pravila, zakon, policaj. Vsak zna pazit nase in na druge. Organiziran kaos kateri v praksi funkcionira boljs kot nas in predvsem bolj varno za vse kot vse tele nase regule. In posledicno je tudi hitrost manjsa.

V aziji, ce zacnes prtegava,t ne bos dolgo ziv, ker je cel promet na lokalnih cestah orientiran na cca 30-50kmh in tej hitrosti je cela dinamita prilagojena. Se kure in krave stekajo zadevo. 

Popravljeno . Popravil Nearrain
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, solorider pravi:

to kar si naštel delajo tudi avtomobilisti... si naredil kaj v tej smeri? Ja, roka te boli, ko celi dan prežiš  s pištolo v grmovju.  :kva2:

Ne obtožuj druge za svoje neumnosti povzročene zaradi svoje nesposobnosti.  

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 9/4/2017 ob 21:45, Borutt pravi:

Daj primere, kjer se ne da in, kjer ni smiselno upoštevati predpise. 

Predpisov. Ta rodilnuk je res dizasta. Najbols de to pravilo kar ukinemo. Tu je tudi del odgovora . Sodec po tvojem pisanju, Pravil ni smiselno upostevat, ce se nam ne da, ali jij ne znamo. 

 

Recimo pirvi dve kljuki v ridah. Tam se je nemogoce pelat po predpisih. Oziroma ni smiselno not zapelat 90km/h. Pravila pa v soli ucijo, da vozimo cim blizje zgornji omejitvi. 

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!