Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

8 hours ago, DAMI34 said:

cvetka zato:

ker imaš gumbe na obeh straneh balance, imaš tudi pedala, zavore itd, potovalni računalnik in vse moraš simultano uporabljati.

Ali je recimo navigacija, ki jo pogledaš ali ki ti govori "zavijte levo" v slušalkah preko BT res tako moteč element?

Ali je manj moteč ko prideš v faking Udine in vidiš 150 tabel na enem stebru ter iščeš pravo?

Samo to me je zmotilo.

 

 

  Ne, moras uporabljati samo gas, zavore, sklopko in luci. Vsega ostalega ni treba ;) U Udine pa pajt z vlakom, pa ne bo 150 tabl na na stebru.. Volan pa lohk uzames s sabo, de naus nesercen! ,)

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, jvalant pravi:

  Ne, moras uporabljati samo gas, zavore, sklopko in luci. Vsega ostalega ni treba ;) U Udine pa pajt z vlakom, pa ne bo 150 tabl na na stebru.. Volan pa lohk uzames s sabo, de naus nesercen! ,)

Še vedno mi ni jasno kaj hočeš povedati ali smo  ali nismo multi opravilni in kaka je razlika med nameščeno navigacijo in 100 gumbi na obeh koncih krmila serijsko :P

ps. s kvikijem sklopke ne rabiš :jezik:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, DAMI34 said:

Še vedno mi ni jasno kaj hočeš povedati ali smo  ali nismo multi opravilni in kaka je razlika med nameščeno navigacijo in 100 gumbi na obeh koncih krmila serijsko :P

ps. s kvikijem sklopke ne rabiš :jezik:

Aja, a spelje tud brez?

 Nismo multi opravilni... V karieri sem imel 3 precej resna bliznja srecanja, na sreco brez skode: 1x  telefon, 1x  je pa model drkal navigacijo,  enkra me je pa samo spregledal... Navigacija sam po sebi ni problem, vidim jih pa zelo veliko, ki drkajo navigacijo med voznjo, ne samo poslusajo. In kadarkoli kdo dela z navigacijo, isce stevilko na telefonu, ipd, al pa gleda na navigacijo pred kriziscem, ne gleda na cesto. Ni vazno kje so knofi, teh ne gledamo, vazno je kje je ekran. Pred ocmi ni... HUD pa tud moti, kot kazejo zadnje raziskave...

 

 Aja, za razliko si vprasal: ko saltam, speljujem, trobim, prizigam luc in smernike, pa blendam mi ni treba nikamor gledati...  Ko kdo uporablja GPS, in onboard racunalnik, menja postaje na radiu, pa ne gleda na cesto, ker buli v ekran.

 

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 hours ago, Kmet2 said:

Tukaj gor ni nekega gostega prometa:naughty:

IMG_20190302_123350.jpg

Pa tut ovinkov je bl mal  :lol1:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, jvalant pravi:

Aja, a spelje tud brez?

 Nismo multi opravilni... V karieri sem imel 3 precej resna bliznja srecanja, na sreco brez skode: 1x  telefon, 1x  je pa model drkal navigacijo,  enkra me je pa samo spregledal... Navigacija sam po sebi ni problem, vidim jih pa zelo veliko, ki drkajo navigacijo med voznjo, ne samo poslusajo. In kadarkoli kdo dela z navigacijo, isce stevilko na telefonu, ipd, al pa gleda na navigacijo pred kriziscem, ne gleda na cesto. Ni vazno kje so knofi, teh ne gledamo, vazno je kje je ekran. Pred ocmi ni... HUD pa tud moti, kot kazejo zadnje raziskave...

 

 Aja, za razliko si vprasal: ko saltam, speljujem, trobim, prizigam luc in smernike, pa blendam mi ni treba nikamor gledati...  Ko kdo uporablja GPS, in onboard racunalnik, menja postaje na radiu, pa ne gleda na cesto, ker buli v ekran.

 

mojster, sedaj si pa hudo zašel stran od članka. Jaz sem komentiral članek in cvetko, kjer se razlaga da motorista (sem podčrtal in odebelil) določene zadeve motijo.

Zato sem se vprašal, kaka je razlika med

motnjo1 : gledanje GPSa in poslušanje tete kam zaviti 

in

motnjo2: iskanje prave smeri, ko mora voznik pogledati 20 tabel

Da pa ni potrebno gledati ekran, te hitro demantiram: a preverjaš hitrost, da voziš 50?

Multiopravilnost na motorju je obvezna, od vklopa smernika, stiskanja ročice, šaltanja, kontrole hitrosti. Zato res ne vidim hudega problema pri tem, če ti teta še pove kam zaviti.

 

 

 

pa ko je ravno tema o "nabijanju" žal spodnja slika ni daleč od resnice :(

53160188_260639988162153_6101472923434876928_n.jpg.7e8560dbfde028956a48c1a88791c309.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 hours ago, C eagle said:

Pa tut ovinkov je bl mal  :lol1:

 

To je relativno, odvisno od vrste plovila, v jadalnem so ovivnki ključnega pomena, jih je nebroj ( veliko jih je hudo intenzivnih, npr. pri dviganju v stebru toplega zraka ), drgač si hitro prizemljen. Je pa tam gor prisotna še tretja dimenzija gibanja ( dviganje in spuščanje ), intenzivnost le te je odvisna od spretnosti "šoferja " in če je dovolj zagnan, lako letiš tudi obrnjen na glavo ( in vse ostale variacije-kombinacije )....

Popravljeno . Popravil Lipstick
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Lipstick pravi:

To je relativno, odvisno od vrste plovila, v jadalnem so ovivnki ključnega pomena, jih je nebroj ( veliko jih je hudo intenzivnih, npr. pri dviganju v stebru toplega zraka ), drgač si hitro prizemljen. Je pa tam gor prisotna še tretja dimenzija gibanja ( dviganje in spuščanje ), intenzivnost le te je odvisna od spretnosti "šoferja " in če je dovolj zagnan, lako letiš tudi obrnjen na glavo ( in vse ostale variacije-kombinacije )....

+ še ena dimenzija

kozlanje (aktivno, pasivno (ko požiraš), ali celo divje (ko gre povsod)

ps. preverjeno :kva2: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

49 minutes ago, DAMI34 said:

+ še ena dimenzija

kozlanje (aktivno, pasivno (ko požiraš), ali celo divje (ko gre povsod)

ps. preverjeno :kva2: 

Vrjamam, ampak samo, če je šofer "prjazen" do sopotnika, če pa je "razigran", ne boš imel časa kozlat, edino nekajkrat

 te da "spančkat" .....

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 hours ago, DAMI34 said:

mojster, sedaj si pa hudo zašel stran od članka. Jaz sem komentiral članek in cvetko, kjer se razlaga da motorista (sem podčrtal in odebelil) določene zadeve motijo.

Zato sem se vprašal, kaka je razlika med

motnjo1 : gledanje GPSa in poslušanje tete kam zaviti 

in

motnjo2: iskanje prave smeri, ko mora voznik pogledati 20 tabel

Da pa ni potrebno gledati ekran, te hitro demantiram: a preverjaš hitrost, da voziš 50?

Multiopravilnost na motorju je obvezna, od vklopa smernika, stiskanja ročice, šaltanja, kontrole hitrosti. Zato res ne vidim hudega problema pri tem, če ti teta še pove kam zaviti.

 

 

 

pa ko je ravno tema o "nabijanju" žal spodnja slika ni daleč od resnice :(

53160188_260639988162153_6101472923434876928_n.jpg.7e8560dbfde028956a48c1a88791c309.jpg

Ja, mas prav... spet. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, jvalant pravi:

Ja, mas prav... spet. 

 

:OK::grupni:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
pred eno uro, Primosio pravi:

Končno

Kako odslej? Jaz sem ze januarja letos zase pogledal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 27 minutami, maus pravi:

k da ne bi vsak zase vedu kok pik ima :huh: 

Hja, meni se redko zgodi, da mi jih vzamejo pa se res nisem spomnil ali imam ze vse ali pa mi tiste za prehitro vonjo se falijo. Poleg tega so v evidenci na vpogled tudi dokumenti kot OS, voznisko, potni list, vsa vozila v lasti itd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, IZTOK pravi:

Hja, meni se redko zgodi, da mi jih vzamejo pa se res nisem spomnil ali imam ze vse ali pa mi tiste za prehitro vonjo se falijo. Poleg tega so v evidenci na vpogled tudi dokumenti kot OS, voznisko, potni list, vsa vozila v lasti itd

in orožne listine :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Link kje se pogleda....da vidim kva pise...haha

Pred leti sem moral pisno zahtevati potrdilo,da nimam pik...ma kaj so prisli v 21 stoletje?

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, maus pravi:

k da ne bi vsak zase vedu kok pik ima :huh: 

Ne...

Z vecino,ki se menim ne ve koliko jim jih je ze poteklo...

Kot vsaj 4 kateri vem da bodo takoj pogledali zase,cim jim posredujem link...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, sesir pravi:

Ne...

Z vecino,ki se menim ne ve koliko jim jih je ze poteklo...

za une, ki so vzorni in jih nimajo, točno vedo kok jih imajo in kdaj so in kdaj bodo potekle :huh: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, maus pravi:

za une, ki so vzorni in jih nimajo, točno vedo kok jih imajo in kdaj so in kdaj bodo potekle :huh: 

No jz sem zase vedel,da jih nimam...pa sem vseeno mogu dati pisni zahtevek in dobiti potrdilo in ga priloziti ob vpisu v solo za trenerja varme voznje...

Ti,ki bodo pogledali so kao "vzorni" vozniki,ki delajo ekstremno kilometrino in se pac zgodi...nihce ni popoln...saj vidis policaji pijejo ko vozijo ti 4 pa so kdaj prekoracili omejitev...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 minutes ago, sesir said:

Link kje se pogleda....da vidim kva pise...haha

Pred leti sem moral pisno zahtevati potrdilo,da nimam pik...ma kaj so prisli v 21 stoletje?

V e-upravi ..

https://e-uprava.gov.si/pomoc-kontakt/pomoc-pri-uporabi/uporaba-modula-moja-euprava.html

Klik na "prijava" desno zgoraj. Še vedno pa rabiš certifikat ali sms pass ali kero od oblik identifikacije, da prideš do podatka ..

Popravljeno . Popravil Tex
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne se sekirat, za vsoto 10 ali več ti pošljejo obvestilo :P

 

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!