Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Priporočene objave

Objavljeno
pred eno uro, ligenjček pravi:

Samo eno vprašanje. Če povečanje kontrol, visoke kazni itd... res umirja promet, zakaj je do sedaj vedno, ko ste policaji "štrajkali" znatno upadlo število prometnih nesreč? Ker, glede na to, da je prva naloga policije (in v bistvu edini razlog, da policija sploh obstaja), da skrbi za varnost ljudi, bi bilo logično, da če statistika pravi, da manj kontrole izboljša stanje na cestah, mogoče bolje, da se fokusira na ljudi, ki dejansko povzročajo prometne nesreče? 

Daj statistične podatke, da ne bomo nekaj na pamet pisali. 

Glede ene in edine naloge policije si preberi spodaj. 

(1) Naloge policije, ki izhajajo iz njenih temeljnih dolžnosti, so:

-        varovanje življenja, osebne varnosti in premoženja ljudi,

-        preprečevanje, odkrivanje in preiskovanje kaznivih dejanj in prekrškov, odkrivanje in prijemanje storilcev kaznivih dejanj in prekrškov, drugih iskanih ali pogrešanih oseb ter njihovo izročanje pristojnim organom in zbiranje dokazov ter raziskovanje okoliščin, ki so pomembne za ugotovitev premoženjske koristi, ki izvira iz kaznivih dejanj in prekrškov,

-        vzdrževanje javnega reda,

-        nadzor in urejanje prometa na javnih cestah in nekategoriziranih cestah, ki so dane v uporabo za javni promet,

-        nadzor državne meje,

-        naloge v zvezi z gibanjem in prebivanjem tujcev,

-        varovanje določenih oseb, prostorov, objektov in okolišev objektov, in če z zakonom ni določeno drugače, varovanje določenih delovnih mest in tajnosti podatkov državnih organov,

-        naloge ob naravnih in drugih nesrečah,

-        druge naloge, določene v tem zakonu in drugih predpisih v skladu z zakonom.

(2) Policija pri opravljanju nalog sodeluje s posamezniki in skupnostjo ter izvaja preventivno dejavnost.

Kako bi se ti fokusiral na nekoga, ki povzroča prometne nesreče? Želiš povedati, da se vodi seznam povzročiteljev in se jih nonstop kontrolira? Torej bi ti nekoga, ki opraska avto, vsakodnevno kontroliral? Ker tudi opraskan avto je prometna nesreča. 

Objavljeno
18 hours ago, DAMI34 said:

Evo zmagal so, tok časa so jo guzili, da je pospešila ojej, ojej...

pa za 4 dcb so Slovaški trajk cepili...s 400€

Ampak ja, v posočju je treba kontrolirat avspuhe, zato pa mamo predvsem smrtne žrtve med tujci :P

https://www.primorske.si/kronika/motoristi-v-posocju-pod-drobnogledom-policistov?fbclid=IwAR33Dl4xwv-aBAp9sthGe4IJS-rGW7gDOlYAyLfU3V6Xr-AiLkf-JIocgok

Moj globok poklon specialcem :D

 

U bistvu, dost bol koristna in smiselna akcija kot gledanje “globoko v naselje”. Letos se je na soški sesulo dovol folka, de so se vsaj malo zganili. DB meter tud pomaga, ce bo pogosto v igri, bo pac konc rjovenja brez DB killerjev. Mene cudi, de se tega ne meri na ridah. Planinci bi si to zasluzli. 

Objavljeno
18 minutes ago, Borutt said:

Daj statistične podatke, da ne bomo nekaj na pamet pisali. 

Glede ene in edine naloge policije si preberi spodaj. 

(1) Naloge policije, ki izhajajo iz njenih temeljnih dolžnosti, so:

-        varovanje življenja, osebne varnosti in premoženja ljudi,

-        preprečevanje, odkrivanje in preiskovanje kaznivih dejanj in prekrškov, odkrivanje in prijemanje storilcev kaznivih dejanj in prekrškov, drugih iskanih ali pogrešanih oseb ter njihovo izročanje pristojnim organom in zbiranje dokazov ter raziskovanje okoliščin, ki so pomembne za ugotovitev premoženjske koristi, ki izvira iz kaznivih dejanj in prekrškov,

-        vzdrževanje javnega reda,

-        nadzor in urejanje prometa na javnih cestah in nekategoriziranih cestah, ki so dane v uporabo za javni promet,

-        nadzor državne meje,

-        naloge v zvezi z gibanjem in prebivanjem tujcev,

-        varovanje določenih oseb, prostorov, objektov in okolišev objektov, in če z zakonom ni določeno drugače, varovanje določenih delovnih mest in tajnosti podatkov državnih organov,

-        naloge ob naravnih in drugih nesrečah,

-        druge naloge, določene v tem zakonu in drugih predpisih v skladu z zakonom.

(2) Policija pri opravljanju nalog sodeluje s posamezniki in skupnostjo ter izvaja preventivno dejavnost.

Kako bi se ti fokusiral na nekoga, ki povzroča prometne nesreče? Želiš povedati, da se vodi seznam povzročiteljev in se jih nonstop kontrolira? Torej bi ti nekoga, ki opraska avto, vsakodnevno kontroliral? Ker tudi opraskan avto je prometna nesreča. 

Korajža velja. 

Objavljeno
pred eno uro, Borutt pravi:

Daj statistične podatke, da ne bomo nekaj na pamet pisali. 

Glede ene in edine naloge policije si preberi spodaj. 

(1) Naloge policije, ki izhajajo iz njenih temeljnih dolžnosti, so:

-        varovanje življenja, osebne varnosti in premoženja ljudi,

-        preprečevanje, odkrivanje in preiskovanje kaznivih dejanj in prekrškov, odkrivanje in prijemanje storilcev kaznivih dejanj in prekrškov, drugih iskanih ali pogrešanih oseb ter njihovo izročanje pristojnim organom in zbiranje dokazov ter raziskovanje okoliščin, ki so pomembne za ugotovitev premoženjske koristi, ki izvira iz kaznivih dejanj in prekrškov,

-        vzdrževanje javnega reda,

-        nadzor in urejanje prometa na javnih cestah in nekategoriziranih cestah, ki so dane v uporabo za javni promet,

-        nadzor državne meje,

-        naloge v zvezi z gibanjem in prebivanjem tujcev,

-        varovanje določenih oseb, prostorov, objektov in okolišev objektov, in če z zakonom ni določeno drugače, varovanje določenih delovnih mest in tajnosti podatkov državnih organov,

-        naloge ob naravnih in drugih nesrečah,

-        druge naloge, določene v tem zakonu in drugih predpisih v skladu z zakonom.

(2) Policija pri opravljanju nalog sodeluje s posamezniki in skupnostjo ter izvaja preventivno dejavnost.

Kako bi se ti fokusiral na nekoga, ki povzroča prometne nesreče? Želiš povedati, da se vodi seznam povzročiteljev in se jih nonstop kontrolira? Torej bi ti nekoga, ki opraska avto, vsakodnevno kontroliral? Ker tudi opraskan avto je prometna nesreča. 

Mislim da me nisi dobro razumel, vem, da imate policaji ogromno nalog, ampak vse te naloge služijo enemu cilju, da skrbite za splošno varnost ljudi. Ali se morda motim?

Dobro veš, da nisem imel v mislih opraskanih avtomobilov, iz konteksta lahko razbereš, da sem ciljal na ljudi ki dejansko ogrožajo predvsem ostale udeležence v prometu, pri katerih nesrečah pa se ogroža življenja drugih pa mislim da je jasno.

Ker vidim, da se je bistvo malce izgubilo bom poizkusil z primerom... na cesti velja enako kot povsod drugod - tudi pri otrocih so najbolj problematični tisti, ki imajo najbolj stroge starše. Povečanje kontrole in kazni ne izboljšuje stanje na cestah.. 

Objavljeno (popravljeno)

Js stekam merjenje glasnosti, ampak ne stekam v cem je fora da prleti mim ena honda s 93db pa dobi kazen, medtem k ma pa marsikater ducati dovoljen nivo glasnosti 107db.. stekas?:jezik:

 

Pa da nebo pomote.. naceloma merjenje podpiram, sam par stvari manjka oziroma so narjene napol. To bi morali delati ze na tehnicnem - vsako leto.

 

Si pa ne predstavljam da pridem dam ob 6h zjutri iz 4 izmen, pa se mi eni telebajski cel dan drajsajo gor/dol ti mors pa cez 12 ur na siht. Js jih razumem.

Popravljeno . Popravil ukica
Objavljeno
pred 1 uro, Kugelschreiber pravi:

Planinci bi si to zasluzli. 

a uni v opankah? :P

 

pred 49 minutami, ukica pravi:

Js stekam merjenje glasnosti, ampak ne stekam v cem je fora da prleti mim ena honda s 93db pa dobi kazen, medtem k ma pa marsikater ducati dovoljen nivo glasnosti 107db.. stekas?:jezik:

 

Pa da nebo pomote.. naceloma merjenje podpiram, sam par stvari manjka oziroma so narjene napol. To bi morali delati ze na tehnicnem - vsako leto.

 

Si pa ne predstavljam da pridem dam ob 6h zjutri iz 4 izmen, pa se mi eni telebajski cel dan drajsajo gor/dol ti mors pa cez 12 ur na siht. Js jih razumem.

js pa ne razumem kako db vplivajo na varnost v prometu, res ne

Objavljeno
pred 50 minutami, ligenjček pravi:

Mislim da me nisi dobro razumel, vem, da imate policaji ogromno nalog, ampak vse te naloge služijo enemu cilju, da skrbite za splošno varnost ljudi. Ali se morda motim?

Dobro veš, da nisem imel v mislih opraskanih avtomobilov, iz konteksta lahko razbereš, da sem ciljal na ljudi ki dejansko ogrožajo predvsem ostale udeležence v prometu, pri katerih nesrečah pa se ogroža življenja drugih pa mislim da je jasno.

Ker vidim, da se je bistvo malce izgubilo bom poizkusil z primerom... na cesti velja enako kot povsod drugod - tudi pri otrocih so najbolj problematični tisti, ki imajo najbolj stroge starše. Povečanje kontrole in kazni ne izboljšuje stanje na cestah.. 

Mislim, da nisi razumel tistega prilepljenega dela. Še je tam. 

Omenil si prometne nesreče in fokusiranje na ljudi, ki jih povzročajo. Torej moraš vedeti, kaj je prometna nesreča. Razloži, kako bi se ti fokusiral na povzročitelje prometnih nesreč. Pa ne pozabi, da se je v tem tvojem fokusiranju prometna nesreča že zgodila, ker omenjaš povzročitelje prometnih nesreč. 

Bistvo se je izgubilo z izgubo pameti nekaterih, ko dobijo v roke in noge komande za nadzor vozila. Ko bodo ti nekateri brez pameti mogoče nekoč ugotovili, da je vožnja pod vplivom alkohola nevarna za vse, ko bodo mogoče nekoč ugotovili, da je prehitevanje v škarje nevarno za vse, ... Mogoče boš ugotovil, da je ves problem v voznikih brez pameti oziroma v idiotih na cesti, ker jih noben inštruktor ni učil takšne vožnje. 

pred 58 minutami, ukica pravi:

Js stekam merjenje glasnosti, ampak ne stekam v cem je fora da prleti mim ena honda s 93db pa dobi kazen, medtem k ma pa marsikater ducati dovoljen nivo glasnosti 107db.. stekas?:jezik:

 

Pa da nebo pomote.. naceloma merjenje podpiram, sam par stvari manjka oziroma so narjene napol. To bi morali delati ze na tehnicnem - vsako leto.

 

Si pa ne predstavljam da pridem dam ob 6h zjutri iz 4 izmen, pa se mi eni telebajski cel dan drajsajo gor/dol ti mors pa cez 12 ur na siht. Js jih razumem.

Ne štekaš, da so motorji homologirani z različnim nivojem glasnosti? 

Kaj je napol narejeno in zakaj bi morali meriti na tehničnem vsako leto? 

Objavljeno
pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

a uni v opankah? :P

 

js pa ne razumem kako db vplivajo na varnost v prometu, res ne

Ti ne razumeš ničesar. Dokazano večkrat. In tudi, če ti napišem, da je preglasen izpuh prekršek, ti tega ne boš razumel. 

Objavljeno
Pravkar, Borutt pravi:

Ti ne razumeš ničesar. Dokazano večkrat. In tudi, če ti napišem, da je preglasen izpuh prekršek, ti tega ne boš razumel. 

povedal si veliko in nič, kar bi bilo v povezavi s tem kar si mi citiral.

pojasni kako db vplivajo na varnost...če zmoreš, silil te pa ne bom (sam prekršek preglasnega izpuha še ne slabša varnosti v prometu). Vsekakor lahko spet napišeš že tvoje običajne floskule, ki jih vem že na pamet. :P

 

Objavljeno
17 minutes ago, Borutt said:

zakaj bi morali meriti na tehničnem vsako leto? 

Če to sprašuješ, ni šans de dojameš odgovor. Ni. 

Objavljeno

En vprasanje. Nima veze s temo , ampak vseeno. A je upadlo stevilo klikov na MS stran, da v tej temi spet poteka slab resnicnostni šov. :hmm:

 

 

  • Haha 2
Objavljeno
2 minutes ago, dr.looney said:

En vprasanje. Nima veze s temo , ampak vseeno. A je upadlo stevilo klikov na MS stran, da v tej temi spet poteka slab resnicnostni šov. :hmm:

 

 

E, svet je pod kontrolo. Zdej si zadve spravla v red. Hvala. 

Objavljeno
pred 1 uro, ukica pravi:

Js stekam merjenje glasnosti, ampak ne stekam v cem je fora da prleti mim ena honda s 93db pa dobi kazen, medtem k ma pa marsikater ducati dovoljen nivo glasnosti 107db.. stekas?:jezik:

 

Pa da nebo pomote.. naceloma merjenje podpiram, sam par stvari manjka oziroma so narjene napol. To bi morali delati ze na tehnicnem - vsako leto.

 

Si pa ne predstavljam da pridem dam ob 6h zjutri iz 4 izmen, pa se mi eni telebajski cel dan drajsajo gor/dol ti mors pa cez 12 ur na siht. Js jih razumem.

al pa kaki harliji, tisto je hrup

Objavljeno
pred 30 minutami, DAMI34 pravi:

povedal si veliko in nič, kar bi bilo v povezavi s tem kar si mi citiral.

pojasni kako db vplivajo na varnost...če zmoreš, silil te pa ne bom (sam prekršek preglasnega izpuha še ne slabša varnosti v prometu). Vsekakor lahko spet napišeš že tvoje običajne floskule, ki jih vem že na pamet. :P

 

Kako smešen in predvidljiv si. Sem vedel, da ne boš razumel, da je preglasen izpuh prekršek. Kako pa kakšno ropotanje zgleda in, kaj sploh to pomeni v prometu, bi pa ti, kot stari maček, moral vedeti. 

pred 21 minutami, Kugelschreiber pravi:

Če to sprašuješ, ni šans de dojameš odgovor. Ni. 

Zdaj pa si pokazal vse svoje znanje. Res bravo. Ker bi moral vedeti, kaj je bilo v eni drugi temi napisano glede izpuha in to originalnega izpuha. Torej lahko samo napišem, da res ne dojameš vprašanje, kaj šele odgovor. 

Objavljeno (popravljeno)
pred 48 minutami, DAMI34 pravi:

 

js pa ne razumem kako db vplivajo na varnost v prometu, res ne

Ti js odgovorim - ni važno. Pač v členih je in kasira se, ostalo ni pomembno.

Popravljeno . Popravil Arzen
Objavljeno

men so lan merl na Ridah .. vse po pravilima služba :jezik:

Objavljeno
Pravkar, maus pravi:

men so lan merl na Ridah .. vse po pravilima služba :jezik:

pri meni so v tovarni zmerili in tak je

Objavljeno
Pravkar, Snečer pravi:

pri meni so v tovarni zmerili in tak je

sj so men tut .. ampak iz tovarne do lastnika in registracije, do predelave testnih voznikov GP-ja, pač pride do različnih sprememb ko pridejo na cesto :P ...

štekaš :huh:

Objavljeno
pred 1 minuto, maus pravi:

sj so men tut .. ampak iz tovarne do lastnika in registracije, do predelave testnih voznikov GP-ja, pač pride do različnih sprememb ko pridejo na cesto :P ...

štekaš :huh:

samo v tovarni lahko zmerijo, ne nek miličnik, ki ni izvedenec

Objavljeno
pred 3 minutami, Snečer pravi:

samo v tovarni lahko zmerijo, ne nek miličnik, ki ni izvedenec

zakon govori, da lahko ... v Sloveniji se vsi bunijo .. v Avstriji so pa tiho kt ritke brez pasulja ;)

 

Objavljeno

Mogoce samo ne razumete, da je cesta in prostor ob njej namenjena različnim uporabnikom. Pretiran hrup je motec, v njemu pa uziva občasno samo tisti, ki ga proizvaja, pa se pri tem gre ponavadi zato, da je le ta ze rahlo naglušen ali pa mu je odmrlo ze precej možganskih celic in mu procesiranje podatkov ne gre vec najbolje (gre za vase zagledanega idiota).

Ce menite, da pretiran hrup ni škodljiv, se bo tezko naprej pogovarjat, tako kot se ne da z anti-vaxerji ali pa zagovorniki ploscate zemlje. Hrup je preprosto izmerljiv in njegovi učinki so odlično raziskani. Hrup lahko meri vsak, ki si lasti pametni telefon, iPhoni so ze tam v okviru napake +- 1dB, ne vidim vzroka da policaj ne bi bila zmozen tega.

Hrup je nemoteč nekje do 70-80 dB, mejne vrednosti pa so ponavadi 80-87 dB. Tako, da so nam dali malo bonusa. Bolj kot ga boste debili srali z odprtimi auspuhi, bolj bo javnost pritiskala, da se nas vse motoriste umakne s ceste. Kot so npr tendence v Dolomitih, pa se kje.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
22 minutes ago, Borutt said:

Zdaj pa si pokazal vse svoje znanje. Res bravo. Ker bi moral vedeti, kaj je bilo v eni drugi temi napisano glede izpuha in to originalnega izpuha. Torej lahko samo napišem, da res ne dojameš vprašanje, kaj šele odgovor. 

U ja. Sori. Druga tema na ms mi bo odprla novo vesolje. Se posebej ce sta vi2 z damijem razlozila materijo.

 Zakaj merjo pline? Zakaj preverjajo snope luci? Kaj kurc pol gledajo gume? Zlajfe? Kaj jih sploh rabmo, tehnicne? Nej ministerstvo zbere koncesionarja, in natisnejo poloznice. S potrjeno poloznco gremo dalje. Sploh ni treba tehnicnih. Pa se vc opcij za colnge talat bote meli. 

Dragi moj, srecn sm de mas drzavno sluzbo, ker drugje bi bil lacn. Vsemu tvojmu silnemu znanju navkljub. 

Objavljeno
pred 3 minutami, Kugelschreiber pravi:

U ja. Sori. Druga tema na ms mi bo odprla novo vesolje. Se posebej ce sta vi2 z damijem razlozila materijo.

 Zakaj merjo pline? Zakaj preverjajo snope luci? Kaj kurc pol gledajo gume? Zlajfe? Kaj jih sploh rabmo, tehnicne? Nej ministerstvo zbere koncesionarja, in natisnejo poloznice. S potrjeno poloznco gremo dalje. Sploh ni treba tehnicnih. Pa se vc opcij za colnge talat bote meli. 

Dragi moj, srecn sm de mas drzavno sluzbo, ker drugje bi bil lacn. Vsemu tvojmu silnemu znanju navkljub. 

pomoje ni problem v tehničnih pregledih .. večji problem so uporabniki vozil, ko po tehničnem zopet zamenjajo izpuh, smerokaze, odstranijo katalizator in dB kiler itd itd ... v tem je poanta ;)

 

Objavljeno (popravljeno)
10 minutes ago, maus said:

pomoje ni problem v tehničnih pregledih .. večji problem so uporabniki vozil, ko po tehničnem zopet zamenjajo izpuh, smerokaze, odstranijo katalizator in dB kiler itd itd ... v tem je poanta ;)

 

Ne. Poanta je v tem, da glasnosti ne merijo. Ce mas original dimnik neopazno predelan, je na tehnicnih vse OK.  Ko borutovo naziganje. Birokracija. Regule. Koleki. Kar se njih tice, je po paragrafih. 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Pravkar, Kugelschreiber pravi:

Ne. Poanta je v tem, da glasnosti ne merijo. Ce mas original dimnik neopazno predelan, je na tehnicnih vse OK. 

tudi če bi merili, jih večinoma po izhodu zamenja ;)

kako pa meni, homologiran izpuh, brez dušilca (ker ne obstaja) s katalizatorjem, štima glede glasnosti ... vsem, ki so preventivno merili so namerili preglasne .. edino jaz sem imel v mejah homologiranega :P

aja .. zato ker mam lep motorćek :lol1:

s smerokazi je enako ... res majo eni miniaturne smerokaze, da sploh ne vidiš, če jih vklopijo .. to sem že z očmi vidu ;)

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!