Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

In te meritve delajo za varnost motoristov? Kaj pa vse merijo na motorju? Glasnost in kaj še?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, Andrejcer said:

In te meritve delajo za varnost motoristov? Kaj pa vse merijo na motorju? Glasnost in kaj še?

Ne. Te meritve delajo v javno dobro. V dobro vseh okrog motoristov. Težko verjet, de nismo sami na svetu, a? 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, jskrablin pravi:

Po domače je max po Euro4 80db. Tako da ne vem kako je mogoče SDGT sploh postavit legalno na cesto. Pa tud z900 vrednost je malo hecna.

Sej je.

SDGT po homologaciji, vsaj tako piše:

93 v mirovanju pri 4750 obratih, v vožnji 80db

Na ploščici piše 93 in obrate.

Vem da Z ima nekaj čez 80 (nimam pri sebi homologacije) in je precej tišji od SDGT

oba sta EURO4

pred 12 urami, maus pravi:

saj ne turira .. samo ročico drži na 6500 obratov ... za mojih 13500 kolikor jih je do blokade... je manj kot pol ;)

preizkus naredi 2 x ... meni je pokazalo, po njihovih meritvah 89 dB ;)

ostalim je kazalo od 102 dalje :P

te meritve so itak ena kavbojščina, ker niso v kontroliranem okolju opravljene, ampak recimo, da so približne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, DAMI34 pravi:

te meritve so itak ena kavbojščina, ker niso v kontroliranem okolju opravljene, ampak recimo, da so približne

ampak .. men je pokazalo pod dovoljeno mejo .. vsem ostalim pa nad .... :huh:

ker js sm kontrolirano kontroliran  :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Borutt pravi:

Zakaj merijo original? Kontrola je bila. Pa so vse merili. Verjetno. Poleg tega pa ni rečeno, da ni nekdo katalizator odstranil, kot se kdo tukaj hvali. 

Merijo v prometu. Tisti z original izpuhi se nikoli ne sekirajo za te meritve. Samo tiste s predelanimi in nekimi poceni kopijami Akrapoviča skrbijo meritve. 

Folku se marsikaj ne sanja. Nekaj zaradi boli me briga odnosa, nekaj zaradi takšnega sem kupil odnosa, nekaj zaradi nič ne vem odnosa. V bistvu se folku nič ne sanja na cesti, medtem, ko pri prebiranju tega foruma ugotavljaš, da cel svet hodi k njim po nasvete. Razumeš, da se jim ne sanja, ker tako hočejo in, da se jim sanja, ker, zopet, tako hočejo. Torej dobro vejo, kaj in kako je dovoljeno. Samo se je lažje narediti budalo. 

Torej ugotavljaš, da z motorjem ni nič narobe, kajne. Lastnik je kriv in odgovoren. Če ne bi bilo takšnega lastnika, ne bi bil hrup problem. 

V Avstriji so kazni v razponu. Si upaš tam jezikati? Seveda ne, doma ste ali pa so vsi glasni. Ker tam boš hitro ugotovil, kako postane teh 80€ nekaj nenormalnega. Poskusi, če ne verjameš. 

Za spremembo smo že pojasnili v eni drugi temi. Na kratko; da ti, kot novi lastnik veš, kaj in kako je z motorjem. 

Ti še vedno ni jasno, da so motorji homologirani z različno glasnostjo? So vsi motorji enako močni in imajo isto prostornino? Imajo mogoče vsi motorji enako dimenzijo gum? 

preprosto predpišeš zgornjo mejo hrupa in to je to, tu ni veliko filozofije

enako kot npr. v Iranu omejitev 250ccm pa se bliskaj, če imaš več

al kaj ti spet ni jasno?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, DAMI34 pravi:

Te meritve so itak ena kavbojščina, ker niso v kontroliranem okolju opravljene, ampak recimo, da so približne

No ja...na Golici...dajo tocno en meter stran merilec in izmerijo najvecji hrup na tej lokaciji....menim,da cetudi bi bilo blizu letalisce ne bi aparatura pokazala več....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, maus pravi:

ampak .. men je pokazalo pod dovoljeno mejo .. vsem ostalim pa nad .... :huh:

ker js sm kontrolirano kontroliran  :P

 

je brez katalizatorja bolj glasen?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

30 minutes ago, Kugelschreiber said:

Ne. Te meritve delajo v javno dobro. V dobro vseh okrog motoristov. Težko verjet, de nismo sami na svetu, a? 

Ni še vse izgubljeno.... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snečer pravi:

je brez katalizatorja bolj glasen?

najverjetneje ja, ker je v katalizatorju vse kar zaduši zvok, ker v izpuhu ni nobenega dušilca zvoka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, maus pravi:

ampak .. men je pokazalo pod dovoljeno mejo .. vsem ostalim pa nad .... :huh:

ker js sm kontrolirano kontroliran  :P

 

netočno ti je pokazalo :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, DAMI34 pravi:

netočno ti je pokazalo :P

 

zame ugodno .. za ostale pa manj ugodno :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, DAMI34 pravi:

netočno ti je pokazalo :P

 

Maus ima veze....

Pravkar, maus pravi:

zame ugodno .. za ostale pa manj ugodno :P 

Ja ku ni blo se kere ninje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, maus pravi:

najverjetneje ja, ker je v katalizatorju vse kar zaduši zvok, ker v izpuhu ni nobenega dušilca zvoka

db killer ne duši? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Snečer pravi:

db killer ne duši? 

ga nimajo vsi, tut originali ne, pa odgovor je DA, z odstranitvijo katalizatorja se poveča tudi hrup.

 

Čeprav, men se zdi da se preveč zapletamo v številke (itak birokratski narod) in premal debatiramo o pointu tega:

ali hrup (3,4 db več od predpisanega) prispeva k varnosti/nevarnosti na cesti?

ajd, kazen naj bo, ne vem pa kok je to zanimiv podatek, ko se govori o akciji in umirjanju prometa. Mogoči bi bilo bolj smiselno o akciji o stišanju prometa :P

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom o hrupu in motoristih povedal eno zgodbico. V soboto sem bil na dogodku Day Off, ki ga je organiziral uvoznik za Huske. Celodnevni trening po MX progi in enduro trasi. Vse legalno in urejeno. V času kosila (12:00 - 13:00) vse zmečejo s prog in obvezno ena ura počitka. Smo vprašali zakaj? (V Žireh naprimer to redno počnejo med MX treningi, da malo umirijo tempo prej ko se kdo preveč zagret in preutrujen kam razleti, sam bi skor prej bolj verjel spodnji razlagi).

Odgovor je bil zanimiv. Ker je proga urejena po pravilih in se ne mislijo zajebavati z morebitnimi pritožbami, imajo predpisano maksimalno povprečno dnevno emisijo hrupa. In z odmorom (eno uro tišine brez ropotanja enovaljnih tekmovalnih strojev) se zagotovi, da le-ta ni presežena. In so vsi vpleteni (vključno z okolico) zadovoljni.

Zdaj mi pa nekaj povejte, predvsem oni ki vas grozno moti grozna represija okoli preglasnih avspuhov. A se vam res zdi normalno pričakovati da vas bo okolica mirno prenašala medtem ko jo posiljujete s količino hrupa, ki na marsikakem dirkališču ni dovoljena? Resno vprašam. Moj enduro mlinček ima gor tovarniško zmontiran komplet Akra sistem. In je legalen po Euro 3 standardu (79db meritev v gibanju, 92db v mirujočem stanju oboje direkt s homologacijskega kartončka). Jeben tekmovalni stroj, direkt s tovarne točno tak kot ga dobijo Sherco tovarniški dirkači. Eni bi pa iz civilnih jajc za vsakodnevno drajsanje do štacune in nazaj delali kaj, SR-71 pri vzletu na full afterburnerju? Get a life.

 

pred 7 minutami, DAMI34 pravi:

ali hrup (3,4 db več od predpisanega) prispeva k varnosti/nevarnosti na cesti?

Okoli ceste so naselja. V naseljih so ljudje. Če se omejim na najbolj očitno. Kot je napisal Kugel - nisi sam na tem svetu. In vsi ne delijo s teboj tvojega navdušenja nad nepotrebnim povečevanjem hrupa v že itak precej hrupnem okolju.

Btw +10db je 10x količina hrupa glede na prejšnjo vrednost. 3,4 db ni tako malo kot zveni. Lestvica oz funkcija, ki opisuje naraščanje hrupa v db ni linearna, ampak logaritemska.

image.thumb.png.62523156af76078dc2d51d4b690efb9c.png

Vir: http://www.decibel.si/slovarcek-pojmov

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj te lahko oglobijo, če vržeš smeti na tla? 

Ker onesnažuješ okolje....

Nima pa veze z varnostjo v cestnem prometu... 

Onesnaževanje pa niso samo smeti... 

Popravljeno . Popravil C eagle
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, Snečer pravi:

preprosto predpišeš zgornjo mejo hrupa in to je to, tu ni veliko filozofije

enako kot npr. v Iranu omejitev 250ccm pa se bliskaj, če imaš več

al kaj ti spet ni jasno?

 

Očitno tebi marsikaj ni jasno. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, Borutt pravi:

Očitno tebi marsikaj ni jasno. 

Prosim, če razložiš zakaj so dovoljeni pri različnih motorjih različni db? Potrudi se tako, kot se je @jskrablin.

Razloži mi še, katere meritve se na motorju lahko izvajajo na terenu? Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Andrejcer pravi:

Prosim, če razložiš zakaj so dovoljeni pri različnih motorjih različni db? Potrudi se tako, kot se je @jskrablin.

tole ti ne bo znal odgovoriti, ker je to stvar politike ... HD in Dućeji imajo majhno privilegiranost napram nm Japonćkom ;)

Američani tudi Kjotski sporazum nočjo podpisat :P 

p.s.

tudi na marsikaterem dirkališču merijo dB in te ne spustijo na dirkališče, če je preglasen motor ;) 

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Andrejcer pravi:

Prosim, če razložiš zakaj so dovoljeni pri različnih motorjih različni db? Potrudi se tako, kot se je @jskrablin.

Razloži mi še, katere meritve se na motorju lahko izvajajo na terenu? Hvala.

Ker so motorji različni in homologirani z različno glasnostjo, kot so homologirani z različno močjo, gumami, izgledom ali opremo, ... Homologacija je to. 

Tehnični pregled se lahko opravi na terenu. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Borutt pravi:

Ker so motorji različni in homologirani z različno glasnostjo, kot so homologirani z različno močjo, gumami, izgledom ali opremo, ... Homologacija je to. 

z izgedom obstajajo samo grdi motorji in moj .. tko, da mi ni jasno kaj ma dB veze :P 

zavajaš :lol1: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Borutt pravi:

Ker so motorji različni in homologirani z različno glasnostjo, kot so homologirani z različno močjo, gumami, izgledom ali opremo, ... Homologacija je to. 

Tehnični pregled se lahko opravi na terenu. 

saj tudi projektili različno letijo, pa je omejitev hitrosti za vse enaka

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, Snečer pravi:

saj tudi projektili različno letijo, pa je omejitev hitrosti za vse enaka

 

Zdaj pa še različne gume poveži v to tvojo zgodbico. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Borutt pravi:

Zdaj pa še različne gume poveži v to tvojo zgodbico. 

tu pa ni pravih vzporednic z gornjo mejo hrupa in hitrosti, zelo slaba primerjava, sem vedel, da ne boš razumel

bi pričakoval, da boš rekel, da imajo motorji različne dB, različne gume in da različno letijo, zato bi morale biti omejitve hitrosti temu prolagojene

do 80PS = AC 110kmh

do 150PS = AC 180kmh

nad 200PS = neomejeno

normalen človek težko razume, da nekdo plača za 87dB, mimo pa vleti drekpumpa s 110dB, ki nima ne katalizatorja, ne db killerja, ampak...vse po knjigi

 

 

https://www.zurnal24.si/slovenija/crna-kronika/na-avtocesti-prevrnjen-porsche-voznika-pa-nikjer-330703

Citiraj

Na kraju nesreče je bil le prevrnjeni porsche, voznika pa nikjer. "Voznik, letnik 1993, se je ob 2.45 sam vrnil na kraj nesreče. Bil je alkoholiziran, alkostest je pokazala 0,74 miligrama alkohola na liter izdihanega zraka," so nam pojasnili na koprski policijski upravi.

Več na: https://www.zurnal24.si/slovenija/crna-kronika/na-avtocesti-prevrnjen-porsche-voznika-pa-nikjer-330703 - www.zurnal24.si

poglej ga, celo vrnil se je in "pojasnil"

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!