Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Priporočene objave

Objavljeno
pred 2 urami, maus pravi:

zakon govori, da lahko ... v Sloveniji se vsi bunijo .. v Avstriji so pa tiho kt ritke brez pasulja ;)

 

ja in, a so AU plavi bolj modri k naši ? :P

inkasanti pa nč drugega v tem primeru.

pred 2 urami, nejc74 pravi:

Mogoce samo ne razumete, da je cesta in prostor ob njej namenjena različnim uporabnikom. Pretiran hrup je motec, v njemu pa uziva občasno samo tisti, ki ga proizvaja, pa se pri tem gre ponavadi zato, da je le ta ze rahlo naglušen ali pa mu je odmrlo ze precej možganskih celic in mu procesiranje podatkov ne gre vec najbolje (gre za vase zagledanega idiota).

Ce menite, da pretiran hrup ni škodljiv, se bo tezko naprej pogovarjat, tako kot se ne da z anti-vaxerji ali pa zagovorniki ploscate zemlje. Hrup je preprosto izmerljiv in njegovi učinki so odlično raziskani. Hrup lahko meri vsak, ki si lasti pametni telefon, iPhoni so ze tam v okviru napake +- 1dB, ne vidim vzroka da policaj ne bi bila zmozen tega.

Hrup je nemoteč nekje do 70-80 dB, mejne vrednosti pa so ponavadi 80-87 dB. Tako, da so nam dali malo bonusa. Bolj kot ga boste debili srali z odprtimi auspuhi, bolj bo javnost pritiskala, da se nas vse motoriste umakne s ceste. Kot so npr tendence v Dolomitih, pa se kje.

po domače:

z900 ima 83db homologirano glasnost

SDGT ima 93db

recimo da Z900 predelam in  presega njegovo normo za 4 db, bo še vedno tišji od SDGT

In še vedno nismo pojasnili, kako hrup prispeva k poslabšani varnosti na cesti :P

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 11 minutami, DAMI34 pravi:

ja in, a so AU plavi bolj modri k naši ? :P

inkasanti pa nč drugega v tem primeru.

po domače:

z900 ima 83db homologirano glasnost

SDGT ima 93db

recimo da Z900 predelam in  presega njegovo normo za 4 db, bo še vedno tišji od SDGT

In še vedno nismo pojasnili, kako hrup prispeva k poslabšani varnosti na cesti :P

 

straši kolesarje, da ne vozijo vštric

  • Haha 3
Objavljeno
Pravkar, Snečer pravi:

straši kolesarje, da ne vozijo vštric

torej pozitivno :D

 

Objavljeno
12 minutes ago, DAMI34 said:

po domače:

z900 ima 83db homologirano glasnost

SDGT ima 93db

recimo da Z900 predelam in  presega njegovo normo za 4 db, bo še vedno tišji od SDGT

In še vedno nismo pojasnili, kako hrup prispeva k poslabšani varnosti na cesti :P

 

Sploh nism vedu de so razlicno homologirane zadeve. Neumno. Mogla bi bit vrhna meja. Konc debate. 

Hrup pac slabsa zivlenje vsem okrog izvora. Hrup je bad. Debata ni potrebna. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 3 minutami, Kugelschreiber pravi:

Sploh nism vedu de so razlicno homologirane zadeve. Neumno. Mogla bi bit vrhna meja. Konc debate. 

Hrup pac slabsa zivlenje vsem okrog izvora. Hrup je bad. Debata ni potrebna. 

se strinjam, recimo 90 in roka

ne pa da enemu pišejo 400 eur za 87, mimo pa drekpumpa s 110 :)

Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

po domače:

z900 ima 83db homologirano glasnost

SDGT ima 93db

recimo da Z900 predelam in  presega njegovo normo za 4 db, bo še vedno tišji od SDGT

Po domače je max po Euro4 80db. Tako da ne vem kako je mogoče SDGT sploh postavit legalno na cesto. Pa tud z900 vrednost je malo hecna.

pred eno uro, Kugelschreiber pravi:

Mogla bi bit vrhna meja. Konc debate.

Sej je.

Objavljeno
pred 8 minutami, jskrablin pravi:

Po domače je max po Euro4 80db.

js mam Euro4 in imam 96 dB dovoljeno .. pri 6500 obratov .. v mirovanju ;)

pred eno uro, Snečer pravi:

se strinjam, recimo 90 in roka

ne pa da enemu pišejo 400 eur za 87, mimo pa drekpumpa s 110 :)

96 pa roka :P

 

Objavljeno
pred 1 minuto, maus pravi:

js mam Euro4 in imam 96 dB dovoljeno .. pri 6500 obratov .. v mirovanju ;)

96 pa roka :P

 

to je zanimivo, kako meri, kaj ti v leru turira na 6500? :) 

samo na dyno lahko, v leru ne smeš turirat :)

jaz mam menda 92 po knjigi, moram pogledat

 

Objavljeno
Pravkar, Snečer pravi:

to je zanimivo, kako meri, kaj ti v leru turira na 6500? :) 

samo na dyno lahko, v leru ne smeš turirat :)

jaz mam menda 92 po knjigi, moram pogledat

 

saj ne turira .. samo ročico drži na 6500 obratov ... za mojih 13500 kolikor jih je do blokade... je manj kot pol ;)

preizkus naredi 2 x ... meni je pokazalo, po njihovih meritvah 89 dB ;)

ostalim je kazalo od 102 dalje :P

Objavljeno (popravljeno)
15 minutes ago, jskrablin said:

Po domače je max po Euro4 80db. Tako da ne vem kako je mogoče SDGT sploh postavit legalno na cesto. Pa tud z900 vrednost je malo hecna.

80 dB je Euro 3, po Euro 4 je 77 dB. Ampak to velja za meritve pri vožnji mimo s hitrostjo 50 km/h, pri čemer je mikrofon 7,5 metrov stran. Pri statični meritvi je pa dovoljeno več. Meri se v splošnem pri 50 % maksimalnih vrtljajev, koliko je pa dovoljen maksimum pri takšni meritvi, pa ne vem. Tudi moj motor ima izmerjen statičen hrup 93 dB.

Popravljeno . Popravil Vin
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Pravkar, Vin pravi:

80 dB je Euro 3, po Euro 4 je 77 dB. Ampak to velja za meritve pri vožnji mimo s hitrostjo 50 km/h, pri čemer je mikrofon 7,5 metrov stran. Pri statični meritvi je pa dovoljeno več. Meri se v splošnem pri 50 % maksimalnih vrtljajev, koliko je pa dovoljen maksimum pri takšni meritvi, pa ne vem. Moj motor ima tudi izmerjen statičen hrup 93 dB.

res je .. 77 je v vožnji .. tudi pri meni

Objavljeno
1 hour ago, Borutt said:

Kako na pol? Razloži. 

Original ni preglasen. Tudi zamenljiv Akrapovič za veliko denarja ni preglasen. Zato se pa kupuje poceni izdelke sumljive kvalitete. Da je poceni in glasno. Koliko mora biti glasen, je napisano v dokumentu in na nalepki na motorju. 

Zakaj je treba predelovati? Da je glasneje? Si dobil odgovor? 

So že merili preventivno. Maus je zgled. 

Kako pa to zgleda, da imajo zanalašč odprte izpuhe in ne vedo, da so v prekršku? 

Ni preglasen? Zakaj potem merijo original izpuhe? Slika meritve gor.. sem jo zanalasc dal gor.

 

Na Ridah so merili natanko dvakrat v 4 letih. 

Kako? Tako da 5-8 let nazaj se folku sanjalo ni o homologaciji, vsak je svasal gor kar je zelel. Danes je stanje boljse, in bilo bi se boljse ce bi se policija tega lotila preventivno z raznimi akcijami ter opozorili, ki bi vecini zadostilo(pustimo debile, ker se povsod najdejo).

Ze zgoraj sem napisal, da so motorji preglasni ker je to naredil prejsni lastnik.. in zdajsni tega niti neve.

 

Razlika med SLO in AT je v jebeni kazni. 80e vs 400e.

Pa ce se ze tako primerjamo z AT - zakaj je pri nas treba vsako spremembo na vozilu vpisati v nek kartoncek? Kljub vsem moznim e oznakam? 

In se enkrat, zakaj je voznik kawasakija, ki ima verjetno homologirano glasnost okoli 85db dobil kazen zaradi 4db prevec(torej 90db), Dami ki ima na KTM 93 db pa ne? Ali pa jaz ki imam homologirano 99db, ali pa voznik ducatija ki ima homologiranih 107db? Lud jebe zbunjenog.. sori :) 

Objavljeno

Bolj kot ropota, manj se gas navija. Tko da, hrup je plus za varnost. :) 

Objavljeno

je pa nenavadno, da narod je obveščen o teh akcijah, pa se vseeno hodi nastavljat miličnikom :) 

Objavljeno
pred 8 minutami, Snečer pravi:

je pa nenavadno, da narod je obveščen o teh akcijah, pa se vseeno hodi nastavljat miličnikom :) 

vsak pravi "kdo mi pa kaj more" :P

Objavljeno
pred 18 minutami, ukica pravi:

In se enkrat, zakaj je voznik kawasakija, ki ima verjetno homologirano glasnost okoli 85db dobil kazen zaradi 4db prevec(torej 90db), Dami ki ima na KTM 93 db pa ne? Ali pa jaz ki imam homologirano 99db, ali pa voznik ducatija ki ima homologiranih 107db? Lud jebe zbunjenog.. sori :) 

Ker vozilo več kot očitno ne ustreza homologiranem stanju. Se strinjam da ni neke hude logike zadaj. Morem pogledat kaj Euro5 pravi na to temo....

Objavljeno
33 minutes ago, jskrablin said:

Ker vozilo več kot očitno ne ustreza homologiranem stanju. Se strinjam da ni neke hude logike zadaj. Morem pogledat kaj Euro5 pravi na to temo....

Stekam, ampak ni pa logicno.

Razen ce je frekvenca zvoka drugacna, pa bolj skoduje.. to malo blefiram:lol1:

Objavljeno

če se prav spomnim je bil ene par let nazaj policist na parkingu na ridah , ko je mimo pripeljal štirikolesnik - ušesa so bolela .. pa tud trznu ni ..kamoli , da bi se odpeljal za njim.. maus je bil zraven tako da bo vedel kateri policist je bil ..

Objavljeno
pred 10 urami, ukica pravi:

Ni preglasen? Zakaj potem merijo original izpuhe? Slika meritve gor.. sem jo zanalasc dal gor.

 

Na Ridah so merili natanko dvakrat v 4 letih. 

Kako? Tako da 5-8 let nazaj se folku sanjalo ni o homologaciji, vsak je svasal gor kar je zelel. Danes je stanje boljse, in bilo bi se boljse ce bi se policija tega lotila preventivno z raznimi akcijami ter opozorili, ki bi vecini zadostilo(pustimo debile, ker se povsod najdejo).

Ze zgoraj sem napisal, da so motorji preglasni ker je to naredil prejsni lastnik.. in zdajsni tega niti neve.

 

Razlika med SLO in AT je v jebeni kazni. 80e vs 400e.

Pa ce se ze tako primerjamo z AT - zakaj je pri nas treba vsako spremembo na vozilu vpisati v nek kartoncek? Kljub vsem moznim e oznakam? 

In se enkrat, zakaj je voznik kawasakija, ki ima verjetno homologirano glasnost okoli 85db dobil kazen zaradi 4db prevec(torej 90db), Dami ki ima na KTM 93 db pa ne? Ali pa jaz ki imam homologirano 99db, ali pa voznik ducatija ki ima homologiranih 107db? Lud jebe zbunjenog.. sori :) 

Zakaj merijo original? Kontrola je bila. Pa so vse merili. Verjetno. Poleg tega pa ni rečeno, da ni nekdo katalizator odstranil, kot se kdo tukaj hvali. 

Merijo v prometu. Tisti z original izpuhi se nikoli ne sekirajo za te meritve. Samo tiste s predelanimi in nekimi poceni kopijami Akrapoviča skrbijo meritve. 

Folku se marsikaj ne sanja. Nekaj zaradi boli me briga odnosa, nekaj zaradi takšnega sem kupil odnosa, nekaj zaradi nič ne vem odnosa. V bistvu se folku nič ne sanja na cesti, medtem, ko pri prebiranju tega foruma ugotavljaš, da cel svet hodi k njim po nasvete. Razumeš, da se jim ne sanja, ker tako hočejo in, da se jim sanja, ker, zopet, tako hočejo. Torej dobro vejo, kaj in kako je dovoljeno. Samo se je lažje narediti budalo. 

Torej ugotavljaš, da z motorjem ni nič narobe, kajne. Lastnik je kriv in odgovoren. Če ne bi bilo takšnega lastnika, ne bi bil hrup problem. 

V Avstriji so kazni v razponu. Si upaš tam jezikati? Seveda ne, doma ste ali pa so vsi glasni. Ker tam boš hitro ugotovil, kako postane teh 80€ nekaj nenormalnega. Poskusi, če ne verjameš. 

Za spremembo smo že pojasnili v eni drugi temi. Na kratko; da ti, kot novi lastnik veš, kaj in kako je z motorjem. 

Ti še vedno ni jasno, da so motorji homologirani z različno glasnostjo? So vsi motorji enako močni in imajo isto prostornino? Imajo mogoče vsi motorji enako dimenzijo gum? 

Objavljeno (popravljeno)
pred 3 minutami, Xebec pravi:

kk ti pa zmerjo če maš nov motor pa ne smeš čez xxxx obratov?

Te počakajo, da se vrneš iz fure z dovolj km :naughty:

Popravljeno . Popravil Rey
Objavljeno
9 minutes ago, Xebec said:

kk ti pa zmerjo če maš nov motor pa ne smeš čez xxxx obratov?

Rečejo de se upiraš, de odklanjaš preverbo, in te pocolajo na maximum. ;) 

 

a si dobil še dva bata? 

Objavljeno
pred 10 minutami, Xebec pravi:

kk ti pa zmerjo če maš nov motor pa ne smeš čez xxxx obratov?

dajo emigrantom, da ti ga ulaufajo :P 

pol pa merjo ... hec hec .. sj veš da lahko greš tudi na une obrate za nekaj sekund .. problem je, če ga držiš nekaj minut na pouno ;)

 

Objavljeno
pred 9 minutami, Rey pravi:

Te počakajo, da se vrneš iz fure z dovolj km :naughty:

račeš delam 1 furo na let cca 200km, se vidmo 2025. ciao!

 

pred 2 minutami, Kugelschreiber pravi:

Rečejo de se upiraš, de odklanjaš preverbo, in te pocolajo na maximum. ;) 

 

a si dobil še dva bata? 

začetek avgusta

 

pred 2 minutami, maus pravi:

dajo emigrantom, da ti ga ulaufajo :P 

pol pa merjo ... hec hec .. sj veš da lahko greš tudi na une obrate za nekaj sekund .. problem je, če ga držiš nekaj minut na pouno ;)

 

u navodilih piše da ne smeš :naughty:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!