Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

Pravkar, Borutt pravi:

Si prebral tisti njegov uvod v sedanji številki? Če si ga, boš takoj vedel, kaj mislim. In se to sedaj verjetno navezuje na uvod in na eno pisemce, ki ga je dobil. 

nič nisem bral (ne berem MotoSi) , linkal sem objavo, nimam podobne situacije, o tem ne vem nič, ampak mogoče je komu zanimivo in se mu je to celo zgodilo.

Tako da, nič ne bi škodilo, če kaj več pojasniš v tej smeri.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, DAMI34 pravi:

nič nisem bral (ne berem MotoSi) , linkal sem objavo, nimam podobne situacije, o tem ne vem nič, ampak mogoče je komu zanimivo in se mu je to celo zgodilo.

Tako da, nič ne bi škodilo, če kaj več pojasniš v tej smeri.

Je bilo na FB? 

On sam dostikrat pojasni tako, da se samo za glavo držiš. In zatrjuje, da je vse to zvedel od tistih, ki se s tem ukvarjajo. Veze in poznanstva in podobne fore. Verjetno bo sedaj isto z dodatkom raznih zgodbic, kaj in kako se je to zgodilo ostalim. Sem mu že marsikaj pojasnil, pa je bilo ... beri prve tri stavke. 

Je pa štos v tem, da je treba vsak primer posebej obdelati in ne kar nekaj na splošno. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 27 minutami, DAMI34 pravi:

definitivno zanimiva in aktualna zadeva:

Moto si

POTREBUJEMO VAŠE IZKUŠNJE!! Za naslednjo številko revije motoSI pripravljamo novo temo: PADEC MOTORISTA ZARADI SLABO VZDRŽEVANE CESTE

 

 

O tej zadevi je na voljo veliko sodne prakse, sploh kar se tiče poledenelih cest.

Odgovornost upravljalca/vzdrževalca je krivdna, npr. malomarnost, ker redno ne pregleduje cest.

O tem odloča sodišče, kaj to točno pomeni oziroma če imajo pravilnike, standarde itd.

Npr. nekdo z vozilom razsipa iz bankine pesek, ki ima kasneje čez pol ure za posledico nezgodo motorista.

Cesta pa se sicer redno vsak dan pregleduje, pa tudi če bi kdo javil situacijo, bi reagirali in prišli uredit ali vsaj postavit tablo, če gre za večji poseg.

V takšnih primerih jih ne moreš naprtiti odgovornosti, ker je nemogoče pričakovati, da se bo vsak meter ceste kontroliral na minuto.

Drugo pa je če tak pesek leži dneve ali pa da bi celo kdo to javil in bi se jim je....

Citiraj

Sodišče prve stopnje ugotovilo, da je pregledniška služba zavarovanca tožene stranke opravila tri preglede avtoceste, kot ji to nalaga določilo 14. člena Pravilnika o vrstah vzdrževalnih del na javnih cestah in nivoju rednega vzdrževanja javnih cest. Zato je napačen zaključek sodišča prve stopnje, da je zavarovanec tožene stranke ravnal protipravno, ker je svoje dolžnostno ravnanje opustil. Neživljenjsko je namreč od zavarovanca tožene stranke pričakovati, da takoj, ko se ovira na cesti pojavi, oviro odstrani.

itd.

to je od primera do primera odvisno, v vsakem primeru je potrebno poleg ostalega ugotavljati predvsem krivdo vzdrževalca...

Pa vzročno zvezo, soodgovornost, obseg škode itd.

Ker če projektil prileti v ovinek, ki bi ga sicer ob normalni vožnji in pesku zvozil brez težav, bo krivda če ne izključna, vsaj deljena.

Tu imamo npr. "en pesek"

http://www.sodisce.si/znanje/sodna_praksa/visja_sodisca/2010040815257268/

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Borutt pravi:

Je bilo na FB? 

On sam dostikrat pojasni tako, da se samo za glavo držiš. In zatrjuje, da je vse to zvedel od tistih, ki se s tem ukvarjajo. Veze in poznanstva in podobne fore. Verjetno bo sedaj isto z dodatkom raznih zgodbic, kaj in kako se je to zgodilo ostalim. Sem mu že marsikaj pojasnil, pa je bilo ... beri prve tri stavke. 

Je pa štos v tem, da je treba vsak primer posebej obdelati in ne kar nekaj na splošno. 

ne vem o tem nič, niti ne poznam primera, niti oseb na Motosi.

Je pa tematika lahko hudo zanimiva in celo burna. 

Da objava je na FB saj vidiš link.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Citiraj

Z izvajanjem rednih pregledov (izredni pregled je druga toženka opravila šele po obravnavanem dogodku, 29.5.2005) druga toženka glede na ugotovljene razmere ni zadostila svojemu dolžnemu ravnanju. Na tem delu cestišča se je pred obravnavano prometno nesrečo pesek pogosto nahajal, na kar so drugotoženko opozarjali tudi udeleženci v prometu. Poleg tega so pregledniki druge toženke že pred to nesrečo ugotavljali, da je na tem odseku ceste potrebno popraviti bankine in celo nujno napraviti mulde (dnevniki v prilogah B9, B10 in B13), očitno prav zaradi pogostosti peska na vozišču. Tedanji preglednik cest pri drugi toženki I. G. je izpovedal, da se je takšna količina peska, kot se je nahajala na vozišču neposredno pred prometno nesrečo, lahko nanesla na vozišče že v enem samem dnevu, tolikšna količina peska (po dolžini dobrih 27 metrov in po širini 1 meter) pa je tudi po njegovem mnenju predstavljala nevarnost za udeležence v prometu. V teh okoliščinah bi morala druga toženka ta odsek skrbneje nadzorovati, kot je pravilno ugotovilo prvo sodišče. Poleg pregledov in (občasnega) čiščenja vozišča (kar se je izkazalo kot nezadosten vzdrževalni ukrep) bi morala druga toženka zagotavljati varnost prometa tudi z drugimi ukrepi, s katerimi bi lahko preprečila nanose tolikšne količine peska na vozišče ali pa bi si morala prizadevati, da se doseže postavitev ustrezne prometne signalizacije, ki bi udeležence v prometu opozarjala na pesek na vozišču. Takšno ravnanje so drugi toženki nalagali ustrezni predpisi (na primer 5. in 2. odstavek 40. člena ZJC in 1. odstavek 20. člena Pravilnika o vrstah vzdrževalnih del na javnih cestah in nivoju rednega vzdrževanja javnih cest). Od druge toženke se ne pričakuje stalne prisotnosti vzdrževalcev na cestah, ampak da glede na konkretne okoliščine posameznega cestnega odseka poskrbi za učinkovite vzdrževalne ukrepe zaradi varnosti udeležencev v prometu. Zaključek prvega sodišča, da druga toženka v danih okoliščinah ni dosegla dolžnega standarda ravnanja iz 2. odstavka 6. člena OZ, je zato pravilen. V tem pogledu je nepomembno, ali je policija ob ogledu ocenila pesek na cesti kot oviro za udeležence v prometu ali ne in da o pesku ni obvestila druge toženke po škodnem dogodku, saj je druga toženka bila dolžna kot vzdrževalec ceste ustrezno ukrepati že pred prometno nezgodo glede na njej znane okoliščine in razmere na tem cestnem odseku.

itd.

Pač primer...

Kaj toplo vodo odkrivajo na moto.si?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Snečer pravi:

itd.

Pač primer...

Kaj toplo vodo odkrivajo na moto.si?

Hvala in po mojem se premalo govori o tem. Ne berem MotoSi, sem zgolj nalepil objavo.

V zgornjem primeru me pa zanima kaj je ugotovila policija. Neprilagojeno?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Snečer pravi:

samo nekaj.. kje dobit 5000e za tožbo? vozilo razbito , zavarovalnica če nima kasko ali še kaj ne povrne nič..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to so stroški postopka, takse, izvedenci

zdravstvo plačuješ vsak mesec

tu lahko npr. arag za malo cifro na mesec, če nimaš, je na voljo. bpp al pa se znajdeš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Borutt pravi:

Bizarno. Podobno sem danes okrog 8 ure doživel na dolenjki v tunelu od Grosupljega proti Ljubljani, ko smo že vsi cijazili v počasni koloni, zaradi karambola cca 40km/h in so se pred mano zabili. Ne razumem, res ne razumem, pri 40 na uro nekomu v rit. K sreči se je tip za mano znašel in zavil pod kotom, da ni se mene nabil. 

Pametno pa je ravnal prvi, ker ni zganjal drame in takoj odpeljal naprej ker kljub temu da smo imeli vsi vklopljene 4 smernike samo čakaš kdaj bo začelo pokat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Snečer pravi:

Podrsal s tačko po tleh in zadel varnostno ograjo. Verjetno je precenil ovinek in ga nepravilno želel zvoziti, da je bil tako blizu ograje. Pa je na koncu zmanjkalo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, DAMI34 pravi:

Bizarno. Podobno sem danes okrog 8 ure doživel na dolenjki v tunelu od Grosupljega proti Ljubljani, ko smo že vsi cijazili v počasni koloni, zaradi karambola cca 40km/h in so se pred mano zabili. Ne razumem, res ne razumem, pri 40 na uro nekomu v rit. K sreči se je tip za mano znašel in zavil pod kotom, da ni se mene nabil. 

Pametno pa je ravnal prvi, ker ni zganjal drame in takoj odpeljal naprej ker kljub temu da smo imeli vsi vklopljene 4 smernike samo čakaš kdaj bo začelo pokat.

Stvar je preprosta, verjetno je bulil/a v telefon, klikal po ekranu avtoradia ... itd. In zaradi takšnih potem promet zastane za nekaj ur.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bila je ona...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo prej je frajer s sopotnico na nečemu podobnemu Harliju s CE tablico prehiteval po odstavnem pasu. In potem bo jokcanje, kako ga hudobni strici ne marajo in, kako ga vsi izsiljujejo. Doma naj bo s takšnim obnašanjem. Bo za vse najbolj varno. In ja, promet na desnem pasu vsaj 100 in na levem še hitreje. Torej nobenega zastoja ali kaj podobnega s počasno vožnjo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, ukica pravi:

A ne ucijo take tehnike odrivanja na varni voznji na vranskem? 

Sam uprasam..

ne bi vedel, dvomim, da lahko to treniraš...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drajsanje po tački destabilizira motor, še malo nerodnosti in so maline.

Je bil to projektil, ali motorist s slabim znanjem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

17 minutes ago, Snečer said:

ne bi vedel, dvomim, da lahko to treniraš...

Nevem, sej zato uprasam.. ker se mi zdi da se mnogim zdi drajsanje z vsem zivim ful dobr.

3 minutes ago, DAMI34 said:

Drajsanje po tački destabilizira motor, še malo nerodnosti in so maline.

Je bil to projektil, ali motorist s slabim znanjem?

Ne no, drajsanje z vsem zivim je res dober. Ce nimas podrajsanih tack, si pussy :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, ukica pravi:

Nevem, sej zato uprasam.. ker se mi zdi da se mnogim zdi drajsanje z vsem zivim ful dobr.

Ne no, drajsanje z vsem zivim je res dober. Ce nimas podrajsanih tack, si pussy :P 

Se bojim, da ni nalašč drajsal. :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 53 minutami, DAMI34 pravi:

Drajsanje po tački destabilizira motor, še malo nerodnosti in so maline.

Je bil to projektil, ali motorist s slabim znanjem?

Jaz ko sem mel fazerko, je šla konstantno po tački... ne namenoma... mic po mic, pa je enkrat podrajsala... k sreci nikoli nic.... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

58 minutes ago, DAMI34 said:

Se bojim, da ni nalašč drajsal. :(

Mozno, nic ne obsojam. 

Mi je zanimivo, da se je to zgodilo v levem ovinku, ki je ponavadi pregleden.

9 minutes ago, motozajebant said:

Jaz ko sem mel fazerko, je šla konstantno po tački... ne namenoma... mic po mic, pa je enkrat podrajsala... k sreci nikoli nic.... 

Fazer ni narejen za tole. Ce se vozi en malo bolj sportno, je zadnji feder hitro premehek. Zato se zapne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, ukica pravi:

Mozno, nic ne obsojam. 

Mi je zanimivo, da se je to zgodilo v levem ovinku, ki je ponavadi pregleden.

Fazer ni narejen za tole. Ce se vozi en malo bolj sportno, je zadnji feder hitro premehek. Zato se zapne.

Sumim na nepravilen vstop in je posledično zmanjkalo prostora. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!