bernardek Objavljeno Oktober 5, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2008 P.S. pozabil sem ti povedat še da se poleti zadnjih pet let tudi v službo vozim
drjack_dj Objavljeno Oktober 5, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2008 no ja, pa je šla. Kaj je bil motorizem včasih ne vem, ker sem preprosto premlad, pričevanja drugih pa pomojem nimajo pomena pri mojem odgovoru. Tole o zborih je precej različno, so določeni ki hodijo tedensko na zbore in smo določeni ki gremo pogledat na dva do tri zbore letno, pa še to bolj zaradi srečanja z ostalimi. Sama prireditev me osebno ne zanima, ker če se ozreš okrog je več ali manj samo pijančevanje, temu pa sledi tudi da se vedno najdejo osebki ki iščejo pozornost s tem da (včasih dobesedno) uničujejo svoje motocikle. Eni pripisujejo določeno zvrst glasbe motociklizmu, kar pomoejm tudi vse bolj upada oziroma sploh nima več povezave (za resnično ugotovitev tega bi bolo potrebno upoštevati vse, tudi tiste ki na zbor ne pridejo niti enkrat letno). Motor sem kupil zase, ne za druge, da se vozim (od oštarije do oštarije in po Lj zame ni prava vožnja). Skratka raje grem na kakšno celodnevno ali večdnevno turo kot pa na zbor. Tveganje se mi zdi podobno kot je tveganje če si recimo kadilec, veš da nuca ti sigurno ne, celo obstaja povečana verjetnost poškodb, celo smrti. Precej pa se tveganje spremeni če si zmeren in premišljen kjer je nevarnost povečana. Tako pač je, ta hobi je pač drag in včasih tudi nevaren in mislim/upam da ga ni, ki se tega ne bi zavedal. Ženske na motorjih niso nič posebnega, tudi posploševal jih ne bi, ker njihove sposobnosti sežejo od ene skrajnosti do druge, tako da ni kake hude razlike med spoloma (upoštevaj tudi kilometrino posameznika). Jasno pa je da prejmejo mnogokateri pogled, saj so še vedno bolj v manjšini, podobno kot v tehničnih poklicih.
Darko3g Objavljeno Oktober 6, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2008 Morda pa se Ejika loteva raziskave z napačne strani. Če bi imela čas in prebrala vsaj del tega foruma (mirno lahko izpusti resne debate o popravilih, tehničnih podatkih in vožnjah) bi dobila kar dober pregled nad motoristično subkulturo. Ne se slepiti, da smo mi drugačni in da ne sodimo med prave bikerje. Vsi smo dejansko del te skupine, saj se družimo med sabo, se vozimo, debatiramo o tem in predvsem ogromno nakladamo na tem forumu. In ravno iz tega bi lahko potegnila dobre zaključke o naši prepotentnosti in prepričanju, da so avtomobilisti, kamionarji, traktoristi, pešci in kolesarji zafrustrirani, ker ne morejo voziti motorja in nas zaradi zavisti iz vsega srca sovražijo in nam nagajajo ker se pač da. Če bi prebrala še teme o kastah (FRJaši, Kawaborci, Hondaši, Bavarci, kup železja) bi ugotovila da se sovražimo tudi med seboj (zlasti plastičarji in drekpumparji, vsi pa sesalce), v temah o ljubezni, politiki in drugih pa bi izmerila še naš IQ. Naših odgovorov v tej temi sploh ne potrebuje pa tudi težko je pričakovati, da bomo iskreno govorili o sebi. Pa vseeno: Zgodovinsko gledano se motorizem lahko primerja s konjeništvom. Sprva namenjen resni uporabi kot cenejša različica avtomobila oz. hitrejše kolo je najprej zatonil zaradi prevlade avtomobilov, z rastjo standarda pa znova zaživel kot prostočasna in ljubiteljska dejavnost. Tudi konji so skoraj izumrli pa so sedaj spet priljubljeni kot hobi. Zaradi vse lažje nabave in vse večjega števila motoristov se tudi začetne norme krhajo in slabijo. Sprva močni klubi, strogo pozdravljanje, bratstvo, potrebno zaradi pomoči in tehničnih težav se razvodeni in mnogo ljudi se vozi brez vseh obvez, le zaradi svojega užitka (tudi jaz). Tudi motozbori zgubljajo svoj pomen, saj so komercializirani, prepogosti in ponavadi enolični (pijača, hrup, imenovan glasba, slačenje, imenovano striptiz in obvezna parada), so pa mnogokrat razlog, da se odpeljemo na izlet na določeno lokacijo in srečamo s podobnomislečimi ter si ogledamo motorje, ki jih sicer ne vidimo tako pogosto. Bil sem na nekaterih, verjetno bom še šel, toda najraje sedem na motor in se malce zapeljem naokoli. Kar se tiče varnosti je tako: zavedam se, da sem na motorju bolj ranljiv kot v avtu, vendar se poskušam z načinom vožnje varovati pred svojimi in nekaterimi tujimi napakami. Strah me je brzine, ne maram adrenalina ob nevarnih situacijah, všeč pa mi je rahlo vijuganje po prazni, lepi, ovinkasti cesti. Ni mi težko voziti nekaj minut za kamionom ali celo traktorjem in ga prehiteti, ko je dovoljeno in varno. Zakaj bi se vozil od MB do LJ 45min, če lahko uživam dve uri. Kar se tiče mačizma in žensk je stvar odvisna od posameznika. Že to, da mora biti motor čimbolj hrupen je ena značilnost te subkulture. Tudi meni je všeč, ko slišim globok zvok dvovaljnega V motorja, ne maram pa hrupa. Všeč mi je, ko pridem na obisk, pozvonim pa mi rečejo, sploh te nismo slišali (verjetno nisem pravi mačo, pa tudi premalega imam - le 500ccm). Odpiranje rorov, zbujanje cele soseske ob poznem prihodu domov ali treskanje ob odpiranju plina me spominja na otroštvo, ko smo z ropotuljami zbujali pozornost in negodovali, če je sosedov otrok neprestano ropotal. Podobno je z ženskami - eni jih cenijo, drugi ne. Že naslov teme "Ali lahko ženska vozi tako dobro kot moški" kaže na podcenjevanje. Sicer jih je precej manj kot moških (verjetno imajo drugačne prioritete) so pa po mojem enako dobre, enako zagnane, enako hitre in enako nezrele kot moški motoristi. Morda bi statistika nesreč pokazala podobno sliko kot pri avtomobilih - bolj previdne in posledično manj nesreč ampak to je zgolj ugibanje. Upam, da bo raziskava uspešna, moraš pa se zavedati, da se na forumih, razen na zelo dobro moderiranih, večina tem sprevrže v nakladanje. Ampak sociologi ravno iz tega ugotavljajo značilnosti posameznih skupin. Prav lahko pa se tudi motim.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se