Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Oj!

Jest sm meu pa mau boring nedeljo pa sva šla s kolegom preučevat, če je z mojo držo kej narobe da mi pri večjih nagibih sprednje kolo odnaša...mau pa tud zajebancije. Se opravičujem za offtopic, saj ni onboard, temveč samo en ovinek, kraj so pa Planinske Ride.

LP

http://www.facebook.com/video/video.php?v=1179432092469

Pa misml da bi fejsbuk mogu pokazat video... :unsure:

Tole res ni bil nek nagib no :rolleyes:

Objavljeno
Oj!

Jest sm meu pa mau boring nedeljo pa sva šla s kolegom preučevat, če je z mojo držo kej narobe da mi pri večjih nagibih sprednje kolo odnaša...mau pa tud zajebancije. Se opravičujem za offtopic, saj ni onboard, temveč samo en ovinek, kraj so pa Planinske Ride.

LP

http://www.facebook.com/video/video.php?v=1179432092469

Pa misml da bi fejsbuk mogu pokazat video... :unsure:

dej na youtube nalož, za vse tiste ki nismo na facebooku prijavljeni, če se ti da seveda.

Objavljeno
Tole res ni bil nek nagib no :rolleyes:

Ja sej tole tud ni blo odnašanje sprednjega kolesa einstein :P Za mal počasne bom nazorno povedu....samo za foro sva testirala kako se držim (poza telesa) pri še normalnih hitrostih ker ne bom tvegal padca da izpadem car in vozim motor tudi malo dlje kot samo zajebavanje po Ridah in zanima me ali je to krivo da mi krneki spodvija sprednje kolo ((ker je biu dougcajt)).

Evo:

Pa če vmes pogledaš sm bliz tistga ta gnilga roba gume, kar mislm da je problem da motorček mal zapleše na čase.

LP

Objavljeno (popravljeno)
Ja sej tole tud ni blo odnašanje sprednjega kolesa einstein :P Za mal počasne bom nazorno povedu....samo za foro sva testirala kako se držim (poza telesa) pri še normalnih hitrostih ker ne bom tvegal padca da izpadem car in vozim motor tudi malo dlje kot samo zajebavanje po Ridah in zanima me ali je to krivo da mi krneki spodvija sprednje kolo ((ker je biu dougcajt)).

Evo:

Pa če vmes pogledaš sm bliz tistga ta gnilga roba gume, kar mislm da je problem da motorček mal zapleše na čase.

LP

Meni poza deluje OK... ce bi vozu cestaka ;)

Torej ... komolce siroko ven in ne dol, kot na cestaku. V ovinku zacni motor rinit dol ( RINIT!!! ) in vzporedno s tem iztegni nogo, kakor ti pase. Vendar je ne iztegni do konca. Malo mora bit pokrcena. To je umetnost, nekaj podobnega poeziji izpopolnjeni z privdihom plesa. ( hahaahahahahaha )

Popravljeno . Popravil budacki
Objavljeno

s kolegom preučevat, če je z mojo držo kej narobe da mi pri večjih nagibih sprednje kolo odnaša.

Objavljeno
Ja sej tole tud ni blo odnašanje sprednjega kolesa einstein :P Za mal počasne bom nazorno povedu....samo za foro sva testirala kako se držim (poza telesa) pri še normalnih hitrostih ker ne bom tvegal padca da izpadem car in vozim motor tudi malo dlje kot samo zajebavanje po Ridah in zanima me ali je to krivo da mi krneki spodvija sprednje kolo ((ker je biu dougcajt)).

Evo:

Pa če vmes pogledaš sm bliz tistga ta gnilga roba gume, kar mislm da je problem da motorček mal zapleše na čase.

LP

Sej vem, samo tuki se res nič ne vid. Poza je športno dobra, mogoče pa kaj drugače nardiš ko bolj nagibaš, ne vem.

Objavljeno
Oj!

Jest sm meu pa mau boring nedeljo pa sva šla s kolegom preučevat, če je z mojo držo kej narobe da mi pri večjih nagibih sprednje kolo odnaša...mau pa tud zajebancije. Se opravičujem za offtopic, saj ni onboard, temveč samo en ovinek, kraj so pa Planinske Ride.

LP

http://www.facebook.com/video/video.php?v=1179432092469

Pa misml da bi fejsbuk mogu pokazat video... :unsure:

gume menjej

Objavljeno
s kolegom preučevat, če je z mojo držo kej narobe da mi pri večjih nagibih sprednje kolo odnaša.

Tehnikalije mi grejo dobr :P

Tkoj na začetku bi rad reku, da nemci niso ravno športni narod, kar se motorjev tiče.

-Glavo napreeej, če ti spredno vn nese!

(S tem premakneš težišče bolj naprej in posledično ima

guma več oprijema.)

-Naslont se je treba na roko katera je v ovinku in motor se bo nagnu.

-Ni nujno stegvat noge, je pa priporočlivo, da z zunjanjo nogo nasloniš na tank in še z njo rineš motor v ovinek.

p.s. Je pa pameten nakup knjige: Magistrerij vožnje motociklizma .) Avtor: Gustinčič

Jest jo mam in je dobr na vsake tok časa kej prebrat.

Ne da te zajebavam, ampak ti resno priporočam knjigo. Če ne zaradi drugega, za splošno razgledanost :yes:

LP Matej

hahaha tole je roky enkrat razlagov... hahjahaha

res se pozna ja če glavo naprej daš , pol pa guma 2x bolj grabi hahaha

Objavljeno (popravljeno)

Oj!

Ja glede Magisterija sm slišu same pohvale. Hvala vsem za napotke. Sej ne da mislm s 125ko kaj dirkat, ampak vseeno je malo neprijeten občutek ko sprednje kolo oddrsne...na les trkam da mi je nekaj uspelo izvest, da se v teh primerih nisem razletu.

Glede motorja pa...na začetku sem se mogel navadit na izjemno visoko težišče. Motor je za manevriranje na mestu zelo štorast za svojih 120 kg. Ko sem se ga navadil je šel super čez ovinke, le pri res malo pretiranih nagibih za tako trdo gumo je začel drset. Pomojem je pametno nogo ven dat namesto kolena da znižaš težiščee, ampak za mene je to čuden občutek, pa še čisto svetleče nove škornje imam :P

Zanimivo pa je, da je sprednja guma pobrana čisto do roba, zadnja pa ima malo pod 0.5cm še lufta. Kaj to lahko pomeni?

Video sem pa objavil zato, ker se mi zdi da je v temi mnogo premalo videov 125ccm motorjev, temveč samo (grške) zajebancije na 1000 kubnih cestakih, ki te na vsakem motorju ZELO hitro lahko stanejo življenja .

LP

Popravljeno . Popravil Murderdoll
Objavljeno (popravljeno)
hahaha tole je roky enkrat razlagov... hahjahaha

res se pozna ja če glavo naprej daš , pol pa guma 2x bolj grabi hahaha

No ce ravno glavo drzis naprej se pozna, se pa pozna ce bolj pritisnes na balanco :)

Vendar tukaj vi nasplosno govorite o narobni pozi. On vozi motarda in ne sportaka.

SupermotoKTM950Action.jpg

Poglej roke! SIROKO! Noga pod dolocenim kotom. Motorist ne visi iz motorja dol, ampak rine motor dol. Ni tistega zadrzevanja z nasprotno nogo in podobnega "sranja". ;) To je SUPERMOTO :D

Popravljeno . Popravil budacki
Objavljeno
No ce ravno glavo drzis naprej se pozna, se pa pozna ce bolj pritisnes na balanco :)

Vendar tukaj vi nasplosno govorite o narobni pozi. On vozi motarda in ne sportaka.

Poglej roke! SIROKO! Noga pod dolocenim kotom. Motorist ne visi iz motorja dol, ampak rine motor dol. Ni tistega zadrzevanja z nasprotno nogo in podobnega "sranja". ;) To je SUPERMOTO :D

To je pa tud res, probi tko furat sej maš SM. Najprej je itak vse čudno, sam boš vidu kok občutka boš meu če maš tako pozo.

Objavljeno
To je pa tud res, probi tko furat sej maš SM. Najprej je itak vse čudno, sam boš vidu kok občutka boš meu če maš tako pozo.

Boljs obcutek kot da se nagibas :D sej menda vem, ko sem mel skupaj 2 sporta in 2 motarda :D hehe :D

Objavljeno
Boljs obcutek kot da se nagibas :D sej menda vem, ko sem mel skupaj 2 sporta in 2 motarda :D hehe :D

Višino blalnce ma X-road glih tko nekak kt jo je meu moj CH. Pred ovinkom se presed čist naprej, skor na tank, pa z rokama na široko prtisn na balanco, notranjo nogo pa v ovink stegn. :yea1:

Objavljeno

Še enkrat, hvala vsem. Do tega vikenda grem malo sprobavat, pa mogoče bo kolega ki živi v bližini doma, pa se gremo še malo snemat...pametnega tako nimamo kaj početi.

Razumem sicer da vozim SM motor, vendar mi je taka poza rahlo nenaravna...počneš v bistvu kontra kot na cestnih motorjih. Je pa vsekakor vredno preizkusa B)

V vsakem primeru pa morajo iti gor boljše gume, te so za en drek :P

LP

Objavljeno
Še enkrat, hvala vsem. Do tega vikenda grem malo sprobavat, pa mogoče bo kolega ki živi v bližini doma, pa se gremo še malo snemat...pametnega tako nimamo kaj početi.

Razumem sicer da vozim SM motor, vendar mi je taka poza rahlo nenaravna...počneš v bistvu kontra kot na cestnih motorjih. Je pa vsekakor vredno preizkusa B)

V vsakem primeru pa morajo iti gor boljše gume, te so za en drek :P

LP

katere maš pa zdej

Objavljeno (popravljeno)
hahaha tole je roky enkrat razlagov... hahjahaha

Nebi vedu. Jest sm do tega na 50ATXu pršu iz same zdrave pameti. (pa brez kkšnga koleščka v glavi. k sm vozu k en road maniac)

p.s. Sm pa 1x res prletu na SM počez. Kkšne 6m sm po klanc dol gumo za sabo vleku :headbang: .

A ne, da bi mel motor tok moči, da bi gumo vrtel in bil lep drift. NE zadna nihajka mi je skakala po 10cm gor pa dol vs čs k je šlo na počez :headbang:

:kva1:

No ce ravno glavo drzis naprej se pozna, se pa pozna ce bolj pritisnes na balanco :)

Vendar tukaj vi nasplosno govorite o narobni pozi. On vozi motarda in ne sportaka.

Princip je isti.

Teža naprej, guma bolj drži.

Popravljeno . Popravil Brejker
Objavljeno
Nebi vedu. Jest sm do tega na 50ATXu pršu iz same zdrave pameti. (pa brez kkšnga koleščka v glavi. k sm vozu k en road maniac)

Princip je isti.

Teža naprej, guma bolj drži.

To ze. jst sm meril na drzo med ovinkom.

Objavljeno

Tolo je že kr mal :topic: Bi mogl novo temo odpre.....drža na motorju med polaganjem ovinkom al kaj :unsure:

Objavljeno
Še enkrat, hvala vsem. Do tega vikenda grem malo sprobavat, pa mogoče bo kolega ki živi v bližini doma, pa se gremo še malo snemat...pametnega tako nimamo kaj početi.

Razumem sicer da vozim SM motor, vendar mi je taka poza rahlo nenaravna...počneš v bistvu kontra kot na cestnih motorjih. Je pa vsekakor vredno preizkusa B)

V vsakem primeru pa morajo iti gor boljše gume, te so za en drek :P

LP

uči se uči

upam stavt da na strojni nimaš vsega narjenga :P

Objavljeno

kj ma kdo kšn filmček od hard enduro on board??

Objavljeno

hm... pravijo da obstaja neka spletna stran jutub k ma filmčkov k malo morje! brez zezanja resno pravim!!

Objavljeno

vem za enduro koper k jih majo ogromno samo ne on board

Objavljeno
vem za enduro koper k jih majo ogromno samo ne on board

uporabnik danibenedici pa se ena par takih. Novejsi so onboard, ker si je kupil kamero xD

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!