Cartman Objavljeno Maj 11, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Maj 11, 2009 Dirka v Baceloni je ponavadi dolgočasna, ker imajo moštva progo naštudirano v nulo... no razen Ferrari malo jebe razdalja Vsaj nekaj hitrosti so pokazali... Mislim, da bo kalimero kmalu začel cvilit novinarjem kakšna KRIVICA SE MU GODI :lol: Tud ure naznajo letos prebrat hehe, že dvakat so zajebali na kvalifikacijah. baje bo 2010 bolš, nebodo mogli premalo dolit :naughty:
Bojč Objavljeno Maj 11, 2009 Opozori Objavljeno Maj 11, 2009 nebodo mogli premalo dolit :naughty: Ne bit zihr. Človeška neumnost pa to.
jetman Objavljeno Maj 11, 2009 Opozori Objavljeno Maj 11, 2009 To bo še slabše... zdaj je bila vsaj opcija, da se gre dotočit... potem bo pa samo... cuk cuk cuk in konec
Jure Objavljeno Maj 11, 2009 Opozori Objavljeno Maj 11, 2009 (popravljeno) Tud ure naznajo letos prebrat hehe, že dvakat so zajebali na kvalifikacijah. baje bo 2010 bolš, nebodo mogli premalo dolit :naughty: Bodo imeli pa možnost že v štartu premalo nalit drugače pa kar se mene tiče bedno pravilo.. Popravljeno Maj 11, 2009. Popravil Jure
JeRn3j Objavljeno Maj 11, 2009 Opozori Objavljeno Maj 11, 2009 Baričelo ma pouhn kurac da je pomočnik njegovega moštvenega kolega. Mehaniki naj bi odkrili zakaj je Baričelo toliko zgubil v zadnji tretjini dirke in je rekel da če bodo odkrili da je bila to zgolj taktična poteza Ross Brawna da do zmage pride Button (kar itak vsi vemo da je) da bo snel čelado in odšel... Res je bogi zmer je suženj
jetman Objavljeno Maj 12, 2009 Opozori Objavljeno Maj 12, 2009 Lahko je vesel, da sploh še vozi v F1 in celo v top moštvu.
arpi Objavljeno Maj 12, 2009 Opozori Objavljeno Maj 12, 2009 končno je prišel Jensonov čas, pa še Hamiltona j zasenču na otoku
Cartman Objavljeno Maj 12, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Maj 12, 2009 (popravljeno) To bo še slabše... zdaj je bila vsaj opcija, da se gre dotočit... potem bo pa samo... cuk cuk cuk in konec Ma sej je zdej isto. nit cuk cuk ne nardi sam parkirajo, pa je gotovo hahaha meni se zdi Ferrarijeva forma Mclarna in Ferrarija neki nedopustnega za taka moštva. razlika je v tem, da Ferrari šepa na prav vseh področjih. avto ne gre, taktika je šla rakom žvižgat, in po novem jih zeza tudi zanesljivost, oziroma pomanjkanje le-te. Srebrni imajo zgolj rezultatsko krizo, pr naših pa se mi zdi, je raspadu cel sistem. Popravljeno Maj 12, 2009. Popravil Cartman
ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 13, 2009 Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 A niso Ferrarijevci lani bli mal v ene frke vpleteni okol keša, da naj bi jim neke ugodnosti 'delal' Eklstoun? Mogoče pa je dogovorjeno, da morajo letos bit slabi, da druge ekipe ne zapustijo 'igrišča'?
jetman Objavljeno Maj 13, 2009 Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 (popravljeno) Izgleda, da se bodo prav vsa velika moštva postavila po robu Mosleyu in njegovemu predlogu zgornje omejitve prodačuna moštev za sezono 2010. Toyota, Red Bull, Ferrari, v kratkem tudi BMW in Renault... samo Mercedes je še zaenkrat tiho, ampak kaže, da se bodo moštva združena pod okriljem FOTA tokrat zoperstavila FII. Bil je že čas. Popravljeno Maj 13, 2009. Popravil jetman
Bojč Objavljeno Maj 13, 2009 Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 Izgleda, da se bodo prav vsa velika moštva postavila po robu Mosleyu in njegovemu predlogu zgornje omejitve prodačuna moštev za sezono 2010. Paaa, a mi lahko poveš kaj je tako groznega v Maxovem predlogu, da bi omejil proračun na 30-40 maljonov evrčkov na sezono, iz sedanjih 300-500???? Kaj imamo ljubitelji F1 od tega, da je v bolidih montiran recimo ultra high tech menjalnik, ki košta 50 miljonov, namesto navadnega ki stane 20x manj. Razen tega, da prevozi krog na ta račun 2 desetinke hitreje, prow nč. Pa itaq ga imajo vse vodilne ekipe, tako da ni praktično prow nobene prednosti. Ne vem no...
ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 13, 2009 Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 Paaa, a mi lahko poveš kaj je tako groznega v Maxovem predlogu, da bi omejil proračun na 30-40 maljonov evrčkov na sezono, iz sedanjih 300-500???? ... Ne vem no... Če bi imel iproračun samo 30 mio, potem bi zravn pršli tudi Hyundai, Fiat, KIA in podobno (ali so že?). In potem bi se začeli tudi oni kje kurčit v reklamah z "F1 tehnologijo" kao, pa prodaja ferrarijev in mclarnov bi padla, pa še pa još ... Marketing, skratka
jetman Objavljeno Maj 13, 2009 Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 Bernie ima tako ali tako namen v svojo štalo spustiti še največ 2 dodatni moštvi, tako da si ni za obetat kakšnega navala novih moštev. No, naval zaradi nižjih stroškov bo, ampak ne bodo vsi, ki bodo hoteli, prišli noter v F1.
Cartman Objavljeno Maj 13, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 HMM. Image formule ena je vrhunec motošporta. šport ki ma tehnologijo na višjem nivoju, in materiale več generacij mlajše kot civilno letalstvo. če budget oklestiš na 10%, bo to postalo bol podobno INDY formulam, ki po tehnolohiji spominjajo na Renault 4. Kaj imamo od megamenjalnika? razvoj. evolucijo. manslov in prostov williams, ki je imel aktivno vzmetenje, je bil takrat neviđena raketna tehnologija. zdaj je ESP, derivat tega vzmetenja, malodane serijska oprema. Predvsem pa, bi bile precej na slabšem ekipe ki vse naredijo same BMW Ferrari Toyota Renault. odprl bi se prostor za raznorazne špekulacije in slepomišenja. . . če je denar na voljo, nej zapravljajo.
jetman Objavljeno Maj 13, 2009 Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 (popravljeno) Ne morem verjet kako podobna mnenja imava včasih v tejle temi s Cartmanom... Kdor iz finančnih razlogov ne more sodelovati v F1, mu ostane še GP2, A1GP... Ampak tu ni napredka, le uporaba starih preizkušenih tehnologij. Formula 1 ne pomeni le neke dirkaške serije, ampak krono razvoja dirkalnega motošporta. Sploh gre pa pri tem Mosleyevem razlogu zato, da bi imeli znotraj F1 dve različni seriji > moštva z neomejenim proračunom in omejeno tehnologijo ter moštva z omejenim proračunov, a s prostimi rokami pri tehnoligiji... totalno bedast ultimat... Popravljeno Maj 13, 2009. Popravil jetman
Bojč Objavljeno Maj 13, 2009 Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 razvoj. evolucijo. manslov in prostov williams, ki je imel aktivno vzmetenje, In tiste cajte so imeli proračun visok cca 50-70 mio mark. Ogromno uporabnih stvari se je razvilo, ko so bili proračuni bistveno manjši, obenem pa so imeli razvojniki veliko bolj proste roke. (turbo motorji, aktivno vzmetenje, šestkolesni bolid, abs,... ) Sedaj pa ob vseh miljonih uvedejo kers, ki je popolnoma neuporaben v avtih. Povrh vsega pa še omejijo uporabo na zgolj 6 sekund na krog, pa še max power omejijo na 60 konjev. Za piko na i, bo pa še drugo leto standarden, kar je spet bedarija brez primere. Sedaj gre vsa ta "hajtek" razvoj samo v smeri eksotičnih materialov, ki v splošni uporabi ne pomagajo kaj dosti. Je pa bolid lažji za pol kile. Sej se zavedam razvojnega momenta v formuli, samo se mi zdi, da se je s temi kompliciranimi pravili vse skupaj zaustavilo, oziroma preusmerilo na neuporabnost v avtomobilizmu nasploh. Z omejenim proračunom bi se lahko bolj usmerili k splošni uporabnosti, kajti porabiti cca 100-150 mio eur na sezono zato, da dva vetrovnika laufajo noč in dan nč ne prinese. Oziroma je doprineslo k nezmožnosti prehitevanja. Razvijati menjalnik, ki prestavi v 0,003 sec namesto v 0,01 se mi ravnotako zdi prezpredmetno. Pa titanov menjalnik in enega kosa tudi nima nobene perspektive v proizvodnji. Stanejo pa te zadeve ogromno. Ekipe (vsaj te bogatejše) porabijo za piljenje v vetrovnikih, za neskončna testiranja, razvijanje menjalnikov in ostalih stvari ki ne doprinesejo k širši uporabnosti tudi do 400 mio letno. Pred časom je bila najpomembnejša stvar v motornem oddelku to, kdo bo višje zavrtel motor. 20.000 obratov ali pa 20.500 je bila velika razlika v moči, obenem se pa več ali manj vsi avti vrtijo tja do 7000. Kje ima smisel vrtet jih na 25000 z berilijem in podobno eksotiko? Veliko bolj smotrno se mi zdi uvest pravilo porabe goriva recimo 100 litrov na dirko in pa uvedba neke vrste kersa, ki bi bil neomejen v moči in uporabi. Obenem pa biti seveda odprt za razne inovacije. Ne maram tega, da kdor napraska več denarja skup tudi zmaguje.
Cartman Objavljeno Maj 14, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Maj 14, 2009 In tiste cajte so imeli proračun visok cca 50-70 mio mark. Ogromno uporabnih stvari se je razvilo, ko so bili proračuni bistveno manjši, obenem pa so imeli razvojniki veliko bolj proste roke. (turbo motorji, aktivno vzmetenje, šestkolesni bolid, abs,... ) Sedaj pa ob vseh miljonih uvedejo kers, ki je popolnoma neuporaben v avtih. Povrh vsega pa še omejijo uporabo na zgolj 6 sekund na krog, pa še max power omejijo na 60 konjev. Za piko na i, bo pa še drugo leto standarden, kar je spet bedarija brez primere. Sedaj gre vsa ta "hajtek" razvoj samo v smeri eksotičnih materialov, ki v splošni uporabi ne pomagajo kaj dosti. Je pa bolid lažji za pol kile. Sej se zavedam razvojnega momenta v formuli, samo se mi zdi, da se je s temi kompliciranimi pravili vse skupaj zaustavilo, oziroma preusmerilo na neuporabnost v avtomobilizmu nasploh. Z omejenim proračunom bi se lahko bolj usmerili k splošni uporabnosti, kajti porabiti cca 100-150 mio eur na sezono zato, da dva vetrovnika laufajo noč in dan nč ne prinese. Oziroma je doprineslo k nezmožnosti prehitevanja. Razvijati menjalnik, ki prestavi v 0,003 sec namesto v 0,01 se mi ravnotako zdi prezpredmetno. Pa titanov menjalnik in enega kosa tudi nima nobene perspektive v proizvodnji. Stanejo pa te zadeve ogromno. Ekipe (vsaj te bogatejše) porabijo za piljenje v vetrovnikih, za neskončna testiranja, razvijanje menjalnikov in ostalih stvari ki ne doprinesejo k širši uporabnosti tudi do 400 mio letno. Pred časom je bila najpomembnejša stvar v motornem oddelku to, kdo bo višje zavrtel motor. 20.000 obratov ali pa 20.500 je bila velika razlika v moči, obenem se pa več ali manj vsi avti vrtijo tja do 7000. Kje ima smisel vrtet jih na 25000 z berilijem in podobno eksotiko? Veliko bolj smotrno se mi zdi uvest pravilo porabe goriva recimo 100 litrov na dirko in pa uvedba neke vrste kersa, ki bi bil neomejen v moči in uporabi. Obenem pa biti seveda odprt za razne inovacije. Ne maram tega, da kdor napraska več denarja skup tudi zmaguje. Hja. proračun iz devetdesetih je bil v svojem bistvu podoben zdajšnjim. neomejen. Zdi se mi, da so takratne rešitve zdaj poceni, 20 let nazaj pa so ble enako astronomsko drage kot so aktualne rešitve zdaj. Zdaj karbon režejo s ploterji in pečejo v avtoklavih, takrat so stvari reskali z CNC stroji ki so bili znanstvena fantastika. KERS je uveden tudi malo zaradi šova. boost pomaga pri prehitevanju, v civil varjanti ga uporabljajo hibridi. Prius dela na podoben princip. Da ne zmaguje tisti ki ima največ denarja, so zelo lepo demonstrirale Honda in predvsem Toyota, ki so not zmetale res enormne solde. Letošnja sezona pa je sploh divja kar se tegta tiče. najdražji avti komaj zlezejo med 10!!!! @Jetman: Great minds think alike!
jetman Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 Sodišče v Parizu je v tožbi Ferrari vs. FIA odločilo, da Ferrari nima previce veta na spremembo pravil in ne more FII preprečiti uveljavitve omjitve proračuna. Ferrarijev veto je bila zaenkrat edina rešitev, da veliki proizvajalci ostaneju drugo leto v F1. Če se starega bebca Mosleya ne bo dalo prepričati v spremembo predlaganih pravil, si drugo leto lahko obetamo F1: Brawn vs. Force India vs. Prodrive vs. Wiliams vs. Dalara vs. USF1 vs. Who-knows-who. To bi pomenilo le eno... propad F1.
alezzi Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 Sodišče v Parizu je v tožbi Ferrari vs. FIA odločilo, da Ferrari nima previce veta na spremembo pravil in ne more FII preprečiti uveljavitve omjitve proračuna. Ferrarijev veto je bila zaenkrat edina rešitev, da veliki proizvajalci ostaneju drugo leto v F1. Če se starega bebca Mosleya ne bo dalo prepričati v spremembo predlaganih pravil, si drugo leto lahko obetamo F1: Brawn vs. Force India vs. Prodrive vs. Wiliams vs. Dalara vs. USF1 vs. Who-knows-who. To bi pomenilo le eno... propad F1. ko bi bilo vsaj tako,da grejo na svoje bo bolj zanimivo kot pa zdaj eno samo omejevanje
Cartman Objavljeno Maj 22, 2009 Avtor Opozori Objavljeno Maj 22, 2009 aca. ca. hehe monaco! 1. N. ROSBERG Williams 1:15,243 2. L. HAMILTON McLaren +0,202 3. R. BARRICHELLO Brawn 0,347 4. J. BUTTON Brawn 0,531 5. F. MASSA Ferrari 0,589 6. S. VETTEL Red Bull 0,604 7. H. KOVALAINEN McLaren 0,741 8. K. RÄIKKÖNEN Ferrari 0,742 9. K. NAKADŽIMA Williams 1,017 10. N. PIQUET Renault 1,043
igralec Objavljeno Maj 23, 2009 Opozori Objavljeno Maj 23, 2009 Če bo s štarta KERS stisnil da bo prvi šel v 1. ovink, pa dirkalnik zdržal celo dirko
brembo Objavljeno Maj 23, 2009 Opozori Objavljeno Maj 23, 2009 Če bo s štarta KERS stisnil da bo prvi šel v 1. ovink, pa dirkalnik zdržal celo dirko kers prime šele ko dirkalnik doseže 100km/h
alezzi Objavljeno Maj 24, 2009 Opozori Objavljeno Maj 24, 2009 kers prime šele ko dirkalnik doseže 100km/h se pravi dve sekunde in je mimo buttna :naughty:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se