Skoči na vsebino

Suzuki SV 1000 S/N


johan

Priporočene objave

To pa ni SV1000.... Ta je na svetu šele od 2003.

Očitno si sedel na prejšnji generaciji SV650(S). Sam še nisem sedel na tem, tako da ne vem, ali oz. koliko je manjši od SV1000(S).

D.

Motorja sta isto velka (650 in 1000 K3) tako da ni praktično nobene razlike - je pa res, da je TITO sedel na stari 650ki - tud ta se nič kaj ne loči od novejših modelov po velikosti.

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne,ne...sem sedel na 1000ki...no potem je bla pa 2003 letnik...imel jo je v krškem v moto hitu...drugače sem pa sedel tudi na 650tki...ta je pa sploh bicikel..majhen motor..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni!

Sem nov na tem forumu. Pred kratkim sem nabavil Suzukija Sv 1000 S, res krasen motorček, vendar nisem dobil navodil za vzdrževanje.

Ker sem na tem področju še zelo zelen bi prosil če lahko mal na kratko napišete kaj glede vzdrževanja tega motrčka (menjava olja, verige, itd:) - bi bil zelo hvaležen.

A ima mogoče kdo originalna navodila, ki so bila poleg motorja za skopirat ?

lp

Jani

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V prihajajočem tednu bom Suziki menjal zadnjo gumo, zanima pa me kaj imajo obute vaše Suzike. Sedaj sem imel Michelin Pilot Sport, prednja bo še vedno, ker je še solidna. Za zadnjo pa se nagibam k Z6, prej sem imel metzeler z6 na fazerci pa sem bil zelo zadovoljen. Torej kaj svetujete? V 95% vozim sam, veliko, veliko ovinkastih cest.. mogoče M3?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V prihajajočem tednu bom Suziki menjal zadnjo gumo, zanima pa me kaj imajo obute vaše Suzike. Sedaj sem imel Michelin Pilot Sport, prednja bo še vedno, ker je še solidna. Za zadnjo pa se nagibam k Z6, prej sem imel metzeler z6 na fazerci pa sem bil zelo zadovoljen. Torej kaj svetujete? V 95% vozim sam, veliko, veliko ovinkastih cest.. mogoče M3?

:yes: :OK: Ampak menjaj raje kar obe. Je vredno.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:yes: :OK: Ampak menjaj raje kar obe. Je vredno.

D.

Torej predlagaš M3 ali Z6? Na koleno ga še ne postavim, rad pa bi naredil čimveč kilometrov, brez tveganja pri zavojih. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej predlagaš M3 ali Z6? Na koleno ga še ne postavim, rad pa bi naredil čimveč kilometrov, brez tveganja pri zavojih. :)

Z6 ne morem komentirat, ker je sam nisem nikoli preizkusil... Glede na izkušnje oz. navdušenje nekaterih drugih pa bi rekel, da bi tudi Z6 bile zelo dobra izbira.

Verjetno bi zdržale kak kilometer več kot M3 (pri meni M3 zdržijo ~6000km), z oprijemom pa baje tudi nimajo težav. ;)

D.

PS: Za dober občutek v zavojih pa bi jaz vseeno priporočal M3. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej predlagaš M3 ali Z6? Na koleno ga še ne postavim, rad pa bi naredil čimveč kilometrov, brez tveganja pri zavojih. :)

M3.

Sem obe probal, pa je M3 v večini primerov boljša izbira. Razen če ne ljubiš dežja, v tem primeru je malenkost boljša Z6.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Mene pa zanima, če ima kdo od vas tudi težave s troblo/pipko?

Ugotovil sem, da pipka ne deluje, ko je motor vroč - na delovni tempareturi (sliši se kako hoče zatrobit, pa ne gre), ko se pa ohladi pa deluje normalno. Ima kdo podobne težave in če jih je že reševal bi prosil, da pove kako jih je rešil? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, če ima kdo od vas tudi težave s troblo/pipko?

Ugotovil sem, da pipka ne deluje, ko je motor vroč - na delovni tempareturi (sliši se kako hoče zatrobit, pa ne gre), ko se pa ohladi pa deluje normalno. Ima kdo podobne težave in če jih je že reševal bi prosil, da pove kako jih je rešil? :)

Pri meni je enako, zatrobi sicer, vendar zelo tiho. Najprej sem mislil da so kakšne žice v stiku, ampak ni bilo to.. razmišljam da bi namontiral drugo hupo, nekam pod masko... kako tako hupo od tovrnjaka :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men isto (sicer na 650 pa dobro) - pomoje kaka serijska napaka če nas je tolko - če pa kdo pogrunta pa naj vseeno sporoči

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, če ima kdo od vas tudi težave s troblo/pipko?

Ugotovil sem, da pipka ne deluje, ko je motor vroč - na delovni tempareturi (sliši se kako hoče zatrobit, pa ne gre), ko se pa ohladi pa deluje normalno. Ima kdo podobne težave in če jih je že reševal bi prosil, da pove kako jih je rešil? :)

Yup, je težava je znana in pogosta. Sicer ne vem, ali je moja hupa še originalna - morda jo je prejšnji lastnik zamenjal, ima pa en vijak za nastavljanje. Ko je meni nehala delati (tudi samo pri vročem motorju), sem ta vijak malce odtegnil - od takrat deluje b.p. pri vročem in hladnem motorju.

Sem pa zasledil, da nekateri hupo prestavijo in jo montirajo drugam.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
evo, danči ga spidira jest ga pa pedenam ;) .....

modelno leto 2008: pluig racing screen, ogledala s žmigavci in zafilana luknja na oklepu s "flushmount" smerniki, vse LED

cena cca 160€

post-833-1207566060_thumb.jpgpost-833-1207566124_thumb.jpgpost-833-1207566153_thumb.jpg

Zanima me, kje si nabavil ta ogledala in kakšna je vidnost v njih proti originalnim? Cena 160 € je mišljena samo za ogledala, ali za vse naštete modifikacije? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ogledala za 50-60€ na ebayu (nekaj takega http://cgi.ebay.co.uk/A-PAIR-OF-FAIRING-MO...QQcmdZViewItem)

Vidljivost je OK, če z roko premikaš se ti zdi, da se bojo precej tresla, vendar so tudi presenetljivo ali bolj stabilna napram originalnimi tudi pri visokih hitrostih nad 200km/h (zaradi aerodinamične oblike), edina napaka, ki jo nisem opazil, ko sem kupoval, je da imajo plastične stojke in ročko. Deluje mal švoh... Če si ti kdaj zvrne na mestu so original špegli super, ker ti motor obstane na njih ;) in ostane brez praske. Mogoče bom poikusil kdaj predelat samo konec ogledala na original stojke.

Mogoče bi ti bolj priporočal od Louisa, ki so v osnovi kovinska:

http://www.louis.de/_107e05f5dd0b505ca8cb0...tnr_gr=10028320

če si imel probleme, da si videl preveč komolcev, bo s tema dvema modeloma se slabše, ker imata nekoliko krajši ročici. Jaz mam od vedno naštimano desno ogledalo za mano in levo na prehitevalni pas, tako da nimam problemov glede dolžine.

aja in vidljivost ledic na špeglih (žmigovc) je zelo problematična podnevi.... so me nekajkrat čudno gledali ;)

in še drugi utripač (elektronski rele) boš potreboval, čene ti bo vse skupaj prehitro utripalo....

Popravljeno . Popravil tombgo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja in vidljivost ledic na špeglih (žmigovc) je zelo problematična podnevi.... so me nekajkrat čudno gledali ;)

in še drugi utripač (elektronski rele) boš potreboval, čene ti bo vse skupaj prehitro utripalo....

FYI - tule ponujajo plug&play zamenjavo za Suzukijev original rele. Je elektronski, tako da je frekvenca utripanja neodvisna od tipa žmigavcev (oz. od obremenitve) in ni potrebno dodajati uporov, pa tudi funkcija vseh štirih žmigavcev ostane...

Ne vem pa, ali je dovolj močen za navadne blinkerje.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!