VmasIna Objavljeno September 26, 2008 Opozori Objavljeno September 26, 2008 (popravljeno) Ja novejši model, vsaj naked varianta nima v originalu svetlih aluminijastih loncev ampak so temno sivi oz skoraj črni.Hm, da bi bil model k3.. ne vem, kakšna pa naj bi bila razlika med k3 in k4? Z Vmashino imava enake motorje oz vsaj nisem opazil razlike, pa naj bi bil njegov tudi k4. bom pogooglal malo. :) lp No moj je k3 in ne k4, to pa najlažje zveš, če greš do Suzukijevega prodajalca in ti preveri serijsko številko motorja. Zgleda da so to neki pri Suzukiju zamutili, ker jaz sem ga kupil za letnik 2005, dejansko je pa model k3 in ne k5. Letnike že najlažje ločite po barvah, ker vsako leto so bile na voljo nove barve za ta motor in ti motorji z novim barvami so bili novi letniki, npr. mojega modrega so delal le v modelskem letu k3 in kasneje nikoli več. Tukaj pa lahko preverite, katera barva je bila za posamezni letnik. Drugače SV1000, kot tudi DL1000 so pa baje prenehali prodajati zaradi tega, ker ni dosegel Euro3 standarda za izpust izpušnih plinov. Popravljeno September 26, 2008. Popravil VmasIna
exe`FZS Objavljeno September 27, 2008 Opozori Objavljeno September 27, 2008 No moj je k3 in ne k4, to pa najlažje zveš, če greš do Suzukijevega prodajalca in ti preveri serijsko številko motorja. No, sem napisal stran nazaj, da sem po dancijevi razlagi z ilustracijo ugotovil kateri model vozim. In s tem seveda ugotovil tudi kateri model ti voziš. :) btw: hvala za podporo.. tole te bo stalo pijače ob kosilu v Luxemburgu. :evilgrin:
brembo Objavljeno November 21, 2008 Opozori Objavljeno November 21, 2008 pozdravljeni...mogoče smešno uprašanje...ali suzukija SV 1000S še delajo? po vseh oglasih ne najdem mlajšega kot 2005 letnik...pri motolandu,motorjetu in odarju najdeš u ponudbi samo SV 650. kaj pa suzuki sv1000 SZ z polnim oklepom (delan za ameriški trg)? hvala
danci1973 Objavljeno November 21, 2008 Opozori Objavljeno November 21, 2008 pozdravljeni...mogoče smešno uprašanje...ali suzukija SV 1000S še delajo? po vseh oglasih ne najdem mlajšega kot 2005 letnik...pri motolandu,motorjetu in odarju najdeš u ponudbi samo SV 650. kaj pa suzuki sv1000 SZ z polnim oklepom (delan za ameriški trg)? hvala Žal ne :cry: - motor ne dosega EURO3 norm. Zadnje so naredili delat 2007, a je večina prodajanih bila kakšno modelno leto starejša, leta 2008 pa se novi sploh več niso smeli prodajat. Upam, da bo Suzuki naredil dostojnega naslednika. Morda malo ostrejšega... D. PS: Glede na to, da je V-Strom bil precej dobro prodajan moped in da uporablja skoraj identičen motor, je precej nenavadno, da Suzuki ni razvil novega litrskega V2.
brembo Objavljeno November 21, 2008 Opozori Objavljeno November 21, 2008 ma nej gre vseskupej v tri piskre marmelade :angry: danci hvala
exe`FZS Objavljeno Februar 25, 2009 Opozori Objavljeno Februar 25, 2009 Jutri nameravam v louisa po verižni set pa me zanima, kakšne so kaj vaše izkušnje in kaj priporočate ali regina ali did? DID X-RING REGINA Z-RING btw: priporočate še menjavo česa drugega na 30.000km? Lp Anže
danci1973 Objavljeno Februar 25, 2009 Opozori Objavljeno Februar 25, 2009 Jutri nameravam v louisa po verižni set pa me zanima, kakšne so kaj vaše izkušnje in kaj priporočate ali regina ali did?DID X-RING REGINA Z-RING Ketna ko ketna - vzemi cenejšo... btw: priporočate še menjavo česa drugega na 30.000km? Olje, filtri, morda še olje v vilicah, ... Če imaš model 2003 in še nisi rabil servisirat hidravličnega cilindra od sklopke, je tudi to primerno obnovit (in opremit z dodatno zaščito proti umazaniji). D.
suhi Objavljeno Februar 25, 2009 Opozori Objavljeno Februar 25, 2009 Če imaš model 2003 in še nisi rabil servisirat hidravličnega cilindra od sklopke, je tudi to primerno obnovit (in opremit z dodatno zaščito proti umazaniji). To je znana težava K3 modela al zakaj? Je isto pri SV650 K3? hvala in LP
danci1973 Objavljeno Februar 25, 2009 Opozori Objavljeno Februar 25, 2009 To je znana težava K3 modela al zakaj? Je isto pri SV650 K3? Ja, kasnejši (menda že kar K4) so dobili tisto protiprašno gumico že serijsko. Brez tega je umazanija relativno hitro prišla do tesnil v hidravličnem cilindru in so začela puščati. Pri SV650 pa te težave ni, ker nima hidravlične sklopke... D.
exe`FZS Objavljeno Februar 26, 2009 Opozori Objavljeno Februar 26, 2009 Ketna ko ketna - vzemi cenejšo... Olje, filtri, morda še olje v vilicah, ... Če imaš model 2003 in še nisi rabil servisirat hidravličnega cilindra od sklopke, je tudi to primerno obnovit (in opremit z dodatno zaščito proti umazaniji). D. Olje in oljni filter sem menjal že pred zimo, verjetno bom sedaj še filter za gorivo in pa zavorno olje. Imam K3 model in cilinder od sklopke mi že kar nekaj časa pušča(minimalno), vendar glede na stanje olja v posodici, se mi stanje še ni zdelo alarmanto. Ampak sedaj bom menjal tudi to. Kar se tiče olja v vilicah, kakšna je kaj zahtevnost tega opravila, je namreč eno izmed opravil, ki jih sam še nisem izvajal. PS: Zanima me tudi, ali naj motor peljem na servis za kakšen preventiven pregled ali nastavitev ventilov, do sedaj še nisem imel nikakršnih problemov vendar se maja odpravljam na turo 4000+km in bi se rad znebil določenih "strahov". Hvala za odgovore. Lp Anže
danci1973 Objavljeno Februar 26, 2009 Opozori Objavljeno Februar 26, 2009 Olje in oljni filter sem menjal že pred zimo, verjetno bom sedaj še filter za gorivo in pa zavorno olje. Filtra za gorivo jaz še sploh nisem menjal... Zavorno olje pa vsekakor. Imam K3 model in cilinder od sklopke mi že kar nekaj časa pušča(minimalno), vendar glede na stanje olja v posodici, se mi stanje še ni zdelo alarmanto. Ampak sedaj bom menjal tudi to. Zanimivo - ko je meni začelo puščat, je fejst puščalo... To le uredi, da ne boš na kakšni daljši turi ostal brez sklopke (pa ne pozabi na protiprašno gumico, ki na K3 modelih ni 'serijsko'). Kar se tiče olja v vilicah, kakšna je kaj zahtevnost tega opravila, je namreč eno izmed opravil, ki jih sam še nisem izvajal. Zadeva je dokaj enostavna, če le imaš možnost varno dvignit prednji del motorja. Narediti si moraš nekaj 'specialnih orodij' - eno za to, da boš lahko zgrabil palico od 'cartridge'-a in s tem spumpal ven staro olje in odzračil novo. Drugo pa za to, da boš lahko točno nastavil nivo olja v vilicah. PS: Zanima me tudi, ali naj motor peljem na servis za kakšen preventiven pregled ali nastavitev ventilov, do sedaj še nisem imel nikakršnih problemov vendar se maja odpravljam na turo 4000+km in bi se rad znebil določenih "strahov". Preventiven pregled ventilov nikoli ne škodi... Sam tega na SV-ju še nisem počel, sem pa na prejšnjem mopedu. D.
exe`FZS Objavljeno Februar 26, 2009 Opozori Objavljeno Februar 26, 2009 Zanimivo - ko je meni začelo puščat, je fejst puščalo... To le uredi, da ne boš na kakšni daljši turi ostal brez sklopke (pa ne pozabi na protiprašno gumico, ki na K3 modelih ni 'serijsko'). Zadeva je dokaj enostavna, če le imaš možnost varno dvignit prednji del motorja. Narediti si moraš nekaj 'specialnih orodij' - eno za to, da boš lahko zgrabil palico od 'cartridge'-a in s tem spumpal ven staro olje in odzračil novo. Drugo pa za to, da boš lahko točno nastavil nivo olja v vilicah. No pri meni, pri kakšni daljši turi vrže par pikic na masko pod sklopko, sicer pa ne vem, kako točno izgleda ta protiprašna gumica, ampak mislim, da jo jaz že imam, je pa problem ravno pri gumici ker je malo natrgana. Bom poslikal, ker me zanima, če je to to. Bom pa vsekakor menjal in tesnilo in gumico. Za dvig motorja ne bo problema, ko pa se bom lotil pa še kakšno stvar vprašam, če se bo kje zataknilo. Hvala za odgovore. Lp Anže
VmasIna Objavljeno Maj 24, 2009 Opozori Objavljeno Maj 24, 2009 Mene pa zanima, če je kdo našel kakšne poliestre za SV-ja? Sam sem kar dosti prebrskal po raznih spletnih "sejmih" in trgovinah, ampak nisem našel ničesar pametnega.
danci1973 Objavljeno Maj 24, 2009 Opozori Objavljeno Maj 24, 2009 Mene pa zanima, če je kdo našel kakšne poliestre za SV-ja? Sam sem kar dosti prebrskal po raznih spletnih "sejmih" in trgovinah, ampak nisem našel ničesar pametnega. Rennverkleidung.net - predzadnja slika. So pa tudi druge... D.
exe`FZS Objavljeno Maj 24, 2009 Opozori Objavljeno Maj 24, 2009 Rennverkleidung.net - predzadnja slika. So pa tudi druge... D. Tole izgleda super, ampak plastike so na enakih mestih, ko tudi sicer na svju. Slučajno veš, če bi se dalo zmontirati gor plastike, ki bi pokrile celotno mašino? Je to sploh smiselno glede na to, da imam crash pade?
VmasIna Objavljeno Maj 24, 2009 Opozori Objavljeno Maj 24, 2009 Hvala danci exe'FZS, seveda je smiselno pokriti celo mašino, če je opcija, bolje, da se lomijo plastike kot "ripsa" kak deklc, kiler,... . Seveda, najbolje je, da se ne zgodi nič, ampak nikoli ne reci nikoli...
exe`FZS Objavljeno Maj 24, 2009 Opozori Objavljeno Maj 24, 2009 Hvala danci exe'FZS, seveda je smiselno pokriti celo mašino, če je opcija, bolje, da se lomijo plastike kot "ripsa" kak deklc, kiler,... . Seveda, najbolje je, da se ne zgodi nič, ampak nikoli ne reci nikoli... ja ampak, če je gor crashpad je itak zelo malo šans, da boš poripsal mašino. Skrbi me tudi dotok zraka do mašine v primeru, če je porkita celotna mašina.
VmasIna Objavljeno Maj 24, 2009 Opozori Objavljeno Maj 24, 2009 ja ampak, če je gor crashpad je itak zelo malo šans, da boš poripsal mašino. Skrbi me tudi dotok zraka do mašine v primeru, če je porkita celotna mašina. Ne bi smelo biti težav v tej smeri. Prosil pri pomoč pri prevodu, sem kliknil na sliko in prikazale so se mi podrobnosti. Moosgummi - Tankhaube - pokrov rezervoarja Frontfender - Racingscheibe - racing šajbca 6 St. Schnellverschlüsse - 8 St. Schnellverschlüsse - Ram-Air Kanäle GFK auf Anfrage - Rahmenschoner GFK-Schwarz auf Anfrage - Montageständer auf Anfrage - KLIK
danci1973 Objavljeno Maj 24, 2009 Opozori Objavljeno Maj 24, 2009 Tole izgleda super, ampak plastike so na enakih mestih, ko tudi sicer na svju. Slučajno veš, če bi se dalo zmontirati gor plastike, ki bi pokrile celotno mašino? Je to sploh smiselno glede na to, da imam crash pade? V ponudbi imajo tudi stranske oklepe, kakršne ponuja tudi Suzuki (Extras: Seitenverkleidungen wie Original + 139,00€). Prosil pri pomoč pri prevodu, sem kliknil na sliko in prikazale so se mi podrobnosti. Moosgummi - guma za sedež Tankhaube - pokrov rezervoarja Frontfender - prednji blatnik Racingscheibe - racing šajbca 6 St. Schnellverschlüsse - 6. komadov 'hitrih spojk' 8 St. Schnellverschlüsse - 8. komadov 'hitrih spojk' Ram-Air Kanäle GFK auf Anfrage - Ram-Air kanali po naročilu Rahmenschoner GFK-Schwarz auf Anfrage - zaščita okvirja po naročilu Montageständer auf Anfrage - montažna stojala po naročilu Te podrobnosti niso vezane na specifičen model, je le splošen spisek njihove dodatne ponudbe. D.
exe`FZS Objavljeno Maj 24, 2009 Opozori Objavljeno Maj 24, 2009 V ponudbi imajo tudi stranske oklepe, kakršne ponuja tudi Suzuki (Extras: Seitenverkleidungen wie Original + 139,00€). Super, tega pa nisem opazil na strani. Že pišem za omenjene zadeve, z Vmasino bova verjetno naročila.. je še kdo zainteresiran? Upam namreč, da bo kaj ceneje v primeru večjega naročila. Lp
segla Objavljeno Maj 25, 2009 Opozori Objavljeno Maj 25, 2009 Pozdravljeni! Zanima me ali ima kdo dejanske izkušnje z 'KNOCK'om v motorju. Ali menjava oljnega filtra s K&N dejansko reši problem, ali je edina opcija za odpravo te nadležne težave menjava ležajev v glavi motorja? Povzroči ta zadeva tudi kakšne fizične okvare motorja? (Tiste psihične, ki jih dobi voznik, ko posluša knockanje se ne da odpraviti ). Drugače je govora o SV 1000 k5. V naprej se zahvaljujem za morebitne odgovore.
exe`FZS Objavljeno Maj 25, 2009 Opozori Objavljeno Maj 25, 2009 Dobil odgovor glede poliestrov.. kakor je razvidno iz sporočila spodaj, ima samo enake dele, kot so na originalu.. boljše kot nič, if u ask me. Torej je še kdo zainteresiran za naročilo? Do sedaj sva 2. Lp From: <FaReisinger@aol.com> Date: 2009/5/25 Subject: Re: Verkleidungen SV1000S Hello. I only have the Front-Mask both Sideparts left and right and the Tail for Serialseat. The Set costs 299,00€ + shipping. I have no other Parts for this Bike. Regards U. Reisinger
simonsi Objavljeno Maj 25, 2009 Opozori Objavljeno Maj 25, 2009 Pozdravljeni! Zanima me ali ima kdo dejanske izkušnje z 'KNOCK'om v motorju. Ali menjava oljnega filtra s K&N dejansko reši problem, ali je edina opcija za odpravo te nadležne težave menjava ležajev v glavi motorja? Povzroči ta zadeva tudi kakšne fizične okvare motorja? (Tiste psihične, ki jih dobi voznik, ko posluša knockanje se ne da odpraviti ). Drugače je govora o SV 1000 k5. V naprej se zahvaljujem za morebitne odgovore. o čem ti to? če misliš klenkanje, potem probaj 100 oktanca.
segla Objavljeno Maj 26, 2009 Opozori Objavljeno Maj 26, 2009 Ne gre za klenkanje. Bolj detajlno je zadeva opisana tukaj. KLIK Zadeva se pojavlja pri segretem motorju, ko ni obremenjen (čakanje na semaforju), s stisnjeno ali spuščeno sklopko.
segla Objavljeno Maj 27, 2009 Opozori Objavljeno Maj 27, 2009 Včeraj zamenjal olje in oljni filter s K&N. Ni neke opazne razlite. Čim se motor segreje na 90 stopinj veselo KNOCK-a.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se