Skoči na vsebino

Suzuki SV 1000 S/N


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
Ja novejši model, vsaj naked varianta nima v originalu svetlih aluminijastih loncev ampak so temno sivi oz skoraj črni.

Hm, da bi bil model k3.. ne vem, kakšna pa naj bi bila razlika med k3 in k4? Z Vmashino imava enake motorje oz vsaj nisem opazil razlike, pa naj bi bil njegov tudi k4.

bom pogooglal malo. :)

lp

No moj je k3 in ne k4, to pa najlažje zveš, če greš do Suzukijevega prodajalca in ti preveri serijsko številko motorja. Zgleda da so to neki pri Suzukiju zamutili, ker jaz sem ga kupil za letnik 2005, dejansko je pa model k3 in ne k5. Letnike že najlažje ločite po barvah, ker vsako leto so bile na voljo nove barve za ta motor in ti motorji z novim barvami so bili novi letniki, npr. mojega modrega so delal le v modelskem letu k3 in kasneje nikoli več.

Tukaj pa lahko preverite, katera barva je bila za posamezni letnik.

Drugače SV1000, kot tudi DL1000 so pa baje prenehali prodajati zaradi tega, ker ni dosegel Euro3 standarda za izpust izpušnih plinov.

Popravljeno . Popravil VmasIna
Objavljeno
No moj je k3 in ne k4, to pa najlažje zveš, če greš do Suzukijevega prodajalca in ti preveri serijsko številko motorja.

No, sem napisal stran nazaj, da sem po dancijevi razlagi z ilustracijo ugotovil kateri model vozim. In s tem seveda ugotovil tudi kateri model ti voziš. :)

btw: hvala za podporo.. tole te bo stalo pijače ob kosilu v Luxemburgu. :evilgrin:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

pozdravljeni...mogoče smešno uprašanje...ali suzukija SV 1000S še delajo? po vseh oglasih ne najdem mlajšega kot 2005 letnik...pri motolandu,motorjetu in odarju najdeš u ponudbi samo SV 650. kaj pa suzuki sv1000 SZ z polnim oklepom (delan za ameriški trg)?

hvala

Objavljeno
pozdravljeni...mogoče smešno uprašanje...ali suzukija SV 1000S še delajo? po vseh oglasih ne najdem mlajšega kot 2005 letnik...pri motolandu,motorjetu in odarju najdeš u ponudbi samo SV 650. kaj pa suzuki sv1000 SZ z polnim oklepom (delan za ameriški trg)?

hvala

Žal ne :cry: - motor ne dosega EURO3 norm. Zadnje so naredili delat 2007, a je večina prodajanih bila kakšno modelno leto starejša, leta 2008 pa se novi sploh več niso smeli prodajat.

Upam, da bo Suzuki naredil dostojnega naslednika. Morda malo ostrejšega...

D.

PS: Glede na to, da je V-Strom bil precej dobro prodajan moped in da uporablja skoraj identičen motor, je precej nenavadno, da Suzuki ni razvil novega litrskega V2.

Objavljeno

ma nej gre vseskupej v tri piskre marmelade :angry:

danci hvala

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Jutri nameravam v louisa po verižni set pa me zanima, kakšne so kaj vaše izkušnje in kaj priporočate ali regina ali did?

DID X-RING

REGINA Z-RING

btw: priporočate še menjavo česa drugega na 30.000km?

Lp

Anže

Objavljeno
Jutri nameravam v louisa po verižni set pa me zanima, kakšne so kaj vaše izkušnje in kaj priporočate ali regina ali did?

DID X-RING

REGINA Z-RING

Ketna ko ketna - vzemi cenejšo...

btw: priporočate še menjavo česa drugega na 30.000km?

Olje, filtri, morda še olje v vilicah, ...

Če imaš model 2003 in še nisi rabil servisirat hidravličnega cilindra od sklopke, je tudi to primerno obnovit (in opremit z dodatno zaščito proti umazaniji).

D.

Objavljeno
Če imaš model 2003 in še nisi rabil servisirat hidravličnega cilindra od sklopke, je tudi to primerno obnovit (in opremit z dodatno zaščito proti umazaniji).

To je znana težava K3 modela al zakaj? Je isto pri SV650 K3?

hvala in LP

Objavljeno
To je znana težava K3 modela al zakaj? Je isto pri SV650 K3?

Ja, kasnejši (menda že kar K4) so dobili tisto protiprašno gumico že serijsko. Brez tega je umazanija relativno hitro prišla do tesnil v hidravličnem cilindru in so začela puščati.

Pri SV650 pa te težave ni, ker nima hidravlične sklopke...

D.

Objavljeno
Ketna ko ketna - vzemi cenejšo...

Olje, filtri, morda še olje v vilicah, ...

Če imaš model 2003 in še nisi rabil servisirat hidravličnega cilindra od sklopke, je tudi to primerno obnovit (in opremit z dodatno zaščito proti umazaniji).

D.

Olje in oljni filter sem menjal že pred zimo, verjetno bom sedaj še filter za gorivo in pa zavorno olje.

Imam K3 model in cilinder od sklopke mi že kar nekaj časa pušča(minimalno), vendar glede na stanje olja v posodici, se mi stanje še ni zdelo alarmanto. Ampak sedaj bom menjal tudi to.

Kar se tiče olja v vilicah, kakšna je kaj zahtevnost tega opravila, je namreč eno izmed opravil, ki jih sam še nisem izvajal.

PS: Zanima me tudi, ali naj motor peljem na servis za kakšen preventiven pregled ali nastavitev ventilov, do sedaj še nisem imel nikakršnih problemov vendar se maja odpravljam na turo 4000+km in bi se rad znebil določenih "strahov".

Hvala za odgovore.

Lp Anže

Objavljeno
Olje in oljni filter sem menjal že pred zimo, verjetno bom sedaj še filter za gorivo in pa zavorno olje.

Filtra za gorivo jaz še sploh nisem menjal... Zavorno olje pa vsekakor.

Imam K3 model in cilinder od sklopke mi že kar nekaj časa pušča(minimalno), vendar glede na stanje olja v posodici, se mi stanje še ni zdelo alarmanto. Ampak sedaj bom menjal tudi to.

Zanimivo - ko je meni začelo puščat, je fejst puščalo... To le uredi, da ne boš na kakšni daljši turi ostal brez sklopke (pa ne pozabi na protiprašno gumico, ki na K3 modelih ni 'serijsko').

Kar se tiče olja v vilicah, kakšna je kaj zahtevnost tega opravila, je namreč eno izmed opravil, ki jih sam še nisem izvajal.

Zadeva je dokaj enostavna, če le imaš možnost varno dvignit prednji del motorja. Narediti si moraš nekaj 'specialnih orodij' - eno za to, da boš lahko zgrabil palico od 'cartridge'-a in s tem spumpal ven staro olje in odzračil novo.

Drugo pa za to, da boš lahko točno nastavil nivo olja v vilicah.

PS: Zanima me tudi, ali naj motor peljem na servis za kakšen preventiven pregled ali nastavitev ventilov, do sedaj še nisem imel nikakršnih problemov vendar se maja odpravljam na turo 4000+km in bi se rad znebil določenih "strahov".

Preventiven pregled ventilov nikoli ne škodi... Sam tega na SV-ju še nisem počel, sem pa na prejšnjem mopedu.

D.

Objavljeno
Zanimivo - ko je meni začelo puščat, je fejst puščalo... To le uredi, da ne boš na kakšni daljši turi ostal brez sklopke (pa ne pozabi na protiprašno gumico, ki na K3 modelih ni 'serijsko').

Zadeva je dokaj enostavna, če le imaš možnost varno dvignit prednji del motorja. Narediti si moraš nekaj 'specialnih orodij' - eno za to, da boš lahko zgrabil palico od 'cartridge'-a in s tem spumpal ven staro olje in odzračil novo.

Drugo pa za to, da boš lahko točno nastavil nivo olja v vilicah.

No pri meni, pri kakšni daljši turi vrže par pikic na masko pod sklopko, sicer pa ne vem, kako točno izgleda ta protiprašna gumica, ampak mislim, da jo jaz že imam, je pa problem ravno pri gumici ker je malo natrgana. Bom poslikal, ker me zanima, če je to to. Bom pa vsekakor menjal in tesnilo in gumico.

Za dvig motorja ne bo problema, ko pa se bom lotil pa še kakšno stvar vprašam, če se bo kje zataknilo.

Hvala za odgovore.

Lp Anže

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Mene pa zanima, če je kdo našel kakšne poliestre za SV-ja?

Sam sem kar dosti prebrskal po raznih spletnih "sejmih" in trgovinah, ampak nisem našel ničesar pametnega.

Objavljeno
Mene pa zanima, če je kdo našel kakšne poliestre za SV-ja?

Sam sem kar dosti prebrskal po raznih spletnih "sejmih" in trgovinah, ampak nisem našel ničesar pametnega.

Rennverkleidung.net - predzadnja slika.

So pa tudi druge...

D.

Objavljeno
Rennverkleidung.net - predzadnja slika.

So pa tudi druge...

D.

Tole izgleda super, ampak plastike so na enakih mestih, ko tudi sicer na svju. Slučajno veš, če bi se dalo zmontirati gor plastike, ki bi pokrile celotno mašino? Je to sploh smiselno glede na to, da imam crash pade?

Objavljeno

Hvala danci

exe'FZS, seveda je smiselno pokriti celo mašino, če je opcija, bolje, da se lomijo plastike kot "ripsa" kak deklc, kiler,... :). Seveda, najbolje je, da se ne zgodi nič, ampak nikoli ne reci nikoli...

Objavljeno
Hvala danci

exe'FZS, seveda je smiselno pokriti celo mašino, če je opcija, bolje, da se lomijo plastike kot "ripsa" kak deklc, kiler,... :). Seveda, najbolje je, da se ne zgodi nič, ampak nikoli ne reci nikoli...

ja ampak, če je gor crashpad je itak zelo malo šans, da boš poripsal mašino. Skrbi me tudi dotok zraka do mašine v primeru, če je porkita celotna mašina.

Objavljeno
ja ampak, če je gor crashpad je itak zelo malo šans, da boš poripsal mašino. Skrbi me tudi dotok zraka do mašine v primeru, če je porkita celotna mašina.

Ne bi smelo biti težav v tej smeri.

Prosil pri pomoč pri prevodu, sem kliknil na sliko in prikazale so se mi podrobnosti.

Moosgummi -

Tankhaube - pokrov rezervoarja

Frontfender -

Racingscheibe - racing šajbca

6 St. Schnellverschlüsse -

8 St. Schnellverschlüsse -

Ram-Air Kanäle GFK auf Anfrage -

Rahmenschoner GFK-Schwarz auf Anfrage -

Montageständer auf Anfrage -

KLIK

Objavljeno
Tole izgleda super, ampak plastike so na enakih mestih, ko tudi sicer na svju. Slučajno veš, če bi se dalo zmontirati gor plastike, ki bi pokrile celotno mašino? Je to sploh smiselno glede na to, da imam crash pade?

V ponudbi imajo tudi stranske oklepe, kakršne ponuja tudi Suzuki (Extras: Seitenverkleidungen wie Original + 139,00€).

Prosil pri pomoč pri prevodu, sem kliknil na sliko in prikazale so se mi podrobnosti.

Moosgummi - guma za sedež

Tankhaube - pokrov rezervoarja

Frontfender - prednji blatnik

Racingscheibe - racing šajbca

6 St. Schnellverschlüsse - 6. komadov 'hitrih spojk'

8 St. Schnellverschlüsse - 8. komadov 'hitrih spojk'

Ram-Air Kanäle GFK auf Anfrage - Ram-Air kanali po naročilu

Rahmenschoner GFK-Schwarz auf Anfrage - zaščita okvirja po naročilu

Montageständer auf Anfrage - montažna stojala po naročilu

Te podrobnosti niso vezane na specifičen model, je le splošen spisek njihove dodatne ponudbe.

D.

Objavljeno
V ponudbi imajo tudi stranske oklepe, kakršne ponuja tudi Suzuki (Extras: Seitenverkleidungen wie Original + 139,00€).

Super, tega pa nisem opazil na strani.

Že pišem za omenjene zadeve, z Vmasino bova verjetno naročila.. je še kdo zainteresiran? Upam namreč, da bo kaj ceneje v primeru večjega naročila.

Lp

Objavljeno

Pozdravljeni!

Zanima me ali ima kdo dejanske izkušnje z 'KNOCK'om v motorju.

Ali menjava oljnega filtra s K&N dejansko reši problem, ali je edina opcija za odpravo te nadležne težave menjava ležajev v glavi motorja?

Povzroči ta zadeva tudi kakšne fizične okvare motorja? (Tiste psihične, ki jih dobi voznik, ko posluša knockanje se ne da odpraviti ;) ).

Drugače je govora o SV 1000 k5.

V naprej se zahvaljujem za morebitne odgovore.

Objavljeno

Dobil odgovor glede poliestrov.. kakor je razvidno iz sporočila spodaj, ima samo enake dele, kot so na originalu.. boljše kot nič, if u ask me. :) Torej je še kdo zainteresiran za naročilo? Do sedaj sva 2. :)

Lp

From: <FaReisinger@aol.com>

Date: 2009/5/25

Subject: Re: Verkleidungen SV1000S

Hello. I only have the Front-Mask both Sideparts left and right and the Tail for Serialseat. The Set costs 299,00€ + shipping. I have no other Parts for this Bike. Regards U. Reisinger

Objavljeno
Pozdravljeni!

Zanima me ali ima kdo dejanske izkušnje z 'KNOCK'om v motorju.

Ali menjava oljnega filtra s K&N dejansko reši problem, ali je edina opcija za odpravo te nadležne težave menjava ležajev v glavi motorja?

Povzroči ta zadeva tudi kakšne fizične okvare motorja? (Tiste psihične, ki jih dobi voznik, ko posluša knockanje se ne da odpraviti ;) ).

Drugače je govora o SV 1000 k5.

V naprej se zahvaljujem za morebitne odgovore.

o čem ti to?

če misliš klenkanje, potem probaj 100 oktanca.

Objavljeno

Ne gre za klenkanje.

Bolj detajlno je zadeva opisana tukaj.

KLIK

Zadeva se pojavlja pri segretem motorju, ko ni obremenjen (čakanje na semaforju), s stisnjeno ali spuščeno sklopko.

Objavljeno

Včeraj zamenjal olje in oljni filter s K&N.

Ni neke opazne razlite.

Čim se motor segreje na 90 stopinj veselo KNOCK-a.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!