Skoči na vsebino

Suzuki SV 1000 S/N


johan

Priporočene objave

...a imaš že kake slabe izkušnje s tem?

Ja želel bi, da bi bil moj SV spet lep :)

Pista je samo stvar trenutnega navdiha, sicer bom šel še kdaj, ampak, kot pravim, sem in tja...

Moje mnenje:

Material: orginal je najbrž resda bolj žilav od poliestra:

Glede končne obdelave : Za pramodel za izdelavo kalupa so sigurno vzeli originalni del, površina pa je gelcoat na osnovi poliuretana, samo za očistiti sledi ločilca in zmatirati (mogoče blago obrusiti kak rob):

Luknje: so že vse predvrtane...

Samo za namig: Nova original maska pri Odarju košta 415€, tu pa dobim zraven še bočne plastike in spodnji del sprednje maske, ki sem si jih že od nekdaj želel :P

Sem imel na Ebayu ogledanih nekaj mask, pa so vse ali počene, ali pa so druge barve, tako da ličanje bi v vsakem primeru bilo potrebno..

Komentar na moje razmišljanje dobrodošel:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mam že izkušnje s sestavljanjem originalnih, pa še tu ne gre vse lepo skupaj, če posbej pri nesrečah, kjer so kaki nosilčki poviti..., da ne govorim pri avtomobilih, ki niso tako delikat.

Če boš imel srečo, bo šlo v najboljšem primeru bo šlo vse skupaj, samo zgledalo bo bolj "šlampasto".

Posebej pazi na prednjo masko, kjer so sprednje luči, nosilec in zadnja okrasna plastika okrog števca, speti skupaj z natikanjem in vijačanjem(napiši prodajalcu naj ti poslika plastike tudi z zadnjega dela, da vidiš če je tam vse kot na originalnih).

Svetujem da še malo počakaš na kak original kos na ebayu, itak je trenutno zima, zgodi sa da prodajajo tudi povsem nove kose.

To so bile cene leta 2006 +20% popusta na količino; samo za primerjavo z današnjimi cenami :)

žaromet 69.250 sit

prednji blatnik 23.083

cev vilice 61.552 x2

vizir 30.775

plastika okoli luči 80.360

plastika za lučjo 11.540

plastika pod lučjo 15.390

pokrovček maske 1624 x2

nosilec žarometa 33.340

taačka zavore 13.252

leva tačka 5.558

nosilec tačke 4.703

ohišje števca zg. 17.098

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tombgo!

Hvala za informacije.

Bom razmislil.

Ker moram v vsakem primeru barvati masko (ko nalašč je nikjer ni v moji barvi) in kessel, močno razmišljam, da poflikam svojo staro.

Imam kar nekaj izkušenj z delom z raznimi lepili, kompoziti, kitanjem, ličanjem..., tako, da tudi to ne bi smel biti problem..

LP, Uroš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Spet jest!

Ekola:

poflikal staro masko :yea1:

Kolega mi je poslal nekaj plastike od starega SV-ja. Sicer ni čisto enaka plastika, je pa precej podobna, tako, da sem jih lahko lepo pomešal skupaj in zavaril...

Zelo lepo mi je uspelo narediti nov vogal, ki mi ga je odbrusil asvalt :angry: , na obrušeno površino plastike pa tudi poliester kit zelo dobro prime, da sploh ne bo treba plastik primerja gor dajat.

Trdnost je zadovoljiva (samo od sebe sigirno ne bo počilo, v asvalt pa upam da tudi ne bo treba probat še enkrat, če drži :headbang: )

Zadnjič je bilo govora o aftermarket poliestrih.

Naročil sem bočne plastike ( da malo okranclam SV-ja), jih dobil in :BUA:

...kot ste rekli zadnjič, oz. me opozorili...kot bi jih delala dva mulca v garaži z ugasnjenimi lučmi, da jih kdo ne vidi....

Kalupa niso očistili že nekaj let, tako, da je vse polno lunkerjev, nezaključenih robov...ampak to se da pošprickitat in zbrusit...

..ampak, pol pa modeli gredo rezat odprtine v zračnikih :cry: ...mal sem, mal ke, robovi od plastik so na eni strani široki 3 cm, na drugi komaj 1 cm... ko bi hudići vsaj rezat ne šli teh luken, mamico jim šalabajzersko!!!!!

S Proxonom, pa šmergelnom se dela čudeže, če material za odbrusit JE!, če ga pa ni, pa.. :headbang:

Tko, da po vsej verjetnosti romajo nazaj v nemčijo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

me zanima če bi kdo namontiral na svojega SV ja povišane belance? Ko sem kupil motor so bile namontirane, a sem jih kmalu odstranil. Za kak € sem jih pripravljen prodat, so pa malo za porihtat oz niso v najboljšem stanju...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Takle je mam suzukija SV1000 S, in mi je crknu ignitor (tista mala škatlica pod zicom)in mi je pr panigazu reku da košta to cca. 1500€ in res novga na netu nisem najdu za majn ko 800€

Dau mi je kataloško številko 32920-16G00

Js sem najdu tole na ebayu za 150$ sam ma številko 32920-16G10

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SV1000-SV-1000-cdi-igniter-ignitor-ecu-ecm-2003-2004-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem19bf36a3bdQQitemZ110582211517QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories

A ma kdo SV-ja takega kot jaz, pa se mu da pogledat številko, al pa, če se kdo spozna na to? Ker js pojma nimam o tem....

Hvala

Popravljeno . Popravil MatjažHrnčič
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si motor peljal na servis, ali ti je problem diagnosticiral po telefonu. Namreč pri kolegu je bil podoben problem ampak je kasneje sam ugotovil da je kriva žična napeljava do ignitorja.

tole mislim, da je kar pogost problem na SVjih.

Sicer pa ti predlagam, da malo počakaš na odgovor mariborskega profija za SV-je. :)

PS: tema za Suzuki SV1000 že obstaja, priporčam, da naslednjič pišeš tja.

Popravljeno . Popravil exe`FZS
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takle je mam suzukija SV1000 S, in mi je crknu ignitor (tista mala škatlica pod zicom)in mi je pr panigazu reku da košta to cca. 1500€ in res novga na netu nisem najdu za majn ko 800€

Dau mi je kataloško številko 32920-16G00

Js sem najdu tole na ebayu za 150$ sam ma številko 32920-16G10

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SV1000-SV-1000-cdi-igniter-ignitor-ecu-ecm-2003-2004-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem19bf36a3bdQQitemZ110582211517QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories

A ma kdo SV-ja takega kot jaz, pa se mu da pogledat številko, al pa, če se kdo spozna na to? Ker js pojma nimam o tem....

Kateri letnik maš? Letniki oz. modeli 2005 in novejši imajo drugačne konektorje kot 2003 in 2004.

Ta, ki si ga našel na E-Bayu, je najverjetneje za ameriško tržišče in je možno, da ne uporablja O2 senzorja (lambda) - razen, če je za Kalifornijo...

Kakši pa so simptomi na mopedu? A so pri Panigazu dejansko preizkusili tvojo enoto na drugem mopedu?

Jaz imam model 2003 - če je tvoj tudi 2003 ali 2004 in mi dostaviš tvojo enoto, jo lahko priklopim na moj moped, pa se bo takoj videlo...

D.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mam letnik 2003...

Vse skupaj se je začelo s tem, da so men crknale kratke luči,p a sem ga pelal na servis, pa jih je tam zjebalo neki, menjali so rele, samo potem se je masa nekje zgubila, in je precviku maso

pa jo kr direkt na motor vezu, tk da je men bencin pumpa skos laufala, pa pije motor več, pa še smrdi po bencinu enmal, pa sem ga pelal v kranj, pa mi je povedu da je to hin, j pa verjamem, ker

je pač pooblaščen pa še full prjazni so bli tam. Reku je da so naredli vse meritve... Tk je ko motor užgem, se pumpa more zalaufat za 3s, pa ugasnat, men pa laufa skos, še ko užgem motor in javla mi FI

napako...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mam letnik 2003...

Vse skupaj se je začelo s tem, da so men crknale kratke luči,p a sem ga pelal na servis, pa jih je tam zjebalo neki, menjali so rele, samo potem se je masa nekje zgubila, in je precviku maso

pa jo kr direkt na motor vezu, tk da je men bencin pumpa skos laufala, pa pije motor več, pa še smrdi po bencinu enmal, pa sem ga pelal v kranj, pa mi je povedu da je to hin, j pa verjamem, ker

je pač pooblaščen pa še full prjazni so bli tam. Reku je da so naredli vse meritve... Tk je ko motor užgem, se pumpa more zalaufat za 3s, pa ugasnat, men pa laufa skos, še ko užgem motor in javla mi FI

napako...

Razen tega pa motor dela?? Ne verjamem, da bi računalnik tako 'delno' crknil...

D.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene zdej zanima, samo, če lahko zamem tega ki ima številko 32920-16G10 številko kataloga, moj ma pa 32920-16G00 ampak nikjer se ne najde ta številka, v vseh katalogih je samo 10 na koncu

primer:

http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm

greš na levi pod 2003-K3 maš čist na podnu 2003 SV1000,S in pol pa v tej sekciji izbereš ELECTRICAL in se ti odpre slika štroma, tam pa greš pod številko 22 in maš za suzuki sv1000 32920-16G70 številko,

za suzuki sv100 S pa 32920-16G10, in povsod je isto js nevem ki so najdl za moj motor nule na konc šifre.... :/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Če kdo koga pozna, ki bi prodal kakšne izpuhe za sv-ja k3 krajše in še po možnosti karbonske naj ne okleva in me pokliče na 040316334 (seveda za normalen denar)

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav,

mal kasno odpisujem, ker sem bolj redko tle gor.

Pred nakupom preveri t.i. "green connector" na portalu http://www.sv-portal.com/ ali google.com

connector1.jpg

Mogoče ti je pregorela tale stvarca. Popravilo košta 5€ ;)

Meni je šel na zadnji vožnji lansko leto. Dejansko je opozarjal to na ene dve furi prej, ko enih parkrat ni hotel vžgat. Zjutraj se normalno pripeljem na šiht. Popoldne pa nič. Kot bi akumulator odklopil. Enim se zgodi to tudi čez noč brez opozoril.

Če je to tvoj problem, sporoči, ti povem kako in kaj pa tudi še enk kup materiala imam doma...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo še ena malo bolj pozna izkušnja na to temo.

Na mojem SV (k3 l.2005) je bila težava s vžigom ravno zaradi tega konektorja, ko si obrnil ključ so gorele parkirne luči in delovali so žmigavci, ostalo pa je bilo mrtvo, če si pa motor ali kabel od ključavnice malo premikal sem in tja je vse začelo čudežno delati (ne vedno).

Najprej sem sumil okvaro ključavnice, nato sem malo raziskoval kako pride kabel od ključavnice do računalnika in našel zeleni konektor v podobnem stanju kot je na sliki.

Problem sem rešil zelo preprosto s čiščenjem konektorja s "kontakt sprejem" in ustrezno poravnavo in ureditvijo konektorja, da se je dobro prilegel na drugi del. Ob tem sem naredil še malo drugačno napeljavo kabla in konektor zategnil s vezico. Vžig še do danes deluje brez težav (pa je od tega že zelo dolgo).

Težava s pregorelim konektorjem se dogodi po mojih ugotovitvah zaradi tega, ker se ta konektor nahaja na mestu, kjer je zelo vroče.

Do konektorja prideš tako, da dvigneš rezervoar (kestl), odstraniš airbox in si tam :-)

Strošek popravila je nekaj centov za vezico in morebiten nakup "kontakt spreja".

Pozdrav,

mal kasno odpisujem, ker sem bolj redko tle gor.

Pred nakupom preveri t.i. "green connector" na portalu http://www.sv-portal.com/ ali google.com

connector1.jpg

Mogoče ti je pregorela tale stvarca. Popravilo košta 5€ ;)

Meni je šel na zadnji vožnji lansko leto. Dejansko je opozarjal to na ene dve furi prej, ko enih parkrat ni hotel vžgat. Zjutraj se normalno pripeljem na šiht. Popoldne pa nič. Kot bi akumulator odklopil. Enim se zgodi to tudi čez noč brez opozoril.

Če je to tvoj problem, sporoči, ti povem kako in kaj pa tudi še enk kup materiala imam doma...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta konektor se tako zažke SAMO zaradi slabega kontakta - spoja se na tem mestu začne pregrevat(izkrit) popravi pa se najenostavneje z baypasom in vmesnim štekerjem!:hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Konektorji so bili do cca. letnika 2005 poddimenzionirani. Lahko pregorelo žico (jaz sem kar vse 4-ri, ker so dve pod večijim tokom in lahko pregori tudi ta druga) odščipneš in nadomestiš s takimi:

connector4mm-400.jpg

Ti ni šans da pregorijo saj imajo +70A

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...
  • 3 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!