Skoči na vsebino

Suzuki SV 1000 S/N


johan

Priporočene objave

lp zanima me če je imel kdo podobno težavo kot jaz;ko motor v 1.prestavi s stisnjeno sklopko zaženem-prižgem se začne le-ta premikati kot,da sklopke ne bi imel stisnjene do konca,predvsem takrat,ko je hladen,pomislil sem,da je mogoče težava v cilindru sklopke in tudi v prvo gre težje,ko je hladen,olje zamenjano(motul),prav tako tudi hidravlično,gre pa za sv 1000 k5 32k km,hvala za odgovore

Normalno.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Zdravo,

Ima problem z zavorami - zadnjimi na SV1000S. Zavore popolnoma nič ne lovijo. Lansko sezono vse super, danes hočem pelat motor na tehničnega in nix. Zavore ne delujejo. Verjetno je šel cilinder. Kok stane kaj zadnji cilinder ? a se da mogoče popraviti ( se splača? ) ? pozna kdo kakega majstra ?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Set za obnovo glavnega zavornega cilindra za zadnjo zavoro stane nekje okrog 40€ (part. no. 69600-34820), morda se kdaj najde kaj ceneje na eBay-u.

Nov glavni cilinder pride nekje od 150-200€ (part. no. 69600-16G00), enakega pa uporablja še en kup drugih Suzukijev:

  • 2003-2008 GSX-R1000
  • 2004-2005 GSX-R600 & 750
  • 2003+ SV650

To pa pomeni, da imaš dobre možnosti najt kakšnega dobrega, rabljenega na eBay-u.

D.

PS: Za začetek pa bi jaz vseeno poskusil menjati zav. tekočino in/ali sistem odzračiti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PS: Za začetek pa bi jaz vseeno poskusil menjati zav. tekočino in/ali sistem odzračiti.

Absolutno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Set za obnovo glavnega zavornega cilindra za zadnjo zavoro stane nekje okrog 40€ (part. no. 69600-34820), morda se kdaj najde kaj ceneje na eBay-u.

Nov glavni cilinder pride nekje od 150-200€ (part. no. 69600-16G00), enakega pa uporablja še en kup drugih Suzukijev:

  • 2003-2008 GSX-R1000
  • 2004-2005 GSX-R600 & 750
  • 2003+ SV650

To pa pomeni, da imaš dobre možnosti najt kakšnega dobrega, rabljenega na eBay-u.

D.

PS: Za začetek pa bi jaz vseeno poskusil menjati zav. tekočino in/ali sistem odzračiti.

Zavorno tekočino sem zamenjal in ni nič pomagalo. A na servisu bi obnovili zadevo ?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zavorno tekočino sem zamenjal in ni nič pomagalo. A na servisu bi obnovili zadevo ?

lp

luft si spravu ven?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zavorno tekočino sem zamenjal in ni nič pomagalo. A na servisu bi obnovili zadevo ?

Ne vem, zakaj ne bi...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

SHELL advance VSX 10-40 uporabljam jest po priporočilu mehanikarja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zavore porihtane. Katero olje uporabljate za sv1000 ? a Motul 5100 10w 40 se obnese v redu ?

in kaj je bilo narobe? zavorni cilinder?

aja, pa jst mam motul 5100 10-40, pa mi zaenkrat še laufa :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in kaj je bilo narobe? zavorni cilinder?

aja, pa jst mam motul 5100 10-40, pa mi zaenkrat še laufa :D

nič kaj. Zgleda da ni šlo odzračit. Je majster zadevo razstavil pa gumice namazal pol pa je šlo odzračit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Meni pa moj Suzuki markira po garaži. Vsakič, ko stoji pri miru mi spusti nekaj hladilne tekočine. Mesto izpusta zelo težko določim saj je nekje na vrhu zadaj prednjega cilindra. Sedaj pa me zanima ali je mogoče tam kak ventilček za izpust, ker sem pred časom menjal vse tekočine, vključno s hladilno in meče ven višek, ali mi pušča cev, ki vodi do drugega cilindra.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni pa moj Suzuki markira po garaži. Vsakič, ko stoji pri miru mi spusti nekaj hladilne tekočine. Mesto izpusta zelo težko določim saj je nekje na vrhu zadaj prednjega cilindra. Sedaj pa me zanima ali je mogoče tam kak ventilček za izpust, ker sem pred časom menjal vse tekočine, vključno s hladilno in meče ven višek, ali mi pušča cev, ki vodi do drugega cilindra.

Toči ti cev, ki pride iz hladilnika na ohišje termostata... Najprej lahko probaš zategniti samo objemko, kar lahko v dločenih primerih pomaga. (pri meni je držalo 1 leto) Letos spomladi sem pa zaradi obcasnih kapljic zamenjal komplet cev, ki je stala okoli 30€. Da si boš pa lažje predtavljal:

http://www.ronayers.com/Fiche/TypeID/26/Type/Motorcycle/MakeID/2/Make/Suzuki/YearID/44/Year/2003/ModelID/6486/Model/SV1000S/GroupID/271233/Group/RADIATOR_HOSE

Cev poz: 2

Objemka poz: 5

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Ogledala na srebrnem bi znala bit povsem neuporabna - že v serijskih vidiš več ali manj svoje komolce, ta pa se vsaj na slikah zdijo še malo ožja.

Se mi pa zdi, da sta oba modelno leto 2003...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Kolk je kaj normalna oz. v mejah normale, poraba olja na servisni interval - 6000km ?

Ob normalni uporabi bi naj bila zanemarljiva;praktično nič(vsaj pri meni in mojih kolegih je tako). Veliko testov na 50000km,ki sem jih prebral,kaže povprečno porabo olja pri motornih kolesih do max. 0.3 l na 1000km,kar pa je zgornja meja tolerance,ki jo imajo testni vozniki oz. njihovi mehaniki. Pri o,5l/1000km že svetujejo intervencijo na motorju,že zaradi možnosti poškodbe katalizatorja(kateri ga pač ima). Veliko proizvajalcev pa navaja zg. kritično mejo celo 1l/1000km,kar se strokovnjakom in tudi nam že zdi malo smešno. Drugače pa je na dirkalnih vozilih,a to je že druga zgodba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!