Skoči na vsebino

Velike ENDURE


Priporočene objave

Objavljeno

ker je prislo do malih nesporazumov:

vsi posti do ca. 05.12.2008 so (vec ali manj) pobrani iz konteksta ampak iz iste teme o BMW 1150 GS. in da tista tema ostane namenjenemu motociklu se lahko tukaj razkokodajsate o primerjavi velikih endur, kardan vs. veriga, poraba, lega, optika itd.

in ker je to eleganten nacin kako resiti problem smetenja tiste teme in vam odpreti se en peskovnik za metanje potick, sem to storil. da se bo vedelo zakaj in kako je prislo do te teme.

ice

Zgleda da ima 1100 to varnostno stikalo na taci, 1150 pa ne več.

:topic:

Zimsko spanje - ja eni stroji že spijo ko medvedi na Kamčatki, nabirajo moči za nove podvige.

:worship:

Objavljeno

ALI je GS manj pokvarljiv od VARADERE??? Kakšne težave ste imeli na GSju po prevoženih cca 100 000 km.

Objavljeno
Največja težava pri men???Na vsakih 350km 20l bencina :whistle:

:lol1:

To pa je sranje ja :hmm:

Objavljeno
ALI je GS manj pokvarljiv od VARADERE??? Kakšne težave ste imeli na GSju po prevoženih cca 100 000 km.

Eh to ti bo pa povedal vsak uporabnik sam. JAz imam 92.000km, motor vožen v vseh pogojih potovanja, offroad in dosedaj sem menjal samo akumulator.

Aja gre pa za Varadera.

Objavljeno
Eh to ti bo pa povedal vsak uporabnik sam. JAz imam 92.000km, motor vožen v vseh pogojih potovanja, offroad in dosedaj sem menjal samo akumulator.

Aja gre pa za Varadera.

Kaj praviš glede famozne porabe goriva pri Vari..... ???

Objavljeno
Kaj praviš glede famozne porabe goriva pri Vari..... ???

Saj ima 25l tank, denarja pa tudi... :kva2: olja pa nič ne rabi... :yea1:

Objavljeno
Saj ima 25l tank, denarja pa tudi... :kva2: olja pa nič ne rabi... :yea1:

sej je res :worship:

Objavljeno
Kaj praviš glede famozne porabe goriva pri Vari..... ???

To govorijo tisti ki ga nikoli niso imeli. več pa bolje da si preberš v temi o Vari da ne bomo :topic:

Objavljeno
To govorijo tisti ki ga nikoli niso imeli. več pa bolje da si preberš v temi o Vari da ne bomo :topic:

Ka sem kaj narobe rekel? Litri štimajo, poraba je malo večja kot pri GS, zato pač treba malo več denarja dat za bencin in olja ste sami rekli, da ne žere... :yea1:

Objavljeno
Ka sem kaj narobe rekel? Litri štimajo, poraba je malo večja kot pri GS, zato pač treba malo več denarja dat za bencin in olja ste sami rekli, da ne žere... :yea1:

:grim

Objavljeno (popravljeno)
Ka sem kaj narobe rekel? Litri štimajo, poraba je malo večja kot pri GS, zato pač treba malo več denarja dat za bencin in olja ste sami rekli, da ne žere... :yea1:

Eh to se sploh ni nanašalo nate. Tebe itak ne jemljem resno :D

To sem rekel zato ker nekateri strašijo o porabi 12litrov in podobno. Motor pa dejansko pije 6-7 (model z vplinjači) novi FI pa kak liter manj.

Popravljeno . Popravil Leteči
Objavljeno
Eh to se sploh ni nanašalo nate. Tebe itak ne jemljem resno :D

To sem rekel zato ker nekateri strašijo o porabi 12litrov in podobno. Motor pa dejansko pije 6-7 (model z vplinjači) novi FI pa kak liter manj.

Še sreča, da sva še naprej prijatla... :yea1: drugač je pa vsak motor po svojem vredi... :worship:

Objavljeno
Eh to se sploh ni nanašalo nate. Tebe itak ne jemljem resno :D

To sem rekel zato ker nekateri strašijo o porabi 12litrov in podobno. Motor pa dejansko pije 6-7 (model z vplinjači) novi FI pa kak liter manj.

Ali si vozil GSja??? Kaj ti je bolj všeč na VARI in kaj na GSju???

Jaz sem oba stestiral in ugotovil da ima vsak nekaj dobrih in slabih strani. Pri GSju je odličen navor motorja in odlična vetrena zaščita. Slaba stran je, da mi je na testnem motorju po 20 kilometrih zaspala leva roka, ženi pa noga; jasno zaradi tresljajev motorja. Kolo zaradi kardana pri pospeševanju zelo zanaša v stran (suha cesta).

Vara se mi je zdela veliko bolj komfortna. Pozitivno me je presenetila na vožnji po makedamskem kolovozu. Slaba stran je velika teža motocikla in s tem kakšen konj premalo. Pogled na in pod armaturno ploščo razočara; Stari ševci in luknja pod armaturo.

Objavljeno
Ali si vozil GSja??? Kaj ti je bolj všeč na VARI in kaj na GSju???

Jaz sem oba stestiral in ugotovil da ima vsak nekaj dobrih in slabih strani. Pri GSju je odličen navor motorja in odlična vetrena zaščita. Slaba stran je, da mi je na testnem motorju po 20 kilometrih zaspala leva roka, ženi pa noga; jasno zaradi tresljajev motorja. Kolo zaradi kardana pri pospeševanju zelo zanaša v stran (suha cesta).

Vara se mi je zdela veliko bolj komfortna. Pozitivno me je presenetila na vožnji po makedamskem kolovozu. Slaba stran je velika teža motocikla in s tem kakšen konj premalo. Pogled na in pod armaturno ploščo razočara; Stari ševci in luknja pod armaturo.

Ej me pa res zanima katerga GS-a si ti vozil, da ti je na suhi cesti pri pospesevanju gumo vstran zanasalo...in se nakaj, ce ti je na GS-u roka zaspala, ti je zaradi nevibracij, ker krmilo ne vidrira zarati posebnega sistema telelever.

Objavljeno
Ali si vozil GSja??? Kaj ti je bolj všeč na VARI in kaj na GSju???

Jaz sem oba stestiral in ugotovil da ima vsak nekaj dobrih in slabih strani. Pri GSju je odličen navor motorja in odlična vetrena zaščita. Slaba stran je, da mi je na testnem motorju po 20 kilometrih zaspala leva roka, ženi pa noga; jasno zaradi tresljajev motorja. Kolo zaradi kardana pri pospeševanju zelo zanaša v stran (suha cesta).

Vara se mi je zdela veliko bolj komfortna. Pozitivno me je presenetila na vožnji po makedamskem kolovozu. Slaba stran je velika teža motocikla in s tem kakšen konj premalo. Pogled na in pod armaturno ploščo razočara; Stari ševci in luknja pod armaturo.

Jaz sem imel na testu GS1200. Odlična zasnova motorja, za svojo maso zelo okreten, nizko težišče. Odlične zavore in menjalnik. Zelo me je motila vročina od cilindrov na nogah in pa to da ga potegne na stran ko dodaš gas, teh dveh stvari ne bi mogel spregledati niti se jih navaditi na dolgi rok.

ČE mene vprašaš če bi sedaj kupoval ne bi vzel ne GS-a ne Vare, oba pretežka in prenerodna, sploh Varadero je povsem zašel z svoje poti. Raje babnici svoj motor pa gresta na kaj manjšega. Recimo za ceno Varadera dobiš glih dve novi Tenerejki :naughty:

Objavljeno (popravljeno)

KHMMM. Vidim, da primerjate novo varo in GS1150. Mislim, da primerjava ni ravno na mestu. Imel sem srečo testirat GS1200ADV in sicer po najlepšem delu jadranke od Karlobaga do Maslenice. Od mojega 1150 je "drugačen" se ve kako. Če bi po isti cesti peljal še NOVO varo bi šele lahko podal mnenje. Je pa res razlika v ceni, kar nekaj nanese v prid Honde, sploh pri nas.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno
KHMMM. Vidim, da primerjate novo varo in GS1150. Mislim, da primerjava ni ravno na mestu. Imel sem srečo testirat GS1200ADV in sicer po najlepšem delu jadranke od Karlobaga do Maslenice. Od mojega 1150 je "drugačen" se ve kako. Če bi po isti cesti peljal še NOVO varo bi šele lahko podal mnenje. Je pa res razlika v ceni, kar nekaj nanese v prid Honde, sploh pri nas.

Res cena GS 1200ADV skoraj celih 6000 € višja :rolleyes: , to pa ravno ni zanemarljivo, razen če hočeš ravno to ali pač :naughty:

Objavljeno
Res cena GS 1200ADV skoraj celih 6000 € višja :rolleyes: , to pa ravno ni zanemarljivo, razen če hočeš ravno to ali pač :naughty:

Zanimivo, zakaj se potem toliko več ljudi vseeno odloči za GS-a :naughty: Nekaj že mora biti na tem :whistle:

Objavljeno

Dobra promocija nič drugega. Charlie in Evan, Touratech....

Objavljeno
Dobra promocija nič drugega. Charlie in Evan, Touratech....

E moj Leteči. GS-e so ljudje kupovali tudi ko še niso poznali Čarlija in Ivana , ampak seveda, kar tolažite se :naughty:

post-5391-1227943494.gif

Objavljeno

Po raziskavah je lih prov kupcev z polnimi ritmi, da pokupjo lih tolko GS-k, da tovarna funkcionira! Ko se pa navličajo, pa rabljene ljubitelji kupjo. :naughty:

Objavljeno (popravljeno)
Dobra promocija nič drugega. Charlie in Evan, Touratech....

Ko se že na ta dva zgovarjate, zakaj pa ona dva nista izbrala drugih velikih endur (razen KTM) pa še za te so pri KTM-u vedeli, da si bodo naredili slabo reklamo :whistle:

Najbolj me pa to :headbang: ko se z nekaterimi vozim, pa jim ne gre tako čez ovinke :naughty: pol pa rečejo; ja ti ko imaš BMW-ja, jebo jih car Lazar... :yea1: To kaj je bilo z temi kardani pri 1200gs, so pa vse zamenjali brez problemov pod garancijo.... :worship:

Popravljeno . Popravil motoristek
Objavljeno
Ko sem se letos junija odločal za nakup novega GS-a,sem vseeno šel v Vojnik k Čepinu,da vidim,kaj je to Varadero.Predstavitev in preizkus sta me še bolj prepričala v nakup GS-a.

Cena?Velika,če gledate samo trenutno.Jaz sem naredil kalkulacijo na 6 let s povprečjem 12.000 km letno.

,servNabavna cenaisni intervali,redno vzdrževanje,poraba in na koncu prodajna cena.Zmaga pritiče GS-u.

Pa še oprema,ki res odlično deluje:ABS,ASC,RDC,ESA,potovalni računalnik,dvostopenjsko ogrevane ročke,alarm,variabilni kovčki.

Za hondo bi pa rekel,da ima boljšo vetrno zaščito.

Sicer pa BMW-je vozim že od leta 1982,veliko različnih modelov.Problemi?R 69 S-b.p.,R60/5 enkrat menjal gas zajlo,Na R45 enkrat gas zajla,na R65 enkrat membrana v vplinjaču,na R 80 RT enkrat en rele in zamenjal gas zajle.Serija K 100,GS 1100 in sedaj GS 1200-b.p.

Jaz sem z njimi zelo zadovoljen,drugi pa si ustvarite svoje mnenje,vozite tisto kar imate in uživajte-saj v tem je bistvo vsega,mar ne?

L.p.Andi

(Nabavna cena- :BUA: , servisni intervali- :? :yawn: ,redno vzdrževanje- :? :? ,poraba- :? :? in na koncu prodajna cena :nono: ) to so po tvojem prednosti-oprosti no malo si pa kljub vsemu zadeve pobrkal, pa naj ti bo :yea1: ......uživaj :OK:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!