Skoči na vsebino

Velike ENDURE


bmwslo

Priporočene objave

Varadero al pa Africa twin- a je teža podobna ? Kaj pa ta nova tenere ne more bit nevem kolk težka pa s kakim power commanderjem pa dodelavami zna bit kr luštna zadevca. Se motim ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za razliko v ceni med GS in Varadero kupim 30 setov verig in zobnikov ! :naughty:

Pa še vedno boš imel Varo... :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Varadero al pa Africa twin- a je teža podobna ? Kaj pa ta nova tenere ne more bit nevem kolk težka pa s kakim power commanderjem pa dodelavami zna bit kr luštna zadevca. Se motim ?

Za premagovat velike kilometre je pomoje kar uredu - da bi pa hitro vozil z njo si pa ne predstavljam - meni osebno se zdi to motor za vsak dan in po celi evropi - štarpacen(al štrapacen) ne znam napisat :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za premagovat velike kilometre je pomoje kar uredu - da bi pa hitro vozil z njo si pa ne predstavljam - meni osebno se zdi to motor za vsak dan in po celi evropi - štarpacen(al štrapacen) ne znam napisat :)

na kater moped misliš ti ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bmw, tako mimogrede, Triumph Trophy 1200, zamenjana veriga preko 52000 km! Set DID verige z obema zobnikoma 120 EUR! :whistle:

Drugače pa mi že gre na kozlanje, ko primerjate na motoristični strani avtomobile, (za neuke obstaja tudi na motosvetu Avtomobilizem, če že hočete drkat). :headbang:

Pa pazite, da si ne bo kdo kaj naredil. :naughty:

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Rocky , tako mimogrede, ko sem nazadnje čekiral Triumpf Trophy 1200 ne spada ravno v kategorijo velikih endur, ali pač? Če se ne motim, sploh ne spada v kategorijo endur, temveč v luksuzne potovalnike (za tole pričakujem najmanj :beer2: )

Iskreno upam, da ga nisi predelal... :rolleyes:

Pa dozdeva se mi tudi, da makadama ne vidiš ravno pogosto, kajne? tudi ne vem, če ravno voziš otovorjen kot mula in z ročko "na ful"...vse to so stvari, ki skrajšujejo življensko dobo ketne in zobnikov. In koliko jih še poznaš, ki so šele pri preko 50.000 km zamenjali verigo s pogonskimi zobniki?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislil sem novo tenerejko - trenutno sta mi všeč tenere - če pa bi imel denar bi pa vzel ktm-a adventurerja!

Ja hitro ne gre tenere :> Skoz ovinke se pa da fajn hitro pelat. Sej v osnovi je to xt660r.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rocky , tako mimogrede, ko sem nazadnje čekiral Triumpf Trophy 1200 ne spada ravno v kategorijo velikih endur, ali pač? Če se ne motim, sploh ne spada v kategorijo endur, temveč v luksuzne potovalnike (za tole pričakujem najmanj :beer2: )

Iskreno upam, da ga nisi predelal... :rolleyes:

Pa dozdeva se mi tudi, da makadama ne vidiš ravno pogosto, kajne? tudi ne vem, če ravno voziš otovorjen kot mula in z ročko "na ful"...vse to so stvari, ki skrajšujejo življensko dobo ketne in zobnikov. In koliko jih še poznaš, ki so šele pri preko 50.000 km zamenjali verigo s pogonskimi zobniki?

In kaj te to zdaj toliko skrbi okrog verig :hmm: , saj imaš kardan na katerega se spoznaš :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če bi kardan tako lepo prenašal moč na zadnje kolo kot ga veriga pol bi verjetno kardan uporabljali pri cross pa SS mopedih.

Popravljeno . Popravil eXTReme13
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

extreme13 ti tk sam neki nabijaš vsepovsod.Sam to kar pa zdaj pa je že enkrat na tej strani tk,da.... :headbang:

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če bi kardan tako lepo prenašal moč na zadnje kolo kot ga veriga pol bi verjetno kardan uporabljali pri cross pa SS mopedih.

Kardan ni na vseh motorjih zato, ker je dražji, težji, bolj krhek, veliko postora vzame, specifična zadnja vilica...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kardan ni na vseh motorjih zato, ker je dražji, težji, bolj krhek, veliko postora vzame, specifična zadnja vilica...

Pa prenos moči ? Kaj pol je kardan za takele nonote k ih vidiš na bemflah k si nočejo umazat rok s pucanjem pa mazanjem ketne ? Al je tudi uporaben ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

extreme13 ti tk sam neki nabijaš vsepovsod.Sam to kar pa zdaj pa je že enkrat na tej strani tk,da.... :headbang:

Če še nisi opazil je motosvet namenjen nabijanju. Če bi rad manj nabijanja si najdu temu primern forum. Če pa samo jaz nabijam pa lepo prosi admine ali moderatorje da mojo nabijalsko rit obrišejo iz motosveta. Ti pa se raje posveti temi ne pa tistim ki nabijajo ,ker tudi sam smetiš po temi s tem ko zahajaš ven iz topica. Meni bo simonsi zdej razložu zakaj je kardan oh in sploh in se bom iz tega neki naučil. Ti mi pa po glavi sereš za to ker nimaš pametnejšega dela kot drkat.

Popravljeno . Popravil eXTReme13
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni bo simonsi zdej razložu zakaj je kardan oh in sploh in se bom iz tega neki naučil.

kardan ni nč oh in sploh. Največja prednost je, da je brez vzdrževanja, če zanemarimo par deci olja na vsake toliko časa in kakšne katastrofalne okvare. :whistle:

Pa če voziš z občutkom je zelo zanesljiv.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj samo bmw pa hondo poznate??? Letos sem vozu testnega stelvia (moto guzzi) in me je res prijetno presenetu. Motor je vodljiv ko kak cestak, za off road pa že pripravljajo različico, ki bo na trgu drugo leto. Sam imam moto guzzi quota, ki je sicer za makadam boljši predvsem zaradi sprednjega 21 col kolesa, ni pa tok za po asfaltu ker ima višje težišče. Tako guzzi kot bmw so ljudje kupovali za premagovanje težavnejših poti- brezpotij, saj sta precej večja in robustnejša od japoncev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S kakšnim namen je bila tema sploh narejena. V začetku sigurno, da bodo lahko pljuvali po švabu, delali razne primerjave, dokazovali ravno nasprotno itd... in koga to sploh zanima :hmm: , mislim da ravno tiste, ki si hočejo potrdit da je njihov pa boljši...

Tudi sam sem vozil 2 japonca, fajn motorja, ampak mi na kraj pameti ni prišlo da bi po forumu streljal takšne, kot so v nekaterih temah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa kot sedanjega in bodočega lastnika velike endure, zanima prov vse o teh zverinah.

Očitno je Vare in GS-a največ na cest pa se največ govori o njih, mal se tud bodemo lastniki med sabo, pa to ni neč hudga (če nima kdo prevelikih kompleksov :headbang: ), saj se tudi skoz tako debato zve kaj koristnega!

Jaz osebno nisem vezan na nobeno znamko, pa vseeno upam, da bodo do takrat ko bom menjal motor pri Hondi naredili kaj takega kot do sedaj, saj razmerje kvaliteta, cena in uporabnost sega v sam vrh ponudbe v tem razredu, ima pa VARA neke "pomanjklivosti" (Brezpotja), ki jih bi pri Hondi lahko odpravili ( mogoče samo Adventur varianta Vare :? :wub: )

Oćitno je pa lastnikov Granpassotov in Stelvio-jev ki so tud mal konkurenca GS-u in KTM-u )tolk mal na forumu da se nič ne javljajo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja da ne bomo pljuvali čez bmw - meni osebno so vsi GS-grdi , je pa tako da če bi imel denar in bi sigurno kupil gs-a. Ker ga pač nebi kupil zarad dizajna, ampak za kar je namenjen - in to je klepanje neomejeno kilometrov! NEbi sploh izbiral :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato je men Guzzi Stelvio mal bel(vizuelno) všeč ke ma saj tiste bate pokonc :OK: :naughty: kot taprav dec. Pa še moj pokojn fotr je Guzzija imev!

post-5391-1228553320_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

guzziji so mi že od nekdaj nekaj posebnega - kako je kaj s kvaliteto teh motociklov?

BMWslo huda fotka :)

Popravljeno . Popravil Kawl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!