Skoči na vsebino

Velike ENDURE


bmwslo

Priporočene objave

Ko se že na ta dva zgovarjate, zakaj pa ona dva nista izbrala drugih velikih endur (razen KTM) pa še za te so pri KTM-u vedeli, da si bodo naredili slabo reklamo :whistle:

Najbolj me pa to :headbang: ko se z nekaterimi vozim, pa jim ne gre tako čez ovinke :naughty: pol pa rečejo; ja ti ko imaš BMW-ja, jebo jih car Lazar... :yea1: To kaj je bilo z temi kardani pri 1200gs, so pa vse zamenjali brez problemov pod garancijo.... :worship:

Ob takem komentarju pa se res od srca nasmeješ :worship: motoristek :worship: probaj z mano čez ovinke, pa boš preklel carja Lazarja :naughty: :naughty: :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da prazno slamo mlatimo :headbang: ! Zakaj pa ne bi odprli temo VELIKE ENDURE (mislim VSE velike endure - KTM Adv. , Vara, BMW GS, Strom 1000, Stelvio, Granpasso, pa zarad mene tud TDM, pa Multistrada, Pa Buel, Africe in S. Teneree dobijo posebno povabilo, pa še kakšna stara škatla se bi najdla, pa še kakšnega sm pozabu, :naughty: ), pa se enkrat na leto nekje dobimo vsi skupaj :grupni: , pa predelamo kakšen lep konček SLO (obvezno cca 50% McAdama) sej konec koncev mamo isti cilj, sam različno orodje uporabljamo (eni Unior, drugi kitajsko tretji specialno) zvečer :beer2: :drunk: , po možnosti lahko :trance_33_sleep: prespimo pa mirno predebatiramo o naših motorjih :rtfm: pa gremo domov, pa spet od začetka!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobra promocija nič drugega. Charlie in Evan, Touratech....

Meni na kraj pameti ne pade, da bi šel okol sveta z varo. Go figure. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni na kraj pameti ne pade, da bi šel okol sveta z varo. Go figure. :whistle:

pa ne zato ker Vara ni dost dobra, ampak zato k nimaš jajčk da bi se kej takga spomnu :)

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

E moj Leteči. GS-e so ljudje kupovali tudi ko še niso poznali Čarlija in Ivana , ampak seveda, kar tolažite se :naughty:

post-5391-1227943494.gif

JA res je samo govorimo o prodajnih cifrah zadnjih nekaj let. Na Angleških cestah mrgoli wanabe ČArlijev in Ivanov s motorji vrednimi po 20 tisočakov pa dosedaj še otoka niso prevozili z enega konca na drugega.

Sicer pa kdo tukaj promovira Hondo :? spet zadeve ki so zrasle na v glavah nekaterih. Kot sem napisal ne bi trenutno kupil ne Varadera in ne GS-a, prav tako ne bi nobenega izmed teh dveh izbral za pot okoli sveta, je trenutno na tržišču nekaj precej bolj primernih modelov. DA bi se z 250kg mrtve teže Varadera boril po saharskem pesku ali blatu sibirije ali vsakih 5.000km menjal sklopke, kardane in menjalnike na GS-u ter zumbote spraševal ali imajo mogoče tisti čudni torx ključ kje v svoji kolibi mi niti na kraj pameti ne pade.

Sicer pa ni važno katero znamko voziš vse je isti veter. SAmo tukaj nekateri BMW fahrerji tega ne razumejo in nikoli ne bodo sposobni konstruktivne debate na to temo. ZA njih obstaja samo boxer in kardan vse ostalo je kurac. Tudi včasih je 80% ljudi vozilo jugiča pa zato še ni bil dober avto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob takem komentarju pa se res od srca nasmeješ :worship: motoristek :worship: probaj z mano čez ovinke, pa boš preklel carja Lazarja :naughty: :naughty: :yea1:

to bi pa res rad vidu :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej Leteči ne se razburjat! Jaz sem presedlal letos nazaj na bokserja vmes sem vozil pa dve XTZ660 in KLE500. Še vedno trdim, da ti motorji Yama in KLE nudijo veliko za denar, ki ga moraš odšteti. Vendar me je bokser še vedno vabil z prednostmi in "slabostmi", ki jih ima. Mene moti le to, da so nekateri proti železnini, ki si jo niso pripravljeni privoščiti. Ko sva s kolegom letos odšla proti Ukrajini mi je bilo kar malo žal, da nisem ostal na KLE-ju, dobre tri tedme prej sem menjal. Vendar sem na poti videl, da zamenjava ni bila napaka, razen na delu v Romuniji, kjer sva se podala na blatne kolovoze.

Eden od mojih kolegov je ne dolgo nazaj izjavil "ni važno kaj voziš, ampak koliko in kam voziš!" drži kot pribito.

Res je v življenju pač ne postaviš motor pred vse ali pač.

PS, srečal Carja Lazarja pobrusil na jadranki s kovčkom na desni strani. Levi je še nedotaklnjen :krneki: .

post-7865-1227974407_thumb.jpg

post-7865-1227974453_thumb.jpg

post-7865-1227974617_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa ne zato ker Vara ni dost dobra, ampak zato k nimaš jajčk da bi se kej takga spomnu :)

ajd

hja tisto sem za primerjavo bleknil.

Zame je še Slovenija včasih velika. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pmali ima prav.

Na vrhu so teme 1150GS, 1200GS in Varadero. In povsod prepucavanje, zakaj je VTR klon boljši in cenejši. Včasih je lahko nič hudega sluteči uporabnik pobrskal po temi "Motocikli>...." in ugotovil, kaj koga teži in s čim je zadovoljen, kar je bilo morda bolj merodajno od večnih testov, kjer lezejo v rit tistim, ki jim posojajo vozila in ne težijo, ko dobijo zjebana nazaj.

In vse se konča pri tem, kdo zna bolj polagati. Ali pri neuničljivosti. No, kogar bo 1150GS ali pa Tori pustil na cedilu v Mongoliji, mu bom osebno poslal defektni sklop, pod pogojem, da ni pravkar priletel z letalom v Ulan Bator.

Kogar motijo kardani, pa naj si na svojega CRXa, Pežoja ali Klijota namontira ketno. Saj je konec koncec zima.

Ponavljam, za druge, boljše motocikle je fino, da se o njih pogovarjamo v njim namenjenim temam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.... SAmo tukaj nekateri BMW fahrerji tega ne razumejo in nikoli ne bodo sposobni konstruktivne debate na to temo. ZA njih obstaja samo boxer in kardan vse ostalo je kurac. Tudi včasih je 80% ljudi vozilo jugiča pa zato še ni bil dober avto.

Tistih 80 % včasih ni imelo alternative, tisto je bil praktično najcenejši in eden redko dostopnih avtomobilov .

Razlika proti BMW-ju je pa kar očitna. Danes imajo ljudje na izbiro celo paleto motorjev cenejših od BMW-ja :naughty:

Ja sem pa med tistimi za katere je kardan zakon , ampak ostalo ni kurac. Mi pač ni všeč ketna, ker je za moje pojme preveč skrbi z njo.

:beer2: :beer2: :beer2: :beer2:

post-5391-1227987229.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tistih 80 % včasih ni imelo alternative, tisto je bil praktično najcenejši in eden redko dostopnih avtomobilov .

Razlika proti BMW-ju je pa kar očitna. Danes imajo ljudje na izbiro celo paleto motorjev cenejših od BMW-ja :naughty:

Ja sem pa med tistimi za katere je kardan zakon , ampak ostalo ni kurac. Mi pač ni všeč ketna, ker je za moje pojme preveč skrbi z njo.

:beer2: :beer2: :beer2: :beer2:

post-5391-1227987229.gif

Matr nabijate :headbang: !Tudi sam sem hotel kupiti GS pa mi enostavno ni sedel!Nč ne rečem se pele odlično in vse je super samo grd je ko prasica!Kvaliteta pa tud ni lih taka kot bi morala bit zato ni vreden 3-4 tisoč eur več,pa tudi če bi bla enaka cena ga ne bi kupil!Sem pač take sorte k gleda tudi na izgled motocikla Po Afriki in okol sveta se pa verjetno tud ne bom vozu,za evropske ceste je pa Vara čist dovolj! :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tistih 80 % včasih ni imelo alternative, tisto je bil praktično najcenejši in eden redko dostopnih avtomobilov .

Razlika proti BMW-ju je pa kar očitna. Danes imajo ljudje na izbiro celo paleto motorjev cenejših od BMW-ja :naughty:

Ja sem pa med tistimi za katere je kardan zakon , ampak ostalo ni kurac. Mi pač ni všeč ketna, ker je za moje pojme preveč skrbi z njo.

:beer2: :beer2: :beer2: :beer2:

post-5391-1227987229.gif

Tole da je delo in skrb s ketno ne bom nikoli razumel kje pobirate. Oring veriga tudi če jo ne pogledaš od blizu mora naredit najmanj 10 do 15Kkm. Če jo na vsake 1000km namažeš s sprejem naredi 25Kkm. Če pa jo vmes še kdaj očistiš in bolj pogosto namažeš pa naredi 30Kkm in več. Lahko si pa kupiš avtomatsko mazanje in pozabiš na njo in ti naredi še več Kkm.

Če tako predpostavimo da mažeš na 1000km, jih na 100.000 zamenjaš štiri. Pa ne mi govorit da je to nevem kakšen strošek in ne vem kakšna skrb še posebej tisti ki vozite bokserje. V bistvu jo mažeš na intervale ko bokserju dolivaš olje.

V glavnem govorim iz svojih izkušenj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole da je delo in skrb s ketno ne bom nikoli razumel kje pobirate. Oring veriga tudi če jo ne pogledaš od blizu mora naredit najmanj 10 do 15Kkm. Če jo na vsake 1000km namažeš s sprejem naredi 25Kkm. Če pa jo vmes še kdaj očistiš in bolj pogosto namažeš pa naredi 30Kkm in več. Lahko si pa kupiš avtomatsko mazanje in pozabiš na njo in ti naredi še več Kkm.

Če tako predpostavimo da mažeš na 1000km, jih na 100.000 zamenjaš štiri. Pa ne mi govorit da je to nevem kakšen strošek in ne vem kakšna skrb še posebej tisti ki vozite bokserje. V bistvu jo mažeš na intervale ko bokserju dolivaš olje.

V glavnem govorim iz svojih izkušenj.

OK, dela res ni za obupat :whistle: , ampak na 20-30 kK dat 70-100 ali 130 € še za ketno :headbang:

post-5391-1228038035_thumb.png

Kardan je majka :worship: . Pa še tko fajn motor "u stran potegne" :slap: ko spelješ da je kaj :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni vozniki Ver.Ne imejte manjvrednostnega kompleksa saj Vera ni tako slaba.Strinjam pa se z Letečim ki trdi,da sta boks mašina in kardan BMW vse ostalo pa je ISTI lulek.Pa lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, dela res ni za obupat :whistle: , ampak na 20-30 kK dat 70-100 ali 130 € še za ketno :headbang:

optimist. :P

komplet za močnejši motorček je 150-200+€. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da prazno slamo mlatimo ! Zakaj pa ne bi odprli temo VELIKE ENDURE ...enkrat na leto nekje dobimo vsi skupaj , pa predelamo kakšen lep konček SLO (obvezno cca 50% McAdama) sej konec koncev mamo isti cilj...

Moto banda spomladi naredimo en lep ON/OFF điro,eni bojo ketne mazali drugi bojo olje dolivali pa bomo vsi srečni.LP FLY

PS:jaz moram samo še veliko enduro nabavit,pa se ne morem odločit med Varo in GSom.... :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moto banda spomladi naredimo en lep ON/OFF điro,eni bojo ketne mazali drugi bojo olje dolivali pa bomo vsi srečni.LP FLY

PS:jaz moram samo še veliko enduro nabavit,pa se ne morem odločit med Varo in GSom.... :unsure:

Samo teh jajc ne kupovat... :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot sem napisal ne bi trenutno kupil ne Varadera in ne GS-a, prav tako ne bi nobenega izmed teh dveh izbral za pot okoli sveta, je trenutno na tržišču nekaj precej bolj primernih modelov

Resno te kot izkušenega bajkerja sprašujem, s čim bi se ti odpravil na pot okoli sveta in prosim še za kakšen argument, da bomo lahko ob pivu lažje debatirali :)

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvsem 200+!!

... in pol mi naj še kdo reče, da je vzdrževanje BMW-ja s kardanom drago :headbang: :headbang:

:whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... in pol mi naj še kdo reče, da je vzdrževanje BMW-ja s kardanom drago :headbang: :headbang:

:whistle:

Ti pa moraš dati v kardan na vsakih 50.000km deci pa pol olja in sta na istem... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem poklical najbližnjo prodajalno motoristične opreme. Veriga DID za Varedero komplet z zobniki je 190EU brez nobenih posebnih popustov. To je več al manj najboljša veriga ki jo lahko kupiš. Ostale znamke so cenejše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem poklical najbližnjo prodajalno motoristične opreme. Veriga DID za Varedero komplet z zobniki je 190EU brez nobenih posebnih popustov. To je več al manj najboljša veriga ki jo lahko kupiš. Ostale znamke so cenejše.

V gonilu zadnjega kolesa - beri kardan po domače, menjam na vsakih 20.000 km olje in to 0,25 l . Čas menjave 5 minut, od tega 70 % časa ven teče staro olje :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V gonilu zadnjega kolesa - beri kardan po domače, menjam na vsakih 20.000 km olje in to 0,25 l . Čas menjave 5 minut, od tega 70 % časa ven teče staro olje :whistle:

Treba je bit fer in tudi upoštevat koliko je GS dražji od japonske konkurence. To je pribl. ista zgodba kot dizel ali bencinski motor v avtomobilu. Kdaj se dizel zaradi manjše porabe goriva splača? Že pri nakupu plačaš kardan dražje kot verigo.

Treba je tudi upoštevat okvare na kardanih, kar poveča stroške in zanesljivost.

Treba je bit fer in povedat da niti veriga, niti kardan nista idealna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!