ZdravkoK Objavljeno December 26, 2010 Opozori Objavljeno December 26, 2010 CITAT(sayo @ 18 Feb 2009 @ 16:56) A KTM 990 ki ima pod 200 kg sploh spada med te SUMO borce ? Ta je edini, ki sem ga nekako želel vključiti v mojo definicijo, pa mi nikakor ni popolnoma uspelo hehe. žal se mi zdi, da bo moral odpasti, saj je predober, da bi smel biti poleg...še enkrat žal. :naughty:Tako da tisti, ki želite "velike endure" nabavljajte grde BMWje in Varadere in pustite nam malo ekskluzivnosti s prečudovitim KTMom ajd KTM-om??? hmmmmm
Kmet2 Objavljeno Februar 9, 2012 Opozori Objavljeno Februar 9, 2012 Marca bo ugledala luč sveta še ena velika endura,ki naj bi bila po besedah Yamahinih strokovnjakov odgovor na BMW-jev ADVENTURE. To naj bi bil hard avanturistični motocikel po japonsko. Cena naj bi bila podobna tisti za 1st edition. Napram navadni Super Tenere ni nekih posebnih novih tehničnih bonbončkov,dobila pa bo dodatke za bolj agresiven videz(vir-moto,si) To je Yamaha WORLDCROSSER in še link:http://www.google.si/search?q=yamaha+super+tenere+world+crosser&hl=sl&tbm=isch&source=lnms&ei=NZczT7v0Bc2E-wayr-CjAg&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CCYQ_AUoAQ&biw=1249&bih=570 Nisem na forumu še zasledil nobenega komentarja na ta stroj,ali pa sem spregledal.......kaj pravte pa vi....
MiNa Objavljeno Februar 9, 2012 Opozori Objavljeno Februar 9, 2012 (popravljeno) Evo ti sledi! Vrho1679 je pisal o tem motorju v postu133. Popravljeno Februar 9, 2012. Popravil MiNa
dromomaniac Objavljeno Februar 11, 2012 Opozori Objavljeno Februar 11, 2012 V Milanu so nekaj pokazali, je pa daleč od slik zgoraj..IMO nič posebnega.
ferek Objavljeno Februar 11, 2012 Opozori Objavljeno Februar 11, 2012 Sem pa v Veroni letos nekako skušal oceniti nove maxi endure vsaj kar se sedenja in izgleda tiče... Triumph explorer 1200 me je res najbolj prepričal - je preprosto the best!, xtz -1200 mi še vedno bolj "sede" kot novi Versys ali Crosturer - slednji me je glede na moja visoka pričakovanja pustil ćisto hladnega... Multistada mi v ta segment sploh ne paše in mi je položaj na Versisu (za sopotnico je daleć najbolj udoben) veliko prijetnejši... glede na ceno pa Mstrada sploh odpade... torej ocenjeval sem samo po svoji "riti" in položaju za krmilom... žal zraven ni bilo Stelvia in GSja Kmet2 in sayo 2
dromomaniac Objavljeno Februar 11, 2012 Opozori Objavljeno Februar 11, 2012 Ja res škoda, da nisi probal še bmwja in guzzija. Meni je položaj za krmilom pri BMW dosti boljši od tistega na Triumphu. Sem 187cm visok.
ferek Objavljeno Februar 11, 2012 Opozori Objavljeno Februar 11, 2012 Ja, saj drugače sem BMW že probal, ... samo ne tako v neposredni kombinaciji... Sem pa po spominu bil kar majhen zanj (177), ravno zato mi je triumph tako ustrezal - brez problema z obema nogama na tleh... na GS sem se malo "prestopal" kolikor se spomnim...
moto rider Objavljeno Februar 12, 2012 Opozori Objavljeno Februar 12, 2012 (popravljeno) Zakaj proizvajalci izdelujejo motorije z čedalje večjo prostornino ..... Zato, ker so ti proizvajalci ubrisani vsi, od prvega do zadnjega!! Kaj ti nuca motor s 300 kilami, če še "nagega" ne mor'š pobrati... Se vidi, da je čedalje manj tapravih motoristov. Proizvajalci pa lepo kasirajo njihovo naivnost. Endura bi morala biti v mejah toleranc: 1) V prvi vrsti zržljivost in nepokvarljivost (ajnfoh motor) ki ga lahko poraviš pod vsakim skednjem!! 2) Nebi smela biti težja od 200 kg (morda majčkeno +... pa ne veliko!) 3) Morala bi imeti majhno porabo in zadovoljivo velik tank 4) ...pa še kakšno "pomembno nepomembnost" Potem naj bi pa delali še tavelike "omare" za "taprave" enduraše!! Proizvajalci so izgubili stik z relanostjo! Res pa je, da ne za tržno nišo. Torej ZASE! - Kar pa nima čisto nič skupnega z uporabnostjo motorja. AMEN Popravljeno Februar 12, 2012. Popravil moto rider
moto rider Objavljeno Februar 12, 2012 Opozori Objavljeno Februar 12, 2012 Marca bo ugledala luč sveta še ena velika endura,ki naj bi bila po besedah Yamahinih "strokovnjakov" odgovor na BMW-jev ADVENTURE. To naj bi bil hard avanturistični motocikel po japonsko. ............... To je Yamaha WORLDCROSSER in še link:http://www.google.si...iw=1249&bih=570 Ja, to pa so strokovnjaki! Le za koga delajo te velike rogovilaste krave?! ? Me zanima, po katerem muštru (od Japoncev) jemljejo mero, če sami še čez tank ne vid'jo?? To je glih tako, kot bi mizarji delali tako velike stole, da bi ti noge bingljale pol metra od tal. - Praktično, a ne!! :grim
MiNa Objavljeno Februar 12, 2012 Opozori Objavljeno Februar 12, 2012 Je že Boskarol jamral, da je težko naredit ultra lahko letalo, ker sta dva povprečna "amera" težja od praznega letala . Mogoče pa japsi gledajo na evropejce enako. Tista slika zgoraj o velikih motorjih pove veliko. PS: Tudi terenci niso več kar naj bi izdajalo njihovo ime. Se je lepo pokazalo ob zadnjih snežnih padavinah.....
KeC Objavljeno Februar 12, 2012 Opozori Objavljeno Februar 12, 2012 (popravljeno) Zato, ker so ti proizvajalci ubrisani vsi, od prvega do zadnjega!! Kaj ti nuca motor s 300 kilami, če še "nagega" ne mor'š pobrati... Se vidi, da je čedalje manj tapravih motoristov. Proizvajalci pa lepo kasirajo njihovo naivnost. Endura bi morala biti v mejah toleranc: 1) V prvi vrsti zržljivost in nepokvarljivost (ajnfoh motor) ki ga lahko poraviš pod vsakim skednjem!! 2) Nebi smela biti težja od 200 kg (morda majčkeno +... pa ne veliko!) 3) Morala bi imeti majhno porabo in zadovoljivo velik tank 4) ...pa še kakšno "pomembno nepomembnost" Potem naj bi pa delali še tavelike "omare" za "taprave" enduraše!! Proizvajalci so izgubili stik z relanostjo! Res pa je, da ne za tržno nišo. Torej ZASE! - Kar pa nima čisto nič skupnega z uporabnostjo motorja. AMEN Razen prve točke, ki je zaradi raznoraznih norm, proizvajalci ne morejo več upoštevati se motorji, ki ustrezajo ostalim kriterijem vsekakor najdejo. Pač ne pri hondi. Popravljeno Februar 12, 2012. Popravil KeC simonsi 1
Kmet2 Objavljeno Februar 12, 2012 Opozori Objavljeno Februar 12, 2012 Ja, to pa so strokovnjaki! Le za koga delajo te velike rogovilaste krave?! ? Me zanima, po katerem muštru (od Japoncev) jemljejo mero, če sami še čez tank ne vid'jo?? To je glih tako, kot bi mizarji delali tako velike stole, da bi ti noge bingljale pol metra od tal. - Praktično, a ne!! :grim Ja za nas,ki smo po višini malo nad evropskim povprečjem pa tudi tako šibki nismo,prava arijska rasa..heheeh... No šalo na stran,jaz prav uživam v vožnji teh rogovilastih krav! Zakaj 1. ker se ne vozim po kozjih potkah 2.ker sem v višino merim 188,mam 108kg in sem na ostalih malih motorčkih videt kot krpan na svoji kobilici 3.ker sem uživač in mi komfort veliko pomeni 4.še bi lahko našteval pa se mi ne da,pa tud trenutno se na spomnem :lol: Se pa globoko strinjam,da bi mogli biti motorji preprosti za popravilo, a enostavno te preprostosti ni več mogoče zagotoviti zaradi raznih evropskih standardov o ekologiji in če bi še želel voziti nove proizvode ki omogočajo preprosta popravila in nimajo pretirane elektronike nam preostane samo kaka Indija,Indonezija pa tudi oni se počasi popravljajo glede na zahteve ostalega sveta o zaščiti ozračja in z tem povezanih klimatskih sprememb. S tem predvsem ciljam na razne nove elektronske vbrizge,katalizatorje in norme,ki začnejo v letu 2012 veljat za motocikle in to je EURO 4. Razni ASC,ESA,RDC so pa itak opcijsko ponujeni in se z lahkoto odločiš,da jih ne boš uporabljal oz. ih imel na motociklu in z tem že sam poenostaviš in zmanjšaš elektroniko na motociklu. Glede teže teh literskih endur se pa tud strinjam,da bi bili lahko lažji in vrjetno proizvajalci tudi stremijo proti temu cilju....samo problem je spet denar.....literske in več endure bi lahko bile veliko lažej,osebno mislim tudi do 30kg,z boljšimi in lažjimi komponentamo kot so Titan,karbon...itd....samo kdo bi tak motor potem kupil,njegova cena ne bi bila več od 10.000 pa do 20.000 ampak bi bila od 30.000 pa do 40.000€ Vsak razmišlja po svoje in men za moje potrebe in mojo vožnjo popolnoma odgovarjajo te rogovilaste krave,teb ne,nekomu drugemu...pa kaj pa vem,naj pove sam .) KNNMS, sayo, T in 1 other 4
sayo Objavljeno Februar 12, 2012 Opozori Objavljeno Februar 12, 2012 Jaz ne vem kakšno politiko imajo pri mopedih, pri avtih gredo zdaj na čim manjšo kubaturo a ohranijo konje s tem zmanjšajo KILOGRAME, pri velikih potovalnih endurah pa povečujejo to kubaturo in s tem kile v nedogled, čez deset let se bomo po moje vozili z velikimi endurami ki bodo tehtale kot HD, vrhnja meja bi po moje morala biti 1000 kubikov, 200 kg pa 100 konjev pa kaj če ti več saj nisi na DIRKAH
biker77 Objavljeno Februar 12, 2012 Opozori Objavljeno Februar 12, 2012 Jaz ne vem kakšno politiko imajo pri mopedih, pri avtih gredo zdaj na čim manjšo kubaturo a ohranijo konje s tem zmanjšajo KILOGRAME, pri velikih potovalnih endurah pa povečujejo to kubaturo in s tem kile v nedogled, čez deset let se bomo po moje vozili z velikimi endurami ki bodo tehtale kot HD, vrhnja meja bi po moje morala biti 1000 kubikov, 200 kg pa 100 konjev pa kaj če ti več saj nisi na DIRKAH prid eno nedeljsko popoldne na ride..boš vidu kok resnice je v tem
sayo Objavljeno Februar 12, 2012 Opozori Objavljeno Februar 12, 2012 prid eno nedeljsko popoldne na ride..boš vidu kok resnice je v tem Čez ride se že par let nisem peljal zato mi za njih DOL MAHA :yawn:
bagio Objavljeno Februar 12, 2012 Opozori Objavljeno Februar 12, 2012 prid eno nedeljsko popoldne na ride..boš vidu kok resnice je v tem
semering Objavljeno Februar 12, 2012 Opozori Objavljeno Februar 12, 2012 Kaj pa je na ribah?? A je to kakšna nova trim steza?
Kmet2 Objavljeno Februar 12, 2012 Opozori Objavljeno Februar 12, 2012 prid eno nedeljsko popoldne na ride..boš vidu kok resnice je v tem Kaj si hotu z tem povedat
moto rider Objavljeno Februar 12, 2012 Opozori Objavljeno Februar 12, 2012 (popravljeno) Velja vsaj zame... pa še za en kup "podhranjenih" endurašev... Spljoh ni problem v velikih endurah! Ne!! Problem je v tem, da takrat, ko so nas izdelovali, še niso vedeli, da bodo nekoč delali tako velike motorje. V tem je keč!! :grim Popravljeno Februar 12, 2012. Popravil moto rider
vandrovec Objavljeno Maj 21, 2013 Opozori Objavljeno Maj 21, 2013 Velike endure so za tiste, ki so jim "navadni" motorji premajhni in neudobni. Vsaj zame so za dolga potovanja najudobnejša velika endura...na katerih normalno sediš, se lahko pretegneš, vzmetenja je dovolj, da ne občutiš vsako majhno luknjo na cesti... in za tiste, ki z motorji veliko potujejo, so to idealni motorji, kar se odraža tudi na cestah. Pri nas se videva motoriste iz bolj oddaljenih držav večinoma na takih motorjih....ker z drugimi bi sem težje prišli :grrr zzigon 1
krucymucy Objavljeno Maj 21, 2013 Opozori Objavljeno Maj 21, 2013 Zdej bodo uni pacienti videli ta test bo spet enih besed.
THOMPSON Objavljeno Maj 21, 2013 Opozori Objavljeno Maj 21, 2013 Glede tujcev na velikih endurah opažam nenormalno veliko Italianov. Večinoma na GS ali GSA, Lani, recimo, sem na Banjščicah srečal celo hordo Makaronarjev z zglancanimu GSA 1200 z dodanimi ploščami za pesek (????) in 5-litrskimi kantami vode in bencina na zadnji strani kovčkov. Me je pa blazno zabavalo, ko so se skoraj vsi slikali ob in na mojem "rahlo od normalne terenske voznje" umazanem mopedu. :grim . Fantje pa so bili zelo vljudni, so pa ropotali kot dež. Sem jih zastopil samo nekaj v stilu "molto šporkačina moped....." lp, andrej
Kölm Objavljeno Maj 22, 2013 Opozori Objavljeno Maj 22, 2013 Malo branja Test potovalnih endur 2013 001.jpgTest potovalnih endur 2013 002.jpg Test potovalnih en Obstaja mogoče kak Motorradov primerjalni test v katerem ne zmaga BMW ? Rocky in hajoktejn 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se