royal Objavljeno November 29, 2008 Opozori Objavljeno November 29, 2008 Ko se že na ta dva zgovarjate, zakaj pa ona dva nista izbrala drugih velikih endur (razen KTM) pa še za te so pri KTM-u vedeli, da si bodo naredili slabo reklamo :whistle: Najbolj me pa to :headbang: ko se z nekaterimi vozim, pa jim ne gre tako čez ovinke :naughty: pol pa rečejo; ja ti ko imaš BMW-ja, jebo jih car Lazar... :yea1: To kaj je bilo z temi kardani pri 1200gs, so pa vse zamenjali brez problemov pod garancijo.... :worship: Ob takem komentarju pa se res od srca nasmeješ :worship: motoristek :worship: probaj z mano čez ovinke, pa boš preklel carja Lazarja :naughty: :naughty: :yea1:
Guest pmali Objavljeno November 29, 2008 Opozori Objavljeno November 29, 2008 Mislim, da prazno slamo mlatimo :headbang: ! Zakaj pa ne bi odprli temo VELIKE ENDURE (mislim VSE velike endure - KTM Adv. , Vara, BMW GS, Strom 1000, Stelvio, Granpasso, pa zarad mene tud TDM, pa Multistrada, Pa Buel, Africe in S. Teneree dobijo posebno povabilo, pa še kakšna stara škatla se bi najdla, pa še kakšnega sm pozabu, :naughty: ), pa se enkrat na leto nekje dobimo vsi skupaj :grupni: , pa predelamo kakšen lep konček SLO (obvezno cca 50% McAdama) sej konec koncev mamo isti cilj, sam različno orodje uporabljamo (eni Unior, drugi kitajsko tretji specialno) zvečer :beer2: :drunk: , po možnosti lahko :trance_33_sleep: prespimo pa mirno predebatiramo o naših motorjih :rtfm: pa gremo domov, pa spet od začetka!!!
simonsi Objavljeno November 29, 2008 Opozori Objavljeno November 29, 2008 Dobra promocija nič drugega. Charlie in Evan, Touratech.... Meni na kraj pameti ne pade, da bi šel okol sveta z varo. Go figure. :whistle:
suhi Objavljeno November 29, 2008 Opozori Objavljeno November 29, 2008 Meni na kraj pameti ne pade, da bi šel okol sveta z varo. Go figure. :whistle: pa ne zato ker Vara ni dost dobra, ampak zato k nimaš jajčk da bi se kej takga spomnu :) ajd molotov 1
Leteči Objavljeno November 29, 2008 Opozori Objavljeno November 29, 2008 E moj Leteči. GS-e so ljudje kupovali tudi ko še niso poznali Čarlija in Ivana , ampak seveda, kar tolažite se :naughty: JA res je samo govorimo o prodajnih cifrah zadnjih nekaj let. Na Angleških cestah mrgoli wanabe ČArlijev in Ivanov s motorji vrednimi po 20 tisočakov pa dosedaj še otoka niso prevozili z enega konca na drugega. Sicer pa kdo tukaj promovira Hondo :? spet zadeve ki so zrasle na v glavah nekaterih. Kot sem napisal ne bi trenutno kupil ne Varadera in ne GS-a, prav tako ne bi nobenega izmed teh dveh izbral za pot okoli sveta, je trenutno na tržišču nekaj precej bolj primernih modelov. DA bi se z 250kg mrtve teže Varadera boril po saharskem pesku ali blatu sibirije ali vsakih 5.000km menjal sklopke, kardane in menjalnike na GS-u ter zumbote spraševal ali imajo mogoče tisti čudni torx ključ kje v svoji kolibi mi niti na kraj pameti ne pade. Sicer pa ni važno katero znamko voziš vse je isti veter. SAmo tukaj nekateri BMW fahrerji tega ne razumejo in nikoli ne bodo sposobni konstruktivne debate na to temo. ZA njih obstaja samo boxer in kardan vse ostalo je kurac. Tudi včasih je 80% ljudi vozilo jugiča pa zato še ni bil dober avto.
zlati Objavljeno November 29, 2008 Opozori Objavljeno November 29, 2008 Ob takem komentarju pa se res od srca nasmeješ :worship: motoristek :worship: probaj z mano čez ovinke, pa boš preklel carja Lazarja :naughty: :naughty: :yea1: to bi pa res rad vidu :D
MiNa Objavljeno November 29, 2008 Opozori Objavljeno November 29, 2008 Ej Leteči ne se razburjat! Jaz sem presedlal letos nazaj na bokserja vmes sem vozil pa dve XTZ660 in KLE500. Še vedno trdim, da ti motorji Yama in KLE nudijo veliko za denar, ki ga moraš odšteti. Vendar me je bokser še vedno vabil z prednostmi in "slabostmi", ki jih ima. Mene moti le to, da so nekateri proti železnini, ki si jo niso pripravljeni privoščiti. Ko sva s kolegom letos odšla proti Ukrajini mi je bilo kar malo žal, da nisem ostal na KLE-ju, dobre tri tedme prej sem menjal. Vendar sem na poti videl, da zamenjava ni bila napaka, razen na delu v Romuniji, kjer sva se podala na blatne kolovoze. Eden od mojih kolegov je ne dolgo nazaj izjavil "ni važno kaj voziš, ampak koliko in kam voziš!" drži kot pribito. Res je v življenju pač ne postaviš motor pred vse ali pač. PS, srečal Carja Lazarja pobrusil na jadranki s kovčkom na desni strani. Levi je še nedotaklnjen :krneki: .
simonsi Objavljeno November 29, 2008 Opozori Objavljeno November 29, 2008 pa ne zato ker Vara ni dost dobra, ampak zato k nimaš jajčk da bi se kej takga spomnu :) ajd hja tisto sem za primerjavo bleknil. Zame je še Slovenija včasih velika. :P
lasagna Objavljeno November 29, 2008 Opozori Objavljeno November 29, 2008 Pmali ima prav. Na vrhu so teme 1150GS, 1200GS in Varadero. In povsod prepucavanje, zakaj je VTR klon boljši in cenejši. Včasih je lahko nič hudega sluteči uporabnik pobrskal po temi "Motocikli>...." in ugotovil, kaj koga teži in s čim je zadovoljen, kar je bilo morda bolj merodajno od večnih testov, kjer lezejo v rit tistim, ki jim posojajo vozila in ne težijo, ko dobijo zjebana nazaj. In vse se konča pri tem, kdo zna bolj polagati. Ali pri neuničljivosti. No, kogar bo 1150GS ali pa Tori pustil na cedilu v Mongoliji, mu bom osebno poslal defektni sklop, pod pogojem, da ni pravkar priletel z letalom v Ulan Bator. Kogar motijo kardani, pa naj si na svojega CRXa, Pežoja ali Klijota namontira ketno. Saj je konec koncec zima. Ponavljam, za druge, boljše motocikle je fino, da se o njih pogovarjamo v njim namenjenim temam. molotov in Ni3ous 1 1
bmwslo Objavljeno November 29, 2008 Avtor Opozori Objavljeno November 29, 2008 .... SAmo tukaj nekateri BMW fahrerji tega ne razumejo in nikoli ne bodo sposobni konstruktivne debate na to temo. ZA njih obstaja samo boxer in kardan vse ostalo je kurac. Tudi včasih je 80% ljudi vozilo jugiča pa zato še ni bil dober avto. Tistih 80 % včasih ni imelo alternative, tisto je bil praktično najcenejši in eden redko dostopnih avtomobilov . Razlika proti BMW-ju je pa kar očitna. Danes imajo ljudje na izbiro celo paleto motorjev cenejših od BMW-ja :naughty: Ja sem pa med tistimi za katere je kardan zakon , ampak ostalo ni kurac. Mi pač ni všeč ketna, ker je za moje pojme preveč skrbi z njo. :beer2: :beer2: :beer2: :beer2:
Orange Objavljeno November 30, 2008 Opozori Objavljeno November 30, 2008 Tistih 80 % včasih ni imelo alternative, tisto je bil praktično najcenejši in eden redko dostopnih avtomobilov . Razlika proti BMW-ju je pa kar očitna. Danes imajo ljudje na izbiro celo paleto motorjev cenejših od BMW-ja :naughty: Ja sem pa med tistimi za katere je kardan zakon , ampak ostalo ni kurac. Mi pač ni všeč ketna, ker je za moje pojme preveč skrbi z njo. :beer2: :beer2: :beer2: :beer2: Matr nabijate :headbang: !Tudi sam sem hotel kupiti GS pa mi enostavno ni sedel!Nč ne rečem se pele odlično in vse je super samo grd je ko prasica!Kvaliteta pa tud ni lih taka kot bi morala bit zato ni vreden 3-4 tisoč eur več,pa tudi če bi bla enaka cena ga ne bi kupil!Sem pač take sorte k gleda tudi na izgled motocikla Po Afriki in okol sveta se pa verjetno tud ne bom vozu,za evropske ceste je pa Vara čist dovolj! :naughty:
mladen Objavljeno November 30, 2008 Opozori Objavljeno November 30, 2008 Tistih 80 % včasih ni imelo alternative, tisto je bil praktično najcenejši in eden redko dostopnih avtomobilov . Razlika proti BMW-ju je pa kar očitna. Danes imajo ljudje na izbiro celo paleto motorjev cenejših od BMW-ja :naughty: Ja sem pa med tistimi za katere je kardan zakon , ampak ostalo ni kurac. Mi pač ni všeč ketna, ker je za moje pojme preveč skrbi z njo. :beer2: :beer2: :beer2: :beer2: Tole da je delo in skrb s ketno ne bom nikoli razumel kje pobirate. Oring veriga tudi če jo ne pogledaš od blizu mora naredit najmanj 10 do 15Kkm. Če jo na vsake 1000km namažeš s sprejem naredi 25Kkm. Če pa jo vmes še kdaj očistiš in bolj pogosto namažeš pa naredi 30Kkm in več. Lahko si pa kupiš avtomatsko mazanje in pozabiš na njo in ti naredi še več Kkm. Če tako predpostavimo da mažeš na 1000km, jih na 100.000 zamenjaš štiri. Pa ne mi govorit da je to nevem kakšen strošek in ne vem kakšna skrb še posebej tisti ki vozite bokserje. V bistvu jo mažeš na intervale ko bokserju dolivaš olje. V glavnem govorim iz svojih izkušenj.
bmwslo Objavljeno November 30, 2008 Avtor Opozori Objavljeno November 30, 2008 Tole da je delo in skrb s ketno ne bom nikoli razumel kje pobirate. Oring veriga tudi če jo ne pogledaš od blizu mora naredit najmanj 10 do 15Kkm. Če jo na vsake 1000km namažeš s sprejem naredi 25Kkm. Če pa jo vmes še kdaj očistiš in bolj pogosto namažeš pa naredi 30Kkm in več. Lahko si pa kupiš avtomatsko mazanje in pozabiš na njo in ti naredi še več Kkm. Če tako predpostavimo da mažeš na 1000km, jih na 100.000 zamenjaš štiri. Pa ne mi govorit da je to nevem kakšen strošek in ne vem kakšna skrb še posebej tisti ki vozite bokserje. V bistvu jo mažeš na intervale ko bokserju dolivaš olje. V glavnem govorim iz svojih izkušenj. OK, dela res ni za obupat :whistle: , ampak na 20-30 kK dat 70-100 ali 130 € še za ketno :headbang: Kardan je majka :worship: . Pa še tko fajn motor "u stran potegne" :slap: ko spelješ da je kaj :whistle:
Pips Objavljeno November 30, 2008 Opozori Objavljeno November 30, 2008 Pozdravljeni vozniki Ver.Ne imejte manjvrednostnega kompleksa saj Vera ni tako slaba.Strinjam pa se z Letečim ki trdi,da sta boks mašina in kardan BMW vse ostalo pa je ISTI lulek.Pa lp
simonsi Objavljeno November 30, 2008 Opozori Objavljeno November 30, 2008 OK, dela res ni za obupat :whistle: , ampak na 20-30 kK dat 70-100 ali 130 € še za ketno :headbang: optimist. :P komplet za močnejši motorček je 150-200+€. :whistle:
FLY Objavljeno November 30, 2008 Opozori Objavljeno November 30, 2008 Mislim, da prazno slamo mlatimo ! Zakaj pa ne bi odprli temo VELIKE ENDURE ...enkrat na leto nekje dobimo vsi skupaj , pa predelamo kakšen lep konček SLO (obvezno cca 50% McAdama) sej konec koncev mamo isti cilj... Moto banda spomladi naredimo en lep ON/OFF điro,eni bojo ketne mazali drugi bojo olje dolivali pa bomo vsi srečni.LP FLY PS:jaz moram samo še veliko enduro nabavit,pa se ne morem odločit med Varo in GSom.... :unsure: molotov 1
motoristek Objavljeno November 30, 2008 Opozori Objavljeno November 30, 2008 Moto banda spomladi naredimo en lep ON/OFF điro,eni bojo ketne mazali drugi bojo olje dolivali pa bomo vsi srečni.LP FLY PS:jaz moram samo še veliko enduro nabavit,pa se ne morem odločit med Varo in GSom.... :unsure: Samo teh jajc ne kupovat... :yea1:
suhi Objavljeno November 30, 2008 Opozori Objavljeno November 30, 2008 Kot sem napisal ne bi trenutno kupil ne Varadera in ne GS-a, prav tako ne bi nobenega izmed teh dveh izbral za pot okoli sveta, je trenutno na tržišču nekaj precej bolj primernih modelov Resno te kot izkušenega bajkerja sprašujem, s čim bi se ti odpravil na pot okoli sveta in prosim še za kakšen argument, da bomo lahko ob pivu lažje debatirali :) hvala
AndiGS Objavljeno December 1, 2008 Opozori Objavljeno December 1, 2008 V temi GS se piše samo o Varadero in malo o GS,kje so pa ostale endure?Pa menda ja nimajo svojih tem. :krneki:
HHV Objavljeno December 1, 2008 Opozori Objavljeno December 1, 2008 (popravljeno) optimist. :P komplet za močnejši motorček je 150-200+€. :whistle: Predvsem 200+!! Popravljeno December 1, 2008. Popravil HHV
bmwslo Objavljeno December 1, 2008 Avtor Opozori Objavljeno December 1, 2008 Predvsem 200+!! ... in pol mi naj še kdo reče, da je vzdrževanje BMW-ja s kardanom drago :headbang: :headbang: :whistle:
motoristek Objavljeno December 1, 2008 Opozori Objavljeno December 1, 2008 ... in pol mi naj še kdo reče, da je vzdrževanje BMW-ja s kardanom drago :headbang: :headbang: :whistle: Ti pa moraš dati v kardan na vsakih 50.000km deci pa pol olja in sta na istem... :rolleyes:
mladen Objavljeno December 1, 2008 Opozori Objavljeno December 1, 2008 Sem poklical najbližnjo prodajalno motoristične opreme. Veriga DID za Varedero komplet z zobniki je 190EU brez nobenih posebnih popustov. To je več al manj najboljša veriga ki jo lahko kupiš. Ostale znamke so cenejše.
bmwslo Objavljeno December 1, 2008 Avtor Opozori Objavljeno December 1, 2008 Sem poklical najbližnjo prodajalno motoristične opreme. Veriga DID za Varedero komplet z zobniki je 190EU brez nobenih posebnih popustov. To je več al manj najboljša veriga ki jo lahko kupiš. Ostale znamke so cenejše. V gonilu zadnjega kolesa - beri kardan po domače, menjam na vsakih 20.000 km olje in to 0,25 l . Čas menjave 5 minut, od tega 70 % časa ven teče staro olje :whistle:
mladen Objavljeno December 1, 2008 Opozori Objavljeno December 1, 2008 V gonilu zadnjega kolesa - beri kardan po domače, menjam na vsakih 20.000 km olje in to 0,25 l . Čas menjave 5 minut, od tega 70 % časa ven teče staro olje :whistle: Treba je bit fer in tudi upoštevat koliko je GS dražji od japonske konkurence. To je pribl. ista zgodba kot dizel ali bencinski motor v avtomobilu. Kdaj se dizel zaradi manjše porabe goriva splača? Že pri nakupu plačaš kardan dražje kot verigo. Treba je tudi upoštevat okvare na kardanih, kar poveča stroške in zanesljivost. Treba je bit fer in povedat da niti veriga, niti kardan nista idealna.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se