Guest pmali Objavljeno December 6, 2008 Deli Objavljeno December 6, 2008 Ta naj pr ta bolša ! :worship: :worship: :worship: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bmwslo Objavljeno December 6, 2008 Avtor Deli Objavljeno December 6, 2008 guzziji so mi že od nekdaj nekaj posebnega - kako je kaj s kvaliteto teh motociklov? BMWslo huda fotka :) :naughty: Ko sem sam izbiral prvi resen motor, je bil v igri guzl in BMW . Odločitev je padla za BMW, ker je bililo guzzijev malo rabljenih naprodaj, malo pa me je odvrnil tudi sloves - italjani so pač italjani in radi nardijo stvari malo šlampasto. Lep čas so bile težave tudi z zastopniki pri nas in z deli (trenutno stanje mi ni znano), vem pa da je pred dvema ali tremi leti prijatelj več kot leto neuspešno reševal garancijske težave svojega lepotca. Žal je tako, čeprav je motor zame prava legenda :worship: P.S. Pa Stelvio mi nekako ni preveč všeč. Ne vem zakaj Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
AndiGS Objavljeno December 6, 2008 Deli Objavljeno December 6, 2008 Stelvio po testih kar dobra zadeva,ostajam pa vseeno pri povešenih joškah-enih in drugih,itaq. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ferek Objavljeno December 6, 2008 Deli Objavljeno December 6, 2008 ...zanimiva debata... in ne glede na to kako se "poznavalci" prepričujete, "kdo ima večjega", vračam temo nazaj.. :evilgrin: . Očitno prevladujeta 2 tabora... VARA IN GS...ZA tistega motorista, ki se odloča za nakup takega motorja in je v dilemi, bi bilo bolj smiselno pisat o tem KATERI MOTOR ZA KAKŠNO uporabo? ...jaz sem samo enkrat vozil Varo, GS-ja nisem, se mi pa zdi da sem za big endure s svojimi 177 cm "malo mali" :whistle: ...torej, KDAJ VARA? in KDAJ GS? :rolleyes: ...ajd!,,, Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
AndiGS Objavljeno December 6, 2008 Deli Objavljeno December 6, 2008 Glede na to,da si mali,absolutno GS-F650. :lol1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Pips Objavljeno December 6, 2008 Deli Objavljeno December 6, 2008 ...zanimiva debata... in ne glede na to kako se "poznavalci" prepričujete, "kdo ima večjega", vračam temo nazaj.. :evilgrin: . Očitno prevladujeta 2 tabora... VARA IN GS...ZA tistega motorista, ki se odloča za nakup takega motorja in je v dilemi, bi bilo bolj smiselno pisat o tem KATERI MOTOR ZA KAKŠNO uporabo? ...jaz sem samo enkrat vozil Varo, GS-ja nisem, se mi pa zdi da sem za big endure s svojimi 177 cm "malo mali" :whistle: ...torej, KDAJ VARA? in KDAJ GS? :rolleyes: ...ajd!,,, Ko boš zrastel si boš kupil GS-a,do tekrat pa veselo na Vero. :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno December 6, 2008 Deli Objavljeno December 6, 2008 Evo kako so "poznavalci" v MOTORRAD-u ocenili štiri endure, če to sploh so. Zanimiv je zaključek - cena zmogljivost ali kaj motor nudi za zahtevano ceno. Test je objavljen v 4. številki. Cene testiranih motorjev so bile BMW 15980€, Honda 11190€, KTM 13598€ in Tiger 11989€. Res škoda, da ni testiran še kak STELVIO ali pa BENELI TREK. Če želi kdo prebrat cel test mu ga poskeniram. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
FLY Objavljeno December 6, 2008 Deli Objavljeno December 6, 2008 Ferek tista "dilema" je bila provokacija :evilgrin: drugače pa je na vrhu seznama F800GS (BMW z "napako") Give Peace a Chance FLY Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
suhi Objavljeno December 6, 2008 Deli Objavljeno December 6, 2008 Evo kako so "poznavalci" v MOTORRAD-u ocenili štiri endure, če to sploh so. Zanimiv je zaključek - cena zmogljivost ali kaj motor nudi za zahtevano ceno. Test je objavljen v 4. številki. Cene testiranih motorjev so bile BMW 15980€, Honda 11190€, KTM 13598€ in Tiger 11989€.Res škoda, da ni testiran še kak STELVIO ali pa BENELI TREK. Če želi kdo prebrat cel test mu ga poskeniram. U so me pa tokrat presenetli ti Nemci - zanimivo res da je GS s sam 50 točkami v prednosti - ponavadi je bil precej bl :) hehe. če se ti da bi bil zelo hvaležen za en scan :beer2: hvala ajd Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Leteči Objavljeno December 6, 2008 Deli Objavljeno December 6, 2008 Primerjati KTM z ostalimi ''kravami'' je brezpredmetno ker je povsem svoj razred. Kot bi primerjal slone (Varadero, GS...) in gazelo (KTM). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zdrawc Objavljeno December 7, 2008 Deli Objavljeno December 7, 2008 prawtako je tudi tanowega Tigra brezpredmetno primerjati z ostalini "welikimi" endurami, ker to ni Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Orange Objavljeno December 7, 2008 Deli Objavljeno December 7, 2008 ...zanimiva debata... in ne glede na to kako se "poznavalci" prepričujete, "kdo ima večjega", vračam temo nazaj.. :evilgrin: . Očitno prevladujeta 2 tabora... VARA IN GS...ZA tistega motorista, ki se odloča za nakup takega motorja in je v dilemi, bi bilo bolj smiselno pisat o tem KATERI MOTOR ZA KAKŠNO uporabo? ...jaz sem samo enkrat vozil Varo, GS-ja nisem, se mi pa zdi da sem za big endure s svojimi 177 cm "malo mali" :whistle: ...torej, KDAJ VARA? in KDAJ GS? :rolleyes: ...ajd!,,, Kaj si mali !!!!Jaz mam 173 pa ravno tko vozim Varo brez problrma !Tud GS mi ni delal problema ko sem ga mel čez vikend na testu!Je pa res da morš mal merkat kje in kako stopiš dol!! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
suhi Objavljeno December 7, 2008 Deli Objavljeno December 7, 2008 (popravljeno) Kaj si mali !!!!Jaz mam 173 pa ravno tko vozim Varo brez problrma !Tud GS mi ni delal problema ko sem ga mel čez vikend na testu!Je pa res da morš mal merkat kje in kako stopiš dol!! In kolkrat si ga že položil na tla? Daj bodi realen, če nimaš 180cm + si kar bogi s temi kravami, sploh ko se lotiš terena, kake hude gužve, malo spretnostne vožnje.....ali pa celodnevnega garanja 600km+ in v večer na malem klančku želiš položit nogo na tla, pa kr ni več tal tam :) pa gre po tleh, hehe. Sam jz sm mel vse ščite okol mašine pa ni blo nikol sile, drugače bi solze tekle. Voziš ga pa res kamot tud s 170! ajd Popravljeno December 7, 2008. Popravil suhi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ferek Objavljeno December 7, 2008 Deli Objavljeno December 7, 2008 Kaj si mali !!!!Jaz mam 173 pa ravno tko vozim Varo brez problrma !Tud GS mi ni delal problema ko sem ga mel čez vikend na testu!Je pa res da morš mal merkat kje in kako stopiš dol!! vozil sem varo tudi sam... na testu... in ravno v tem - PAZI - sem videl problem... Moja uporaba motorja je namreč vezana na zelo vsakodnevna opravila (služba, trgovina...) - "hitri skoki" sem in tja... in to je kar problem velikih endur - kjer se moraš na vsako furco dobesedno "odpravit"... vsakodnevna raba se mi zdi v teh pogledih bolj na strani klasičnih mopedov alla naked in touring... :rolleyes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bmw Objavljeno December 7, 2008 Deli Objavljeno December 7, 2008 (popravljeno) še moja malenkost....... 178 cm, 116 kg plemenitih......prevoženih letos s GS-om 25kkm po najrazličnejših vukojebinah (vključno z brezpotji pozabljenimi od boga) pa ni bilo nikakršnih težav. Brez problemov kar se tiče višine, nikoli položen in niti malo utrujen na motorju.Motor uporabljam vsak dan (če je seveda sonče in mi ni treba vozit orodja s sabo) po mestu med službo in ni nikakršnih težav... Popravljeno December 7, 2008. Popravil bmw Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ferek Objavljeno December 7, 2008 Deli Objavljeno December 7, 2008 ...Ne vem no... jaz moram rečt, da sem bil med samo vožnjo VARE prav navdušen. :OK: .. ampak dvigovat nogo za vsak ko splezaš na ta motor EN meter v zrak (sploh če je še kufer zadej) me je pa kar ubijal... pa ustavljanje na klančku, pesku... sploh si ne smeš privoščit, da ti čevelj zdrsne, ker je BUM neizogiben :alien1: :alien1: ... teh problemov na BIG nakedih nisem imel (CB-1300, XJR...) pa na čoperjih tudi ne, še Goldwing mi je deloval lažje! ...tako, da to, višje težišče na endurah zna bit za nas - pod 180 cm kar problem.. :( . ...je pa res, da imajo te endure najbolj ergonomičen in sproščen položaj za vožnjo in glede na izlete in km, ki jih delam, bi med vožnjo najbrž zelo užival... :rolleyes: , malo manj pa ,ko bi ob privoščljivih pogledih na kakem blatnem ali šudrastem parkingu pobiral KRAVO s tal :kva2: :kva2: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Marvin2 Objavljeno December 7, 2008 Deli Objavljeno December 7, 2008 (popravljeno) Kaj ga serete, mislim da sva z Zdrawcem med najmanjšimi na velikih :whistle: , pa kar gre. Pa še pobereš ga tudi lahko sam, saj si takrat prokleto jezen in sploh ne veš kdaj ga pobereš :lol: Za furo do 900 km/dan pa dušo da :OK: (Po Pohorju pa res ne naredim 900 km, sem že prej zmatran) Popravljeno December 7, 2008. Popravil Marvin2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno December 7, 2008 Deli Objavljeno December 7, 2008 Benelli Amazonas je kul. Za tako ceno in dobljene komponente celo odličen.. Škoda je le da nima ABS-a. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
suhi Objavljeno December 7, 2008 Deli Objavljeno December 7, 2008 (popravljeno) Benelli Amazonas je kul. Za tako ceno in dobljene komponente celo odličen..Škoda je le da nima ABS-a. ABS gor al do - bi šel z njim na pot okol sveta? Za take reči namreč so bojda namenjeni ti ultra fajn endurci Popravljeno December 7, 2008. Popravil suhi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
AndiGS Objavljeno December 7, 2008 Deli Objavljeno December 7, 2008 Zakaj sploh rineš na veliko enduro,če ti bolj leži naked.Imam 175 cm,105 kg,nobenega problema.GS-a zadržim v rokah kot smrkavca,če se nagne(gozdarjenje se pozna na rokah).Varadero ima napram GS-u malo širše sedalo,in sem na preizkušanju ugotovil,da mi bolj raztegne noge in s tem prikrajša za cca 2 cm napram GS-u.Ko pa presedem na F 650 GS je pa tako,kot bi peljal APN 4.Idealen za kratke skoke,gre pa tudi v Dolomite. Skratka,višina teh endur sploh ni problem!Če se pa že zložiš,se pač pobereš. :krneki: Jaz sem vseeno dokupil rolbare. :worship: . Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zdrawc Objavljeno December 7, 2008 Deli Objavljeno December 7, 2008 Kaj ga serete, mislim da sva z Zdrawcem med najmanjšimi na velikih :whistle: , pa kar gre.Pa še pobereš ga tudi lahko sam, saj si takrat prokleto jezen in sploh ne veš kdaj ga pobereš :lol: Za furo do 900 km/dan pa dušo da :OK: (Po Pohorju pa res ne naredim 900 km, sem že prej zmatran) Jap, sploh ni blema, seveda če so trpežne plastike pa rollbari Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
AndiGS Objavljeno December 7, 2008 Deli Objavljeno December 7, 2008 Rollbari so res zakon.Pobereš ga pa res samo z jezo in nabitim adrenalinom. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Orange Objavljeno December 7, 2008 Deli Objavljeno December 7, 2008 In kolkrat si ga že položil na tla? Daj bodi realen, če nimaš 180cm + si kar bogi s temi kravami, sploh ko se lotiš terena, kake hude gužve, malo spretnostne vožnje.....ali pa celodnevnega garanja 600km+ in v večer na malem klančku želiš položit nogo na tla, pa kr ni več tal tam :) pa gre po tleh, hehe. Sam jz sm mel vse ščite okol mašine pa ni blo nikol sile, drugače bi solze tekle. Voziš ga pa res kamot tud s 170! ajd Enkrat samo na začetku k mi je crknu nad muldo (sem se pač zašaltu) in ga še nisem bil navajen zdj ni več problema in ker imam rolbar ni blo nobene škode!V taki situaciji ker je bil motor delno nagnjen balanca skoraj polno v levo bi ga položu tut če bi bil 180+Teren je pa druga stvar za tja ta motor itak ni preveč primeren(makadam ni problem kšn blat al pa pesek tut gre sam je treba met prave gume) in je pač treba mal merkat! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ni3ous Objavljeno December 7, 2008 Deli Objavljeno December 7, 2008 Vse te velike endure bi bile lahko lažje za 20-30 kg. Saj po cesti je ok, na brezpotjih in natovorjen pa je drugače. NA teh kobilah bi pogrešal "fun factor". Kako mnenje pa imate o prihajajočem modelu KTM SM-T? Motorček ima pod 200 kg, me pa zanima ali ima dovolj dobro vetrno zaščito in sedež, ter seveda ali je dovolj "trpežno" narejen za ture primerljive z GS in Vare. Komaj čakam da zadevo vidim v živo, pa da bo možen test. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bica Objavljeno December 8, 2008 Deli Objavljeno December 8, 2008 Rollbari so res zakon.Pobereš ga pa res samo z jezo in nabitim adrenalinom. Ja rolbari so res zakon, za dobrih 100€ se ti jih definitivno splaca nabavt. Jaz sem sprobal padanje na mestu in bocno drsanje ob avto...(tuki je definitivno v veliki prednosti GS)... razen obdrsanega rolbara ni blo kaksnih drugih poskodb....Jaz imam tele rolbare http://www.sw-motech.de/ Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se