Skoči na vsebino

Ducati ST2


Priporočene objave

Objavljeno

Ima mogoce kdo izkusnje s tem motorjem. Zanima me koliko je stvarca zanesljiva glede na to da je italjan? Pa se razlika med ST2 in ST4?

LP

Objavljeno

Mašina pri ST2 ni preveč navita, zato kakšnih težav ne bi smelo biti ... ST4 S in ST4 imata motor od 916 (bolj in manj navit) in zato zahtevata več vzdrževanja ampak motor ima karakter, da se ti samo smeji... Vprašaj Roly-ja :) :wink:

Objavljeno

ST2 sem imel priložnost peljat.Nič posebnega.(za mene)Razočaran.Pričakoval več.

Objavljeno

Oblika mi ni, toda to ne šteje. Na testiranjih se je dobro obnesel, je Sport Tourer ranga Honda VFR 800, Triumph RS, po zanesljivosti jih pa najbrž ne dohaja, saj je Ducati športno naravnana firma in na to ne dajo ravno dosti.

Če rabiš bolj sport je SS 900 boljš izbira, ali pa počakaj 2003 in kupi SS 1000, po mojem bo to ravno pravšnja mešanica navora, moči in majhne teže -> jest bi vzel tega.

Objavljeno

ST4 je dober sport touring motor, mašina od 916, pomeni bolj športno dušo. Po vzdržljivosti pa se ne more primerjati z konkurenco npr.VFR750/800. VFR-ke so značilne da mašine zdržijo več kot 100K Km brez problemov.

V Motorrad-u delajo večkrat teste na 50.000Km, pa potem motor popolnoma razderejo in ST4 je kazala že po 50.000Km velike znake obrabe. Npr.VFR,Bandit1200, pa po 50.000Km mašina skoraj kot nova.

Objavljeno

Yam poznam enga k jo ma! Baje težav z elektriko en kup :cry:

Ne more zrihtat..... :cry: :cry:

Ne vem...čisto po italjansko!

LP!

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

O napakah, o katerih govorite.. naj vam povem, da pri vseh proizvajalcih napake odpravljajo vsako leto. (Ne samo pri Ducatiju)

-Pri ST2 944 so bili problemi s puščanjem motornega olja - spremenili so kanale v cilindrih in je vse OK!

-Pri ST2 in ST4 so bili problemi s stabilizatorjem napetosti (elektrike). Vedno se je pregreval. Napako so odpravili s tem, da so marsikaj menjali, stabilizator pa so premestili naprej pod luč, kjer se zelo dobro hladi!!

- Po letu 2000 pa se menjalji še sklopko, ki je baje aluminijasta (manj ruži v nevtralnem položaju), Stremenili so tudi lenkarco ....

PS. Jaz vozim ST2 (944) ...ima ogromno navora v nizkih obratih ...vec kot ST4.

Objavljeno

Za ST2 bi kupil kovčke (kot original na sliki).... Iz porve roke me zanima, če so res tako uporabni? Ali so problemi z njimi... ?

dat1_gbild_detail.asp?ID=202&VID=ducati+st2&NR=0&R=dn&Q=5

Objavljeno
ST4 S in ST4 imata motor od 916 (bolj in manj navit)

Od letos naprej je na ST4s motor 996. 8)

No pa da vaju malo poravim.

ST4s nikoli ni imel motorja od 916 ampak je ta bil zmeraj od 996, ki pa so ga pa z raznimi drugačnimi nastavitvami celo malo izboljšali (boljša krivulja (za touring seveda), več konjičev http://www.twistgrip.co.za/review_st4s.htm). Od letos naprej ima motor nekaj kozmetičnih popravkov in pa izboljšan menjalnik, uh da ne pozabim od letos naprej se ga da segrevati, tudi ko je motor na taci (prosto po Prešernu :twisted:

več tukaj http://www.mcnews.com.au/NewBikeCatalogue/...ge_Overview.htm

Zanima me koliko je stvarca zanesljiva glede na to da je italjan? Pa se razlika med ST2 in ST4?

Glede zanesljivost ti lahko več povejo tisti, ki tak motor že imajo, probaj tukaj http://autos.groups.yahoo.com/group/st2_owners/

nekateri testi pa so zbrani tukaj http://brand.iinet.net.au/

Razlike si lahko pogledaš na linku zgoraj (MCnews), nič strašnega drug motor in prednja vilica

Pozdravljen dreyc :)

Domen

p.s.

Jaz mojega rdečega ST4s-a že čakam :D :D :D

Objavljeno

AHaa.... Pozdravljen. Se poznava ...iz MB.. ComputerShop?..???

Vsekakor me veseli za tebe in tvoj bodoči motor!!

pa še nekaj zanimivih in koristnih linkov:

http://www.onewest.net/~ckirk/Bikes/STowne...ners/SThome.htm

http://www.bike-gizmos.com/DucatiSTFAQ.html

http://www.st4s.com/

...malo postajam že živčen....naj se žimprej izboljša vreme :evil: :twisted: ker ne zdržim več

Objavljeno

Vceraj sem koncno malo zapeljal mojega ST-ja na ceste. Lepo vreme, motor je sedaj sicer umazan, .... ampak moral sem naredit otvoritev sezone. :=)) :lol:

Amak ceste so spozke, mastne od soli ali česar, ker se mi je kar nonstop dogajalo, da se mi je zanje kolo v prazno vrelo pri sorazmerno nizkih obratih......ampak kaj naj rečem -> To je Ducati, ne pa Japonec 8)

  • 3 let pozneje...
Objavljeno

Lepo pozdravljeni!

Trenutno menjujem motor in našel sem DUCATI ST2 letnik 99 kateri je naprodaj za miljon, ima 43.000 kilometrov, metalik svetlo moder z ogromno karbona lastnik je doma z Bleda, baje je starejši možak

Poraja se mi vprašanje a se splača kupovat DUCATIja s toliko kilometri, kolk kej nardijo ti motorji in ali kdo pozna ta motor!

Hvala za odgovore!

Objavljeno

Poraja se mi vprašanje a se splača kupovat DUCATIja s toliko kilometri, kolk kej nardijo ti motorji in ali kdo pozna ta motor!

Motorjev se ne splača kupovati. Z njimi so sami stroški. :P

Toliko km je lahko vsaj realnih. A si se gdaj vprašal a ni morda čudno da po oglasnikih le redkogdo ponuja motor s preko 50.000 prevoženimi?

Objavljeno

Moj Ducati jih bo naredil 200k .... pa naj stane kar hoče .)

h.

Objavljeno

Moj Ducati jih bo naredil 200k .... pa naj stane kar hoče .)

h.

auč, tole bo pa drago, kajne Hotschko?.. :devil: :whistle: .)

Objavljeno

Drago bo samo zato, ker bom takrat kupil nov motor ... tak je pač amortizacijski načrt :)

Objavljeno

Drago bo samo zato, ker bom takrat kupil nov motor ... tak je pač amortizacijski načrt :)

Dober načrt, stari. :grim :OK: Pohvaljen. B)

  • 4 mesecev pozneje...
  • 11 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

no da mal napišem izkušnje po dobrih dveh mesecih z ST-jem :)

mam ST2 l.98 ...v glavnem jz sem ful navdušen nad njim,...predvsem me je presenetu za 83 konj zlo poskočn agregat z velik navora :worship:

položaj voznika je idealen, ne preveč dvignjen ne preveč na rokah,...kljub temu da mam povišano touring šipo mi še zmer mal piha okol glave, sam to bo bl posledica mojih 192cm :D

v bistvu je edina stvar, ki me moti zadnje vzmetenje, ki je premehko...čeprov mam zelo na sumu da je feder zanč :krneki: no ja bomo vidl pozim ko ga bom mal razdru preventivno ;)

pa v 3. al pa 4. prestavi mi mal cuka pod nizkimi obrati, sam to pa mal svečke sumim, da bi znale bit zanč oz. s preveč razmaka :trance_33_sleep:

presenečenje je tudi majhna poraba goriva, v povprečju okol 5,5 do 6l na 100km :)

na motorju so izpuhi od Jureša, z njimi ima enkraten zvok :evilgrin:

Aja pa tok kt ta motor lahko pocen vzdržuješ ne moreš nobenga japonca :grrr tko da definitivno me je pozitivno presenetu :rolleyes:

pozimi ga bo pa mal predelav doletelo, da bo še lepši za naslednjo sezono :evilgrin:

No pa verjetn je edini ST pr nas s podpisom bivšega SBK voznika, legendarnega Giancarla Falappe :whistle: :P

P.S. @Perla: pomoje boš tud ti mogla svojga mal nališpat, k boš slišala moje ideje :grim :D

post-1406-1188320729_thumb.jpg

post-1406-1188320903_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil kađiva
Objavljeno
In kakšne predelave imaš v mislih, če ni skrivnost?

drugi špegli, samo čakam na odgovor italjanov če jih še delajo :unsure:

pa pr sklopki pokrov in tista plata k pride čez fedrčke in sklopko kakšna ducati performance

mogoče karbonska strehca

manjša sprednja šipca

feltne bom pihnu na tako zlato kt so pr Apriliji Factory

pa ker je srebrn verjetn mal nalepk INFOSTRADA SBK od Baylissa, k je eno sezono s srebrnmu vozu :)

zaenkrat to:)

Objavljeno

Kađivc, sem mislu kaj boš ti to zaene predelave užgal, potlej pa menjava špeglov, druga šajba..to niso predelave :grrr , to so obvezni kozmetični popravki :whistle:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!