cb1300 Objavljeno Januar 13, 2009 Deli Objavljeno Januar 13, 2009 Imamo tri leta starega C2, kateremu je pri 33000km spustilo tesnilo na glavi motorja ter vodna pumpa. Vozilo vozi samo starejša ženska. Glede na kilometrino in način vožnje je taka okvara nenavadna, zato sem se obrnil na zastopnika, ki ne priznava nobene reklamacije ter nam dejal da smo imali možnost dokupa podaljšane garancije......v dobrem letu je bil to drugi novi C2 ki smo ga kupili (prvega je žal razsul nepreviden kamijonar), pa nam noben prodajalec ni ponudil možnosti podaljšanja garancije. Ima kdo podobne izkušnje z reklamacijami vozil po preteku garancijskega roka? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pajkica Objavljeno Januar 13, 2009 Deli Objavljeno Januar 13, 2009 jaz jih imam v garancijskem roku... pa se loh sam smejim na ves glas..... a nč ne slediš kako dela Citroen Slovenija z reklamacijami? pejt mal pogledat na http://www.avtomobilizem.com/forum/ najdeš polno zgodbic.... o tem kak delajo s strankami.... še največ majo od tega odvetniki :naughty: če ti pa rata kej doseč, pol pa svaka čast :worship: :worship: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
XTR Objavljeno Januar 13, 2009 Deli Objavljeno Januar 13, 2009 Men se zdi da lahko kar pozabiš na kakšno garancijo, še v garancijskem roku je sranje pri Citroenu. Sem vozil domačega po servisih pol leta, pa so ga komaj nekako sprvili skupaj, še sami ne vedo točno kako (14 dni pred potekom garancije so rekli "upajmo da bo....", potem pa pričakuj kaj od njih) Okrog podaljšane garancije sem pa tudi jaz dobil občutek kot da jim je to odveč. Je niso nič kaj veliko ponujali. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tadeusz Objavljeno Januar 13, 2009 Deli Objavljeno Januar 13, 2009 že vedo oni zakaj ne ponujat podaljšane garancije!...če bi podaljšal garancijo bi itak oni imeli veliko več dela z reklamacijami!...še najraje bi jo skrajšali na 1 leto! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Januar 14, 2009 Deli Objavljeno Januar 14, 2009 pri xantii sem podaljsal garancijo na 4 leta bp (v avstriji). sicer je nisem rabil, a ker je avto skoraj dnevno na dolgih relacijah je bil obcutek boljsi. povabili so me tudi na dve izveredni seansi na servis (odprava napak na stroske citroen avstrija) in vedno bi zadovoljen s servisom. kaj dela oz. kako se obnasa citroen slovenija lahko sodim samo po enem obisku servisa v MB. razlika v ceni minimalna, odnos in storitev pa dalec pod pricakovanji (oz. cesar sem navajan v graz-u). tudi kar se tice kvalitete samih avtomobilov nimam pripomb (vozimo od 1990 citroene). ostal tocno 3x na cesti zaradi na licu mesta nepopravljivih okvar; 1. pri ca.174.000 km (xm, vodna cev), drugic pri ca.193.000 km (xm, fedri v potisni plosci sklopke) in 3. pri ca.224.000 km (xantia, napenjalec jermena). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se