Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

G. Profesor, brez zamere, ampak tle ste zgrešili.

Kje pa je zavorna površina??????????? Tam ko je votlo, bi moralo biti meso!

In, nekoč sem hotel na laser rezati kolesarske diske: ni šlo, ker je laser toliko segrel rob, da je bil valovit.

Objavljeno
5 hours ago, Zok said:

:whistle:

268922940_286184406689989_4432372838731684438_n.jpg

269686728_634519901031201_2643959317580024443_n.jpg

262570702_675418846951144_1816576847456564882_n.jpg

viber_image_2021-12-28_11-38-57-220.jpg

Kako bi rekli eni... 

Ejga... za minimoto bo... A ti bi resne konje s tem bremzal? 

Objavljeno (popravljeno)

Jes ne vem kdo na dirkaliscu resne konje z zadnjo bremza... ...vem pa kolk rad gre motor na koncu ciljne ravnine posrek brez da sploh pipnem zadnji zlajf... :whistle:

pi es: zlajf dejansko deluje. Zacuda. To ni v taljanovi navadi. :P 

268932710_343925143837242_6235114217384890995_n.jpg

Popravljeno . Popravil Zok
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

...sestavljam 2 transporterja  na šihtu ?...

20211229_094307_remastered.jpg

  • Všeč mi je 2
  • Šokiran 1
Objavljeno (popravljeno)
pred 16 urami, Buschi pravi:

G. Profesor, brez zamere, ampak tle ste zgrešili.

Kje pa je zavorna površina??????????? Tam ko je votlo, bi moralo biti meso!

In, nekoč sem hotel na laser rezati kolesarske diske: ni šlo, ker je laser toliko segrel rob, da je bil valovit.

... zavorna površina nima niti približno takega vpliva na bremzanje kot premer diska.... lahko da bremza celo bolje.... odvisno od trdote ploščic...materiala ploščic... diska...itd... in verjetno je tudi tako. Sila trenja  je odvisna od tornega koeficienta - količnika trenja in velikosti pritiska sile ploščic na disk.... velikost površine diska na to skoraj ne vpliva. .... 

... se pa zelo strinjam s tabo, da je kar precej "friki" tole videti. Tudi sam ne bi šel v tak ekstrem, bi prej naredil obratno, kot ti praviš.... ne bi zaupal temu vitkemu disku, če bi ga ( po moji logiki) kar hitro pregrel pri malo daljšem bremzanju...in bi ga zvilo in zmotalo kot presto, ker nima praktično nobene mase, da bi se akumulirala toplota od trenja.... hladil se pa verjetno tudi ne bo tako hitro zaradi teh ekstremno velikih odprtin.

 

... in ja... če boš še dajal diske rezat... jih daj na vodni curek...   :P .... tam ni zvijanja in pregrevanja materiala...   :D

 

Popravljeno . Popravil Zivnorc
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 3 urami, Akito pravi:

...sestavljam 2 transporterja  na šihtu ?...

20211229_094307_remastered.jpg

...a to imaš enega za sem... drugega pa za tja?  :huh: 

Objavljeno
pred 53 minutami, Zivnorc pravi:

...a to imaš enega za sem... drugega pa za tja?  :huh: 

Jp ???...to ni Gorenjska ?...

  • Haha 3
Objavljeno
Pravkar, Akito pravi:

Jp ???...to ni Gorenjska ?...

:D .... in kako greš potem z drugim tja, če si šla s prvinm sem?...   :huh: 

:P

 

Objavljeno
Pravkar, Zivnorc pravi:

:D .... in kako greš potem z drugim tja, če si šla s prvinm sem?...   :huh: 

:P

 

... it's a mysterious magic ...??

  • Haha 2
Objavljeno
pred 15 urami, Zok pravi:

Jes ne vem kdo na dirkaliscu resne konje z zadnjo bremza... ...vem pa kolk rad gre motor na koncu ciljne ravnine posrek brez da sploh pipnem zadnji zlajf... :whistle:

pi es: zlajf dejansko deluje. Zacuda. To ni v taljanovi navadi. :P 

 

...1.  vem, da ti to veš.... te samo branim pred ostalimi..   :P 

Na sportaku je zadnji žlajf bolj kot ne za "okras", kar se zavorne sile tiče. Imam vedno težave na tehničnem, ko se vedno prerekam s preglednikom, da na sportaku zadnji žlajf skoraj nič ne prime, da je zadnji žlajf bolj kot ne zaradi lepšega in zaradi tega, ker mora biti gor. ..  :D

..pa me je vrgel...   :bum: 

... no in grem po nove ploščice... tanajbolj super duper..... grem na tehničnega.... pritiskam na zadnji žlajf med vožnjo, da se ja "uleže" ....isto.   .... no z muko me spusti naprej, ko mu pokažem račun od ploščic in čisto nove rdeče ploščice v paknah.... pa še en sodelavec motorist ga je moral prepričati, da je res tako s sportaki.

 

če nadaljujem zgodbo od Zoka: na pisti je (sprednji) žlajf (ko je motor še pokonci) skoraj vedno ali 0 ali 1.  ... torej je praktično bremzanje skoraj vedno na polno.... to pa pomeni, da je zadnje kolo praktično v luftu.  .... ko motor začneš nagibati, popuščaš prednjo zavoro...in takrat lahko (šele) začneš učinkovito dozirati zadnjo zavoro za stabilizacijo motorja... in nastavljati motor v zavoj z blagim drsenjem zadnjega kolesa.....  to je zelo lepo in lahko napisati na tipkovnici... v praksi pa je treba malo več uporabljati vsa čutila v riti, rokah in procesorje v možganih preklopiti na turbo....  :P  ...in če bi zadnji žlajf preveč grabil, bi hitro oddrsel zadnji konec proti malinam...

.... nekateri dajejo na vzvod zadnje zavore gumo, da slučajno ne pritisneš preveč zadnje zavore... da moraš z nogo raztegovati še to gumo, za manjše ( natančnejše) doziranje zadnje zavore....

 

sori @Zok ... mogu sm.... neki čakam v službi... pa imam cajt..  :P 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

image000002.jpg

  • Šokiran 2
Objavljeno
pred 12 urami, Buschi pravi:

image000002.jpg

Probu enkrat, nisem opazil nekega efekta, zato na ponovno terapijo nisem šel.

Objavljeno

Čakam, da domača se suha svijska rebreca skuhajo :whistle:

Prekajena domača rebra KLASIČNO (BOLJ) DIMLJENA

Objavljeno
pred 2 urami, Frenk 67 pravi:

Probu enkrat, nisem opazil nekega efekta, zato na ponovno terapijo nisem šel.

O pomaga, pomaga. Sam dva tedna sem odlašal, razbolel se je cel hrbet in tale vakum včeraj zvečer je bolel ko prasica!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Objavljeno
pred 27 minutami, Buschi pravi:

O pomaga, pomaga. Sam dva tedna sem odlašal, razbolel se je cel hrbet in tale vakum včeraj zvečer je bolel ko prasica!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jaz sem šel na tistega “Arapskega”, ko ti še kri puščajo ?

Objavljeno

Osvežilni odmerek sem šel inicirat ?

20211231_151956_HDR.jpg

Objavljeno

Rebrca so šla :whistle:Zadnji ostanki:)1640968216389.thumb.jpg.ad4a553896919692508af9b7d48bcf41.jpg

Za pozneje, da ja ne bo gdo od nas proč prišel se še tole pripravlja:worship:1640967349660.thumb.jpg.cfff6c84de49cf61c04fa04f65228ac3.jpg

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Trenutno imam tehničen prevzem po zadnjem GZ bmw garaže

20220102_142357_HDR.jpg

20220102_140128_HDR.jpg

20220102_140018_HDR.jpg

Objavljeno

Ta jebeni povezovalni nosilec  kufrov sem se spetnajstndvajsetkrat lepil, svasal, sraufal, ne vem kaj se vse... ...zdaj gre pa v pokoj, in na njegovo mesto pride kovinski nadomestek.

2022-01-03_20-04-39-396.jpg

image.png

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Jest prou nč - Nole pa izgleda v Avstraliji snema nadaljevanje filma - TERMINAL 2 :blush:

Objavljeno

Ravnokar naročil nove smučarske hlače; Fa.  posledica korone, stare hlače so skočile skupaj.

Raje ne bom probal motorističnih hlač.........

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!