Skoči na vsebino

Višina sedeža, motorja


gregas

Priporočene objave

Pozdravljeni!

Kupujem motor za dva, za dalj casa(vsaj5let) in vsaj 1 ali dve daljsi potovanji na leto, po vec mesecih tehtanja, pregledal miljon prospektov, testov, mnenj motoristov, trgovcev in nenazadnje vas, sem se odlocil za novega varadera. Sel sem na Intermot se vsedel, prisede punca - zmagal je.

In tako ves odlocen grem v trgovino in prasam trgovca kdaj jih dobijo, on pove da marca/aprila a da je fajn da ce zelis zihr doloceno barvo narocis se preden jih uvozjo (februarja). Seenkrat vprasam prodajalca on se strinja da je to idealen motor zame in moje potrebe itd. pokaze na enega rabljenega jaz se vsedem nanj za hec on pa dva koraka nazaj in pravi da zal ta motor ni zame, ces da je potrebno imeti oba stopala 100% na tleh =prste+pete! Kriza! :puppydogeyes: , morm rect da me je kr minil in sem kar slabe volje ze dva tedna.

Jaz s svojimi 175cm na varaderu polozim na tla le prednjo polovico podplata pri peti ma mi zmanjka 3cm, ce se pa se punca gor vsede mi pa zmanjka pri peti 2cm.

Sem se kasneje se vsedel na nekaj drugih motorjev v stacuni in po prodajalcevi logiki je se transalp previsok zame v solo (ce prisede punca mam cele podplate na tleh).

Saj ne recem da nima prav in se strinjam da je na semaforju z sopotnikom motor kar tezek, ampak a potem so zame samo supersportniki in chopperji :?:

Kaj pa potem neznejsi spol vozi, brez zamere ampak 175+ je pa ze kar redka visina med dekleti :?:

A imate vsi med vami prste+pete trdno na tleh :?:

A to res pomeni da varadero ni zame :?:

LP in hvala za odgovore.

PS: ce prodajalec bere, se mu opravicujem za slabo voljo v trgovini a razocaranje je bilo res veliko (ne nad prodajalcem on je bil zelo prjazen).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej načeloma se da tud znižat zadeve, sam neki še košta.

Sicer pa... če maš voljo, pol ni panike, pa tud če rabiš padalo da splezaš dol :D

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se ti zdi, da si na motorju stabilen, potem ni problema ... probaj tako, da se vsedeš nekdo te pa malo rukne s strani in hkrati čaka, da ti pomaga motor zadržat, če bo kriza ... :)

Načeloma je res bolje, če imaš stopala trdno na tleh, ker se lažje popraviš, če te na mestu kaj preseneti ... ampak ščasoma se boš navadil. Jaz sem videl tipa, ki ima CBR XX in seže do tal samo s konicami prstov, :shock: ... Če je ta motor tisto kar želiš ... kupi. Itak boš ti za plastiko dal, ko ga boš prvič na mestu po tleh položil :) ... potem se boš pa že navadil, ker bo preveč denarnica bolela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz mam Pegasa, povišan sedež na 885mm pa mam še vedno noge trdno na tleh. Predlagam ti sledeče: idi k tapetniku naj ti izreže sedež in ga potem tud primerno oblikuje, skaj pa lepo napne. Problem je rešen. Tega pa ne delaj sam doma ker bo grdo zgledalo :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti motor paše na rit,go for it!

Okoli manevriranja pa,vaja dela mojstra,se boš že navadil...

Tudi jaz sem imel motor,na katerem sem dosegel do tal samo s prsti,brez panike,edino sopotnica,naj ne skače gor in dol,ko njej zapaše!!!

LP DAN

P.S.Predelava sedeža je tudi rešitev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest imam glih tko blizu 175cm in imam podoben problem kot Gregas. Kr mau cvikam, če si bom sploh lahko našel en primeren motor , da bom lahko lepo prišel na tla...

Eh, kaj pa vem. Skuter z 810mm sedežem mi ravno ustreza...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne serite z rezanjem sedezev.vprasaj mat-a,on je imel enake probleme.lahko porines vilice malo bolj skozi kriz in das zadnji amortizer bolj na mehko; je sicer zacasna varianta,ampak deluje.bolj profesionalna resitev je vgraditi druge ploscice pri prenosu zadnje vilice/amortizer.

na vsak naci se pozanimaj pri mat-u.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me veseli, da nimam samo jaz problemov z višino. Na mojem motorju sicer dosežem tla, vendar ne s celim podplatom. Zato zelo pazim, da ne ustavljam na nagnjenem delu ceste in se trudim, da ne pridem v situacijo, ko bi bilo treba obračati na kakšnem nagnjenem terenu, po možnosti makadamskem. Tudi "rikverc" ne gre v klanec. Ni panike, malo bolj se namatram in bolj pazljivo izbiram teren za ustavljanje in obračanje. Če je to tvoj sanjski motor, še malo sprobaj, pa čeprav v trgovini, še enkrat razmisli, in ga vzemi.

BMG

PS: pa ne vozim več stokilskih moških zadaj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prva in najenostavnejša možnost je znižanje sedeža. Ne vem zakaj ste nekateritako proti, verjetno nista videli konkretno narejene zadeve. Stvar je čisto enostavna, sedež se da znižat za do cirka pet cm, odvisno pač od motorja. Sedež se odpre s spodnje strani, odreže pena, in zapre nazaj. Stvar je še vedno kot nova, stane pa cirka pet jurjev.

Naslednja stvar je zamenjava mostička v vpetju zadnjega amortizerja in nihajke. Hkrati s tem je potrebno spremeniti višino sprednjih vilic, preprosto tako da jih porineš višje čez križ. Če se spremeni le eno od tega, se lahko bistveno spremeni geometrija in stem stabilnost ter vozne lastnosti motorja. Če si kaj vešč, lahko to opraviš sam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem približno tvoje višine in sem si (med drugim tudi) zaradi čvrstega dosega tal omislil čoperja. Ima pa moj zelo dober prijatelj TDM; visok je pa 166 cm. Čisto na začetku, je motor dvakrat položil, potem se je pa navadil. Razmišlja pač, kje in kako ustavit in postavit motor. Pa ga sploh ne misli menjat: torej se da.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam AT (moja višina-dolžina :oops: :wink: :lol: 180cm), zaradi precej "šorf" vožnje imam spredaj popolnoma dvignjeno in zadaj do konca "našponano" vzmet. Stojim pač na prstih, kljub temu, da imajo endure ozke sedeže ravno zato, da lažje stegneš noge. Ko se usataviš moraš stisniti sprednjo zavoro, da se lahko upreš v motor, ko ga pa parkiraš, pa moraš že vnaprej razmišljati o tem, kako boš odpeljal, ali pa jo moraš vleči za ušesa. Ko pa spelješ, se pa z takim motorjem pelješ skoraj kot z mopedom - priporočam :D .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi sam sem imel probleme z previsokim motorjem ampak ljubezen je ljubezen, na tleh imam samo konice prstov, ampak po parkratnem polaganju motorja na mestu sem se pač navadil, kje ustaviti, kje parkirati in sovoznica mora tudi malo pogruntati kaj delam, da ne skače z motorja kar tako kot iz avta. saj vem, da ga bom še parkrat položil, najhuje je spomladi ampak čez leto se pa že navadiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gregas, verjemi, ne rabiš delat panike. To kar ti je dejal prodajalec kar pozabi. Ti kar daj naročit enega izmed najboljših motorinov. Nekaj malega vaje pa boš videl, da se boš z lahkoto zaustavljal brez vsakega strahu. Vožnja s Varaderom je pravo igranje neglede na to, da izgleda glumazno in veliko. :lol: Pa brez tanšanja sedeža ter ostalih jajc in solat okoli tega.

Pa obilo uspeha in veselja! :wink:

Pozdrav izpod vinogradov! ROCKY

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rocky, da ne boš polj kregan, ko bo kdo tvoj nasvet upošteval in se potem po tleh valjal. :lol:

Višina mora biti takšna, da se voznik počuti dobro. Če je motor previsok in je voznika že kilometer prej preden se bo ustavil strah, ni dobro.

Lp, Onim

p.s. Za silo se tudi jaz peljem z 215cm dolgimi smučmi... :lol: :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rocky, da ne boš polj kregan, ko bo kdo tvoj nasvet upošteval in se potem po tleh valjal. :lol:

Višina mora biti takšna, da se voznik počuti dobro. Če je motor previsok in je voznika že kilometer prej preden se bo ustavil strah, ni dobro.

Lp, Onim

p.s. Za silo se tudi jaz peljem z 215cm dolgimi smučmi... :lol: :lol:

Jaz tudi tako mislim.

Ne bi hotel imet motorja, ki bi ga na konicah prstov lovil.

Mal klanca pa si v riti, posebej ko se nekoliko povprek postaviš.

Vožnja z motorjem naj bo v užitek, ne pa cvikanje kako in kje boš ustavil. 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na mojem motocilu je tako, da je sedež moč nastaviti na tri različne "delovne" višine. Vozim na srednji nastavitvi in pri običajnem ustavljanju dosežem tla s petama malo v zraku. Če hočem celotni stopali na tla, potem moram na motociklu vstati. To mi daje dovolj dober občutek zanesljivosti pri stanju in premikanju na mestu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst bom pa eno izkušnjo povedal!

Gremo skozi Ljubljano pa me prehiti eden na enduru-mislim da na Africa twinu!Pride do križišča se ustavi na semaforju mi ustavimo dva avtomobila za njim!

Ko se tip ustavi ima na svoji desni avto, ko se zadeva ustavi seže z nogo na tla ( beri s prsti) nakar mu spodrsne na pesku in se NASLONI na desno - na avto!!!

Še dobro da je bla ena stara katrca, tako da sta odpeljala na rob in se začela nekaj ment!

Mi smo odpeljali naprej!!

Situacija je bila skoraj komična vendar jaz osebno(visok sem 178cm) raje trdno stojim na tleh ko se ustavim kot pa da z 10 % noge taknem tla!Če je pesek potleh ti rado spodrsne prej če imaš manj noge na tleh!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupi močan kovček in ga zalij z betonom :twisted:, bo ja hudič počepnu ! Ne skrbi, po par 100 km boš že dobu občutek kje in kako ustavit moped in sploh ne boš mislu na prste pa podplate.. Ne seri s kakim strokovnim nižanjem sedežev!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni pa noben sedež ni (dovolj) visok. Pri 2 metrih v višino imam pri TA noge kar precej pokrčene, ko stopim na tla. Edini motor do sedaj, ki me je očaral z višino sedeža, je bil KTM 660 Rally. No, pa ena 125ccm motokros Yamaha, ko sem bil še v smrkavih letih... :D

Sicer pa na TA mailing listi precej berem o nižanju sedežev in spuščanju prednjih vilic, predvsem za ženske voznice. Vendar se za to ponavadi odločijo le v skrajnih primerih, če do tal npr. dosežejo le s konicami prstov. Zna biti res malce nerodno - npr., ko s sprednjm kolesom zapelješ z robnika, potem je treba pa ustaviti in stopiti na tla... :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!