chris Objavljeno Oktober 2, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2002 Jah... Lahko bi se pa ustavljal na robu ceste, ob robniku, pol bi pa dosegl z eno nogo cist do tal... Sam k bi se zmeri tadruga v zraku bingljala... :roll: :oops: :wink: LP
LuCy Objavljeno Oktober 2, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2002 Napišite še kakšne konkretne izkušnje z znižanjem sedeža. Jaz sicer s 173 cm nimam problemov, se je pa zato moja kolegica, ki je precej manjša od mene že dvakrat zložila po tleh in to dobesedno na ravnem, ker je do tal dosegla samo s prsti in ni ravno zelo močna (50 kil), da bi obdržala motor pokonci. Tako da se mi posebej pri začetnikih in tistih, ki nimajo veliko izkušenj zdi zelo pomembno, da sežejo/mo do tal s celim podplatom. Če samo pomislim, kaj bi se zgodilo, če bi malo nerodno zabremzala in bi se lahko oprla samo na prste ... pa še moj desni palec na nogi mi ne bi bil preveč hvaležen.
mat Objavljeno Oktober 2, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2002 Pozdravljeni! strinja da je to idealen motor zame in moje potrebe itd. pokaze na enega rabljenega jaz se vsedem nanj za hec on pa dva koraka nazaj in pravi da zal ta motor ni zame, ces da je potrebno imeti oba stopala 100% na tleh =prste+pete! Kriza! :puppydogeyes: , morm rect da me je kr minil in sem kar slabe volje ze dva tedna. Jaz s svojimi 175cm na varaderu polozim na tla le prednjo polovico podplata pri peti ma mi zmanjka 3cm, ce se pa se punca gor vsede mi pa zmanjka pri peti 2cm. Sam merim 180 cm, imam pa kratke noge in dolg trup. Ko sedim na Vari in ko se ustavim, se tudi naslanjam z prsti in ne z celo nogo. Spomladi sem poslal sedež na predelavo( comfortnost in nižanje) v Nemčijo, znižan je za dva cm, ki se pa ko stojim, sploh ne poznata ker je sedež tako širok . Tako da ti nižanje sedeža ne priporočam, da se dobiti trikotnik( nekaj je o temu govoril ICE) ki ga vstaviš med fedrom in vilicami, namesto starega in motor lepo zniža. V bistvu je pa tako , da če ti je motor všeč, če si ga peljal, si ga kupi, mislim da ti ne bo višina delala problemov, znanka tudi vozi Varo in to brez problemov.
Roman Objavljeno Oktober 2, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2002 Sicer sem že napisal, da raje vidim, da stojim na prstih, kot da se mi endura vleče po tleh, bi pa vseeno opozoril, da vsako nižanje prinese svoje posledice: - nižanje v sprednjem križu povzroči opletanje krmila - podaljšanje povezav v zadnjem vzmetenju posredno zmehča vzmetenje - nižanje sedeža (površinsko) ga razširi, kar pa onemogoči (zmanjša) možnost stegovanja nog. Sam prisegam na stisnjeno sprednjo zavoro, ki ustvarja dodatno oporo in občutek stabilnosti tudi če stojiš na prstih. Zaenkrat (v dveh sezonah) še nisem prišel do tega, da bi mi ustavljen motor lahko padel.
FOTR Objavljeno Oktober 3, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2002 Imam Pegasota, se lanskega tavisjega, imam 174 cm in bolj kratke noge, tako da z obema nogama na tleh stojim bolj na prstih, kot na podplatih. Vseeno stojim na tleh dovolj trdno. Kriza je bila samo enkrat, ko sem pred semaforjem neprevidno zapeljal na grbino med kolesnici, noge pa dal v kolesnici. Stal sem bolj na nohtih, a se je izslo. Mislim, da ni tako nujno, da si res na tleh s celimi podplati.
darel Objavljeno Oktober 3, 2002 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2002 Skupaj s sinom imava Yamaho SuperTenere 75O. On je visok 180, jaz pa 172cm. Problemi! On pravi ne nižat, :shock: jaz nižat :twisted: . Zmagam jaz, in ga spustimo spredaj na vilicah cca 4cm. Groza :evil: , postane čisto drug motor, 140km/h se je muka peljat. Balanca opleta sem in tja za 10cm. Jaz še vedno ne dosežem tal. Po pogovorih s fanti, ki že dolgo vozijo endure - (tudi z Romanom), nastavimo prednje vilice nazaj kot so bile in vožnja se spremeni kot noč in dan. Dva na motorju in lepo brez problemov 180km/h! Oja, smo pa na mestu tudi padali! :twisted: :twisted: Sicer pa vaja dela mojstra. Veliko se vozit in biti pazljiv, nabirat izkušnje pa bo šlo! :P ENDURE so zakon. LP
AREA Objavljeno Januar 14, 2003 Opozori Objavljeno Januar 14, 2003 ...in prišel je čas, ko sem ugotovil, da predelava sedeža ni uspela. Spredaj oster rob v katerega me nabija, ni prave opore, drsim, sedim na puklu ker je narjeno na špicm je premehko...in še skraj se je zacel spodaj trgat zarad napetosti. Zdaj pa iščem novi kos skraja, ne obilnega enobarvnega ampak nekaj v stilu F650GS - ko je malo lisast. Mogoče kdo ve ki bi se to dalo dobit? Pa če ma kdo Pegasa - mi lahko zmeri, kolko je širina sprednjega dela sedišča na sredini - zgornja stran, ne robovi! skaj area,skaj (ne skraj). ice
Ice Objavljeno Januar 14, 2003 Opozori Objavljeno Januar 14, 2003 v götz-katalogu sem videl nekaj podobnega.hp-naslova na zalost ne vem.
J Objavljeno Januar 14, 2003 Opozori Objavljeno Januar 14, 2003 Jaz imam 176, sedez na GS=84', tudi krosiram, kjer je sedez še višji in ne vidim v čem je problem tukaj! A ima kdo prekratke noge ali nima občutka za voznjo!?
šoško Objavljeno Januar 15, 2003 Opozori Objavljeno Januar 15, 2003 Sorry jz nima stem težav,....imam višino 190 tako da sem glih na obratnem 8) , vsi motorji premejhni zame :roll: Tko da, veliko veselja in vaje pa bo šlo, lahko se ti bo zgodilo da boš trešu na mestu ampak med vožnjo siguren ne boš občutil razlike da ne moreš stopiti dol :P sam gas pa bo :o
Nagaya Objavljeno Januar 15, 2003 Opozori Objavljeno Januar 15, 2003 okej jest mam 166 in načeloma nimam težav z višino na mopedu razen če gre za res velike mopede..recimo bmwjev R ni panike..sicer dosežem do tal tako da se zicnem mal postrani in se bi se hipotetično prekucnila če bi se mi na kakem križišču prikazala kakšna hipotetična udolbina ki je hipotetično ne bi opazila..ampak pač računam na to in gledam..tako da ni panike.. je pa res da sem imela na čistem začetku blazno paniko ko na mopedu nisem dosegla do tal s celim podplatom...sem hotla nižat ampak nisem in danes bi tolkla z glavo v zid če bi nižala. načeloma mi je pa okej višina nekje do 81 cm če ni sedež previsok...potem se pa začne improvizacija..mal težje je če je moped dolg. howg :D
SiR Objavljeno Januar 15, 2003 Opozori Objavljeno Januar 15, 2003 Jaz s svojimi 175cm na varaderu polozim na tla le prednjo polovico podplata pri peti ma mi zmanjka 3cm, ce se pa se punca gor vsede mi pa zmanjka pri peti 2cm. Nekateri motocikli imajo sedež narejen tako, da se da nižati. Jaz imam konktra problem - ker imam 130 kg in 195 cm, mi je vse prenizko in premajhno. OKej, no, fazer1000 je kar okej - ga že gledam :))
J Objavljeno Januar 15, 2003 Opozori Objavljeno Januar 15, 2003 Kdorkoli vozi karkoli podobno Enduri in je dovolj visok, da ima na mestu celotni podplat na tleh ali pa pri temu še celo skrčene noge bi si moral (po mojem)zvišat sedez. Osebno mislim, da stati na mestu s prsti obeh nog na tleh idealna višina. Mislim, da imajo nadpovprečno visoki motoristi več problemov z izbiro motorja kot manjši ali majhni!? Jaz se vsedem na kakšen FZS1000 in se mi zdi smešno majhen pa mam samo 176cm!
andrej Objavljeno Januar 15, 2003 Opozori Objavljeno Januar 15, 2003 več problemov z izbiro motorja kot manjši ali majhni!? Jaz se vsedem na kakšen FZS1000 in se mi zdi smešno majhen pa mam samo 176cm! Kar navadi se.. saj kupuješ FJR, ne? :lol:
J Objavljeno Januar 15, 2003 Opozori Objavljeno Januar 15, 2003 Ja! recimo, da jo kupujem! in zdi se mi primerna moji staturi! kaj manjše je pa premajhno. Zame mora biti motor velik!
transalp Objavljeno Januar 16, 2003 Opozori Objavljeno Januar 16, 2003 Pravilo št. 1: vsi sedeži so prenizki. Vsaj zame... :D
BrančBMW Objavljeno November 28, 2004 Opozori Objavljeno November 28, 2004 Rad bi kupil potovalni enduro, vendar imam težave z telesno višino 165cm. Takšni motorji so vsi visoki. Ali ima gdo, kaj tovrstnih izkušenj in kakšen motor bi bil primeren.
Dave Objavljeno November 28, 2004 Opozori Objavljeno November 28, 2004 Pred leti sem enega manjsega kolega vprasal ce bi si upal sesti na GS1150A, pa je rekel, da medtem ko vozis itak ni panike, ko se ustavljas se pa zapeljes med dva avtomobila in se naslonis z nogo na cenejsega. :) Se mi to ne zdi tak hud problem - tudi jaz ne dosezem do tal z obemi nogami pri kakem GS-u, A razlicici. Se pac mal presedes.
Leteči Objavljeno November 28, 2004 Opozori Objavljeno November 28, 2004 Si si pa res zadal težko nalogo, če malo pogledaš endurce boš po podatkih videl da je višina sedeža pri vseh več ali manj podobna. Se pravi za tvojo višino boš težko kaj našel v temu segmentu motorjev. Edina varianta bi bila predelava sedeža da pridobiš kak centimeter, oziroma da se spustiš v to da moped znižaš. Bi bilo po moje najbolje da se ozreš v kak drug razred, če že iščeš potovalnimotor poglej malo po kakem ZZR-ju ali čem podobnim LP Leteči
rebel Objavljeno November 28, 2004 Opozori Objavljeno November 28, 2004 suzuki V-strom 650 pa še mal sedež znižat!!
Leteči Objavljeno November 28, 2004 Opozori Objavljeno November 28, 2004 Pred leti sem enega manjsega kolega vprasal ce bi si upal sesti na GS1150A, pa je rekel, da medtem ko vozis itak ni panike, ko se ustavljas se pa zapeljes med dva avtomobila in se naslonis z nogo na cenejsega. :) Se mi to ne zdi tak hud problem - tudi jaz ne dosezem do tal z obemi nogami pri kakem GS-u, A razlicici. Se pac mal presedes. ← Hja recimo jaz imam tam nekje okoli 177cm pa recimo pri varaderu glih za glih stojim na tleh tak da uporabljam tisto finto da se pač presedem. Tak da pri 10cm manjši višini pa si verejtno res ne bi upal kaj dosti palamudit s kako enduro. Sitno je res samo ko stojiš na mestu, kaj hitro se zgodi da se zvrneš na stran. Še posebej ko se sopotnica nenajavljeno zavihti na zadnji sedež, sprobal letos na Pagu in sem komaj zadržal motor da se nismo vsi trije zložili.
Sanda7 Objavljeno November 28, 2004 Opozori Objavljeno November 28, 2004 problem je v tem ker so te starši premal nategnil .) jaz sem tvoje višine pa sem z 18leti vozila suzukija freewinda,ki je tud visok motor tko da vse se da če je volja in želja,čeprov bi blo bl pametno da si rajš kupiš nižji motor
peco Objavljeno November 28, 2004 Opozori Objavljeno November 28, 2004 Po mojem je najbolj primeren BMW F 650 GS. .)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se