Skoči na vsebino

Višina sedeža, motorja


Priporočene objave

Objavljeno

Sama imam višino 165, in se da čist lepo pelat z bmw 650, (izpit sem naredila na tem motorju) se je treba mal navadit (beri-velik treninga, pa še ravnotežje dobiš).

Sam, če se je pa treba na hitr ustavit, ali pa v kalncu obrnit (tam imajo lahko probleme z višino tudi "najvišji" .) ) , ti pa presedanje ne pomaga čisto nič. Meni osebno je višina motorja še vedno problem.. zakaj? predvsem zaradi varnosti. Pa na motorju se moraš počutiti udobno in višina sedeža je lahko zelo neudoben problem :wacko: Na živce mi gre, ker moram velikokrat gledat kam in kako bom zapeljala (ampak velikokrat to odtehta sama vožnja :D ) .

No, pa mi je bil všeč (mi še vedno je :D ), en tak črn KTM-čk.. dukec... :rolleyes: Pa sem se vsedla gor.. Tuki pa tut presedanje ne pomaga, niti znižanje sedeža.. ker nisem prišla niti do tal s prsti. Hvala tistemu ( .) ), ki je držal motor, da sem lahko splezala gor. Ampak probala sem pa vseen :D .

pozdravček-N

Objavljeno

SAm glede na to da je možakar napisal da bi rad potovalno enduro je verjetno imel v mislih kaj drugega kot GS-a ali pa CS-a ker je občutek na njemu kot da sediš na malo večjem mopedu. Sploh če se misli vozit v dvoje.

Objavljeno
BMW 650 GS še nižji je pa CS

in seveda ni potovalni enduro... :angry:

Objavljeno
in seveda ni potovalni enduro...  :angry:

Je mali potovalni enduro :naughty: ( dva stranska kovčka in zadnji kovček) tank torba, če si sam še na zadnjem zicu potovalna torba, pol pa ne vem kako naj rečeš takemu motorju :hmm:

Objavljeno

Sam to funkcionira le če si brez sopotnice/ka. Motoristek, veš je precejšnja razlika med tvojim GS-om in 650 GS-om :P . Pol je situacija približno takšna kot jaz in Ana na polno naloženem KLE-ju ko ga v ovinkih zvija kot plastelin, medtem ko loviva po Jadranki en izstrelek na tavelkmu GS-u :P

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Mene zanima če ima kdo tukaj izkušnje z zmanjšanjem višine motorja? Kako se lahko čim lažje in brez da bi podrl ciklistiko zmanjša motor?

Ok mam problem da sem visoka 159cm in mi mogoče višina zica dela malo problemov, to ni problem zic bom dala zmanjšati in zoožati, da mi bo čim manj razkoraka naredil. Kaj pa ostale zadeve Vilce?

Ima mogoče kdo še kako idejo kaj se bi dalo zmanjšati?

HVala za odgovore :) :devil:

Objavljeno

Spredaj nižje vpneš vilice, zadaj pa kupiš in montiraš lowering link (ne vem kako se v slo reče :) )...

Tako to delajo fantje na GSXRih v tujini... Ciklistika se malo spremeni zaradi nižjega vpetja vilic ampak ni to nič, kar bi bilo mogoče opaziti z vidika normalne uporabe motorja... :)

Objavljeno

V letosnjem tiskanem katalogu od Louisa sem videl dele za znizanje motorja. Zdaj ga nimam pri roki, poglej ce je tudi na njihovi spletni strani. Kolikor se spomnim, niti ni bilo tako drago.

Objavljeno

Tejcy,

u Louisu imajo rešitev zate.

Poglej priponko.

Lp, Bizi

Objavljeno

Tejcy,

u Louisu imajo rešitev zate.

Poglej priponko.

Lp, Bizi

ZAnimiva zadeva pa je to že kdo uporabu? Kaj pa glede montaže mal bi bil problem če bi mogla v avstriji motor pustit da oni zmontirajo. Mogoče kdo to počne v Sloveniji. No ja morm tole zadevo pokazat očetu bomo vidl kaj bo on na to reku.

Hvala za vse odgovre, zlati ste :D

Objavljeno

ZAnimiva zadeva pa je to že kdo uporabu? Kaj pa glede montaže mal bi bil problem če bi mogla v avstriji motor pustit da oni zmontirajo. Mogoče kdo to počne v Sloveniji. No ja morm tole zadevo pokazat očetu bomo vidl kaj bo on na to reku.

Hvala za vse odgovre, zlati ste :D

sm vozu tak znižan motor super je šel

Objavljeno

Hola tejcy,

najboljše da narediš oboje: zadaj tako kot svetuje BIZIXXX , spredaj pa kot svetuje jax: za 10 do 15 mm nižje vpni vilice v križih pa boš IMHO optimalno zadovoljna

  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

ZAnimiva zadeva ... Mogoče kdo to počne v Sloveniji. ..

Načeloma

vsak mehanik/servis za motorje ...

:)

Objavljeno

sm vozu tak znižan motor super je šel

kter motor pa je bil to ce smem prasat? In pravis tocno s tem hummm zanimivo pa se ni drago :D se mi pol sploh ne splača dajat zica zniževati.

Hola tejcy,

najboljše da narediš oboje: zadaj tako kot svetuje BIZIXXX , spredaj pa kot svetuje jax: za 10 do 15 mm nižje vpni vilice v križih pa boš IMHO optimalno zadovoljna

jp mislm da bo to najbolša ideja...Bom mal na As domžale povprašala kaj oni kej na to pravijo.

Objavljeno

kter motor pa je bil to ce smem prasat? In pravis tocno s tem hummm zanimivo pa se ni drago :D se mi pol sploh ne splača dajat zica zniževati.

kawasaki ninja6

drgač pa boš verjetn optimaln rezultat dosegla s temi vložki in kakšno strokovno in kvalitetno modifikacijo sedeža... odvisno pač, za kolk maš prekratke noge :)

Objavljeno

kter motor pa je bil to ce smem prasat? In pravis tocno s tem hummm zanimivo pa se ni drago :D se mi pol sploh ne splača dajat zica zniževati.

jp mislm da bo to najbolša ideja...Bom mal na As domžale povprašala kaj oni kej na to pravijo.

Ni bilo točno s tem. Samo sedež je bil znižan za pol cm.

Symru ni taprav naslov za nasvete s področja zniževanja sedeža - tako kot ni pravi naslov za vprašanja "Kaj je težak motor?" ali "Kako okreten je motor v mestu?" ker mu je zaradi gabaritov postave vse isti klinac...

Objavljeno

Ne vem zakaj se folk že pred nakupom ne pozanima, če bo na motorju sploh lahko sedel, oz. če se ga, da v tej smeri modificirati in ga šele potem kupiti.

Objavljeno

Ni bilo točno s tem. Samo sedež je bil znižan za pol cm.

Symru ni taprav naslov za nasvete s področja zniževanja sedeža - tako kot ni pravi naslov za vprašanja "Kaj je težak motor?" ali "Kako okreten je motor v mestu?" ker mu je zaradi gabaritov postave vse isti klinac...

To pa vrjamem, komu si pa dala znizati sedez?A Je dobro naredil?

Objavljeno

jaz sem tak motor že dobila v roke in mi je bilo popolnoma vseeno če je znižan ali ne za tistega pol cm.

Baje je prejšnja lastnica (ali pač njen serivser) izpod sedeža samo odstranila neke podložke in sedež preprosto poknila nazaj na motor...nobene znanosti...

Objavljeno

Ne vem zakaj se folk že pred nakupom ne pozanima, če bo na motorju sploh lahko sedel, oz. če se ga, da v tej smeri modificirati in ga šele potem kupiti.

Sej sm se pozanimala, in na sem na eni cist lepo sedela se prav je mogla bit neki znizana, med tem k na tej mam pa s prsti do tal. Zelim pa samo znizat tok da bo vec stabilnosti. :devil:

Objavljeno

Tejcy. Mislim, da ma Kr1a znižanega Z750. Zadaj na vpetju amortizerja z daljšimi DogBone-i, spredaj pa ma vilice vpete nekoliko nižje. Spredaj je treba paziti, da kolo potem ne tolče v hladilnik, zadaj pa da se motor ne posede do blatnika. Pa na ovinkih ne boš smela biti prehitra...

oz. če se ga, da v tej smeri modificirati in ga šele potem kupiti.
Pred ki, ko, ker, da, če vejica skače... :lol1:
Objavljeno

Tejcy. Mislim, da ma Kr1a znižanega Z750. Zadaj na vpetju amortizerja z daljšimi DogBone-i, spredaj pa ma vilice vpete nekoliko nižje. Spredaj je treba paziti, da kolo potem ne tolče v hladilnik, zadaj pa da se motor ne posede do blatnika. Pa na ovinkih ne boš smela biti prehitra...

Pred ki, ko, ker, da, če vejica skače... :lol1:

Čaki a se ti zafrkavas, da hladilnik začne tolčti po gumi ma to morš že full znizat, pa da se motor ne posede na blatnik??? Mislm to mors znizat usaj za 10cm ? ce ne vec...Dj dj ti se norca delas

Objavljeno

mam občutek, da se ni delal norca.... .)

Objavljeno

mam občutek, da se ni delal norca.... .)

Zanimivo da se tok pokvari ciklistika, da se čuti na ovinku.Hm nubeden pa nima še izkušenj ravno s tem kar imajo v Luisu.Koliko pa pridejo DogBoni? Če mogoče kdo približno ve?

Objavljeno

Pred ki, ko, ker, da, če vejica skače... :lol1:

Jeba :blush: , je lektorica na dopustu :grrr .

Ja drugače je pa era nekja govorila, da bo Zja znižala...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!